Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Εγγύηση apple


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   patrasselew

patrasselew

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα

Δημοσίευση 22/02/2022 - 14:11

Καλησπέρα σας Έχω αγοράσει το κινητό μου από ένα μαγαζι στο Σκρουτζ Netmobile μου έβγαλε ένα πρόβλημα στην κάμερα και πήγα στην Isystem Χολαργου και ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν αναλαμβάνουν δεύτερο χρόνο εγγύησης αν είναι αγορασμένο από διαφορετικό αντιπρόσωπο… τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση… ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Giorgio2112

Giorgio2112

    iPH Contributor

  • 1.175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 22/02/2022 - 15:48

Καλησπέρα σας Έχω αγοράσει το κινητό μου από ένα μαγαζι στο Σκρουτζ Netmobile μου έβγαλε ένα πρόβλημα στην κάμερα και πήγα στην Isystem Χολαργου και ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν αναλαμβάνουν δεύτερο χρόνο εγγύησης αν είναι αγορασμένο από διαφορετικό αντιπρόσωπο… τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση… ;


Sent from my iPhone using Tapatalk


Πονεμένο θέμα , μιλάς με το κατάστημα που το πήρες εξαρχής , αυτοί πρέπει να σε καλύψουν

#3   patrasselew

patrasselew

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα

Δημοσίευση 22/02/2022 - 21:03

Ευχαριστώ George, επικοινώνησα αλλά μου είπαν ότι δεν διαθέτουν τμήμα service έχοντας σχετική ανακοίνωση στο σάιτ τους και λόγω αυτού δεν έχουν κάποια υποχρέωση για τον δεύτερο χρόνο της εγγύησης.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#4   Giorgio2112

Giorgio2112

    iPH Contributor

  • 1.175 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 22/02/2022 - 21:23

Ευχαριστώ George, επικοινώνησα αλλά μου είπαν ότι δεν διαθέτουν τμήμα service έχοντας σχετική ανακοίνωση στο σάιτ τους και λόγω αυτού δεν έχουν κάποια υποχρέωση για τον δεύτερο χρόνο της εγγύησης.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση βάση νόμου από τον πωλητή. Τα ίδια ίδια κάνουν όλοι, προσπαθούν να το αποφύγουν. Υπάρχει σχετικό νήμα εδώ . Πιστεύω θα βρεις την άκρη αλλά θέλει γερά νεύρα.

Τελευταία επεξεργασία από: Giorgio2112, 22/02/2022 - 21:24


#5   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 22/02/2022 - 22:46

Καλησπέρα σας Έχω αγοράσει το κινητό μου από ένα μαγαζι στο Σκρουτζ Netmobile μου έβγαλε ένα πρόβλημα στην κάμερα και πήγα στην Isystem Χολαργου και ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν αναλαμβάνουν δεύτερο χρόνο εγγύησης αν είναι αγορασμένο από διαφορετικό αντιπρόσωπο… τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση… ;

Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση του πωλητή.

 

Μίλησε με InfoQuest και αν και εκεί σου αρνηθούν, ζητάς την άρνηση γραπτώς και καταγγελία στον ΣτΚ.
 


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 22/02/2022 - 22:48

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#6   patrasselew

patrasselew

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα

Δημοσίευση 22/02/2022 - 23:43

Ευχαριστώ πολύ παιδιά !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες