
Η Apple δήλωσε ότι η καμπάνια είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική μέχρι στιγμής με χρόνο παραμονής πάνω από 1 λεπτό. Δυστυχώς, η υπηρεσία δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στη χώρα μας καθώς η διάδοσή της προχωρά με αργούς ρυθμούς. Πριν λίγους μήνες μάλιστα η Apple μείωσε στις $500,000 το ελάχιστο ποσό συμμετοχής σε μια καμπάνια για να γίνει πιο προσιτή σε μικρές εταιρείες.
Πρόσφατα η Apple αποφάσισε να μην επιτρέψει την προβολή iAd διαφημίσεων σε εφαρμογές με περιεχόμενο για παιδιά.