Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 14 ψήφοι

Πώς να διπλασιάσετε την επιδότησή σας!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
3012 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#2911   NASA

NASA

    iPH Member

  • 332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/10/2021 - 18:22

Καταρχήν δεν θα πρέπει να κανείς την αίτηση φορητότητας σε φυσικό κατάστημα ,θα πρέπει να την κανείς ηλεκτρονικά τότε μόνο έχεις το δικαίωμα να ακυρώσεις την φορητότητα
Sent from my iPhone 12 Pro Max using Tapatalk


Θα μπορούσες να μου πεις την διαδικασία παρακαλώ ;
Όπως αν γίνεται επίσης τηλεφωνικά με προσφορά που περιμένω από Κοσμοτέ.
Επίσης αν το μετατρέψω σε καρτοκινητή θα ιδρώσει το αυτί τους το ίδιο αν γίνει η κίνηση για άλλο δίκτυο;
Είναι 4 γραμμές.
Σε ευχαριστώ

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2912   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 31/10/2021 - 19:38

Καλησπέρα. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω με τα βήματα που χρειάζεται απλά να σου πω την δίκη μου εκδοχή πριν 1μιση χρόνο με τις νέες αλλαγές που έχουν γίνει στα περί φορητότητας.

Ο αριθμός μου ήταν βοντα 1 γραμμή και μου έδιναν ψίχουλα για αναβαθμιση σε διετές. Πήγα wind σε κατάστημα και πήρα μια καλή προσφορά μαζί με συσκευή δωρεάν. Μου έκαναν την αίτηση μεταφοράς, μου έδωσαν την σιμ και μου ειπαν ότι μόλις πάρουν έγκριση, θα με πάρουν τηλ να πάω να παραλάβω την συσκευή και να ενεργοποιήσουν την κάρτα.
Είχα ξενερώσει τόσο με βοντα που ζήτησα να γίνει άμεσα η αλλαγή φορητότητας. Ήξερα ότι υπάρχουν 2 πλάνα. Η 15ημερη αναμονή, αν θυμάμαι καλά τις μέρες, ώσπου αλλάζει η γραμμή πάροχο και ειδοποιείται μετά ο προηγούμενος πάροχος σου και η άμεση αλλαγή, ώσπου απευθείας περνούν αίτημα αλλαγής. Αυτά έγιναν περίπου κατά της 11 το πρωί.
Στις 2-3μμ λαμβάνω κλήση από βοντα. Μου λένε έχουμε δει αίτημα φορητότητας και να σας κάνουμε μια προσφορά. Τους απαντάω πως ότι και να κάνετε δεν πρόκειται να επιστρέψω γιατί δεν έχω αυτό το δικαίωμα αφού η αίτηση εγινε σε κατάστημα και όχι απομακρυσμένα.
Μου απαντάει ακούστε την προσφορά και θα σας πω μετά πως μπορείτε και να υπαναχωρήσετε αζημίως.
Να μην τα πολυλογώ, μου έδωσαν πολύ καλή προσφορά με αρκετά καλή επιδότηση για τα δεδομένα. Μου λέει τι προσφορα σας έδωσαν εσάς. Του είπα ακριβώς. Μου λέει έχετε παραλάβει συσκευή; Του λέω όχι αλλα έχω υπογράψει. Μου λέει ότι έχετε δικαίωμα αφού δεν παραλάβατε καο αφού συμφωνείτε με εμάς, να πάτε στο κατάστημα πίσω τις κάρτες σιμ και να τους πείτε ότι επειδή πήρατε αντιπροσφορά δεν θέλετε να προχωρήσετε την φορητότητα. Αυτοί θα σας πουν ότι δεν γίνεται γιατί ειναι περασμένο στο σύστημα. Θα τους πείτε ότι αφού δεν έχετε πλέον κάρτες σιμ και δεν δέχεστε την φορητότητα τους, να μην πατήσουν το κουμπί ενεργοποίησης στον υπολογιστή να μεταφερθεί η γραμμή σας. Αν δεν το πατήσουν στις 15 μέρες θα διαγραφεί το αίτημα και από τον υπολογιστή τους.
Επειδή είμαι και λίγο δύσπιστος του ζητάω, αν γίνει οποία ενεργοποίηση από πλευράς wind ή δεν ισχύουν αυτά που μου αναφέρει και βγει πρόστιμο να είμαι κάπως καλυμμένος. Μου είπε ότι θα πληρωθεί από αυτούς. Του λέω στείλτε μου γραπτώς στο email μου. Όντως το έστειλε ακριβώς με την προσφορά τους και ότι θα πληρώσουν οποία ρήτρα προκύψει, αν προκύψει.

Απευθείας το απόγευμα πήγα τις κάρτες σιμ στο κατάστημα. Τους αναφέρω ότι μου έγινε μια καλή αντιπροσφορά από τον πάροχο μου και ζητάω να μην συνδεθώ. Μου λένε δεν γίνεται. Λέω έχω μιλήσει και γνωρίζω τα δικαιώματα μου. Αφού δεν έχω παραλάβει συσκευή μπορώ να ανακαλέσω τη φορητότητα.
Εκεί μου τα μασάνε και μου ζητάνε χρόνο να μιλήσουν με τον υπεύθυνο τους, να τους πει αν γίνεται και πως έχει η διαδικασία. Τους λέω απλά, μην πατήσετε ενεργοποίηση στην γραμμή από τον υπολογιστή και το αίτημα σε λίγες μέρες θα διαγραφεί. Με κοιτάγανε σαν εξωγήινο κι εφυγα. Την επόμενη μέρα τηλέφωνο από το κατάστημα. Μου λέει μιλήσαμε με τον υπεύθυνο, εμείς δεν θα πατήσουμε ενεργοποίηση στη γραμμή σας αλλά μπορεί να σας τραβήξει αυτόματα η wind. Παιδιά τους λέω έχω μιλήσει και με ΕΕΤΤ και δεν γίνεται αυτό που λέτε. Το αίτημα θα διαγραφεί αυτόματα σε λίγες μέρες.

Όντως έτσι έγινε. Παρέμεινα στη βοντα. Δεν είχα καμία ενόχληση ξανά από wind ούτε κάποια ρήτρα τπτ.

Ελπίζω να βοήθησα κάπως να πάρεις μια γεύση το τι γίνεται εκεί έξω. Με λίγα λόγια όλα γίνονται.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2913   zerokill

zerokill

    iPH Enthousiast

  • 461 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 31/10/2021 - 20:12

Καλησπέρα. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω με τα βήματα που χρειάζεται απλά να σου πω την δίκη μου εκδοχή πριν 1μιση χρόνο με τις νέες αλλαγές που έχουν γίνει στα περί φορητότητας.

Ο αριθμός μου ήταν βοντα 1 γραμμή και μου έδιναν ψίχουλα για αναβαθμιση σε διετές. Πήγα wind σε κατάστημα και πήρα μια καλή προσφορά μαζί με συσκευή δωρεάν. Μου έκαναν την αίτηση μεταφοράς, μου έδωσαν την σιμ και μου ειπαν ότι μόλις πάρουν έγκριση, θα με πάρουν τηλ να πάω να παραλάβω την συσκευή και να ενεργοποιήσουν την κάρτα.
Είχα ξενερώσει τόσο με βοντα που ζήτησα να γίνει άμεσα η αλλαγή φορητότητας. Ήξερα ότι υπάρχουν 2 πλάνα. Η 15ημερη αναμονή, αν θυμάμαι καλά τις μέρες, ώσπου αλλάζει η γραμμή πάροχο και ειδοποιείται μετά ο προηγούμενος πάροχος σου και η άμεση αλλαγή, ώσπου απευθείας περνούν αίτημα αλλαγής. Αυτά έγιναν περίπου κατά της 11 το πρωί.
Στις 2-3μμ λαμβάνω κλήση από βοντα. Μου λένε έχουμε δει αίτημα φορητότητας και να σας κάνουμε μια προσφορά. Τους απαντάω πως ότι και να κάνετε δεν πρόκειται να επιστρέψω γιατί δεν έχω αυτό το δικαίωμα αφού η αίτηση εγινε σε κατάστημα και όχι απομακρυσμένα.
Μου απαντάει ακούστε την προσφορά και θα σας πω μετά πως μπορείτε και να υπαναχωρήσετε αζημίως.
Να μην τα πολυλογώ, μου έδωσαν πολύ καλή προσφορά με αρκετά καλή επιδότηση για τα δεδομένα. Μου λέει τι προσφορα σας έδωσαν εσάς. Του είπα ακριβώς. Μου λέει έχετε παραλάβει συσκευή; Του λέω όχι αλλα έχω υπογράψει. Μου λέει ότι έχετε δικαίωμα αφού δεν παραλάβατε καο αφού συμφωνείτε με εμάς, να πάτε στο κατάστημα πίσω τις κάρτες σιμ και να τους πείτε ότι επειδή πήρατε αντιπροσφορά δεν θέλετε να προχωρήσετε την φορητότητα. Αυτοί θα σας πουν ότι δεν γίνεται γιατί ειναι περασμένο στο σύστημα. Θα τους πείτε ότι αφού δεν έχετε πλέον κάρτες σιμ και δεν δέχεστε την φορητότητα τους, να μην πατήσουν το κουμπί ενεργοποίησης στον υπολογιστή να μεταφερθεί η γραμμή σας. Αν δεν το πατήσουν στις 15 μέρες θα διαγραφεί το αίτημα και από τον υπολογιστή τους.
Επειδή είμαι και λίγο δύσπιστος του ζητάω, αν γίνει οποία ενεργοποίηση από πλευράς wind ή δεν ισχύουν αυτά που μου αναφέρει και βγει πρόστιμο να είμαι κάπως καλυμμένος. Μου είπε ότι θα πληρωθεί από αυτούς. Του λέω στείλτε μου γραπτώς στο email μου. Όντως το έστειλε ακριβώς με την προσφορά τους και ότι θα πληρώσουν οποία ρήτρα προκύψει, αν προκύψει.

Απευθείας το απόγευμα πήγα τις κάρτες σιμ στο κατάστημα. Τους αναφέρω ότι μου έγινε μια καλή αντιπροσφορά από τον πάροχο μου και ζητάω να μην συνδεθώ. Μου λένε δεν γίνεται. Λέω έχω μιλήσει και γνωρίζω τα δικαιώματα μου. Αφού δεν έχω παραλάβει συσκευή μπορώ να ανακαλέσω τη φορητότητα.
Εκεί μου τα μασάνε και μου ζητάνε χρόνο να μιλήσουν με τον υπεύθυνο τους, να τους πει αν γίνεται και πως έχει η διαδικασία. Τους λέω απλά, μην πατήσετε ενεργοποίηση στην γραμμή από τον υπολογιστή και το αίτημα σε λίγες μέρες θα διαγραφεί. Με κοιτάγανε σαν εξωγήινο κι εφυγα. Την επόμενη μέρα τηλέφωνο από το κατάστημα. Μου λέει μιλήσαμε με τον υπεύθυνο, εμείς δεν θα πατήσουμε ενεργοποίηση στη γραμμή σας αλλά μπορεί να σας τραβήξει αυτόματα η wind. Παιδιά τους λέω έχω μιλήσει και με ΕΕΤΤ και δεν γίνεται αυτό που λέτε. Το αίτημα θα διαγραφεί αυτόματα σε λίγες μέρες.

Όντως έτσι έγινε. Παρέμεινα στη βοντα. Δεν είχα καμία ενόχληση ξανά από wind ούτε κάποια ρήτρα τπτ.

Ελπίζω να βοήθησα κάπως να πάρεις μια γεύση το τι γίνεται εκεί έξω. Με λίγα λόγια όλα γίνονται.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Μια χαρά μας διαφώτισες και γω εχω ενα οικογενειακό συμβόλαιο + vdsl στον ΟΤΕ τα οποία λήγουν όλα μαζί τον Μάιο ταυτόχρονα οπότε ανυπομονώ να παζαρέψω σκληρά και άν δεν κάτσει κάρτα και αντε γεια!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#2914   NASA

NASA

    iPH Member

  • 332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/10/2021 - 20:33

Καλησπέρα. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω με τα βήματα που χρειάζεται απλά να σου πω την δίκη μου εκδοχή πριν 1μιση χρόνο με τις νέες αλλαγές που έχουν γίνει στα περί φορητότητας.
Ο αριθμός μου ήταν βοντα 1 γραμμή και μου έδιναν ψίχουλα για αναβαθμιση σε διετές. Πήγα wind σε κατάστημα και πήρα μια καλή προσφορά μαζί με συσκευή δωρεάν. Μου έκαναν την αίτηση μεταφοράς, μου έδωσαν την σιμ και μου ειπαν ότι μόλις πάρουν έγκριση, θα με πάρουν τηλ να πάω να παραλάβω την συσκευή και να ενεργοποιήσουν την κάρτα.
Είχα ξενερώσει τόσο με βοντα που ζήτησα να γίνει άμεσα η αλλαγή φορητότητας. Ήξερα ότι υπάρχουν 2 πλάνα. Η 15ημερη αναμονή, αν θυμάμαι καλά τις μέρες, ώσπου αλλάζει η γραμμή πάροχο και ειδοποιείται μετά ο προηγούμενος πάροχος σου και η άμεση αλλαγή, ώσπου απευθείας περνούν αίτημα αλλαγής. Αυτά έγιναν περίπου κατά της 11 το πρωί.
Στις 2-3μμ λαμβάνω κλήση από βοντα. Μου λένε έχουμε δει αίτημα φορητότητας και να σας κάνουμε μια προσφορά. Τους απαντάω πως ότι και να κάνετε δεν πρόκειται να επιστρέψω γιατί δεν έχω αυτό το δικαίωμα αφού η αίτηση εγινε σε κατάστημα και όχι απομακρυσμένα.
Μου απαντάει ακούστε την προσφορά και θα σας πω μετά πως μπορείτε και να υπαναχωρήσετε αζημίως.
Να μην τα πολυλογώ, μου έδωσαν πολύ καλή προσφορά με αρκετά καλή επιδότηση για τα δεδομένα. Μου λέει τι προσφορα σας έδωσαν εσάς. Του είπα ακριβώς. Μου λέει έχετε παραλάβει συσκευή; Του λέω όχι αλλα έχω υπογράψει. Μου λέει ότι έχετε δικαίωμα αφού δεν παραλάβατε καο αφού συμφωνείτε με εμάς, να πάτε στο κατάστημα πίσω τις κάρτες σιμ και να τους πείτε ότι επειδή πήρατε αντιπροσφορά δεν θέλετε να προχωρήσετε την φορητότητα. Αυτοί θα σας πουν ότι δεν γίνεται γιατί ειναι περασμένο στο σύστημα. Θα τους πείτε ότι αφού δεν έχετε πλέον κάρτες σιμ και δεν δέχεστε την φορητότητα τους, να μην πατήσουν το κουμπί ενεργοποίησης στον υπολογιστή να μεταφερθεί η γραμμή σας. Αν δεν το πατήσουν στις 15 μέρες θα διαγραφεί το αίτημα και από τον υπολογιστή τους.
Επειδή είμαι και λίγο δύσπιστος του ζητάω, αν γίνει οποία ενεργοποίηση από πλευράς wind ή δεν ισχύουν αυτά που μου αναφέρει και βγει πρόστιμο να είμαι κάπως καλυμμένος. Μου είπε ότι θα πληρωθεί από αυτούς. Του λέω στείλτε μου γραπτώς στο email μου. Όντως το έστειλε ακριβώς με την προσφορά τους και ότι θα πληρώσουν οποία ρήτρα προκύψει, αν προκύψει.
Απευθείας το απόγευμα πήγα τις κάρτες σιμ στο κατάστημα. Τους αναφέρω ότι μου έγινε μια καλή αντιπροσφορά από τον πάροχο μου και ζητάω να μην συνδεθώ. Μου λένε δεν γίνεται. Λέω έχω μιλήσει και γνωρίζω τα δικαιώματα μου. Αφού δεν έχω παραλάβει συσκευή μπορώ να ανακαλέσω τη φορητότητα.
Εκεί μου τα μασάνε και μου ζητάνε χρόνο να μιλήσουν με τον υπεύθυνο τους, να τους πει αν γίνεται και πως έχει η διαδικασία. Τους λέω απλά, μην πατήσετε ενεργοποίηση στην γραμμή από τον υπολογιστή και το αίτημα σε λίγες μέρες θα διαγραφεί. Με κοιτάγανε σαν εξωγήινο κι εφυγα. Την επόμενη μέρα τηλέφωνο από το κατάστημα. Μου λέει μιλήσαμε με τον υπεύθυνο, εμείς δεν θα πατήσουμε ενεργοποίηση στη γραμμή σας αλλά μπορεί να σας τραβήξει αυτόματα η wind. Παιδιά τους λέω έχω μιλήσει και με ΕΕΤΤ και δεν γίνεται αυτό που λέτε. Το αίτημα θα διαγραφεί αυτόματα σε λίγες μέρες.
Όντως έτσι έγινε. Παρέμεινα στη βοντα. Δεν είχα καμία ενόχληση ξανά από wind ούτε κάποια ρήτρα τπτ.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως να πάρεις μια γεύση το τι γίνεται εκεί έξω. Με λίγα λόγια όλα γίνονται.
Sent from my iPhone using Tapatalk


Σε υπέρευχαριστω που μπήκες στον κόπο να γράψεις τέτοιο κατεβατό.
Ελπιζω να τελειώνω καλά γιατί με κουράζει πραγματικά αυτή η διαδικασία.
Σε ευχαριστώ και πάλι.

#2915   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 01/11/2021 - 00:37

Καλησπέρα. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω με τα βήματα που χρειάζεται απλά να σου πω την δίκη μου εκδοχή πριν 1μιση χρόνο με τις νέες αλλαγές που έχουν γίνει στα περί φορητότητας.

Ο αριθμός μου ήταν βοντα 1 γραμμή και μου έδιναν ψίχουλα για αναβαθμιση σε διετές. Πήγα wind σε κατάστημα και πήρα μια καλή προσφορά μαζί με συσκευή δωρεάν. Μου έκαναν την αίτηση μεταφοράς, μου έδωσαν την σιμ και μου ειπαν ότι μόλις πάρουν έγκριση, θα με πάρουν τηλ να πάω να παραλάβω την συσκευή και να ενεργοποιήσουν την κάρτα.
Είχα ξενερώσει τόσο με βοντα που ζήτησα να γίνει άμεσα η αλλαγή φορητότητας. Ήξερα ότι υπάρχουν 2 πλάνα. Η 15ημερη αναμονή, αν θυμάμαι καλά τις μέρες, ώσπου αλλάζει η γραμμή πάροχο και ειδοποιείται μετά ο προηγούμενος πάροχος σου και η άμεση αλλαγή, ώσπου απευθείας περνούν αίτημα αλλαγής. Αυτά έγιναν περίπου κατά της 11 το πρωί.
Στις 2-3μμ λαμβάνω κλήση από βοντα. Μου λένε έχουμε δει αίτημα φορητότητας και να σας κάνουμε μια προσφορά. Τους απαντάω πως ότι και να κάνετε δεν πρόκειται να επιστρέψω γιατί δεν έχω αυτό το δικαίωμα αφού η αίτηση εγινε σε κατάστημα και όχι απομακρυσμένα.
Μου απαντάει ακούστε την προσφορά και θα σας πω μετά πως μπορείτε και να υπαναχωρήσετε αζημίως.
Να μην τα πολυλογώ, μου έδωσαν πολύ καλή προσφορά με αρκετά καλή επιδότηση για τα δεδομένα. Μου λέει τι προσφορα σας έδωσαν εσάς. Του είπα ακριβώς. Μου λέει έχετε παραλάβει συσκευή; Του λέω όχι αλλα έχω υπογράψει. Μου λέει ότι έχετε δικαίωμα αφού δεν παραλάβατε καο αφού συμφωνείτε με εμάς, να πάτε στο κατάστημα πίσω τις κάρτες σιμ και να τους πείτε ότι επειδή πήρατε αντιπροσφορά δεν θέλετε να προχωρήσετε την φορητότητα. Αυτοί θα σας πουν ότι δεν γίνεται γιατί ειναι περασμένο στο σύστημα. Θα τους πείτε ότι αφού δεν έχετε πλέον κάρτες σιμ και δεν δέχεστε την φορητότητα τους, να μην πατήσουν το κουμπί ενεργοποίησης στον υπολογιστή να μεταφερθεί η γραμμή σας. Αν δεν το πατήσουν στις 15 μέρες θα διαγραφεί το αίτημα και από τον υπολογιστή τους.
Επειδή είμαι και λίγο δύσπιστος του ζητάω, αν γίνει οποία ενεργοποίηση από πλευράς wind ή δεν ισχύουν αυτά που μου αναφέρει και βγει πρόστιμο να είμαι κάπως καλυμμένος. Μου είπε ότι θα πληρωθεί από αυτούς. Του λέω στείλτε μου γραπτώς στο email μου. Όντως το έστειλε ακριβώς με την προσφορά τους και ότι θα πληρώσουν οποία ρήτρα προκύψει, αν προκύψει.

Απευθείας το απόγευμα πήγα τις κάρτες σιμ στο κατάστημα. Τους αναφέρω ότι μου έγινε μια καλή αντιπροσφορά από τον πάροχο μου και ζητάω να μην συνδεθώ. Μου λένε δεν γίνεται. Λέω έχω μιλήσει και γνωρίζω τα δικαιώματα μου. Αφού δεν έχω παραλάβει συσκευή μπορώ να ανακαλέσω τη φορητότητα.
Εκεί μου τα μασάνε και μου ζητάνε χρόνο να μιλήσουν με τον υπεύθυνο τους, να τους πει αν γίνεται και πως έχει η διαδικασία. Τους λέω απλά, μην πατήσετε ενεργοποίηση στην γραμμή από τον υπολογιστή και το αίτημα σε λίγες μέρες θα διαγραφεί. Με κοιτάγανε σαν εξωγήινο κι εφυγα. Την επόμενη μέρα τηλέφωνο από το κατάστημα. Μου λέει μιλήσαμε με τον υπεύθυνο, εμείς δεν θα πατήσουμε ενεργοποίηση στη γραμμή σας αλλά μπορεί να σας τραβήξει αυτόματα η wind. Παιδιά τους λέω έχω μιλήσει και με ΕΕΤΤ και δεν γίνεται αυτό που λέτε. Το αίτημα θα διαγραφεί αυτόματα σε λίγες μέρες.

Όντως έτσι έγινε. Παρέμεινα στη βοντα. Δεν είχα καμία ενόχληση ξανά από wind ούτε κάποια ρήτρα τπτ.

Ελπίζω να βοήθησα κάπως να πάρεις μια γεύση το τι γίνεται εκεί έξω. Με λίγα λόγια όλα γίνονται.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Να προσθέσω κάτι ακόμα σημαντικό. Ότι σας υποσχεθούν στο τηλέφωνο, πχ για πιθανή ρήτρα που θα την πληρώσουν αυτοι(στην ουσία με πίστωση στο λογαριασμό τους εννοεί), ότι και να είναι αυτό, να το ζητήσετε ΓΡΑΠΤΩΣ. Τα γραπτά είναι αυτά που μένουν. Ότι και να γίνει έχεις κάτι που στο έχουν πει γραπτώς. Μην περιμένετε μετά με κλήσεις που καταγράφονται να βγάλετε άκρη. Είναι και πιο επίσημο ότι το εγγυάται αυτό που σου λέει-υπόσχεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2916   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 01/11/2021 - 07:26

Να προσθέσω κάτι ακόμα σημαντικό. Ότι σας υποσχεθούν στο τηλέφωνο, πχ για πιθανή ρήτρα που θα την πληρώσουν αυτοι(στην ουσία με πίστωση στο λογαριασμό τους εννοεί), ότι και να είναι αυτό, να το ζητήσετε ΓΡΑΠΤΩΣ. Τα γραπτά είναι αυτά που μένουν. Ότι και να γίνει έχεις κάτι που στο έχουν πει γραπτώς. Μην περιμένετε μετά με κλήσεις που καταγράφονται να βγάλετε άκρη. Είναι και πιο επίσημο ότι το εγγυάται αυτό που σου λέει-υπόσχεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Καλημερα και καλο μηνα,
Μην το θεωρήσεις αδιακρισία, απλα για να καταλάβω αν ειμαι εγω ο «βολικός», που ανανεώνω τοσα χρονια.
Σε τι προγραμμα ήσουν με τι κοστος, που πηγές στην wind και κυριως τι αντιπροσφορά σου έκαναν σε προγραμμα, τιμη και συσκευη ;

Εννοείται πως αν θελεις απαντάς.


Sent from my iPad using Tapatalk

#2917   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 01/11/2021 - 16:13

Καλημερα και καλο μηνα,
Μην το θεωρήσεις αδιακρισία, απλα για να καταλάβω αν ειμαι εγω ο «βολικός», που ανανεώνω τοσα χρονια.
Σε τι προγραμμα ήσουν με τι κοστος, που πηγές στην wind και κυριως τι αντιπροσφορά σου έκαναν σε προγραμμα, τιμη και συσκευη ;

Εννοείται πως αν θελεις απαντάς.


Sent from my iPad using Tapatalk


Λοιπόν, για την ακρίβεια είναι της συζύγου το πρόγραμμα. Της έδινε 700 λεπτά προς όλους 6gb internet και 100 sms?? Νομίζω… Το πάγιο της έβγαινε 27€. Τότε είχε το συμβόλαιο στη βοντα περίπου 8 χρόνια. Δεν είχε πάρει ποτέ επιδότηση. Ότι έβγαινε το αφαιρούσαν από το πάγιο κ καλά, κ πάλι κυμαινόταν εκεί 27-30.
Στη wind η προσφορά ήταν επειδή είχα το σταθερό και πλήρωνα ήδη 35 ευρώ να πάει κ το κινητό κ να δίνω 50€ με το κινητό σε 1000 προς όλους 5gb και κάτι προς q k wind μαζί με κάτι μηνύματα. + μια συσκευή που κόστιζε τότε στο κατάστημα wind 170€. Ένα Samsung ήταν σειρά Α.
Η σύζυγος ήθελε το Α70 τότε. 400+€

Η αντιπροσφορά της βοντα αφού ειπα τι μ έδινε η wind και αφού φούσκωσα κ λίγο την επιδότηση της συσκευής που έδιναν, μου έδωσε. 1000 προς όλους, 10gb internet 100 sms με πάγιο 22€, με 2 πάγια δώρο και 280€ επιδότηση για αγορά συσκευής.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2918   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 01/11/2021 - 20:26

Σε ευχαριστώ πολύ.
23,70€ πληρώνω για απεριόριστα αστικά υπεραστικά και 10γβ ( χωρις πάγια δώρο και ποσό επιδότησης) γιατί είμαι πολύ καλός πελάτης με 6 ακόμα σταθερές γραμμές και 3 cu.
Τον Αύγουστο του 22 θα μονομαχήσω μαζί τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2919   NASA

NASA

    iPH Member

  • 332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/11/2021 - 15:46

Πήγα σε Γερμανό τελικά να μάθω κι να πάρω προσφορά.
Η υπάλληλος πολύ σωστή. Μου είπε αν υπογράψετε Σεν μπορείτε να φύγετε χωρίς να πληρώσετε.
Με ενημέρωσε ότι μόνο τηλεφωνικά μπορω να το κάνω αν πάρω καλύτερη προσφορά από Βονταφον και μείνω τελικά.
Όπως το είχατε αναφέρει κάποιοι εδώ.
Έκανα τελικά τηλεφωνικά την αίτηση.
Μπυ είπαν ότι έχω 13 μέρες από την μέρα που θα μου στείλουν τις κάρτες σπίτι να ακυρώσω την οποια μεταφορά.
Επίσης ότι έσω και ένα έξτρα παράθυρο 14 ημερών για υπαναχώρηση.
Ας δω τώρα τι και αν κάνει η βόνταφον να με κρατήσει με 4 γραμμές και μετά από τόσα χρόνια πελάτης.
Σας ευχαριστώ όλους και θα σας ενημερώσω για το τελικό αποτέλεσμα ώστε να είστε κάποιοι έτοιμοι για τον δικό σας πόλεμο.

#2920   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9.685 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/11/2021 - 16:41

Εχω την εντυπωση οτι εχουν αλλαξει τα πραγματα.Ειμαι περιεργος να δω αν η Βοντα θα παρει πισω μεσα στο χρονο που εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης.



#2921   NASA

NASA

    iPH Member

  • 332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/11/2021 - 16:49

Θα δείξει. Όπως και να γίνει κοιτάζω το συμφέρον μου. Το μα δίνουν τρελλές επιδοτήσεις σε νέους και τους παλιούς να τους γράφουν είναι ότι πιο χαζοπονηρο. Στο κάτω κάτω όταν λήγει το συμβόλαιο πρέπει να σε βλέπουν ως νέο.
Το χρόνο δίνω 2 χιλ στην βοντα. Θα δείξει σύντομα. Και μιλάμε είμαι πελάτης από το 92

#2922   BIOXALK

BIOXALK

    iPH Addict

  • 709 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 08/11/2021 - 17:21

Εχω την εντυπωση οτι εχουν αλλαξει τα πραγματα.Ειμαι περιεργος να δω αν η Βοντα θα παρει πισω μεσα στο χρονο που εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης.

Και εγώ αυτή την αίσθηση έχω. Είναι πολυυυυυυ πιθανό, να μην κάνουν 13 μέρες τίποτα από την κοτέ, και την 14η μέρα να σου στείλουν τις κάρτες. Έτσι, τόσε μέρες η voda δε βλέπει την αίτησή σου στη κοτέ και για αυτό δε θα επικοινωνήσει. Τη 14η μέρα που θα ζητήσει η κοτέ τα νούμερα από τότε θα δει το αίτημά και θα κινητοποιηθεί, αλλά δε θα προλαβαίνεις χρονικά να ακυρώσεις όταν σου τηλεφωνήσουν από voda. 



#2923   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 08/11/2021 - 17:23

Και εγώ αυτή την αίσθηση έχω. Είναι πολυυυυυυ πιθανό, να μην κάνουν 13 μέρες τίποτα από την κοτέ, και την 14η μέρα να σου στείλουν τις κάρτες. Έτσι, τόσε μέρες η voda δε βλέπει την αίτησή σου στη κοτέ και για αυτό δε θα επικοινωνήσει. Τη 14η μέρα που θα ζητήσει η κοτέ τα νούμερα από τότε θα δει το αίτημά και θα κινητοποιηθεί, αλλά δε θα προλαβαίνεις χρονικά να ακυρώσεις όταν σου τηλεφωνήσουν από voda.


Ακριβώς αυτό θα γίνει. Έπρεπε να το προχώραγες από το κατάστημα. Άσε τι σ λένε. Το παράδειγμα μου παραπάνω το είδες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2924   NASA

NASA

    iPH Member

  • 332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/11/2021 - 21:43

Ακριβώς αυτό θα γίνει. Έπρεπε να το προχώραγες από το κατάστημα. Άσε τι σ λένε. Το παράδειγμα μου παραπάνω το είδες.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ναι αλλά έχω και την υπαναχώρηση 14 ημερών.
Καταλαβαίνω κάτι λάθος;
Η κοσμοτε ήδη έστειλε τα έγγραφα να υπογράψω με μειλ.
Μου ανέφερε ότι από την ημέρα αποστολής των σιμ μετράει για 13 μέρες ώστε την 14 να κυρωθεί το αργότερο. Και Θ τα στείλουν άμεσα και θα ενημερωθώ. Σε όλες τις ερωτήσεις γύρω από αυτό ήταν πολύ ξεκάθαροι.
Έξτρα από την υπαναχώρηση 14 ημερών.

#2925   karasarinis

karasarinis

    iPH Contributor

  • 1.026 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 08/11/2021 - 22:07

Ναι αλλά έχω και την υπαναχώρηση 14 ημερών.
Καταλαβαίνω κάτι λάθος;
Η κοσμοτε ήδη έστειλε τα έγγραφα να υπογράψω με μειλ.
Μου ανέφερε ότι από την ημέρα αποστολής των σιμ μετράει για 13 μέρες ώστε την 14 να κυρωθεί το αργότερο. Και Θ τα στείλουν άμεσα και θα ενημερωθώ. Σε όλες τις ερωτήσεις γύρω από αυτό ήταν πολύ ξεκάθαροι.
Έξτρα από την υπαναχώρηση 14 ημερών.


Ναι κάτι δεν κατάλαβες καλά. Δεν θα έχεις περιθώριο 14ημερων που φαίνεται αρκετό. Βασικά θα τις έχεις αλλά η εταιρία σου δεν θα ενημερωθεί ποτέ μέσα στις 14 μέρες για να μην μπορείς να υπαναχωρήσεις. Την 14η μέρα σ θα ξεκινήσει ο νέος πάροχος σου την διαδικασία. Κι έτσι πολύ απλά θα πάρεις μια καλή προσφορά την 15η ή 16η μέρα και δεν θα μπορείς να ψυγεία αζημίως από τη νέα εταιρία.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Bing (1)