Η Apple πριν λίγο καιρό εγκαινίασε το νέο in-app subscriptions σύστημα όπου οι χρήστες θα μπορούσαν να εγγραφούν στο περιοδικό περιεχόμενο μιας εφαρμογής αλλά οι εκδότες δεν ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με αυτή την πρόταση γιατί η Apple δεν τους έδινε τη δυνατότητα συλλογής προσωπικών στοιχείων, κάτι που είναι εξαιρετικά κρίσιμο για τη βιωσιμότητα της επιχείρησής τους. Συγκεκριμένα, η δυνατότητα παροχής των προσωπικών δεδομένων είναι προαιρετική και πρέπει να το επιλέξει ο χρήστης όταν του εμφανιστεί η αντίστοιχη ειδοποίηση μέσα στην εφαρμογή και εκτός από το όνομα του χρήστη μοιράζεται το e-mail και το ZIP code της περιοχής.

Το σχετικά υψηλό αυτό νούμερο δίνει ελπίδα στους εκδότες να ξανασκεφτούν το επιχειρηματικό μοντέλο του App Store και να πειραματιστούν εκ νέου με τις προσφορές και τις τιμές τους. Ήδη μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι έχουν μπει στο παιχνίδι ενώ είναι υποχρεωτικό για όλες τις εφαρμογές με περιοδικό περιεχόμενο η συμμόρφωση με τον νέο αυτό κανόνα.