Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Νέες πατέντες από την Apple έρχονται να αλλάξουν το μέλλον του shopping


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
Θέμα χωρίς απαντήσεις

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 03/01/2011 - 15:42

Η Apple θέλοντας να εκμεταλλευτεί τη δυναμική των social networks κατέθεσε πρόσφατα στο U.S. Patent and Trademark Office, κάτι ανάλογο με το δικό μας Γραφείο Ευρεσιτεχνιών, δύο νέες πατέντες τις οποίες δεν αποκλείται να δούμε σύντομα στις συσκευές μας.

Η πρώτη πατέντα έχει το όνομα “Social Networking in Shopping Environments” και πρόκειται να λύσει τα χέρια όλων των αναποφάσιστων αγοραστών. Πόσες φορές δε σας έχει τύχει να πάτε για ψώνια αλλά να μην ξέρεται τι να αγοράσετε, να μη μπορείτε να αποφασίσετε τι δώρο να πάρετε στην κοπέλα σας ή να μην αγοράζετε την μπλούζα που σας άρεσε γιατί φοβάστε ότι οι φίλοι σας θα σας αποκαλούν «κάγκουρα»; Εφόσον η ιδέα της Apple υλοποιηθεί, δε θα αντιμετωπίσετε ποτέ πια τέτοια προβλήματα!

Αναρτημένη εικόνα


Η πατέντα περιγράφει τη διαδικασία αποστολής φωτογραφιών του προϊόντος στους φίλους σας συνοδευόμενη και από άλλα χαρακτηριστικά όπως internet link, την επωνυμία του προϊόντος , το κατάστημα, την τιμή κτλ. Με τη σειρά τους οι φίλοι σας θα μπορούν λένε τη γνώμη τους και να βαθμολογούν την επιλογή σας:

In a shopping environment, a user may identify one or more articles of interest. Before purchasing the articles, the user may wish to consult with friends or other people. To do so, the user can use a mobile device to transmit identifying information for the articles to mobile or other devices of the user's friends (e.g., some or all friends in an address book, or just friends located within a maximum distance of the user, for example in the same mall). The identifying information can include links to databases of the articles, images or photographs of the articles, location information for the friends to see the articles (e.g., identify a rack in a store where an article of clothing was found) or any other suitable information. The user's friends can review the identified articles, and provide comments for the user. For example, the user's friends can give a thumbs up/down, a star rating, a comment (e.g., text, audio or video), or any other type of comment.

In some embodiments, the user can receive recommendations of other articles to purchase instead of or in addition to the initially identified articles. For example, other users can provide identifying information for other articles available for purchase. As another example, other users can identify other articles already owned by the user that would go well with articles available for purchase (e.g., articles previously identified by the user, or articles identified by other users). The received recommendations can include comments to assist the user in determining whether to make a purchase. The recommendations provided by friends can include articles available in the store in which the user is shopping, in other stores (e.g., in the same complex or mall), online or from remote sources (e.g., links to an online store or to a catalog from which articles can be ordered) or from any other suitable source.


Η δεύτερη πατέντα με την ονομασία "Systems, Methods, and Computer-Readable Media for Community Review of Items in an Electronic Store" καλείται να λύσει το πρόβλημα ανεύρεσης αξιόπιστων reviews.

Αναρτημένη εικόνα


Είναι γεγονός ότι τα online shops αδυνατούν να παράσχουν reviews για όλα τα προϊόντα τους, ενώ τα reviews των κατασκευαστών και των καταναλωτών σπάνια είναι αξιόπιστα. Η νέα πατέντα της Apple καλεί τους users να συμμετάσχουν σε ένα είδους έρευνας όπου θα προσπαθούν να προβλέψουν την μελλοντική πορεία των προϊόντων. Αυτοί με τις καλύτερες προβλέψεις θα αποτελούν αξιόπιστους reviewers. Για να εξασφαλιστεί η συμμετοχή κάθε χρήστης θα έχει δικό του "credibility score" ενώ δεν αποκλείονται και τα οικονομικά κίνητρα.

Με δεδομένο ότι η πιο συνηθισμένη φράση στην Ελλάδα είναι «εγώ το είχα πει…», η τελευταία εφαρμογή θα έχει σίγουρα τεράστια επιτυχία στη χώρα μας.

[Thanks to Gatos via MacRumors]
Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5

0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες