Η SquareTrade συνέκρινε τα ποσοστά των πρώτων μηνών κυκλοφορίας των δύο συσκευών και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι χρήστες iPhone 4 έχουν κατά 68% περισσότερα ατυχήματα με τη συσκευή τους σε σχέση με τους χρήστες iPhone 3GS. Μάλιστα, ένα ποσοστό 4.7% των χρηστών iPhone 4 ανέφεραν ατύχημα στην SquareTrade τους πρώτους τέσσερις μήνες ιδιοκτησίας ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το iPhone 3GS πέρσυ ήταν στο 2.8%.

Το ραγισμένο γυαλί ευθύνεται περίπου για το 76% των περιπτώσεων σε service για το iPhone 3GS ενώ στο iPhone 4 το ποσοστό αυτό είναι ανεβασμένο στο 82% προφανώς εξαιτίας της ύπαρξης γυαλιού και στην μπροστινή αλλά και την πισινή επιφάνεια. Το ποσοστό των χρηστών που ανέφερε πρόβλημα με σπασμένη οθόνη στο iPhone 4 ήταν στο 3.9% ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το iPhone 3GS ήταν στο 2.1%. Η έρευνα, ωστόσο, δεν προσδιορίζει την αιτία της ραγισμένης οθόνης.

Γενικότερα, πάντως, η SquareTrade βρήκε ότι σε περιπτώσεις "κανονικής" αποτυχίας (περιπτώσεις που δεν αφορούν ατυχήματα) τα ποσοστά είναι περίπου τα ίδια τόσο για το iPhone 4 όσο για το iPhone 3GS κάτω από το 0.5% που είναι πολύ πιο μικρό από άλλες συσκευές της αγοράς.