Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα σε αντικατάσταση iPhone 11 Pro max


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   mauvepap

mauvepap

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/09/2020 - 15:24

Καλησπέρα. Έχω ένα 11 pro max το οποίο έβγαλε πρόβλημα. Είμαι εξωτερικό και σε χώρα που όπως Ελλάδα δεν διαθέτει apple store, αλλά εξουσιοδοτημένους. Επίσης είναι εκτός ΕΕ. Πήγα χθες στο επίσημο σέρβις και επιβεβαίωσαν πως η συσκευή έχει πρόβλημα και πρέπει να αντικατασταθεί μέσω της εγγύησης. Μου είπαν πως βάση της πολιτικής τους, θα πρέπει να αφήσω το τηλέφωνο σε αυτούς και θα ειδοποιηθώ όταν έρθει συσκευή αντικατάστασης η οποία λόγω της παρούσας κατάστασης, θα κάνει 7-14 μέρες για να έρθει.

Τους εξήγησα πως δεν είναι δυνατόν να μείνω χωρίς συσκευή για τόσες μέρες και απλά να με ειδοποιήσουν όταν έρθει η συσκευή να πάω να την παραλάβω, αλλά μου απάντησαν πως αυτό δεν γίνεται και αν φύγω από το κατάστημα τότε θα πρέπει να ξαναπάω, να ξανά επιβεβαιώσουν πως η συσκευή μπορεί να αντικατασταθεί βάση εγγύησης (γιατί στο μεταξύ λέει μπορεί εγώ να τη σπάσω, παρόλο που αυτός έχει μόλις επιβεβαιώσει ότι πάει για αντικατάσταση) να την αφήσω και όταν έρθει να πάρω την αντικατάσταση.

Καθώς τέλη Οκτώβρη θα είμαι Λονδινο σκέφτηκα πως θα μπορούσα να πάω σε απλ στορ μήπως και έχω καλύτερη τύχη και τους απάντησα πως μου είναι πολύ δύσκολο να μείνω χωρίς συσκευή, πως θα το σκεφτώ και έφυγα. Στο μεταξύ ζήτησα και πήρα με μειλ report το οποίο αναφέρει πως έλεγξαν τη συσκευή και πως μπορεί να αντικατασταθεί μέσω εγγύησης. Στο μεταξύ, ενώ το πρόβλημα είναι εμφανώς εξωτερικό (δεν λειτουργεί καλά το home button) επέμεναν να ανοίξουν τη συσκευή γιατί έπρεπε λέει να ελέγξουν πως δεν έχει πάρει υγρό, το οποίο προφανώς και μου φάνηκε τελείως άσχετο, αλλά δεν είχα κουράγιο να το παλέψω, όποτε και το έκαναν και φυσικά δεν βρήκαν κάτι τέτοιο.

Αφού έφυγα, αποφάσισα να το κοιτάξω Αγγλία. Ευτυχώ όμως και ενώ δε μου είπαν τίποτα από το σέρβις, το τηλέφωνο αγοράστηκε πολύ νωρίτερα από ότι θυμώνουν και η εγγύηση λήγει στις 27 Σεπτέμβρη. Ξέροντας πως λειτουργούν μου φαίνεται σχεδόν αδύνατον να πάρω συσκευή του κουτιού καθώς όπως μου είπε δεν έχουν στοκ αντικατάστασης. Τι προτείνετε να κάνω; Μπορώ να απευθυνθώ κάπου στην Apple? Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να βγάλω άκρη τοπικά.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/09/2020 - 15:35

Που το πήγες το τηλ για έλεγχο?
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   mauvepap

mauvepap

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/09/2020 - 15:45

Που το πήγες το τηλ για έλεγχο?


Νίκο, όπως λέω στην αρχή του ποστ είμαι εκτός Ελλάδας και το πήγα στο επίσημο σέρβις της περιοχής που βρίσκομαι, το εξουσιοδοτημένο από την Apple.

#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/09/2020 - 17:01

Sorry. Κατάλαβα πως ήσουν εδώ.

Απο τη στιγμή που είναι εξουσιοδοτημένοι όπως οι δικοί μας εδώ, αναγκαστικά θα πρέπει να περιμένεις 7-8 μέρες.

Για Apple Store, αν πας ενώ έχεις περάσει στο 2ο χρόνο, θα σε στείλουν εκεί που έχεις κάνει την αγορά.

Εκτός βέβαια αν το ‘χες αγοράσει απο Apple Store, οπότε αλλάζει.

Ο,τι και αν επιλέξεις, κάνε ένα τηλ. στο Support της Apple να ανοίξεις Case.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#5   mauvepap

mauvepap

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/09/2020 - 18:18

Κανένα πρόβλημα. Το support τηλ είναι ίδιο παγκοσμίως; Το πρόβλημα είναι ότι μάλλον στις 27 ταξιδεύω, θα λείπω από εδώ 4 μήνες σίγουρα και την ίδια μέρα που πετάω λήγει και η εγγύηση. Και σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κατά πάσα πιθανότητα η συσκευή αλλαγής δεν θα είναι εδώ μέχρι τότε. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Είμαι εκτός ΕΕ όποτε τα δυο χρόνια δεν ισχύουν λογικά.

#6   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/09/2020 - 19:47

Αγορά απο που έκανες?

Αν είναι εντός Ε.Ε. έχεις τη 2ετία, απλά μετα στο 2ο χρόνο θα πρέπει να πας στο πωλητή.

Εγώ θα σου έλεγα αν όντως είσαι εκτός 2ετίας, να πς να το αφήσεις να σου κάνουν αντ/σταση.

Σκοπός είναι να το αφήσεις εντός της εγγύησης.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#7   mauvepap

mauvepap

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/09/2020 - 21:31

Αγορά απο που έκανες?

Αν είναι εντός Ε.Ε. έχεις τη 2ετία, απλά μετα στο 2ο χρόνο θα πρέπει να πας στο πωλητή.

Εγώ θα σου έλεγα αν όντως είσαι εκτός 2ετίας, να πς να το αφήσεις να σου κάνουν αντ/σταση.

Σκοπός είναι να το αφήσεις εντός της εγγύησης.



Έχει αγοραστεί εκτός ΕΕ. Το θέμα είναι ότι 27 Σεπτέμβρη ταξιδεύω και θα λείπω για 4 μήνες. Την ίδια μέρα λήγει και η εγγύηση και η αντικατάσταση δε θα έχει έρθει ακόμα. Θα πρέπει λοιπόν να αφήσω το κινητό και να παραλάβω την αντικατάσταση σε 4 μήνες. Ως τότε θα έχω ξεχάσει τι άφησα.

#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/09/2020 - 22:00

Επειδή δε ξέρω τι διαδικασίες έχουν εκεί τα εξουσιοδοτημένα, μίλησε μαζί τους μήπως μπορούν να στο στείλουν εκεί που θα είσαι.

 

Είναι κρίμα να χάσεις την εγγύηση και να πληρώνεις σε Aftermarket της κακιάς ώρας, με αμφιβόλου ποιότητας αντ/κα.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 21/09/2020 - 22:00

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες