Μετά από πάρα πολλααααά τηλέφωνα, και το γνωστό μπαλάκι από τον ένα στον άλλο, μόλις είπαμε στο (μισητό πια) ΠΛΑΙΣΙΟ οτι μας είπαν από το Apple chat, το Apple customer service και την infoquest (και αφού ανοίχτηκαν δυο cases), κατόπιν επικοινωνίας με το κεντρικό τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, έκαναν πίσω και αναγνώρισαν τη διετή εγγύηση.
Έστειλαν σήμα στο τοπικό Πλαίσιο να το δεχτεί. Αφού έδωσαν το όνομα του τοπικού υπεύθυνου του καταστήματος μόλις πήγε εκεί το apple pencil αφού "αναγκάστηκε" τελικά να το δεχτεί, απάντησε: "Πάντως η απόδειξή σας γράφει ξεκάθαρα 2 έτη για το ipad, και 1 έτος για το apple pencil. Εμείς θα το στείλουμε για επισκευή αλλά να ξέρετε πως η apple μπορεί ακόμα να σας χρεώσει την επισκευή".
Όπου βρούνε δηλαδή το παίζουνε νταήδες και εξουσία. Τέλος πάντων, ελπίζω να του το φτιάξουν του παιδιού και να ξεμπερδεύει. Έτσι κάνουν και μόνο χάνουν πελάτες και μετά ψάχνονται. Κατά τα άλλα σοβαρή εταιρεία με πρόσωπο στην αγορά.
Για κάτι τέτοιες συμπεριφορές λοιπόν, μόνο Amazon με το καλύτερο customer service ever και ας πηγαίνουν τα λεφτά εκεί που πραγματικά πρέπει και χρειάζεται.
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 17/09/2020 - 08:53