
Σήμερα πραγματοποιήθηκε το event της Facebook όπου η εταιρεία εκτός των άλλων παρουσίασε και τη νέα ανανεωμένη έκδοση για το iPhone. Ωστόσο, για μια ακόμη το iPad έλαμψε διά της απουσίας του καθώς ο Mark Zuckerberg, CEO του Facebook, απέκλεισε την πιθανότητα δημιουργίας μιας Facebook εφαρμογής για το iPad.
Ο Zuckerberg απαντώντας σε ερώτηση παρευρισκόμενου σχετικά με την αναμενόμενη ημερομηνία κυκλοφορίας της iPad εφαρμογής του Facebook δήλωσε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι στα σχέδια της εταιρείας γιατί το iPad δεν είναι "mobile". Αν και η Apple θα διαφωνούσε με κάτι τέτοιο δήλωση του Zuckerberg είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Σύμφωνα με τον ίδιο δεν υπάρχει ακόμα ξεκάθαρη στρατηγική για τις tablet συσκευές αφού πρόκειται για μια εντελώς νέα αγορά με πάρα πολλές δυνατότητες. Τo Facebook δεν διαθέτει το δυναμικό να απασχολεί πολλές ομάδες που ασχολούνται με διαφορετικές συσκευές και ήδη υπάρχει πρόβλημα με την iPhone και Android εφαρμογή με την δεύτερη να μένει συνεχώς πίσω στην ανάπτυξη.
Το Facebook απ'ότι δείχνουν τα πράγματα θα επιλέξει μια διαφορετική στρατηγική στοχεύοντας ολόκληρη την αγορά των tablets με μια νέα ειδικά διαμορφωμένη mobile έκδοση της ιστοσελίδας. Φυσικά, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες προς το παρόν αλλά θα αρκεστείτε στην επίσημη ιστοσελίδα facebook.com ή στο touch.facebook.com για πρόσβαση μέσω του iPad. Σίγουρα, το Facebook «χάνει» αρκετά παραλείποντας μια iPad εφαρμογή από τα σχέδια της αλλά από την άλλη έχει νόημα η συγκέντρωση σε μια ενιαία πλατφόρμα για tablet συσκευές.