Το Livestand θα περιέχει ποικίλο περιεχόμενο από πολλούς publishers στοχευμένο στον καθένα από μας ανάλογα με τα ενδιαφέροντά μας . Το περιεχόμενο που θα παρουσιάζεται στο χρήστη θα διαφοροποιείται ανάλογα με τις προσωπικές του προτιμήσεις, την τοποθεσία του και ακόμα και ανάλογα την ώρα της ημέρας. Το Livestand αρχικά θα διατίθεται σε tablet συσκευές (η Yahoo! αφήνει να εννοηθεί ότι θα το δούμε και σε smartphone), θα είναι πλήρως touch-optimized με λιτό σχεδιασμό και θα δίνει σημασία κυρίως στο περιεχόμενο.

Στο Livestand θα περιλαμβάνονται διαφημίσεις ειδικά σχεδιασμένες στα πρότυπα του iAd, με ισχυρά συναισθήματα και διαδραστικότητα, ενώ θα είναι και αυτές στοχευμένες ανάλογα τον χρήστη.
To Livestand from Yahoo! αναμένεται να διατεθεί στο πρώτο μισό του 2011 ως ξεχωριστές εφαρμογές με περιεχόμενο από τις υποσελίδες Sports, News, Finance, Flickr, omg! και Yahoo! Contributor Network.