Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * - - - 5 ψήφοι

iPhone 13/Mini/Pro/Pro Max - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
972 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#961   leandrosml

leandrosml

    iPH newbie

  • 60 μηνύματα
  • Twitter:@leandrosml73
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 01/12/2021 - 11:04

Μόλις ήρθε mail από Amazon de διαθεσιμότητα από 12/12 και βλέπουμε .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Έχεις παραγγείλει ή είναι απλά ενημέρωση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#962   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1.273 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 01/12/2021 - 11:12

O Γερμανός φημίζεται για τις εξυπνάδες του.

Stick to Amazon. Έχει μεταθέσει και την επιστροφή προϊόντων μέχρι 31/1/22.

 

Information on the extended return period:

During the Christmas season 2021, items purchased between November 1st and December 31st can be returned until January 31st, 2022

For more information on returns, please see our Returns Policy.

 

Τους γλεντάει όλους και καλά κάνει. To ελληνικό eshopping είναι πλέον ένα dark comedy (εικονικές διαθεσιμότητες, τεμάχια που από "λάθος" δόθηκαν, και άλλες ελληνικές μαλαγανιές. Το μόνο που κάνουν είναι χρεώνουν τζάμπα τις κάρτες και μετά να μην έχει ο άλλος να ψωνίσει αυτό που θέλει και αναγκαστικά να περιμένει. Η απάντηση είναι μια. ΟΥΣΤ. Μην επιτρέπετε σε κανένα να παίζει με τα φράγκα σας.

 

 

Λοιπόν είδα στον Γερμανό την διαθεσιμότητα και λόγο αγοράς με τιμολόγιο πήγα σε κατάστημα οι τύποι είναι απατεώνες δεν κόβουν τιμολόγια με απαλλαγή ΦΠΑ .


Sent from my iPhone using Tapatalk


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 01/12/2021 - 11:13


#963   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.559 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/12/2021 - 11:15

Έχεις παραγγείλει ή είναι απλά ενημέρωση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

έχω βάλει παραγγελία από 25/11.



#964   COSTASK

COSTASK

    iPH Member

  • 291 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/12/2021 - 13:39

O Γερμανός φημίζεται για τις εξυπνάδες του.

Stick to Amazon. Έχει μεταθέσει και την επιστροφή προϊόντων μέχρι 31/1/22.

 

Information on the extended return period:

During the Christmas season 2021, items purchased between November 1st and December 31st can be returned until January 31st, 2022

For more information on returns, please see our Returns Policy.

 

Τους γλεντάει όλους και καλά κάνει. To ελληνικό eshopping είναι πλέον ένα dark comedy (εικονικές διαθεσιμότητες, τεμάχια που από "λάθος" δόθηκαν, και άλλες ελληνικές μαλαγανιές. Το μόνο που κάνουν είναι χρεώνουν τζάμπα τις κάρτες και μετά να μην έχει ο άλλος να ψωνίσει αυτό που θέλει και αναγκαστικά να περιμένει. Η απάντηση είναι μια. ΟΥΣΤ. Μην επιτρέπετε σε κανένα να παίζει με τα φράγκα σας.

 

Δεν έχεις άδικο....... Φτάνουν σε βαθμό καταγγελίας , αλλά ποιος ασχολείτε....

 

Επίσης το ελληνικό Black Friday είναι για γέλια.....   Ειδικά φέτος ήταν και για κλάματα.......

 

 

 

.



#965   Grisos

Grisos

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/12/2021 - 13:55

O Γερμανός φημίζεται για τις εξυπνάδες του.

Stick to Amazon. Έχει μεταθέσει και την επιστροφή προϊόντων μέχρι 31/1/22.

 

Information on the extended return period:

During the Christmas season 2021, items purchased between November 1st and December 31st can be returned until January 31st, 2022

For more information on returns, please see our Returns Policy.

 

Τους γλεντάει όλους και καλά κάνει. To ελληνικό eshopping είναι πλέον ένα dark comedy (εικονικές διαθεσιμότητες, τεμάχια που από "λάθος" δόθηκαν, και άλλες ελληνικές μαλαγανιές. Το μόνο που κάνουν είναι χρεώνουν τζάμπα τις κάρτες και μετά να μην έχει ο άλλος να ψωνίσει αυτό που θέλει και αναγκαστικά να περιμένει. Η απάντηση είναι μια. ΟΥΣΤ. Μην επιτρέπετε σε κανένα να παίζει με τα φράγκα σας.

 

Συμφωνώ σε όλα, απλά θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου από Mozik επι τη ευκαιρία. Είχα παραγγείλει Nomad θήκη και έιχα πληρώσει με κάρτα. Ήταν κατόπιν παραγγελίας οπότε ήξερα ότι θα περιμένω. Τελικά μετά από καμιά εικοσαριά μέρες άλλαξε η κατάσταση σε εξαντλημένο. Οπότε πήρα τηλέφωνο να ακυρώσω.

 

Πήρα τηλέφωνο πρωί και το απόγευμα έγινε πίστωση στην κάρτα. Απλά απίστευτοι. Από istorm εχω ακυρώσει εδώ και μια βδομάδα και δεν έχει αλλάξει τπτ στην κάρτα μου. Ότι να ναι. Απλά να λέμε και τις φωτεινές εξαιρέσεις της αγοράς.



#966   ariadgr

ariadgr

    iPH newbie

  • 16 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/12/2021 - 19:52

Λοιπόν είδα στον Γερμανό την διαθεσιμότητα και λόγο αγοράς με τιμολόγιο πήγα σε κατάστημα οι τύποι είναι απατεώνες δεν κόβουν τιμολόγια με απαλλαγή ΦΠΑ .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Κάνε ενα κόπο να το αναφέρεις στα κεντρικά.

https://www.germanos...ion/contact-us/

 

"Στην περίπτωση που υπάγεσαι στις διατάξεις των παραγράφων 5 & 6 του άρθρου39α του κώδικα περί απαλλαγής ΦΠΑ, παρακαλούμε όπως απευθυνθείς στο πλησιέστερο κατάστημα του δικτύου πωλήσεων της ΓΕΡΜΑΝΟΣ."

https://www.germanos...ropoi_pliromis/


Τελευταία επεξεργασία από: ariadgr, 01/12/2021 - 19:53


#967   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.559 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/12/2021 - 20:03

Κάνε ενα κόπο να το αναφέρεις στα κεντρικά.

https://www.germanos...ion/contact-us/

 

"Στην περίπτωση που υπάγεσαι στις διατάξεις των παραγράφων 5 & 6 του άρθρου39α του κώδικα περί απαλλαγής ΦΠΑ, παρακαλούμε όπως απευθυνθείς στο πλησιέστερο κατάστημα του δικτύου πωλήσεων της ΓΕΡΜΑΝΟΣ."

https://www.germanos...ropoi_pliromis/

Έστειλα και mail το πρωί στα κεντρικά αλλά και τηλέφωνο πήρα και η απάντηση ήταν ότι άλλη αποθήκη έχει το eshop και άλλη τα καταστήματα ……τρέχα γύρευε …άκρη δεν έβγαλα ο ένας με έστελνε στον άλλον χωρίς κάτι ουσιαστικό .

Έχω βάλει παραγγελία από Amazon και λογικά μέσα στον Δεκέμβριο θα παραλάβω .


Τελευταία επεξεργασία από: manosvitacar, 01/12/2021 - 20:06


#968   zbutlr

zbutlr

    iPH newbie

  • 11 μηνύματα

Δημοσίευση 01/12/2021 - 22:06

Λοιπόν είδα στον Γερμανό την διαθεσιμότητα και λόγο αγοράς με τιμολόγιο πήγα σε κατάστημα οι τύποι είναι απατεώνες δεν κόβουν τιμολόγια με απαλλαγή ΦΠΑ .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Φίλε αυτό που λένε δεν στέκει. Μπορείς να τους κάνεις χοντρή ζημιά αν το θελήσεις. . Κυνήγησε τους σε παρακαλώ. Δεν μπορούν να λένε ότι θέλουν. Αντε να ξεβρωμισει ο τόπος με αυτό τον Γερμανό..

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

#969   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.559 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/12/2021 - 22:09

Φίλε αυτό που λένε δεν στέκει. Μπορείς να τους κάνεις χοντρή ζημιά αν το θελήσεις. . Κυνήγησε τους σε παρακαλώ. Δεν μπορούν να λένε ότι θέλουν. Αντε να ξεβρωμισει ο τόπος με αυτό τον Γερμανό..

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι με τον Γερμανό .


Sent from my iPhone using Tapatalk

#970   due

due

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση Εχθές, 09:43

Έχετε υπ' όψιν σας  οτι το e-shop του Γερμανού και τα καταστήματα είναι όντως άλλες εταιρείες με άλλες αποθήκες. Το e-shop ανήκει στην Γερμανός ΑΕ, τα καταστήματα στους franchisees. Εταιρικά καταστήματα έχουν μείνει ελάχιστα. Αυτό το σχήμα όταν το συνδυάσεις με την γραφειοκρατία του ΟΤΕ, προκαλεί όλα αυτά τα προβλήματα που έχετε. Θα πρότεινα να πας σε ένα εταιρικό κατάστημα (αν το θες ακόμα) πχ του Mall. Εκεί και να μην ξέρουν θα πάρουν τηλ τον κατάλληλο. Επίσης και το κατάστημα της Cosmote στο Mall είναι εταιρικό (άσχετο, αλλά χρήσιμο ως πληροφορία).  

 

ΥΓ. Εργαζόμουν στον Όμιλο ΟΤΕ για κάποια χρόνια μέχρι πρόσφατα, όχι σε τεχνικό κομμάτι.


Τελευταία επεξεργασία από: due, Εχθές, 09:45


#971   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.559 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση Εχθές, 09:52

προσωπικά δεν ασχολούμαι με τον Γερμανό όλα αυτά με αποθήκες και άλλες εταιρείες είναι μόνο να ταλαιπωρούν τον κόσμο ,γιατί με ψιλά γράμματα δεν τα αναφέρουν όλα αυτά παρά σε στέλνουν στα  καταστήματα ? .....τεσπα   οι τύποι δεν παίζονται .


Τελευταία επεξεργασία από: manosvitacar, Εχθές, 09:53


#972   leandrosml

leandrosml

    iPH newbie

  • 60 μηνύματα
  • Twitter:@leandrosml73
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση Εχθές, 21:41

Παιδιά, όσοι έχετε κάνει παραγγελία από amazon.de και δε είχε σε διαθεσιμότητα τα κομμάτια(out of stock), έγινε άμεσα η χρέωση του ποσού στη κάρτα σας? Γιατί στη παραγγελία τη προχθεσινή που έκανα, ενώ έγινε η ταυτοποίηση με τη κάρτα και η παραγγελία ακόμα και τώρα δείχνει οκ (απλά έχει delivery στο iphone 14-12 λόγω διαθεσιμότητας), τα χρήματα δε τα έχουν τραβήξει από τη κάρτα. είναι φυσιολογικό αυτό? 



#973   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 110.411 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση Εχθές, 21:48

Τα χρήματα τα τραβάνε όταν είναι έτοιμο να το στείλουν.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 16

0 μέλη, 14 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (2)