
Έναρξη του iAd στην Ευρώπη αυτή τη βδομάδα
Από
sepsis
, 16/11/2010 00:08
8 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 16/11/2010 - 00:08
Αναφορά που δημοσιεύουν οι Financial Times κάνει λόγο για επερχόμενη έναρξη της διαφημιστικής πλατφόρμας iAd στην Ευρώπη αυτή τη βδομάδα με την αρωγή σημαντικών ονομάτων που θα ανακοινωθούν σύντομα.
Η συμμετοχή της Ευρώπης στο iAd έχει καθυστερήσει δύο φορές στο πρόσφατο παρελθόν αλλά οι αναφορές εκτιμούν ότι ο σωστός καιρός έφτασε και ότι «μεγάλες μάρκες» του χώρου θα συμμετέχουν, όπως η L’Oréal, Renault και Nestlé με δύο ή τρεις διαφημιστικές καμπάνιες σε εφαρμογές του iPhone ή iPod touch στις αρχές Δεκέμβρη. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές θα αρχίσουν να προβάλλονται από τις αρχές του νέο έτους χωρίς να έχει αποσαφηνιστεί ο ρόλος του iPad σε αυτό.
Πριν λίγες μέρες η Apple επέκτεινε το πρόγραμμά της και στην Ιαπωνία με τη συμμετοχή του ομίλου Dentsu, o οποίος θα αναλάβει ειδικά στοχευμένες καμπάνιες στο γιαπωνέζικο κοινό.
Γενικότερα το ξεκίνημα του iAd ήταν αμφιλεγόμενο με πολλές γκρίνιες για τον αυταρχικό έλεγχο της Apple πάνω στις καμπάνιες αλλά φαίνεται ότι το iAd κατακτά ολοένα και περισσότερο μερίδιο αγοράς έναντι της Google και των υπολοίπων ανταγωνιστών.
Η συμμετοχή της Ευρώπης στο iAd έχει καθυστερήσει δύο φορές στο πρόσφατο παρελθόν αλλά οι αναφορές εκτιμούν ότι ο σωστός καιρός έφτασε και ότι «μεγάλες μάρκες» του χώρου θα συμμετέχουν, όπως η L’Oréal, Renault και Nestlé με δύο ή τρεις διαφημιστικές καμπάνιες σε εφαρμογές του iPhone ή iPod touch στις αρχές Δεκέμβρη. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές θα αρχίσουν να προβάλλονται από τις αρχές του νέο έτους χωρίς να έχει αποσαφηνιστεί ο ρόλος του iPad σε αυτό.
Πριν λίγες μέρες η Apple επέκτεινε το πρόγραμμά της και στην Ιαπωνία με τη συμμετοχή του ομίλου Dentsu, o οποίος θα αναλάβει ειδικά στοχευμένες καμπάνιες στο γιαπωνέζικο κοινό.
Γενικότερα το ξεκίνημα του iAd ήταν αμφιλεγόμενο με πολλές γκρίνιες για τον αυταρχικό έλεγχο της Apple πάνω στις καμπάνιες αλλά φαίνεται ότι το iAd κατακτά ολοένα και περισσότερο μερίδιο αγοράς έναντι της Google και των υπολοίπων ανταγωνιστών.
Follow me on twitter
Ad
#2
Δημοσίευση 16/11/2010 - 15:49
Στην Ελλάδα πότε θα αρχίσει είναι το θέμα!

#3
Δημοσίευση 17/11/2010 - 14:53
Η Apple ως γνωστόν ετοιμάζεται να εξαπλωθεί με το iAd και σε άλλες χώρες. Όπως είναι φυσικό θα ξεκινήσει από τις μεγάλες δυνάμεις, Γαλλία και σίγουρα και Γερμανία. Για την Γαλλία υπάρχουν ενδείξεις από impressions, πράγμα που δείχνει πως εμφανίζονται διαφημίσεις στις συσκευές των χρηστών, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθεί κανονική λειτουργία και για την Γαλλία...
#4
Δημοσίευση 18/11/2010 - 15:49
Όπως περιμέναμε εδώ και λίγες μέρες η Apple ανακοίνωσε ότι το διαφημιστικό δίκτυο iAd θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το Δεκέμβρη.

Συγκεκριμένα, οι πρώτες χώρες θα είναι η Μεγάλη Βρετανία και Γαλλία με την Γερμανία να ακολουθεί τον Ιανουάριο. Τα πρώτα ονόματα που θα συμμετάσχουν με διαφημιστικές καμπάνιες iAd είναι οι L’Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Unilever, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines και Absolute Radio.
Πριν λίγες μέρες η Apple επέκτεινε το πρόγραμμά της και στην Ιαπωνία με τη συμμετοχή του ομίλου Dentsu, o οποίος θα αναλάβει ειδικά στοχευμένες καμπάνιες στο γιαπωνέζικο κοινό.
Γενικότερα το ξεκίνημα του iAd ήταν αμφιλεγόμενο με πολλές γκρίνιες για τον αυταρχικό έλεγχο της Apple πάνω στις καμπάνιες αλλά φαίνεται ότι το iAd κατακτά ολοένα και περισσότερο μερίδιο αγοράς έναντι της Google και των υπολοίπων ανταγωνιστών.
Aκολουθεί το δελτίο τύπου:
Apple’s iAd Coming to Europe in December
CUPERTINO, California—November 18, 2010—Apple today announced it will expand its revolutionary iAd mobile advertising network to the UK and France this December, with Germany to follow in January. iAd will launch in Europe with iAds from L’Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Unilever, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines and Absolute Radio. Since its US launch in July, iAd has emerged as a powerful new way for advertisers to reach millions of iPhone and iPod touch users right in their favourite apps, while providing a significant new revenue stream for developers. iAd has signed on over half of the top 25 leading US national advertisers in just four months,* with a projected 21 percent share of US mobile display advertising revenue for 2010 according to research firm IDC.**
“We’re thrilled to add leading global brands to the iAd Network in Europe and create even more great opportunities for developers,” said Andy Miller, Apple’s vice president of iAd. “In just four months, we’ve doubled the number of advertisers on the network and thousands of developers now have a valuable new source of revenue.”
“As the world leader in the beauty business, L’Oréal aims to create the most meaningful connections between its brands and its customers, so iAd was a natural choice,” said Marc Menesguen, L’Oréal’s Head of strategic marketing. “We’re thrilled by the quality, the interactivity and the depth of iAd’s user experience, giving us an unparalleled opportunity to reach and serve the most engaged and discerning customers at the digital forefront of beauty, hence our choice of Lancôme to lead our iAd campaign.”
iAd, which is built into iOS 4, lets users stay within their current app while engaging with an ad, even while watching a video, playing a game or using in-ad purchase to download an app or buy iTunes content. With user engagement times averaging more than 60 seconds per visit, iAds combine the narrative quality of TV ads with the interactivity of digital for something entirely new.
Advertisers can learn more at advertising.apple.com. Developers who join the iAd Network can easily incorporate a variety of advertising formats into their apps. Developers will receive an industry standard 60 percent of the iAd Network revenue, which is paid via iTunes Connect. Developers can visit developer.apple.com/iad to join the iAd Network or to learn more about the iAd platform.
* Advertising Age “100 Leading National Advertisers” rankings for 2009 by spend, June 20, 2010.

Συγκεκριμένα, οι πρώτες χώρες θα είναι η Μεγάλη Βρετανία και Γαλλία με την Γερμανία να ακολουθεί τον Ιανουάριο. Τα πρώτα ονόματα που θα συμμετάσχουν με διαφημιστικές καμπάνιες iAd είναι οι L’Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Unilever, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines και Absolute Radio.
Πριν λίγες μέρες η Apple επέκτεινε το πρόγραμμά της και στην Ιαπωνία με τη συμμετοχή του ομίλου Dentsu, o οποίος θα αναλάβει ειδικά στοχευμένες καμπάνιες στο γιαπωνέζικο κοινό.
Γενικότερα το ξεκίνημα του iAd ήταν αμφιλεγόμενο με πολλές γκρίνιες για τον αυταρχικό έλεγχο της Apple πάνω στις καμπάνιες αλλά φαίνεται ότι το iAd κατακτά ολοένα και περισσότερο μερίδιο αγοράς έναντι της Google και των υπολοίπων ανταγωνιστών.
Aκολουθεί το δελτίο τύπου:
Apple’s iAd Coming to Europe in December
CUPERTINO, California—November 18, 2010—Apple today announced it will expand its revolutionary iAd mobile advertising network to the UK and France this December, with Germany to follow in January. iAd will launch in Europe with iAds from L’Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Unilever, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines and Absolute Radio. Since its US launch in July, iAd has emerged as a powerful new way for advertisers to reach millions of iPhone and iPod touch users right in their favourite apps, while providing a significant new revenue stream for developers. iAd has signed on over half of the top 25 leading US national advertisers in just four months,* with a projected 21 percent share of US mobile display advertising revenue for 2010 according to research firm IDC.**
“We’re thrilled to add leading global brands to the iAd Network in Europe and create even more great opportunities for developers,” said Andy Miller, Apple’s vice president of iAd. “In just four months, we’ve doubled the number of advertisers on the network and thousands of developers now have a valuable new source of revenue.”
“As the world leader in the beauty business, L’Oréal aims to create the most meaningful connections between its brands and its customers, so iAd was a natural choice,” said Marc Menesguen, L’Oréal’s Head of strategic marketing. “We’re thrilled by the quality, the interactivity and the depth of iAd’s user experience, giving us an unparalleled opportunity to reach and serve the most engaged and discerning customers at the digital forefront of beauty, hence our choice of Lancôme to lead our iAd campaign.”
iAd, which is built into iOS 4, lets users stay within their current app while engaging with an ad, even while watching a video, playing a game or using in-ad purchase to download an app or buy iTunes content. With user engagement times averaging more than 60 seconds per visit, iAds combine the narrative quality of TV ads with the interactivity of digital for something entirely new.
Advertisers can learn more at advertising.apple.com. Developers who join the iAd Network can easily incorporate a variety of advertising formats into their apps. Developers will receive an industry standard 60 percent of the iAd Network revenue, which is paid via iTunes Connect. Developers can visit developer.apple.com/iad to join the iAd Network or to learn more about the iAd platform.
* Advertising Age “100 Leading National Advertisers” rankings for 2009 by spend, June 20, 2010.
Follow me on twitter
#5
Δημοσίευση 18/11/2010 - 17:02
Λοιπον, εχω ενα θεμα με το iAd, θα το παραδεχθω
. Ποιος καλος ανθρωπος θα μου εξηγησει τι ακριβως ειναι, τι κανει και πως στον χρηστη μπορει να φανει χρησιμο;
Προκειται να τρωμε καταιγισμο διαφημισεων εν μεσω εφαρμογων, χωρις τη θεληση μας μηπως, γιατι οπως καταλαβατε δεν ψηνομαι καθολου για κατι τετοιο
.

Προκειται να τρωμε καταιγισμο διαφημισεων εν μεσω εφαρμογων, χωρις τη θεληση μας μηπως, γιατι οπως καταλαβατε δεν ψηνομαι καθολου για κατι τετοιο

Τελευταία επεξεργασία από: JohnPhone, 18/11/2010 - 17:03
#6
Δημοσίευση 20/11/2010 - 15:14
Όχι δεν θα υπάρχει καταιγισμός. Απλώς, όπως υπάρχουν ήδη διαφημίσεις στο iPhone σε εφαρμογές από τη Google και άλλες έτσι έκανε κ η Apple. Απλώς, της Apple είναι καλύτερες. Προσφέρουν διαδραστικότητα, βίντεο, κτλπ, σαν να είναι εφαρμογή. Γενικότερα είναι πολύ προσεγμένες. Σε παλιότερα θέματα στο blog μπορείς να βρεις παραδείγματα τέτοιων διαφημίσεων. Στην Ελλάδα δεν έχουν μπει ακόμα, βέβαια, αλλά σταδιακά επεκτείνονται.
Οι διαφημίσεις απευθύνονται σε δύο κατηγορίες: στις μεγάλες εταιρείες και στους developers. Οι μεν εταιρείες δουλεύουν αποκλειστικά με την Apple πληρώνοντας $1 εκατομμύριο και η Apple αναλαμβάνει τη δημιουργία της καμπάνιας. Αυτό έκανε και η NIssan για παράδειγμα. Οι δε developers δεν γνωρίζω τί ποσό καταβάλλουν αλλά οι δικές τους καμπάνιες είναι πολύ περιορισμένες και περιλαμβάνουν απλώς διαφημίσεις των εφαρμογών τους. Μπορείς να βρεις και τέτοια παραδείγματα iAd στο YouTube
Οι διαφημίσεις απευθύνονται σε δύο κατηγορίες: στις μεγάλες εταιρείες και στους developers. Οι μεν εταιρείες δουλεύουν αποκλειστικά με την Apple πληρώνοντας $1 εκατομμύριο και η Apple αναλαμβάνει τη δημιουργία της καμπάνιας. Αυτό έκανε και η NIssan για παράδειγμα. Οι δε developers δεν γνωρίζω τί ποσό καταβάλλουν αλλά οι δικές τους καμπάνιες είναι πολύ περιορισμένες και περιλαμβάνουν απλώς διαφημίσεις των εφαρμογών τους. Μπορείς να βρεις και τέτοια παραδείγματα iAd στο YouTube
Follow me on twitter
#7
Δημοσίευση 01/12/2010 - 14:52
Όπως είχαμε αναφέρει σε προηγούμενο δημοσίευμα η νέα πλατφόρμα iAd θα κάνει το ντεμπούτο της στην Ευρώπη με την συμμετοχή της Renault στην πρώτη καμπάνια.
Αύριο, 2 Δεκεμβρίου, θα λανσαριστεί η νέα iAd καμπάνια της Renault στην Ευρώπη και στις iOS συσκευές, η οποία θα διαφημίζει το νέο Renault Twizy, το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Η Renault επιδιώκει την διεύρυνση της στρατηγικής της στις φορητές συσκευές με σκοπό την εδραίωση της επικοινωνίας και τoυ service. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε το promo:
http://www.youtube.com/watch?v=tutIDEbgZZ8
Αύριο, 2 Δεκεμβρίου, θα λανσαριστεί η νέα iAd καμπάνια της Renault στην Ευρώπη και στις iOS συσκευές, η οποία θα διαφημίζει το νέο Renault Twizy, το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Η Renault επιδιώκει την διεύρυνση της στρατηγικής της στις φορητές συσκευές με σκοπό την εδραίωση της επικοινωνίας και τoυ service. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε το promo:
http://www.youtube.com/watch?v=tutIDEbgZZ8
Follow me on twitter
#8
Δημοσίευση 15/12/2010 - 11:44
Γιατί σε εμένα δεν εμφανίζει πουθενά τα iAds?
#9
Δημοσίευση 22/12/2010 - 12:33
Η Apple έκανε ένα μεγάλο βήμα στο iAd την διαφήμιση στις φορητές συσκευές της: μόλις εξέδωσε εφαρμογή στο Mac που λέγεται "iAd Producer" που επιτρέπει στον καθένα να φτιάχνει διαφημίσεις iAd για το iPhone, iPod Touch και iPad.
Μέχρι τώρα η Apple δημιουργούσε όλες τις διαφημίσεις iAd , που καθυστερούσε την παραγωγή τους, και οδηγούσε σε εκρήξεις όπως με την Adidas που απέσυρε το διαφημιστικό πρόγραμμα της επειδή δεν άρεσαν στην Apple οι διαφημίσεις που ήθελε να κάνει.
To μεγαλύτερο παράπονο σχετικά με τις iAd που ακούμε από δημιουργούς εφαρμογών είναι ότι ο ρυθμός ανανέωσης είναι πολύ αργός, ότι δεν υπάρχουν αρκετές διαφημίσεις σε εξέλιξη, και έτσι οι διαφημίσεις δεν παράγουν αρκετά έσοδα. Ίσως τους επόμενους μήνες, αυτό θα ανοίξει την πόρτα σε περισσότερους διαφημιστές και περισσότερες διαφημίσεις, και τότε περισσότερα έσοδα για τους δημιουργούς των εφαρμογών και για την Apple.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο την πρώτη διαφήμιση της Apple γα το iPad.
http://www.youtube.com/watch?v=QtSUPq5luPk&feature=player_embedded
Μέχρι τώρα η Apple δημιουργούσε όλες τις διαφημίσεις iAd , που καθυστερούσε την παραγωγή τους, και οδηγούσε σε εκρήξεις όπως με την Adidas που απέσυρε το διαφημιστικό πρόγραμμα της επειδή δεν άρεσαν στην Apple οι διαφημίσεις που ήθελε να κάνει.
To μεγαλύτερο παράπονο σχετικά με τις iAd που ακούμε από δημιουργούς εφαρμογών είναι ότι ο ρυθμός ανανέωσης είναι πολύ αργός, ότι δεν υπάρχουν αρκετές διαφημίσεις σε εξέλιξη, και έτσι οι διαφημίσεις δεν παράγουν αρκετά έσοδα. Ίσως τους επόμενους μήνες, αυτό θα ανοίξει την πόρτα σε περισσότερους διαφημιστές και περισσότερες διαφημίσεις, και τότε περισσότερα έσοδα για τους δημιουργούς των εφαρμογών και για την Apple.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο την πρώτη διαφήμιση της Apple γα το iPad.
http://www.youtube.com/watch?v=QtSUPq5luPk&feature=player_embedded
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες