Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτή την έρευνα 40.1 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ παίζουν παιχνίδια σε iOS συσκευές (iPhone, iPad, iPod touch) αποτελώντας πάνω από το μισό από το συνολικό αριθμό των gamers που εκτιμάται στα 77 εκατομμύρια.
Στον αντίποδα, το Sony PSP έχει ένα κοινό 18 εκατομμυρίων και το Nintendo DS 41 εκατομμύρια στην ίδια αγορά. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή άνοδο της Apple μέσα σε 3 χρόνια με συνεχώς ανοδική πορεία.

Ταυτόχρονα, η έρευνα αποκαλύπτει ότι τα 2/3 των gamers πληρώνουν για την αγορά παιχνιδιών στις παραδοσιακές κονσόλες ενώ ένα πολύ μικρότερο ποσοστό πληρώνει για παιχνίδια στις iOS συσκευές. Συγκεκριμένα, το ποσοστό είναι στο 45% για το iPhone και iPod touch και στο 32% για το iPad παρ'όλο που συγκριτικά το App Store διαθέτει κατά πολύ φθηνότερους τίτλους.
Βέβαια, η αγορά των εφαρμογών στις ΗΠΑ αποτελεί μια βιομηχανία $2 δις, η οποία μάλιστα εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί στα επόμενα χρόνια. Το θετικό για τους developers είναι ότι όλο και περισσότεροι gamers είναι πρόθυμοι να ανεχτούν διαφημίσεις στις εφαρμογές και στα παιχνίδια. Μάλιστα ένα ποσοστό 45% από ηλικίες 18 με 34 δεν έχουν πρόβλημα να δουν μερικές διαφημίσεις έτσι ώστε να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή δωρεάν.