Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Μήνυση της Systemgraph σε καταναλωτή


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
142 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#76   BAUHAUS

BAUHAUS

    iPH Addict

  • 822 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:BAUHAUSCK

Δημοσίευση 30/12/2010 - 22:09

Αυτά που λές είναι εντελώς άσχετα.
Η εταιρεία κινήθηκε νομικά εναντίον καταναλωτή και αυτό έκανε το γύρω του internet.
Οι πελάτες της sytemgraph είναι κατα βάση χρήστες του internet.


Δεν είναι καθόλου άσχετα φίλε μου... Άσχετα είναι όλα αυτα που λετε ότι η Systemgraph παει κατέρευσε! Αν ξέρεις πως τρώγονται μεταξύ τους εταιρείες με πελάτες αλλα και εταιρείες με άλλες εταιρείες δεν θα τα έλεγες αυτα, και δεν μηλαμε για τέτοια ποσά των 200 χιλ αλλα για ποσά με εκατομυρια ευρο! Και στην ουσία αν διαβάσετε και τα αρχικά έγγραφα που έχει στείλει αυτός και αυτα τα οποία του έχει απαντήσει η Systemgraph δεν ξέρουμε καλα καλα τι έγινε διότι δεν ήμασταν καν παρών! Μην είμαστε υπερβολική και απόλυτοι... Δεν βγάζει πουθενά αυτο...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#77   GR1337

GR1337

    iPH Member

  • 306 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 22:37

Αν ξέρεις πως τρώγονται μεταξύ τους εταιρείες με πελάτες αλλα και εταιρείες με άλλες εταιρείες δεν θα τα έλεγες αυτα, και δεν μηλαμε για τέτοια ποσά των 200 χιλ αλλα για ποσά με εκατομυρια ευρο!

Ναι εγώ δεν ξέρω, για πες μου εσύ το ξέρεις.
Για τι ποσά μιλάς; Τι είναι αυτά το ποσά;

Γιατί είμαι 100% σίγουρος οτι η απάντηση σου θα είναι γενική και δε θα λέει απολύτως τίποτα γιατί απλά ήθελες κάτι να γράψεις;

Και στην ουσία αν διαβάσετε και τα αρχικά έγγραφα που έχει στείλει αυτός και αυτα τα οποία του έχει απαντήσει η Systemgraph δεν ξέρουμε καλα καλα τι έγινε διότι δεν ήμασταν καν παρών! Μην είμαστε υπερβολική και απόλυτοι... Δεν βγάζει πουθενά αυτο...

Αυτά που γράφουν τα έγγραφα τα έχει αποδεχθεί η εταιρεία, δεν έχει αμφισβητήσει κάτι.
Να φανταστώ οτι έριξες μια πρόχειρη ματιά στα γεγονότα και δεν έχεις καταλάβει καλά τι έχει παίξει. Προτείνω να ξαναδιαβάσεις προσεκτικά τα γεγονότα...

#78   BAUHAUS

BAUHAUS

    iPH Addict

  • 822 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:BAUHAUSCK

Δημοσίευση 31/12/2010 - 12:40

Ναι εγώ δεν ξέρω, για πες μου εσύ το ξέρεις.
Για τι ποσά μιλάς; Τι είναι αυτά το ποσά;

Γιατί είμαι 100% σίγουρος οτι η απάντηση σου θα είναι γενική και δε θα λέει απολύτως τίποτα γιατί απλά ήθελες κάτι να γράψεις;


Αυτά που γράφουν τα έγγραφα τα έχει αποδεχθεί η εταιρεία, δεν έχει αμφισβητήσει κάτι.
Να φανταστώ οτι έριξες μια πρόχειρη ματιά στα γεγονότα και δεν έχεις καταλάβει καλά τι έχει παίξει. Προτείνω να ξαναδιαβάσεις προσεκτικά τα γεγονότα...

Και αφου είσαι 100% σίγουρος ότι θα γενικευσω ok! Εγω πάλι προτείνω να ηρεμησεις και να μην κανείς λες και είσαι ο κύριος με το iMac... Χαχαχα ::) σιγά ποια και όσο για αυτο να τα ξαναδιαβασω απλά βαριεμαι! :P

#79   BAUHAUS

BAUHAUS

    iPH Addict

  • 822 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:BAUHAUSCK

Δημοσίευση 31/12/2010 - 12:55

Και δεν πιστεύω να είναι τυχαίο ότι όλα αυτα που γίνονται όπως λετε για πρώτη φορά εταιρεία να κάνει μήνυση σε καταλύτη να γίνονται Απο μια εταιρεία που πουλάει apple! Και δεν συμβαίνουν στην HP, Sony ... Διότι πολλές φορές νομίζουμε ότι αγοράζουμε ενα apple και πιστεύουμε ότι πήραμε ferarri έλεος εγω πιστεύω ότι το παρατραβηξε και αυτός με το iMac Απο εκει και πέρα ok μου φενετε ότι κατηγορούν μέσα Απο αυτο και την apple αλλα εντάξει γιατί Γιατί δεν γίνονται με τα συμβατικά computers των windows διότι απλούστατα εκει πανε κάθε μήνα για service!!! χαχαχα

#80   GR1337

GR1337

    iPH Member

  • 306 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2010 - 15:03

Και δεν πιστεύω να είναι τυχαίο ότι όλα αυτα που γίνονται όπως λετε για πρώτη φορά εταιρεία να κάνει μήνυση σε καταλύτη να γίνονται Απο μια εταιρεία που πουλάει apple! Και δεν συμβαίνουν στην HP, Sony ... Διότι πολλές φορές νομίζουμε ότι αγοράζουμε ενα apple και πιστεύουμε ότι πήραμε ferarri έλεος εγω πιστεύω ότι το παρατραβηξε και αυτός με το iMac Απο εκει και πέρα ok μου φενετε ότι κατηγορούν μέσα Απο αυτο και την apple αλλα εντάξει γιατί Γιατί δεν γίνονται με τα συμβατικά computers των windows διότι απλούστατα εκει πανε κάθε μήνα για service!!! χαχαχα

2 σημεία που ξεχωρίζω στο χωρίς σύνταξη κείμενό σου:

H εταιρεία εκτός απο apple πουλάει canon, epson, eizo, lacie, tucano, logitech...

Την ferrari γιατί την αναφέρεις στο παράδειγμα; Την θεωρείς ορόσημο αξιοπιστίας;

Γενικότερα έχεις να πεις κάτι ουσιαστικό στο θέμα ή απλά αυξάνεις τον post counter;

#81   deleteduser

deleteduser

    iPH newbie

  • 15 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2010 - 15:07

Και η χωρίς ουσία,διότι άλλοι θα κρίνουν,αντιπαράθεση στα φόρουμ συνεχίζεται...

Εύγε στον GR1337 για τα τουλάχιστον σωστά ελληνικά του...
Το επίπεδο γραφής,εν γένει,στα forums είναι δημοτικού...

#82   GodfatherGR

GodfatherGR

    iPH Addict

  • 844 μηνύματα
  • Twitter:@Godfather_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:gcop33

Δημοσίευση 31/12/2010 - 15:33

Συμφωνώ με την τοποθέτηση σου, αλλά θεωρώ πολύ άστοχες τις αιτιολογήσεις σου. (χωρίς παρεξήγηση).
Το να έχει μύγα το φαγητό σου, είναι λάθος και απαράδεκτο,είτε έδωσες 1€, είτε ..1400,-€ όπως αναφέρεις (ελπίζω με αυτά τα χρήματα να τάισες 30 άτομα).! Επίσης δεν μπορείς να βάλεις κανέναν να "φάει" το φαγητό μπροστά σου, είτε έδωσες 1€, είτε 1400,-€. Επίσης να είσαι σίγουρος ότι στη περίπτωση που θα ήσουν τοοοσο ικανός και κατάφερνες να βάλεις τον ιδιοκτήτη να το φάει μπροστά σου, πίστεψε με αυτός θα ήταν ο κύριος που σου πούλησε το γεύμα του 1€, διότι ο άλλος θα σε είχε βάλει στο αυτοκίνητο σου στο 10λεπτο.

Κλείνοντας αναφέρω για το θέμα μας, ότι σε κάθε περίπτωση είναι τουλάχιστον αστεία η αντιμετώπιση της εταιρίας. Σίγουρα θα δυσφυμηστεί, αλλά επίσης σίγουρα δεν θα κλείσει από αυτό. Αναρίθμητα τέτοια παραδείγματα υπάρχουν. Μπορούμε επίσης να το ελέγξουμε από εδώ. Ας βάλει κάποιος ένα reminder στο PC του, για το συγκεκριμένο θέμα σε 12 μήνες από τώρα. Να δούμε τι θα θυμόμαστε και τι θα λέμε.. (βλέπε πολιτικούς και πολιτική). Η μνήμη μας λόγω της σκληρής καθημερινότητας και όχι μόνο, έχει αδυνατίσει σε σημείο νευρικής ανορεξίας...

Αυτά και Χρόνια Πολλά.


το πρόβλημα είναι ότι κρεμάστηκες από την έκφραση που ύπηρχε μόνο για να δείξει τα νεύρα του ανθρώπου που βρέθηκε σε αυτή την κατάσταση... το σήμειο που ήταν σημαντικό ήταν εκεί που λέω ότι θα το αλλάξει και θα με αποζημιώσει για το χρόνο μου αλλά και για να ανέβει στα μάτια μου!
δεν είναι θέμα μόνο δυσφήμησης... είναι ότι τρομοκρατεί τον κόσμο για την περίπτωση που της τύχει κάποια στραβή με το μηχανημα του! εγώ πάντως μόνο από αυτό σε όλους τους φίλους μου θα προτείνω να παίρνουν από το εξωτερικό και ας μην τους κάνουν 12 άτοκες δόσεις!

#83   GodfatherGR

GodfatherGR

    iPH Addict

  • 844 μηνύματα
  • Twitter:@Godfather_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:gcop33

Δημοσίευση 31/12/2010 - 16:15

φίλε μου ποιός πραγματικά ασχολείται?
πάρε αυτό εδώ το φόρουμ, πόσα μέλη έχει και πόσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα. πόσοι έχουν mac και πόσοι χρειάζονται σέρβις και όταν χρειαστούν σιγά μη θυμούνται το όνομα της εταιρείας, αλλά και να το θυμούνται όπως είπα και πριν, προφανώς θα υπάρχουν και ικανοποιημένοι πελάτες και θα έχουν διαβάσει σχόλια και απο αυτούς. Εμένα προσωπικά δεν με επηρεάζει αρνητικά η ιστορία.

το παράδειγμα που έφερες είναι άστοχο, καθώς
-κατ'αρχιν έχεις δίκιο (ενω ο ιατρός δεν ξέρουμε αν όντως έχει),
-θίγεις θέματα υγείας. Δεν νομίζω να συγκρίνουμε την ανθρώπινη υγεία με την υγεία ενός mac :P ,
-θεωρώ οτι έχεις λάθος λογική αντιμετώπισης των πραγμάτων που θυμίζει έντονα Ελλάδα, "θα σας βγάλω στον Ευαγγελάτο". Σάυτό βέβαια δεν φταίς εσύ, έτσι μας μάθανε. Αυτό έκανε κι ο ιατρός, γι'αυτό και οι εξελίξεις.
Διεκδικείς αυτό που δικαιούσαι, δεν απειλείς για να πάρεις αυτό που επιθυμείς.

και όχι κύριε, δεν σου κάνω αντικατάσταση γιατί δεν προβλέπεται.
αφού είσαι εκτός εγγύησης σε ενημερώνω οτι η επισκευή είναι με χρέωση.
αν τσινάς κι ίσως έχεις κι ένα δικιο, σου εξηγώ πως έχουν τα πράγματα και σου "πουλάω" την κατ'εξαίρεσιν επισκευή με μια έκπτωση
τσινάς κι άλλο, σου ξαναπουλάω -με τέτοιο τρόπου που να με ευχαριστάς μια ζωή- κατ'εξαίρεσιν δωρεάν επισκευή κτλ
Ε τώρα αν εσύ είσαι κουκουρούκου και άντρα θέλεις τώρα τον θέλεις - αντικατάσταση με καινούριο, ε δεν μπορώ να σε κάνω τίποτα, είσαι απαλευτος.

Θα μου επιτρέψεις να πω οτι ο σωστός πελάτης έχει πάντα δικιο. ο μ@λ@κ@ς πελάτης είναι ανίκητος και δεν μπορείς να τον εξυπηρετήσεις γιατί δεν θέλει να εξυπηρετηθεί.


φίλε μου θα συμφωνήσω με το παλικάρι που είπε ότι δεν έχεις καταλάβει το κεντρικό σημείο της υπόθεσης...
είσαι και εσύ ακόμα ένας νεοέλληνας που δεν καταλαβαίνει ότι στην περίπτωση που έχει λάθος η εταιρεία πρέπει να πράξει σωστά για να επανέλθει στα μάτια του, το ότι θέλει να τον βγάλει στον "Ευαγγελάτο" αυτό για σένα σημαίνει ότι αυτός που έχει την ανάγκη για δικαιόση και νιώθει την αδικία για εσένα "έτσι του μάθανε και δεν φταίει αυτός"
Φίλε το απαράδεκτο της όλης υπόθεσης είναι ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν ξέρουν πως να διεκδικήσουν το δίκιο τους καθώς και οι απαράδεκτοι που τον αδικούν (τον εκάστοτε)έχουν την λογική αυτή που αναφέρεις ως ορθή --τον έχουν γραμμένο στα παλιά τους παπούτσια. Όμως αν δουν την μούρη τους να μοστράρετε φάτσα κάρτα σε εφημερίδες με αποδείξεις και στοιχεία, αρχίζουν να πέφτουν τα "δεν έγινε κάτι τέτοιο, παρεξήγηση ήταν, να κάνουμε κάτι για τον πελάτη" κλπ...
Δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, αλλά πάντα ξεκινάμε στις πωλήσεις, που προφανώς δεν έχεις ιδέα, ότι πάντα έχει δίκιο ο πελάτης. Σοβαρές εταιρίες έχουν ειδικά τμήματα παραπόνων που έχουν εκπαιδευμένο προσωπικό για να λύνουν αυτές τις περιπτώσεις...
θα σου πω ένα αντίστοιχο παράδειγμα που μου έτυχε εμένα για να καταλάβεις ότι το άδικο το έχει ΜΟΝΟ ο πωλητής. αίτηση σε εταιρία σταθερής τηλεφωνίας, περιμένω ένα μήνα τίποτα, δυο μήνες τίποτα... παίρνω τηλ μου λένε, φταίει ο ΟΤΕ... τους ξαναπαίρνω πίσω ως δημοσιογράφος πλέον και ζητάω την προϊσταμένη... "δεν μπορώ να σας την δώσω, τι πρόβλημα υπάρχει?" και απαντάω "πείτε μου το όνομα σας και θα εμφανίσω το δικό σας όνομα στο ρεπορτάζ" τα κάνει πάνω της και μου δίνει την προϊσταμένη στην οποία λέω "μου είπατε ψέματά ότι φταίει ο ΟΤΕ ενώ ο ΟΤΕ μου είπε ότι δεν έχει λάβει αίτηση με το όνομά μου" περιμένω 10 λεπτά στην αναμονή και μου λέει "κ. ταδε έχετε δίκιο ζητάω προσωπικά συγνώμη και θα σας πάρω σε 20 λεπτά...". πρόσεξε τώρα... η διαδικασία εκείνη την περίοδο από την στιγμή που έφευγε η αίτηση από την εκάστοτε εταιρία για τον ΟΤΕ ήταν 1 μήνας για να σου δώσουν τηλέφωνο... σε 20 λεπτά ακριβώς με παίρνει τηλέφωνο στο κινητό... "κ. ταδε ... για σηκώστε το σταθερό σας και κάντε restart στον υπολογηστή, έχετε ιντερνετ και τηλέφωνο!" και πράγματι είχα! άρα έπεφτε κοροϊδία ότι η διαδικασία θέλει 1 μήνα! και αν δεν έλεγα την λέξη "Δημοσιογράφος" τώρα θα έκανα topics με μηνύματα καπνού.
Άρα το πρόβλημα ήταν είναι και θα είναι ότι αυτοί που είναι υποχρεωμένοι να σε εξυπηρετήσουν το κάνουν μόνο αν απειληθούν! για κανένα άλλο λόγο! γιατί έχουν την ίδια λογική που έχεις εσύ και λένε, ότι φταίει ο πελάτης.
Φίλε ο πελάτης είτε είναι τρελός είτε όχι, η εκάστοτε εταιρία τρέφετε με τα λεφτά του... δεν τον νοιάζει τίποτα άλλο... και δεν πρέπει να τον νοιάζει!
τώρα αν το μηχάνημα είναι εκτός εγγύησης, πάλι υπάρχει τρόπος να τα βρουν με τον πελάτη και όλα είναι θέμα τεχνικής! αλλά είναι κατανοητό από όσα διάβασα ότι το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης όποτε δικαίως φωνάζει ο άνθρωπος! αν κατάλαβα λάθος, μόνο για αυτό το κομμάτι ζητάω συγνώμη!
Το εμπόριο από τα χρόνια των σπηλαίων μέχρι σήμερα είναι κάτι το οποίο πρέπει να αφήνει χαρούμενα και τα δυο μέρη της συναλλαγής! Αν κάποιος νιώθει "ριγμένος" τότε η εταιρία που δεν κάνει αλλαγές,με άλλα λόγια είναι αντίθετη από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, πρέπει υποχρεωτικά να το αναγράφει στον τίτλο της εταιρίας τους και να ενημερώνει τους επίδοξους πελάτες της!”Εμείς κάνουμε ότι μας καπνίσει και δεν ασχολούμαστε με τους νόμους σας, έχουμε δικούς μας!”

Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος για χαρακτηρισμούς μεταξύ μας "ότι εγώ τα ξέρω καλύτερα και εσύ χειρότερα" ή άλλα παρεμφερή, απλά το συγκεκριμένο θέμα μου έχει τύχη σαν πωλητής και πελάτης μου ήταν ο σχεδιαστής πλοίων του Λάτση και με τον οποίο όχι μόνο γίναμε φίλοι απλά κάθε χρόνο μου στέλνει πούρα! και αυτό γιατί έκανα κάτι, που και αντίθετό με της διαδικασίες της εταιρίας που δούλευα ήταν, του έδωσα αυτό που εγώ ήθελα να ξεφορτωθώ και αυτός ήταν τόσο ευχαριστημένος που ακόμα, μετά από 10 χρόνια μιλάμε σαν φίλοι!
Δεν μπορώ να πάω και να το παίξω έξυπνος σε έναν μαραγκό ή σε έναν κηπουρό, γιατί δεν το κατέχω το επάγγελμα... όπως και μερικοί που το παίζουν έμποροι δεν μπορούν να πουλάνε γιατί δεν έχουν ούτε καν βασικές ικανότητες να ξεχωρίζουν την ψυχολογία του πελάτη και πως να αντιδράσουν... όταν λοιπόν είμαι σε μια εταιρία φωνάζω "τον προϊστάμενο" ο οποίος με ακούει και κάνει την πάπια... αυτό δεν ξέρω σε ποιόν αλλά δεν θυμίζει σοβαρή εταιρία αλλά σε εμένα δεν θυμίζει ούτε και μπακάλικο μετά τον πόλεμο του '40!

φυσικά όλα αυτά τα κρίνω μόνο με τα δεδομένα που έχουμε και δεν είμαστε σίγουροι ότι είναι πραγματικά ή όχι! :)

και για να τελειώσω θα σας πω κάτι που σε όλους μας έχει τύχη και κανείς δεν ξέρει πως να το πει σωστά
πχ. μιλάμε με έναν πελάτη και του εξηγούμε “...πρέπει να το κάνετε έτσι, και να διαλέξετε αυτό το μηχάνημα για αυτό και αυτό τον λόγο” και για κάποιο λόγο ο πελάτης δεν καταλαβαίνει τι του είπαμε και το μεταφράζει με τον δικό του τρόπο... ΟΛΟΙ, ανεξαιρέτως λέμε ... “Μάλλον δεν καταλάβατε καλά” και είναι λάθος!
Εγώ λέω το ίδιο ακριβώς απλά αλλάζω κάτι: “Μάλλον δεν σας έδωσα να καταλάβετε καλά” ο πελάτης νιώθει εξυπνότερος από εσένα ενώ του είπες ακριβώς το ίδιο... το 99,99% τον καταστηματαρχών - πωλητών δεν έχει ιδέα ότι έτσι πρέπει να μιλάς στον πελάτη... γιατί αν στην παραπάνω υπόθεση είχαν αυτή την τεχνική οι άνθρωποι, σίγουρα ο πελάτης θα αγόραζε κι αλλα πράγματα! Γιαυτό αν οι περισσότεροι έχουν πεισθεί ότι είναι χαζοί γιατί τους το λένε κατάμουτρα οι πωλητές... δεν πάει να πει ότι είναι και η αλήθεια!

Τελευταία επεξεργασία από: GodfatherGR, 31/12/2010 - 16:15


#84   BAUHAUS

BAUHAUS

    iPH Addict

  • 822 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:BAUHAUSCK

Δημοσίευση 31/12/2010 - 19:22

2 σημεία που ξεχωρίζω στο χωρίς σύνταξη κείμενό σου:

H εταιρεία εκτός απο apple πουλάει canon, epson, eizo, lacie, tucano, logitech...

Την ferrari γιατί την αναφέρεις στο παράδειγμα; Την θεωρείς ορόσημο αξιοπιστίας;

Γενικότερα έχεις να πεις κάτι ουσιαστικό στο θέμα ή απλά αυξάνεις τον post counter;

1ον έχεις δίκιο για την σύνταξη του κειμένου αλλά βιαζομουνα... :P
2ον το γνωριζω οτι πουλάει και αλλα προιοντα (αφου ουτος συ αλλος εχω αγορασει διαγορα απο εκεί!)
3ον Αναφέρω την ferrari διοτι ο κυριος με το iMac κανει λες και έδωσε του κόσμου τα λεφτά...
αυτά! :)
Χρόνια Πολλά να έχεις και ηρέμησε φίλε δεν τα λέω για να μαλώσουμε!

#85   ergocity

ergocity

    iPH Enthousiast

  • 534 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/01/2011 - 18:42

Εγώ το macbook μου το αγόρασα απο Αγγλία γιατί δεν ήθελα να ενισχύσω τους αεριτζήδες που έχουμε για APR στην Ελλάδα.
Φυσικά αν το προϊόν πάει στις 3000 δεν θα αγοράζει απολύτως κανένας απο Ελλάδα και οι εταιρείες θα οδηγηθούν σε κλείσιμο. Καρτελ στα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει γιατί ο κόσμος έχει ξυπνήσει και αγοράζει απο εξωτερικό.

Να μου πεις στης εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που δεν έχεις άλλη επιλογή να το δεχτώ.


Αρχικά εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όλους εσάς και τις οικογένειες σας.

Τώρα, σχετικά με το παραπάνω πραγματικά θα ήθελα να συμφωνήσω μαζί μου αλλά ΔΕΝ μπορώ. Όχι γιατί προσωπικά δεν θέλω αλλά τα στοιχεία δεν το επιτρέπουν. Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου είναι ακόμη σε εμβρυακό στάδιο και κινείται με πολύ αργούς ρυθμούς. Ο κόσμος ΔΕΝ τολμάει τις αγορές μέσω διαδικτύου και αυτό αποτυπώνεται σε κάθε ετήσια έρευνα της icap και όχι μόνο. Σκέψου απλά ότι ελάχιστοι γνωρίζουν την ύπαρξη της prepaid card για τις αγορές τους (στη περίπτωση που κωλύονται να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική τους). Σκέψου ότι ελάχιστοι γνωρίζουν σε τι αποσκοπεί η ύπαρξη του τριψήφιου αριθμού στη πίσω πλευρά της κάρταw (CCV).
Θα μπορούσα να απαριθμήσω πολλούς λόγους και αιτίες επί του θέματος, αλλά και πως τα φυσικά καταστήματα έχουν πλεονέκτημα και πραγματικά ελέγχουν το παιχνίδι.

Πίστεψε με, είμαι καταναλωτής μέσω internet όπως και εσύ. Όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ όπως εμείς.

Τέλος, σχετικά με τις εταιρίας κινητής τηλεφωνίας, θα μου επιτρέψεις να σε μπερδέψω λίγο(βάσει των παραπάνω τοποθετήσεων μου). Αν παρατηρήσεις, είναι ίσως ο μόνος χώρος αυτή την στιγμή, όπου φαίνεται να υπάρχει εν μέρει πραγματικός ανταγωνισμός. Αν μου ζητούσες να σου το εξηγήσω, πραγματικά δεν θα μπορούσα. Το θεωρώ αξιοπερίεργο.

Αυτά και Καλή Χρονιά (δις). :)

#86   gizmo9002

gizmo9002

    iPH Member

  • 321 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/01/2011 - 19:30

Η απάντηση της Systemgraph στο AVclub (με κάθε επιφύλαξη και εφόσον το account είναι επίσημο):

Στις 7-10-10, ο κος Δημήτρης Παπαδημητριάδης έφερε στο service της εταιρίας μας έναν υπολογιστή iMac 27”, για 2η φορά.

Το αίτημά του ήταν σαφές και διατυπώθηκε με τρόπο κατά την γνώμη μου αγενή και επιθετικό: να του αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή που είχε αγοράσει από το Public, με ένα καινούργιο, καθώς παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα.

Προσπάθησα να του εξηγήσω πως έχω κάθε διάθεση συνεργασίας και πως θέλω να μείνει ικανοποιημένος από την τελική λύση της υπόθεσής του. Του έκανα σαφές ότι θα αλλάζαμε και πάλι το ελαττωματικό panel (εφόσον πράγματι ήταν) και του πρότεινα να διαβιβάσω το αίτημά του και να τον βοηθήσω να διεκδικήσει την αλλαγή που επιθυμούσε από την κατασκευάστρια Apple.

Του εξήγησα πως το άρθρο 540 του Αστικού κώδικα, το οποίο επικαλέστηκε κατ’ επανάληψη, αφορά τις υποχρεώσεις του πωλητή προς τον αγοραστή. Επομένως το αίτημά του για αντικατάσταση θα έπρεπε να το απευθύνει στο κατάστημα Public από όπου αγόρασε τον iMac.

Δυστυχώς απέρριπτε ότι του έλεγα με εκφράσεις του τύπου "όλοι ίδιοι είστε, ο ένας τα ρίχνει στον άλλο αλλά θα σας φτιάξω εγώ".

Του ζήτησα συγγνώμη και ανέλαβα την ευθύνη για την αποτυχημένη επισκευή (στο βαθμό που αυτή ήταν, αφού δεν είχαμε προλάβει να δούμε το πρόβλημα).

Χωρίς να ακούει καν τα παραπάνω, άρχισε τις απειλές για τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ινστιτούτο Καταναλωτών και μου παρέδωσε χειρόγραφο "γραπτό αίτημα" στο οποία ζητούσε ρητά αντικατάσταση από εμάς, του υπολογιστή με καινούργιο. Του απάντησα πως δεν παραλαμβάνω τον iMac, γιατί δεν αποδέχομαι το συγκεκριμένο αίτημα , παρέλαβα όμως το χαρτί, χωρίς να το διαβάσω.

Αμέσως μετά το περιστατικό, επιδόθηκε σε μία οργανωμένη προσπάθεια δυσφήμισης και ύβρεων κατά της εταιρείας μας SystemGraph (με εκφράσεις τύπου λαμόγια, απατεώνες, αλήτες, κα), της iSquare και της Apple μέσω του διαδικτύου, μοιράζοντας καταγγελίες σε blogs, social media και forums.
Είμαστε 15 χρόνια στον χώρο της Apple και δεν δώσαμε ποτέ δικαιώματα για αρνητικά σχόλια ή παράπονα. Αντίθετα βλέπουμε τους περισσότερους πελάτες μας σαν συνεργάτες και φίλους, γιατί γνωρίζουμε ότι η δική μας επιτυχία (και επιβίωση) εξαρτάται από αυτούς.

Και επειδή άλλο η διαμαρτυρία και άλλο η δυσφήμιση και συκοφαντία δεν θα αρκεστούμε στην παρούσα επιστολή.

Για την System Graph Technologies

Μίνωας Θεοδωράκης


Ίσως το θέμα να μη χειρήστηκε όπως έπρεπε, ΑΛΛΑ.. Εδώ που τα λέμε, δεν έχει και άδικο ο κ. Θεοδωράκης.
Θα το θέσω λίγο διαφορετικά για να καταλάβετε τι εννοώ, γιατί άλλο αντιπροσωπεία, άλλο μεταπωλητής, άλλο εξουσιοδοτημένο service.

Είναι σα να αγοράζεις ένα κινητό τηλέφωνο π.χ. Nokia, από π.χ. κατάστημα Γερμανός, και να ζητάς να σου το αντικαταστήσουν σε π.χ. κατάστημα WIND.

ΝΑΙ κύριε, κι εμείς εδώ στη WIND πουλάμε ΤΟ ΙΔΙΟ κινητό, ΝΑΙ κύριε, έχουμε κι εμείς εδώ στη WIND εξουσιοδοτημένο service κινητών τηλεφώνων, όπως ΚΑΙ οι άλλες 2 εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, ΑΛΛΑ, η αντικατάσταση του γίνεται από το σημείο πώλησης του προϊόντος, κατόπιν συνεννόησης του μεταπωλητή με την αντιπροσωπεία και βάσει των όρων που ορίζει η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία για αντικατάσταση ελαττωματικών συσκευών.

Το παραπάνω παράδειγμα δεν είναι τυχαίο, καθώς εργάζομαι σε κατάστημα της WIND και το αντιμετώπισα πρόσφατα, όταν ένας πελάτης που είχε αγοράσει σε τιμή λιανικής συσκευή Nokia από κατάστημα Γερμανός, ζήτησε από εμένα να του την αντικαταστήσω με μία καινούρια, καθώς στη 2η μέρα σταμάτησε να φορτίζει. Και αναρωτιέμαι: "Τι δουλειά έχω εγώ;;;"

Το θεωρεί κανείς λογικό αυτό; Μπορεί η αντιπροσωπεία να συνεργάζεται με 3 εταιρίες κινητής τηλεφωνίας και 5000 άλλα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα! Αυτό δε σημαίνει ότι η αντικατάσταση μπορεί να γίνει απο τον οποιονδήποτε, επειδή ΟΛΟΙ πουλάνε το ίδιο προϊόν.

Για εμένα πιο σωστό θα ήταν ο κ. "Μήτσος" να απευθυνόταν στο κατάστημα από το οποίο είχε αγοράσει το μηχάνημα, ή στην τελική αν είχε πρόβλημα και ήθελε να φτάσει πιο ψηλά στην ιεραρχία, ας μάθαινε ποιος είναι ο προμηθευτής του Public για προϊόντα Apple και ας απευθυνόταν εκεί.

Πολλές φορές θα μου πείτε είναι και θέμα αντίληψης, αλλά δεν είναι δυνατό να αγοράζεις ένα προϊόν από ένα κατάστημα, και να απαιτείς από κάποιο άλλο κατάστημα που πουλάει το ίδιο προϊόν, την αντικατάστασή του, επικαλούμενος διατάξεις της Ελληνικής νομοθεσίας περί προστασίας του καταναλωτή, γιατί φίλε μου, όσο κατοχυρωμένος είσαι εσύ νομικά, άλλο τόσο είναι και αυτοί (όπως φάνηκε)!

Δε θέλω σε καμία περίπτωση να φανώ κυνικός! Θεωρώ όμως ότι όλο αυτό το νταβαντούρι θα έπρεπε να έχει γίνει στο Public και όχι στη System Graph.

Τελευταία επεξεργασία από: gizmo9002, 01/01/2011 - 19:33


#87   Wishman

Wishman

    iPH newbie

  • 65 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/01/2011 - 19:50

Όσο λογικό είναι να πας για ΕΠΙΣΗΜΟ Servis ένα μηχάνημα 2000+ ευρω και να το πάρεις πίσω με το ίδιο πρόβλημα..

Αλήθεια έχουμε διαβάσει το συμβάν πριν γράψουμε άποψη ?

Αν έκανε μήνυση αγωγή αυτός πρώτος για χαλασμένο καινούριο μηχάνημα ? Θα το άλλαζαν λέτε ?

Ο άλλος πιο πάνω μας λέει οτι για να ποσταρουμε σε iPhone Forum πρέπει να είμαστε απόφοιτοι παγκόσμιας φιλολογίας φιλοσοφίας.Η να έχουμε βγάλει την σχολή δημοσιογράφων του Ant1..
Τι να πω ? έχουμε ξεφύγει λίγο και οι αλλαγές χρόνου δεν μας κάνουν και κάτι προφανώς..

Τελευταία επεξεργασία από: Wishman, 01/01/2011 - 19:56


#88   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 01/01/2011 - 19:53

Το λογικό είναι ότι έπρεπε να πάει στα Public αλλά σκεφτείτε και το εξής. Εφόσον τα public τον έστειλαν στη Systemgraph ουσιαστικά και αυτοί είναι που του «χάλασαν» παραπάνω τον υπολογιστή αν θα πήγαινε πάλι στα Public αυτοί θα του λέγανε ότι "τι φταίμε εμείς που στο χαλάσανε άλλοι?". Σκέψου μετά γραφειοκρατία ευθυνών. Μπορεί να μην ήταν νομικά αρμόδια η Systemgraph (αν και αυτό μάλλον δεν ισχύει) αλλά ο πελάτης θα ταλαιπωρούνταν πολύ καιρό για μηχάνημα σημαντικής αξίας (και όχι ασήμαντης όπως άκουσα να αναφέρεται κάπου εδώ μέσα)

Follow me on twitter


#89   Wishman

Wishman

    iPH newbie

  • 65 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/01/2011 - 19:58

Το λογικό είναι ότι έπρεπε να πάει στα Public αλλά σκεφτείτε και το εξής. Εφόσον τα public τον έστειλαν στη Systemgraph ουσιαστικά και αυτοί είναι που του «χάλασαν» παραπάνω τον υπολογιστή αν θα πήγαινε πάλι στα Public αυτοί θα του λέγανε ότι "τι φταίμε εμείς που στο χαλάσανε άλλοι?". Σκέψου μετά γραφειοκρατία ευθυνών. Μπορεί να μην ήταν νομικά αρμόδια η Systemgraph (αν και αυτό μάλλον δεν ισχύει) αλλά ο πελάτης θα ταλαιπωρούνταν πολύ καιρό για μηχάνημα σημαντικής αξίας (και όχι ασήμαντης όπως άκουσα να αναφέρεται κάπου εδώ μέσα)


Έτσι είναι φίλε ακριβός. η Ιστορία έχει δεδομένα και λογική.Δεν την αλλάζουμε κατά το δοκούν.

#90   gizmo9002

gizmo9002

    iPH Member

  • 321 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/01/2011 - 20:06

Βεβαίως και το έχω διαβάσει από την πηγή του 1ου post, και αρκετά σχολαστικά μάλιστα.

Ο κύριος απευθύνθηκε στη systemgraph για service. Αναγράφεται ξεκάθαρα οτι ο πελάτης "ήθελε να κάνει χρήση του δικαιώματός του να του αντικατασταθεί το προβληματικό προϊόν", όχι το προβληματικό ανταλλακτικό!

Από τη στιγμή που η systemgraph ουδέποτε πούλησε στον κύριο κάποιο προϊόν, αλλά υπηρεσία service, είναι υποχρεωμένοι να αντικαταστήσουν (και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ) το ελλατωματικό προϊόν ή το ελαττωματικό ανταλλακτικό;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες