Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* - - - - 1 ψήφοι

Apple pencil - ΠΛΑΙΣΙΟ δε δεχεται επισκευη


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.466 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 15/09/2020 - 11:57

Apple pencil αγορασμενο Νοεμβριο 2018 και το Πλαισιο αρνειται να το ελεγξει (εχει βλαβη)  λεγοντας οτι η εγγυηση ειναι μονο ενα ετος, ειδικα για το apple pencil. 

 

Ενω στο tablet γραφει "εγγυηση δυο ετη" στην αποδειξη στο apple pencil γραφει "διαρκεια εγγυησης ενα ετος".

 

Ισχυει αυτο που λενε για το pencil; Δεν το εχω ξανακουσει να ειμαι ειλικρινης.  



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 15/09/2020 - 12:01

2 χρόνια εγγύηση έχεις κανονικά. Πήγαινε το σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#3   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.466 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 15/09/2020 - 12:06

Για το δευτερο χρονο δεν ειναι υπευθυνο το καταστημα πωλησης; 



#4   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 15/09/2020 - 12:07

Δεν βγάζεις άκρη με αυτούς εδώ. Εγώ πάντως όσες φορές χρειάστηκα τον δεύτερο χρόνο πήγα στην infoquest με απόδειξη κ με κάλυψε.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#5   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.466 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 15/09/2020 - 12:30

επεσε τηλεφωνο στην Infoquest και ειπαν οτι πρεπει να παρουν την εγκριση απο το ΠΛΑΙΣΙΟ. 



#6   s0t0spower

s0t0spower

    iPH Contributor

  • 1.046 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 15/09/2020 - 13:46

Παρε τηκεφωνο στην αππλε ελλαδας. Σε δικο μου προβλημα σε apple warch αγορασμενο απο γερμανο μου ειπαν οτι αν μου αρνηθουν θα παρεμβουν αυτοι γτ ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ καταστηματος να τη παρεχουν.

Τελικα δεν χρειαστηκε επισκευη και δεν το προχωρησα. Αλλα απο την αρχη της συζητησης μου λεει ο υπαλληλος της αππλε οτι θα το παω στο γερμανο και αν μου δημιουργησουν προβλημα να ξαναεπικπινωνησω με το τηλεφωνο του υπαλληλου της αππλε να παρεμβει. Σου στελνουν εμαιλ με το εσωτερικο του τηλεφβνο. Το email του ολα.

#7   wrathchild

wrathchild

    iPH Elite Poster

  • 3.140 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad mini 3 +4G

Δημοσίευση 15/09/2020 - 13:47

Ζήτα να σου δώσουν γραπτώς την άρνηση της διετούς εγγύησης κ απείλεισέ τους οτι θα προσφύγεις στον συνήγορο του καταναλωτή κ ΙΝΚΑ, να δεις τι ωραία θα συνενοηθείτε



#8   johnythedirector

johnythedirector

    iPH Addict

  • 640 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/09/2020 - 19:25

Πραγματικά πόσο λυπάμαι όταν συμβαίνουν αυτά τα φαινόμενα.

Είναι λυπηρό να μη σέβονται την νομοθεσία μεγάλα καταστήματα -Α.Ε. εισηγμένες σε Χρηματιστήριο....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: johnythedirector, 16/09/2020 - 19:26


#9   Giorgio2112

Giorgio2112

    iPH Contributor

  • 1.175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 16/09/2020 - 19:59

επεσε τηλεφωνο στην Infoquest και ειπαν οτι πρεπει να παρουν την εγκριση απο το ΠΛΑΙΣΙΟ.


Άλλαξε τακτική η info ας τρέξουν διαγνωστικό εκείνη την ώρα . Κουλό μου ακούγεται . Από το πλαίσιο το περίμενα όμως για να πω την αλήθεια . Δεν έχω δυστυχώς καλή εμπειρία

#10   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/09/2020 - 20:23

Αναφορά στον Συνηγορο του Καταναλωτη.



#11   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/09/2020 - 20:31

Apple pencil αγορασμενο Νοεμβριο 2018 και το Πλαισιο αρνειται να το ελεγξει (εχει βλαβη)  λεγοντας οτι η εγγυηση ειναι μονο ενα ετος, ειδικα για το apple pencil. 

 

Ενω στο tablet γραφει "εγγυηση δυο ετη" στην αποδειξη στο apple pencil γραφει "διαρκεια εγγυησης ενα ετος".

 

Ισχυει αυτο που λενε για το pencil; Δεν το εχω ξανακουσει να ειμαι ειλικρινης.  

ΑΝΟΗΣΙΕΣ.

Και τα δυο ειναι αγαθά καλυπτόμενα απο τη διετή νομιμη εγγύηση.

Αναφορα οπως εγραψα και παραπανω στον ΣτΚ άμεσα.



#12   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 16/09/2020 - 21:11

ΑΝΟΗΣΙΕΣ.
Και τα δυο ειναι αγαθά καλυπτόμενα απο τη διετή νομιμη εγγύηση.
Αναφορα οπως εγραψα και παραπανω στον ΣτΚ άμεσα.


Προσωπικά τα βήματα που θα έκανα.
1. Infoquest (Λογιξα θα εκτυπώσουν την απόδειξη αγοράς για κάλυψη) Δεν αναφέρω ότι πήγα πλαίσιο ποτέ. Έτσι κι αλλιώς είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος.

2. Αν δεχθώ άρνηση μετά από έλεγχο κ όχι λεκτικά από το εξουσιοδοτημένο σέρβις θα τους αναφέρω ότι θα κινηθώ αλλιώς.

3. Ανοίγεις case στην apple. Λογικά δεν θα προλάβεις να τρέξεις το 4. Εκεί νομίζω θα λυθούν όλα.

4. Αν φτάσεις εδώ, κανείς μια καταγγελία ηλεκτρονική στη γενική γραμματεία καταναλωτή και στο συνήγορο του πολίτη.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#13   Giorgio2112

Giorgio2112

    iPH Contributor

  • 1.175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 16/09/2020 - 22:51

Προσωπικά τα βήματα που θα έκανα.
1. Infoquest (Λογιξα θα εκτυπώσουν την απόδειξη αγοράς για κάλυψη) Δεν αναφέρω ότι πήγα πλαίσιο ποτέ. Έτσι κι αλλιώς είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος.

2. Αν δεχθώ άρνηση μετά από έλεγχο κ όχι λεκτικά από το εξουσιοδοτημένο σέρβις θα τους αναφέρω ότι θα κινηθώ αλλιώς.

3. Ανοίγεις case στην apple. Λογικά δεν θα προλάβεις να τρέξεις το 4. Εκεί νομίζω θα λυθούν όλα.

4. Αν φτάσεις εδώ, κανείς μια καταγγελία ηλεκτρονική στη γενική γραμματεία καταναλωτή και στο συνήγορο του πολίτη.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Η πιο σωστή διαδικασία λογικά δεν θα υπάρχει 2 και μετά , δεν θα το αρνηθούν . Είναι ο επίσημος Διανομέας άλλωστε .πιστεύω ετσι θα βγάλεις άκρη

#14   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.466 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 17/09/2020 - 08:52

Μετά από πάρα πολλααααά τηλέφωνα, και το γνωστό μπαλάκι από τον ένα στον άλλο, μόλις είπαμε στο (μισητό πια) ΠΛΑΙΣΙΟ οτι μας είπαν από το Apple chat, το Apple customer service και την infoquest (και αφού ανοίχτηκαν δυο cases), κατόπιν επικοινωνίας με το κεντρικό τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, έκαναν πίσω και αναγνώρισαν τη διετή εγγύηση.

 

Έστειλαν σήμα στο τοπικό Πλαίσιο να το δεχτεί. Αφού έδωσαν το όνομα του τοπικού υπεύθυνου του καταστήματος μόλις πήγε εκεί το apple pencil αφού "αναγκάστηκε" τελικά να το δεχτεί, απάντησε: "Πάντως η απόδειξή σας γράφει ξεκάθαρα 2 έτη για το ipad, και 1 έτος για το apple pencil. Εμείς θα το στείλουμε για επισκευή αλλά να ξέρετε πως η apple μπορεί ακόμα να σας χρεώσει την επισκευή". 

 

Όπου βρούνε δηλαδή το παίζουνε νταήδες και εξουσία. Τέλος πάντων, ελπίζω να του το φτιάξουν του παιδιού και να ξεμπερδεύει. Έτσι κάνουν και μόνο χάνουν πελάτες και μετά ψάχνονται. Κατά τα άλλα σοβαρή εταιρεία  με πρόσωπο στην αγορά.    

 

Για κάτι τέτοιες συμπεριφορές λοιπόν, μόνο Amazon με το καλύτερο customer service ever και ας πηγαίνουν τα λεφτά εκεί που πραγματικά πρέπει και χρειάζεται.


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 17/09/2020 - 08:53


#15   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 17/09/2020 - 09:25

Μην αγχώνεσαι. Όπου βρίσκουν τα κάνουν κ όπου πιάσει. Πχ αν το πήγαινε ο πατέρας μ κ τ έλεγαν αυτά οκ δεν θα ξανά ασχολιόταν.
Από τη στιγμή όμως που έχω σκάσει τα ωραία μου λεφτά ΑΠΑΙΤΩ να έχω και τη κατάλληλη after sales υποστήριξη που μου αρμόζει από τους νόμους ως καταναλωτής.

Θυμάμαι πριν καμία 10αρια χρόνια, εταιρία κινητής που πρόσφερε κάρτα σιμ με 2 αριθμούς. iPhone 4 εγώ τότε. Η κάρτα σιμ 1 συμβόλαιο κ 1 καρτοκινητο. Μου έβγαλαν λογαριασμό 1000€ για Ίντερνετ κ καλά. Που ποτέ δεν έμπαινα από συμβόλαιο. Ο ένας με έκανε μπαλάκι στον άλλο. 2 μήνες υπόθεση να τραβιέμαι κάθε μέρα σε καταστήματα κ τηλεφωνικά να κάνω αιτήματα και να μου απαντάνε δεν γίνεται κάτι. Μέχρι δικηγορικό γραφείο με έπαιρνε. Πρέπει να τα πληρώσετε.

Ως δια μαγείας μια μέρα στέλνω ένα email σε στπ κ ΓΓΚ κ λαμβάνω συστημένο προωθημένο σε εμένα κ στην εταιρία κινητής για την απάντηση από μεριάς τους που έγιναν αυτά τα data. Η απάντηση τους ήταν λόγω καλής Θελήσεως της εταιρίας πιστώνουν στο λογαριασμό μου αυτά τα 1000€.

Επειδή βγήκαμε λίγο off topic, από τότε κυνηγάω τα πάντα τα οποία δικαιούμαι.

Το συγκεκριμένο θέμα σου, θα ήταν λουλουμακι στον καφέ μου!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες