Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα με την ημερομηνία αγοράς-εγγύηση των Airpods Pro


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   georgioskio

georgioskio

    iPH Contributor

  • 1.757 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:georgioskio

Δημοσίευση 19/01/2022 - 22:27

Καλησπέρα στην ομάδα!
Αγόρασα πριν μερικούς μήνες από σκρουτζομάγαζο (μεγάλο κι όλας)τα Airpods Pro και μετά από 4 μήνες διαπίστωσα ότι το προϊόν είναι αδήλωτο στην Apple!Συγκεκριμένα γράφει στο επίσημο σαιτ που τσεκάρεις αν ένα προϊόν είναι γνήσιο και τις εγγυήσεις κτλ ότι η ημερομηνία αγοράς δεν επαληθεύτηκε!
Αυτό έχει και σαν επίπτωση να μου γράφει στο προϊόν στις ρυθμίσεις ότι η εγγύηση λήγει στο 6 μηνο!!
Κατόπιν επικοινωνίας μου με την apple μου είπαν ότι είναι γνήσια τα Airpods αλλά επειδή τα σκρουτζομάγαζα δεν είναι επίσημοι resellers πρέπει να δηλώνουν το προιόν σε κάποιον reseller από τον οποίο το αγόρασαν…
Έχει κανένας το ίδιο θέμα από αγορά σε σκρουτζομάγαζο!;;Εάν τους πάρω αύριο τηλέφωνο θα βρω άκρη πιστεύετε;;

Τελευταία επεξεργασία από: georgioskio, 19/01/2022 - 22:28

XS Max 256 Gb Space Gray

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   rebel1

rebel1

    iPH User

  • 108 μηνύματα

Δημοσίευση 20/01/2022 - 07:53

Τα δήλωσα στην Apple τηλεφωνικά πριν λίγο καιρό που τα πήρα έστειλα απόδειξη αγοράς μίλησα και με κεντρικά απευθείας και το έκανε η Apple μετά δύο μέρες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: rebel1, 20/01/2022 - 07:54


#3   georgioskio

georgioskio

    iPH Contributor

  • 1.757 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:georgioskio

Δημοσίευση 20/01/2022 - 12:35

Τα δήλωσα στην Apple τηλεφωνικά πριν λίγο καιρό που τα πήρα έστειλα απόδειξη αγοράς μίλησα και με κεντρικά απευθείας και το έκανε η Apple μετά δύο μέρες
Sent from my iPhone using Tapatalk

Δυστυχώς το ίδιο έκανα εγώ αλλά η Apple δεν μου το δέχτηκε!
Τους έστειλα την απόδειξη και μου είπαν ότι επειδή είναι σκρουτζομάγαζο φαίνεται σε αυτούς η ημερομηνία αγοράς του σκρουτζομάγαζου από κάποιον resseler πριν καταλήξει σε μένα…Οπότε στην ουσία έχω μειωμένη εγγύηση!
Μου είπαν ολτι είναι θέμα του μαγαζιού να με καλύψει και όχι δικό τους!
Μόνο αν είχα απόδειξη από επίσημο resseler θα μου έκαναν αυτό που λες!
Εσύ το είχες αγοράσει από σκρουτζομάγαζο ή από επίσημο αντιπρόσωπο της Apple;;Και αν ναι πότε το έκανες;;Έχει καιρό;
XS Max 256 Gb Space Gray

#4   rebel1

rebel1

    iPH User

  • 108 μηνύματα

Δημοσίευση 20/01/2022 - 12:43

Από μαγαζί κανονικό, φυσικό σημείο δηλαδή μου τα πήραν.
Απλά το δέχτηκαν. Τι να σου πω...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#5   vagelisvl

vagelisvl

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 20/01/2022 - 13:41

Ειχα και εγώ το ιδιο θέμα και όπως και ο φίλος που σου απάντησε πρίν μου το άλλαξαν απο το support, τους έστειλα την απόδειξη αλλά πάνω με ρώτησαν αν αναγράφεται το serial number, σε εσένα το γράφει?



#6   georgioskio

georgioskio

    iPH Contributor

  • 1.757 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:georgioskio

Δημοσίευση 20/01/2022 - 14:09

Ειχα και εγώ το ιδιο θέμα και όπως και ο φίλος που σου απάντησε πρίν μου το άλλαξαν απο το support, τους έστειλα την απόδειξη αλλά πάνω με ρώτησαν αν αναγράφεται το serial number, σε εσένα το γράφει?


Στο τηλεφωνο της apple πηρες;;Το γραφει κανονικα!Απλα μπυ ειπαν οτι δεν αναγνωριζουν τα καταστηματα που δεν ειναι επισημοι resellers
XS Max 256 Gb Space Gray

#7   vagelisvl

vagelisvl

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 20/01/2022 - 14:33

Στο τηλεφωνο της apple πηρες;;Το γραφει κανονικα!Απλα μπυ ειπαν οτι δεν αναγνωριζουν τα καταστηματα που δεν ειναι επισημοι resellers

αυτό δεν ισχύει, άκυρο τελείως μου ακούγεται...στο 00800 44145417 πήρα!

Πριν μία εβδομάδα τους κάλεσα...εγώ πήρα τα airpods 3 απο skroutz στις  3/1/22 και μου έλεγε οτι ενεργοποιήθηκαν 11/21 !


Τελευταία επεξεργασία από: vagelisvl, 20/01/2022 - 14:41


#8   georgioskio

georgioskio

    iPH Contributor

  • 1.757 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:georgioskio

Δημοσίευση 20/01/2022 - 14:36

Μολις τώρα αφού πήρα ξανά την apple έπεσα σε καλό υπάλληλο και αφού με συνέδεσε με κάποιον υπάλληλο της apple που μιλούσε αγγλικά μου έκαναν επέκταση της εγγύησης και επικαιροποίηση των στοιχείων απόδειξης!
Προφανώς οι δύο υπάλληλοι που μίλησα το πρωί δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν!
XS Max 256 Gb Space Gray

#9   rebel1

rebel1

    iPH User

  • 108 μηνύματα

Δημοσίευση 20/01/2022 - 20:31

Χαίρομαι που λύθηκε


Sent from my iPad using Tapatalk




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες