Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Το iPad εγκρίνεται για χρήση σε πιλοτήρια


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
29 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   DaKnOb

DaKnOb

    iPH Contributor

  • 1.336 μηνύματα
  • Twitter:@DaKnObCS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • GameCenter:DaKnObCS

Δημοσίευση 11/07/2011 - 08:21

Τα iPad είναι WiFi Only και ναι, στα αεροπλάνα της ΥΠΑ των ΗΠΑ έχει WiFi. :P

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   iKallitexnis

iKallitexnis

    iPH newbie

  • 55 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 11/07/2011 - 09:07

angry birds pilot HD

!!


Μάλλον το Angry Pilots HD που αντί για πουλιά θα πετάνε αεροπλάνα σε μνημία.

επιτέλους θα μπορώ να παίζω μέσα στο αεροπλάνο χωρίς να πρέπει να κάνω ολόκληρη διάλεξη κάθε φορά στις αεροσυνοδούς (όχι ότι με χαλάει ^^) όπως κάνω για το iphone ότι είναι σε λειτουργία πτήσης και δεν υπάρχει πρόβλημα κτλ κτλ...


Τη διάλεξη δε τη γλιτώνεις νομίζω...

#18   Melg

Melg

    iPH newbie

  • 74 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 12/07/2011 - 09:13

Ο λόγος που προτιμάμε τα ipad στο πιλοτήριο είναι γιατί υπάρχει το Jeppesen mobile TC, το οποίο βέβαια έχει subscription και έχει ενημερωμένους αεροπορικούς χάρτεσ για όλα τα αεροδρόμια. Είμαι πιλότος στην Aegean και πολλοί από εμάς το χρησιμοποιούμε αρκετά το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Όσο για angry birds. Ναι όντως παίζει πολύ στην πτήση.

http://www.jeppesen....esen-mobile-tc/

#19   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 23/08/2011 - 21:05

Έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν την έγκριση που έχει λάβει το iPad από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ για να χρησιμοποιείται στα πιλοτήρια αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό εξοπλισμό των πιλότων (χάρτες, κτλπ).

Αναρτημένη εικόνα

Η United Airlines σήμερα ανακοίνωσε ότι στο προσεχές διάστημα θα ολοκληρώσει την μετάβαση στο iPad εξοπλίζοντας τους πιλότους της με 11,000 iPad. Κάθε iPad θα αντικαταστήσει περίπου 17 κιλά χαρτούρας στην τσάντα ενός πιλότου. Η εταιρεία υπολογίζει ότι σε διάστημα ενός χρόνου θα εξοικονομήσει 16 εκατομμύρια φύλλα χαρτιού (περίπου 1900 δέντρα) και 326,000 γαλόνια καυσίμου.

Οι πιλότοι θα μπορούν να κάνουν ευκολότερα τη δουλειά τους χωρίς να χάνονται σε τόση χαρτούρα γλιτώνοντας χρόνο και κόπο. Οι πιλότοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή Jeppesen mobile TC που διατίθεται δωρεάν στο App Store αλλά απαιτεί συνδρομή για την αξιοποίησή της.

Follow me on twitter


#20   mikelev

mikelev

    iPH Enthousiast

  • 543 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 24/08/2011 - 03:03

έξυπνη κίνηση.και διαφήμιση και eco friendly.

#21   avpap

avpap

    iPH User

  • 139 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:Aλάνες πριν πολλά χρόνια.

Δημοσίευση 24/08/2011 - 11:50

Verba(iPad) volant, scripta manent.

#22   bakasdimitris

bakasdimitris

    iPH newbie

  • 91 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:demek45

Δημοσίευση 24/08/2011 - 11:54

Το 3G δεν επηρεάζει την ηλεκτρονική λειτουργία των αεροσκαφών? Εκτός εάν έχουν wi-fi μέσα στο αεροπλάνο. Όταν είχα πάει για καβάλα πριν από κάνα τετράμηνο με την aegean η αεροσυνοδός μου έλεγε να κλείσω το κινητό αν και εγώ προσπαθούσα να της εξηγήσω ότι το έχω σε flight mode.. Έλα όμως που αυτή δεν καταλάβαινε...


στην προσγειωση και στην απογειωση ειναι υποχρεωτικο να ειναι σβησμενες οι ηλεκτρονικες συσκευες. το flight mode ειναι για κατα την διαρκεια της πτησης.

#23   masbass

masbass

    iPH User

  • 112 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 24/08/2011 - 13:43

Ελπίζω να υπάρχουν καβάτζα χάρτες κάπου στο αεροπλάνο σε περίπτωση βλάβης της συσκευης...

#24   gprokias

gprokias

    -

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 24/08/2011 - 13:49

Πολυ ωραία κίνηση για την Πολυτικη Αεροπορια της Αμερικης, sepsis +1....!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

Τελευταία επεξεργασία από: Macedonas, 24/08/2011 - 13:50


#25   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 14/12/2011 - 01:04

Μετά την έγκριση που έλαβε το iPad για χρήση από τους πιλότους στα αεροσκάφη ως εργαλείο δουλειάς και την ανακοίνωση της United Airlines για διάθεση 11,000 τέτοιων συσκευών η American Airlines γίνεται επίσημα η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το δημοφιλές tablet κατά τη διάρκεια της πτήσης εξοικονομώντας περίπου $1.2 εκατομμύρια ετησίως.

Αναρτημένη εικόνα


Την προσεχή Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί η πρώτη τέτοια πτήση από ένα Boeing 777 της American Airlines και το iPad θα χρησιμοποιηθεί για να παρέχει πληροφορίες πλοήγησης καθώς και ψηφιακές πληροφορίες για το πιλοτήριο.

Μετά από αυτό θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες σταδιακά το παράδειγμα των United και American Airlines για την αντικατάσταση όλης της χαρτούρας με iPad που εκτός από το πρακτικό λύνει και ένα σημαντικό οικονομικό ζήτημα.

Follow me on twitter


#26   freedoom

freedoom

    iPH Member

  • 235 μηνύματα
  • Twitter:@lefpol
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:freedoom1013

Δημοσίευση 14/12/2011 - 10:11

Δεν κατάλαβα πώς ακριβώς γίνεται η εξοικονόμηση χρημάτων μέσω της χρήσης του iPad, αλλά μπράβο τους!

#27   Randay

Randay

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/12/2011 - 11:07

ΔΕΝ γνωρίζω, απλά το μονό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι κάποιοι τα σχεδιάζουν αυτά τα χαρτιά... αρά τώρα πια δεν θα είναι χρήσιμοι και θα εξοικονομηθούν χρήματα από τους μισθούς που θα προφανώς...
Μια σκέψη κάνω...

#28   klarintzis1983

klarintzis1983

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:klarintzis

Δημοσίευση 14/12/2011 - 14:22

Να παραθέσω κι εγώ τη γνώμη μου σαν flight simmer και εν δυνάμει πιλότος. Στο πιλοτήριο ο κάθε πιλότος χρησιμοποιεί πολλά "κιλά" χαρτί για οτιδήποτε έχει να κάνει με την πλοήγηση του αεροσκάφους κι επίσης και για τους υπολογιμούς πτήσεως, γνωστούς και ως "performance calculations". Για παράδειγμα το κάθε αεροδρόμιο έχει πολλές διαδικασίες άφιξης, πολλές διαδικασίες προσσέγγισης και προσγείωσης και πολλές διαδικασίες αναχώρησης. Αν προσθέσουμε σ' αυτές και το χάρτη του και έναν ξεχωριστό χάρτη με τις θέσεις σταθμέυσεως των αεροσκαφών φαντάζεστε πόσο χαρτί είναι όλο αυτό; Και τώρα υποθέτουμε ότι ο πιλότος παίρνει όλους τους χάρτες για το αεροδρόμιο αναχώρησης, όλους τους χάρτες για το αεροδρόμιο προορισμού και τους χάρτες από ένα τουλάχιστον αεροδρόμιο προορισμού σε περίπτωση που υπάρχει κακοκαιρία στο πρώτο αεροδρόμιο προορισμού. Επίσης παίρνει και τους χάρτες με τη διαδρομή που θα ακολουθήσει. Σε όλα αυτά λοιπόν προστίθενται οι χάρτες με την απεικόνιση του καιρού και τα χαρτιά με τα "performance calculations". Να σκεφτεί κανείς ότι εγώ που ασχολούμαι με το flight simulation και μόνο, όταν κάνω μια πτήση πάνω στο γραφείο γίνεται χαμός από τα χαρτιά και πολλές φορές τα χάνω.... Σκεφτείτε λοιπόν πόσους τόνους χαρτιου (και συνεπώς χρημάτων) θα εξοικονομήσει μια αεροπερική εταιρία όταν όλες αυτές τις πληροφορίες τις μαζέψει και τις βάλει μέσα σε ένα iPad. Χώρια ότι τα 60 με 70 κιλά χαρτιού που κουβαλάει ένα αεροπλάνο, ισοδυναμούν με το βλαρος ενός μέσου ανθρώπου, άρα ένας ακόμη επιβάτης, άρα ένα ακόμη εισητήριο! Αυτά τα λίγα είχα να πω κι ελπίζω να μην έγινα κουραστικός...

#29   Randay

Randay

    iPH newbie

  • 13 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/12/2011 - 17:34

Να παραθέσω κι εγώ τη γνώμη μου σαν flight simmer και εν δυνάμει πιλότος. Στο πιλοτήριο ο κάθε πιλότος χρησιμοποιεί πολλά "κιλά" χαρτί για οτιδήποτε έχει να κάνει με την πλοήγηση του αεροσκάφους κι επίσης και για τους υπολογιμούς πτήσεως, γνωστούς και ως "performance calculations". Για παράδειγμα το κάθε αεροδρόμιο έχει πολλές διαδικασίες άφιξης, πολλές διαδικασίες προσσέγγισης και προσγείωσης και πολλές διαδικασίες αναχώρησης. Αν προσθέσουμε σ' αυτές και το χάρτη του και έναν ξεχωριστό χάρτη με τις θέσεις σταθμέυσεως των αεροσκαφών φαντάζεστε πόσο χαρτί είναι όλο αυτό; Και τώρα υποθέτουμε ότι ο πιλότος παίρνει όλους τους χάρτες για το αεροδρόμιο αναχώρησης, όλους τους χάρτες για το αεροδρόμιο προορισμού και τους χάρτες από ένα τουλάχιστον αεροδρόμιο προορισμού σε περίπτωση που υπάρχει κακοκαιρία στο πρώτο αεροδρόμιο προορισμού. Επίσης παίρνει και τους χάρτες με τη διαδρομή που θα ακολουθήσει. Σε όλα αυτά λοιπόν προστίθενται οι χάρτες με την απεικόνιση του καιρού και τα χαρτιά με τα "performance calculations". Να σκεφτεί κανείς ότι εγώ που ασχολούμαι με το flight simulation και μόνο, όταν κάνω μια πτήση πάνω στο γραφείο γίνεται χαμός από τα χαρτιά και πολλές φορές τα χάνω.... Σκεφτείτε λοιπόν πόσους τόνους χαρτιου (και συνεπώς χρημάτων) θα εξοικονομήσει μια αεροπερική εταιρία όταν όλες αυτές τις πληροφορίες τις μαζέψει και τις βάλει μέσα σε ένα iPad. Χώρια ότι τα 60 με 70 κιλά χαρτιού που κουβαλάει ένα αεροπλάνο, ισοδυναμούν με το βλαρος ενός μέσου ανθρώπου, άρα ένας ακόμη επιβάτης, άρα ένα ακόμη εισητήριο! Αυτά τα λίγα είχα να πω κι ελπίζω να μην έγινα κουραστικός...


Ευχαριστώ για την διαφώτιση φιλέ μου,
από την εμπειρία σου, μπορούν όλα αυτά να αντικατασταθούν χωρίς να υπάρχει και ένα back up αυτής της χαρτούρας?


Υ.Γ. Εύχομαι και κυβερνήτης. :)

Τελευταία επεξεργασία από: Randay, 14/12/2011 - 17:37


#30   klarintzis1983

klarintzis1983

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:klarintzis

Δημοσίευση 14/12/2011 - 22:45

Ευχαριστώ για την διαφώτιση φιλέ μου,
από την εμπειρία σου, μπορούν όλα αυτά να αντικατασταθούν χωρίς να υπάρχει και ένα back up αυτής της χαρτούρας?


Υ.Γ. Εύχομαι και κυβερνήτης. :)


Στο μέλλον ακούγεται ότι θα καταργηθεί όλη η χαρτούρα..... Ήδη για να ξέρεις το 777 της Boeing και το Α380 της Airbus χρησιμοποιούνε ένα είδος iPad, το λεγόμενο Electronic Flight Bag (EFB), το οποίο όμως είναι εγκατεστημένο στο αεροπλάνο και δεν είναι φορητό και υπάρχει ένα σε κάθε μεριά (Κυβερνήτης, Συγκυβερνήτης). Η Boeing απ' όσο γνωρίζω θέλει να εγκαταστήσει το σύστημα και σε άλλα αεροσκάφη της και νομίζω ότι ήδη στην τελευταία έκδοση του 747 (το 747-8) το έχει κάνει κιόλας. Ωστόσο ακόμη κι έτσι κάποια χαρτούρα υπάρχει για backup και κυρίως για navigation και όχι για performance calculations. Προσωπικά τώρα θα ήθελα κάποια στιγμή να εγκατασταθούν, αλλά αυτό απαιτεί εκατομμύρια ώρες πτήσεως και δοκιμών, ώστε να μπορέσει κάποιος να εξουσιοδοτήσει κάποια εταιρία να καταργήσει τη "χαρτούρα". Όπως καταλαβαίνεις δεν παίζουνε με το θέμα "ασφάλεια" στην αεροπορία και είναι και λογικό κιόλας.... Ελπίζω να σε διαφώτισα. Α! Και ευχαριστώ για την ευχή!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες