H διαφημιστική εταιρεία για φορητές συσκευές Mobclix παρουσίασε κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία (via TechCrunch) για τη σχέση iPad-iPhone.
H Mobclix, λοιπόν, αναφέρει ότι το 96.5% των εφαρμογών στο App Store (295,488) είναι συμβατές με το iPad, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2010.
Επίσης, και αυτό είναι που ενδιαφέρει κυρίως τους developers, τα click-through rates για τις εφαρμογές στο iPad είναι περίπου έντεκα φορές περισσότερες όσον αφορά διαφημίσεις με media video περιεχόμενο απ'ότι τις κλασικές διαφημίσεις banner. Ακόμα, το eCPM (effective cost per thousand impressions) είναι πέντε φορές μεγαλύτερο απ'ότι σε άλλες συσκευές (iPhone, Android, Windows Mobile 7) με μικρότερη οθόνη παρόλο που το iPad δεν καταλαμβάνει μεγάλο μερίδιο της αγοράς με κάτι λιγότερο από τέσσερα εκατομμύρια συσκευές.
Άλλα στατιστικά δείχνουν ότι το iPad App Store αποτελείται από 15,547 εφαρμογές με την κατηγορία "Games" να αποτελεί το 20% αυτών, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Ιούνη.
Oι διαφημίσεις στο iPad είναι πιο επικερδείς απ'ότι στο iPhone
Από
sepsis
, 02/08/2010 20:14
Θέμα χωρίς απαντήσεις
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες