110314-memnon-munster.png 366,35KB
2 λήψεις
Η ομάδα του Gene Munster στην Piper Jaffray, πραγματοποίησε έρευνα στις ουρές της Νέα Υόρκης και της Minneapolis ρωτώντας 236 υποψήφιους αγοραστές iPad 2. Επίσης τηλεφώνησαν στις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής που πουλούσαν το Σαββατοκύριακο τα νέα iPad 2 (Apple stores, Target, Best Buy κτλ) αναζητώντας το προϊόν. Τα αποτελέσματα της έρευνας τους έδειξαν:
- Υπολογίζουν ότι πουλήθηκαν 400,000 με 500,000 iPad 2, σε σχέση με τα 300,000 iPad 1 που είχαν πουληθεί το πρώτο Σαββατοκύριακο πέρυσι.
- Η διαφορά είναι, ότι σχεδόν όλα τα iPad 2 πουλήθηκαν σε μία μέρα, το απόγευμα της Παρασκευής (άρχισε να πωλείται στις 5 το απόγευμα), το Σάββατο είχαν εξαντληθεί, η ομάδα της Piper Jaffray δεν κατάφερε να βρει ούτε ένα το Σάββατο.
- Το 70% των αγοραστών iPad 2 ήταν νέοι αγοραστές (αγόραζαν για πρώτη φορά iPad), σε αντίθεση με το iPhone 4 όπου μόλις το 23% ήταν αγοραστές iPhone για πρώτη φορά.
- Οι αγοραστές ήταν ιδιοκτήτες Mac ή PC κατά 50%, δηλαδή μοιρασμένοι.
- Το 47% αγόραζαν μοντέλο με τεχνολογία 3G, το οποίο έχει επιβάρυνση κατά $130.
- Το 65% είχε iPhone, το 24% είχε Kindle, αλλά μόνο το 6% σχεδίασε να διαβάζει βιβλία στο iPad 2.
- Το 17% πίστευε ότι θα αγοράσει εφαρμογές και παιχνίδια σε σχέση με το 9% του πρώτου iPad .
Ο Munster δήλωσε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την Apple ο αριθμός των αγοραστών που έρχονται για πρώτη φορά στο iPad, γιατί δείχνει ότι η αποδοχή της συσκευής ανάμεσα στον γενικό πληθυσμό αυξάνεται.
Πηγή:CNN
Εξαντλήθηκε το iPad 2, 70% νέοι αγοραστές
Από
Paris1986
, 14/03/2011 16:29
1 μήνυμα σε αυτό το θέμα
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες