Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

Απόψεις και Αντιπαραθέσεις μεταξύ Ελλήνων developers και αγοραστών


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
9 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 11:39

Αγαπητοί φίλοι του forum.
Με αφορμή μια ειρηνική αντιπαράθεση που είχαμε με έναν φίλο εδώ: No Mercy Reloaded + Διαγωνισμός: 3 Gift Cards πήρα την πρωτοβουλία να ανοίξω αυτό το thread για να συζητιούνται ελεύθερα και να λύνονται πιθανώς τέτοια θέματα.

Το θέμα που προκάλεσε την αντιπαράθεση ήταν το εξής:
Το No Mercy η εφαρμογή του παραπάνω διαγωνισμού, είναι μια ελληνική παραγωγή από μια μικρή ομάδα δημιουργών. Είχε κυκλοφορήσει πριν 2 χρόνια από εμάς.
Έκανε τον κύκλο της βάσει των δικών μας δυνατοτήτων, δεν απέδωσε όσο θα περιμέναμε και απλά έμενε στο appstore περισσότερο σαν σημείο αναφοράς παρά σαν εμπορικό πλέον προϊόν.

Εμφανίστηκε μια μεσαίου μεγέθους Ισπανική εταιρεία (publisher) και μας πρότεινε συνεργασία επειδή είδαν δυναμική στο εν λόγω app.
Συμφωνήσαμε να κάνουμε κάποια μικροupdates και να την εκδώσουν.
Θεωρήσαμε σωστό και συμφώνησαν και οι Ισπανοί να κάνουμε πρώτα το update στην δική μας version και να την αφήσουμε ζωντανή για μια - δυο εβδομάδες ώστε να ανανεώσουν δωρεάν οι αγοραστές μας.
Στείλαμε το request στην Apple και μας απέρριψαν το update για κάποιους αμφιλεγόμενους λόγους βάσει ενός κανόνα που έχουν και απαγορεύει να εμφανίζονται σε apps φωτογραφίες ανθρώπων και ζώων που βασανίζονται, μαχαιρώνονται, πυροβολούνται κλπ. Αυτά δεν έχουν σχέση με την δική μας εφαρμογή γιατί σε εμάς δεν εμφανίζονται εικόνες σκοτωμών κλπ.
Απλά ο κάθε χρήστης με δική του βούληση κάνει διάφορα σε "ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ" ανθρώπων ή οτιδήποτε ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
Το πόσο αμφιλεγόμενο είναι αυτό το άρθρο το αποδεικνύει το γεγονός πως το δικό μας update απορρίφθηκε ενώ η ίδια εφαρμογή που την έστειλαν οι Ισπανοί εγκρίθηκε.
Ήταν θέμα του συγκεκριμένου reviewer που μας έτυχε δηλαδή.

Παραθέτω παρακάτω αυτά που υποστήριξα εγώ και όσοι θέλουν μπορούν να τα συζητήσουμε εδώ.
Είτε αυτά είτε άλλα θέματα σχετικά με apps. κόστη, ηθική κλπ


H apple δεν μας επέτρεψε να κάνουμε update για μια διφορούμενη λεπτομέρεια στους κανόνες της περί βίας.
Το ότι είναι διφορούμενη και άλλοι reviewers νιώθουν τι λέει ενώ άλλοι την "διαβάζουν" λάθος
αποδεικνύεται από το γεγονός πως το app από άλλο reviewer και άλλο publisher έγινε approved !

Αλλά ούτε και μας κατέβασε αυτή που έτρεχε (που ήταν ίδια εκτός των αναβαθμίσεων που αναφέραμε)!
Ανταλλάξαμε πολλά emails διαμαρτυρίας και απόψεων αλλά ο συγκεκριμμένος reviewer δεν είχε κανένα σκοπό να συμφωνήσει.
Από την άλλη μεριά είχαμε υπογράψει συμβόλαιο για συγκεκριμμένη ημερομηνία διάθεσης του No Mercy reloaded με τον publisher
το οποίο παραβίαστηκε για μιάμιση εβδομάδα και είχαν αρχίσει τα "σχόλια". Δεν υπήρχαν άλλα περιθώρια διαπραγματεύσεων.

Μπορεί να ακούγεται κάπως αλλά είναι η αλήθεια. Κάναμε ό,τι περνούσε από το χέρι μας για να μην απογοητεύσουμε τους ήδη αγοραστές.
Οι λίγοι που μας γνωρίζουν καλύτερα εδώ και ξέρουν το ήθος μας και την προσοχή που δίνουμε σε λεπτομέρειες, θέλω να πιστεύω πως θα συμφωνήσουν.
Αν υπήρχε τρόπος να κάνουμε κάτι παραπάνω θα το είχαμε κάνει.

Αυτοί που ήδη την έχουν πάντως δεν χάνουν κάτι σημαντικό εκτός από το άμεσο share στο facebook.

Σε ευχαριστούμε που παρόλη την ένσταση μας εύχεσαι καλή επιτυχία
Αν θες κατέβασε την free για να συμμετάσχεις στο διαγωνισμό.


Ο φίλος kormos είπε:

Θα μου επιτρέψετε τότε να σας βάλω ένα μείον (-) εδώ γιατί θεωρώ πως πριν την υλοποίησή της θα έπρεπε να το προβλέψετε...
Όπως και να έχει να είστε πάντα καλά και εύχομαι να πάει καλά και αυτή η εφαρμογή! όπως η άλλη...
Όλα όσα αναφέρω δεν έχουν κακό σκοπό και είναι εντελώς φιλικά και πίστεψέ με ότι εφαρμογή βρίσκεται στην συκσευή μου είτε ελληνική είτε όχι είναι επι πληρωμή! συνεπώς δεν κολλάω στο κόστος απλά θέμα "αδικίας" και μόνο
Ευχαριστώ


Και απάντησα:

Ακόμα δεν έχει ανακαλυφθεί η συσκευή που θα προβλέπει τις διαθέσεις ή τον πουριτανισμό της apple.
Οι κανόνες της δεν είναι σαφείς και όπως προαναφέραμε αυτό που ο ένας υπάλληλος απέρριψε σε εμάς, άλλος υπάλληλος ενέκρινε στους συνεργάτες μας.

Να το δούμε και αλλιώς;
Γιατί να θεωρείται δεδομένο πως είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε για πάντα updates free σε ένα προιόν;
Μπορούσαμε να το έχουμε διαγράψει (έχουν περάσει δυο χρόνια από την κυκλοφορία του !) από το appstore και να το κυκλοφορήσουμε με άλλο όνομα.

Ούτως ή άλλως, όσοι το είχαν αποκτήσει πριν, μπορούν να το έχουν ακόμη.
Αν θέλουν να κάνουν και share στο facebook μέσα από το app ε ρε παιδιά ας δώσουν 79 λεπτά ξανά.
Δεν είναι τόσο τραγικό.

Άλλωστε ο διαγωνισμός μας δεν επιβάλει να αγοράσεις. Απλά να κατεβάσεις.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμμετοχή σας.
Όλο αυτό μπορεί να βοηθήσει θέματα κατανόησης των developers και απορίες αγοραστών και ενστάσεις και παράπονα κλπ.

Ελπίζω να ακολουθήσουν κι άλλα θέματα προς συζήτηση.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   kormos

kormos

    iPH Elite Poster

  • 1.943 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 17/11/2011 - 18:23

Δικαίωμα σας για το αν θα χρεώνεται ή οχι τα updates! Είναι επίσης άδικο το γεγονός ότι μας "πουλάτε" την ίδια εφαρμογή μετά από 2 έτη με το χαρακτηριστικό "share στο facebook" όπως αναφέρεται απο τα λεγόμενά σας. Και έρχομαι ο εξ ουρανού "κακός" να απαντήσω και να γίνω επίκεντρο με την απορία μου και αρνητική απάντηση που έδωσα αφού εσείς ως δημιουργοί ναι μεν δεν μπορείτε να "μαντέψετε" την πολιτική της Apple (λογικό) αλλά απ την άλλη αν η φωτογραφία/ες άλλαζαν σε κάποια πχ μορφή καρτουν όλα θα έπερναν τον δρόμο της έγκρισης...

Δεν το επιλέξατε να πάτε με το δρόμο της Apple με συμφέρον και τους παλαιούς αγοραστές που σας στήριξαν τότε αλλά ζητάτε για μια αλλαγή που αναφέρετε πως υπάρχει να "δωρίσουμε άλλα 0,79€" :rolleyes:


Ο γραπτός λόγος ίσως φαίνεται βαρύς , αλλά όλα αυτά τα γράφω χαμογελόντας :)

:ph34r:  bit.ly/iPhoneHellas  :ph34r:


#3   giannisg2004

giannisg2004

    iPH Contributor

  • 914 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 18:46

Τα updates είναι επιλογή τού δημιουργού άν θά τα χρεώνει ή όχι.
Καλώς ή κακώς όμως, έχει δημιουργηθεί μία νοοτροπία ότι τα updates, ακόμα καί τά μεγάλα, είναι δωρεάν, οπότε δέν ξέρω πόση επιτυχία θα είχαν τά επί πληρωμή updates.

Γιά να φέρω ένα ακόμη παράδειγμα, παλιότερα έδινα 40-50€ για παιχνίδια στό PSP. Μάλιστα, άν κάποιο παιχνίδι είχε 20-30€, τό θεωρούσα ευκαιρία!
Όμως, μετά τό App Store, συνήθισα να δίνω 1-2€ για απλά παιχνίδια και το πολύ 5-6€ γιά το πιό "βαριά".
Και μάλιστα, άμα δώ κάποιο κοντά στά 10€, μου φαίνεται ακριβό, ενώ μέχρι πρίν και 20€ να είχε θα το θεωρούσα ευκαιρία!

Τελευταία επεξεργασία από: giannisg2004, 17/11/2011 - 18:47


#4   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 18:50

Δικαίωμα σας για το αν θα χρεώνεται ή οχι τα updates! Είναι επίσης άδικο το γεγονός ότι μας "πουλάτε" την ίδια εφαρμογή μετά από 2 έτη με το χαρακτηριστικό "share στο facebook" όπως αναφέρεται απο τα λεγόμενά σας. Και έρχομαι ο εξ ουρανού "κακός" να απαντήσω και να γίνω επίκεντρο με την απορία μου και αρνητική απάντηση που έδωσα αφού εσείς ως δημιουργοί ναι μεν δεν μπορείτε να "μαντέψετε" την πολιτική της Apple (λογικό) αλλά απ την άλλη αν η φωτογραφία/ες άλλαζαν σε κάποια πχ μορφή καρτουν όλα θα έπερναν τον δρόμο της έγκρισης...

Δεν το επιλέξατε να πάτε με το δρόμο της Apple με συμφέρον και τους παλαιούς αγοραστές που σας στήριξαν τότε αλλά ζητάτε για μια αλλαγή που αναφέρετε πως υπάρχει να "δωρίσουμε άλλα 0,79€" :rolleyes:


Ο γραπτός λόγος ίσως φαίνεται βαρύς , αλλά όλα αυτά τα γράφω χαμογελόντας :)


Μα δεν σε χαρακτήρισα ούτε σε παρουσίασα (θέλω να πιστεύω και αν βγήκε κάτι τέτοιο ζητάω συγνώμη) ως κακό
και το συγκεκριμμένο post δεν έχει το σκοπό να "αγιάσει" τους developers.
Νομίζω είναι σαφές στον πρόλογο που έκανα.
Κάθε άλλο. Να δούμε πως το βλέπουν οι περισσότεροι και να βελτιωθούμε επιθυμώ.
Και όχι μόνο το συγκεκριμμένο περιστατικό.

Αν πάμε με το δρόμο της Apple (που είναι παράλογος όπως προκύπτει από αυτό που συμβαίνει στην περίπτωσή μας) το No Mercy θα γίνει
No Mercy Apple`s Way ή κάτι τέτοιο. Δεν μας φτάνουν οι Ευρωπαίοι που μας παίζουν όπως θέλουν θα έχουμε τώρα και την Apple να μας βγάζει
τα συκώτια για να βγάλουμε μια εφαρμογή. Δεν θα το κάνουμε αν έχουμε την επιλογή.

Αν κάναμε update και το χράπα χρούπα (δίκανο) γινόταν καρδούλα ή κάτι "ξενέρωτο" πως θα φαινόταν σε έναν παλιό αγοραστή ?
Ακόμα και αν το θέλαμε τελικά δεν υπήρχε ο χρόνος βάσει του συμβολαίου που είχαμε ήδη υπογράψει.
Θα έπερνε χρόνο για να ξαναφτιαχτεί με άλλα στοιχεία και να ξαναπεριμένουμε καμια βδομάδα στην καλύτερη για να εγκριθεί.
Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πως ένα app που είναι εκεί δυο χρόνια (!) ξαφνικά θα λογοκριθεί ενώ υπάρχουν ένα κάρο με zombies
και καραφρίκουλα.

Δεν "σας πουλάμε" την ίδια εφαρμογή.
Την επαναπροσδιορίζουμε / επανακυκλοφορούμε παγκοσμίως (που λέει ο λόγος αλλά αυτός είναι ο στόχος) με άλλον publisher
και διοργανώνουμε και ένα διαγωνισμό που έχει να κάνει με δωρεάν κατέβασμα της εφαρμογής.
Αν κάποιος έχει την εφαρμογή αγορασμένη από πριν από εμάς, λογικά δεν θα κάνει upgrade αλλά θα μπει στην διαδικασία να την κατεβάσει
δωρεάν απλά για να συμμετάσχει στον διαγωνισμό.
Όσοι δεν την είχαν αποκτήσει ποτέ, μπορούν να το κάνουν αφού πάρουν μια γεύση περί τίνος πρόκειται και α αυτό τους αρέσει τελικά.

#5   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 19:09

Τα updates είναι επιλογή τού δημιουργού άν θά τα χρεώνει ή όχι.
Καλώς ή κακώς όμως, έχει δημιουργηθεί μία νοοτροπία ότι τα updates, ακόμα καί τά μεγάλα, είναι δωρεάν, οπότε δέν ξέρω πόση επιτυχία θα είχαν τά επί πληρωμή updates.

Γιά να φέρω ένα ακόμη παράδειγμα, παλιότερα έδινα 40-50€ για παιχνίδια στό PSP. Μάλιστα, άν κάποιο παιχνίδι είχε 20-30€, τό θεωρούσα ευκαιρία!
Όμως, μετά τό App Store, συνήθισα να δίνω 1-2€ για απλά παιχνίδια και το πολύ 5-6€ γιά το πιό "βαριά".
Και μάλιστα, άμα δώ κάποιο κοντά στά 10€, μου φαίνεται ακριβό, ενώ μέχρι πρίν και 20€ να είχε θα το θεωρούσα ευκαιρία!


Μικρή συσκευή - μικρό αντίτιμο?
Όχι όμως και μικρός χρόνος υλοποίησης αν φτιάξεις κάτι προσεγμένο.

Εκεί είναι η μεγάλη πλάκα. Πως με αυτή τη λογική οι μικροί θα εξατμιστούν
(έχουν ήδη εξατμιστεί / ό,τι φτιάχνουμε το κάνουμε ρουφώντας το αίμα μας με την ελπίδα πως ίσως...).

Αν φτιάξω κάτι μόνος μου (με την ομάδα μας εννοώ) και το πουλήσω μόνος μου
κατά πάσα πιθανότητα δεν θα πουλήσω τα εκατομμύρια.
Άντε να πουλήσω μερικές χιλιάδες στην καλύτερη καλύτερη περίπτωση.
Είμαστε αναγκασμένοι να δουλεύουμε με publishers πλέον και εδώ.

#6   giannisg2004

giannisg2004

    iPH Contributor

  • 914 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 19:26

Δέν αμφιβάλλω καθόλου! Πολλές φορές μάλιστα ο χρόνος που απαιτείται γιά ένα προσεγμένο iOS game είναι περισσότερος απ'ότι για ένα PSP ή DS game!

Απλά έχει ανέβει ο πήχης.
Στίς πρώτες μέρες τού App Store, αρκούσε μία καλή ιδέα λίγο προσοχή στήν εκτέλεση για να "απογειωθεί" μία εφαρμογή. Τότε ήταν η χαρά τού developer, όπως Καί στίς πρώτες μέρες τών υπολογιστών με Amiga και Commodore.
Τώρα όμως, η καλή ιδέα και η πολύ καλή υλοποίηση είναι δεδομένη, άν θέλει κάποιος μία αξιοπρεπή θέση στό App Store. Και γιά νά ξεχωρίσει, χρειάζεται πολύ καλή (και προτώτυπη) ιδέα, άψογη υλοποίηση (smoothness, code optimization, debugging, κτλ.) και πολύ καλά γραφικά.
Επομένως ένας ή πέντε developers δέν αρκούν. Χρειάζονται 3-4 coders για development, debugging και optimization, μιά ομάδα από designers γιά τα γραφικά, έναν επικεφαλής τού design για να οργανώσει τήν ιεραρχία τής εφαρμογής, να δώσει κατευθύνσεις γιά το εικονίδιο, γενικά να δώσει "χαρακτήρα".
Επίσης, πρέπει 2-3 μουσικοί να αναλάβουν τόν ήχο (μουσική, εφέ, κτλ.).
Και τέλος, μία ομάδα marketing να προωθήσει το προϊόν στήν "αρένα" τού App Store.

Όπως καλύτερα από 'μένα γνωρίζεις, όλα αυτά απαιτούν τεράστιους πόρους και είναι στήν ουσία επένδυση, και όχι κάποιο χόμπυ που ίσως σου δώσει κάποιο χαρτζιλίκι.
Και επειδή μόνος σου (μάλλον) δέν ρισκάρεις να πάρεις 100.000-150.000€ δάνειο να τα αναλάβεις όλα, αναγκάζεσαι να δουλέψεις μέ Publishers.


Αλλά δέν χρειάζεται απογοήτευση, υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Π.χ. τό Canabalt που μου αρέσει τρελά, η game engine (η βασική τουλάχιστον) γράφτηκε σε 5 μέρες από 1-2 coders και η μουσική σέ μιά νύχτα από έναν συνθέτη.
Παρ'όλα αυτά, έχει τρομερό gameplay, ωραία γραφικά, απίστευτη μουσική, και γενικά πολύ ξεχωριστό "χαρακτήρα"!

#7   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2011 - 20:16

Δέν αμφιβάλλω καθόλου! Πολλές φορές μάλιστα ο χρόνος που απαιτείται γιά ένα προσεγμένο iOS game είναι περισσότερος απ'ότι για ένα PSP ή DS game!

Απλά έχει ανέβει ο πήχης.
Στίς πρώτες μέρες τού App Store, αρκούσε μία καλή ιδέα λίγο προσοχή στήν εκτέλεση για να "απογειωθεί" μία εφαρμογή. Τότε ήταν η χαρά τού developer, όπως Καί στίς πρώτες μέρες τών υπολογιστών με Amiga και Commodore.
Τώρα όμως, η καλή ιδέα και η πολύ καλή υλοποίηση είναι δεδομένη, άν θέλει κάποιος μία αξιοπρεπή θέση στό App Store. Και γιά νά ξεχωρίσει, χρειάζεται πολύ καλή (και προτώτυπη) ιδέα, άψογη υλοποίηση (smoothness, code optimization, debugging, κτλ.) και πολύ καλά γραφικά.
Επομένως ένας ή πέντε developers δέν αρκούν. Χρειάζονται 3-4 coders για development, debugging και optimization, μιά ομάδα από designers γιά τα γραφικά, έναν επικεφαλής τού design για να οργανώσει τήν ιεραρχία τής εφαρμογής, να δώσει κατευθύνσεις γιά το εικονίδιο, γενικά να δώσει "χαρακτήρα".
Επίσης, πρέπει 2-3 μουσικοί να αναλάβουν τόν ήχο (μουσική, εφέ, κτλ.).
Και τέλος, μία ομάδα marketing να προωθήσει το προϊόν στήν "αρένα" τού App Store.

Όπως καλύτερα από 'μένα γνωρίζεις, όλα αυτά απαιτούν τεράστιους πόρους και είναι στήν ουσία επένδυση, και όχι κάποιο χόμπυ που ίσως σου δώσει κάποιο χαρτζιλίκι.
Και επειδή μόνος σου (μάλλον) δέν ρισκάρεις να πάρεις 100.000-150.000€ δάνειο να τα αναλάβεις όλα, αναγκάζεσαι να δουλέψεις μέ Publishers.


Αλλά δέν χρειάζεται απογοήτευση, υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Π.χ. τό Canabalt που μου αρέσει τρελά, η game engine (η βασική τουλάχιστον) γράφτηκε σε 5 μέρες από 1-2 coders και η μουσική σέ μιά νύχτα από έναν συνθέτη.
Παρ'όλα αυτά, έχει τρομερό gameplay, ωραία γραφικά, απίστευτη μουσική, και γενικά πολύ ξεχωριστό "χαρακτήρα"!


Αυτά που περιγράφεις στην αρχή του κειμένου σου δεν γίνονται χωρίς fund (κεφάλαιο) και είναι υπερπαραγωγές.
Αυτή την εποχή δεν ρισκάρουν εύκολα οι έχοντες.
Οπότε το μυστικό πλέον για τους μικρούς, εφόσον δεν έχουν την δύναμη της διαφήμισης με το μέρος τους, είναι έξυπνες πρωτότυπες ιδέες
με την ελπίδα πως από ένα δυο blogs, κάπως θα κάνουν την διαφορά να μαζέψουν downloads και να φανούν σε καμιά λίστα.
Αν δεν συμβεί αυτό, το app πάει άπατο.
Και όταν λέμε άπατο μιλάμε για 0 - 1 download την ημέρα.

Προσωπικά έχω στραφεί κατασκευαστικά για το άμεσο μέλλον, στο δεύτερο μέρος του email σου.
Κάτι πιο γρήγορο στην υλοποίηση και καλοσχεδιασμένο με ξεχωριστό gameplay. Κάτι υπάρχει στα σκαριά.

Το Tap Disc είχε αυτά τα χαρακτηριστικά αλλά κάπου κάτι έχασε. Κάποιοι ειδικοί του marketing που συνεργαστήκαμε εντυπωσιάστηκαν που δεν πούλησε τα αναμενόμενα. Οριακά δεν μπήκε σε λίστες που έπρεπε.
Το τι ίσως έχασε στην κατασκευή του, θα ήθελα να το δώ με κάποιους παίκτες εδώ μέσα κάποια στιγμή γιατί δεν το έχω ακόμα ακριβώς.

#8   dchristo81

dchristo81

    iPH Addict

  • 862 μηνύματα
  • Twitter:@ChristodApps
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:dchristo81

Δημοσίευση 21/11/2011 - 18:21

Βασικά το App Store είναι στοχευμένο σε δύο κατηογρίες developers. Των μεγάλων κ των μικρών (χομπίστες). Να βγάλει λεφτά ένας χομπίστας ΔΕΝ γίνεται απλά. Αν θέλει να μπει σε μεγαλύτερη κατηγορία τότε επενδύει κ ρισκάρει όπως κάθε επιχειρηματίας. Επειδή κ εγώ χομπίστας είμαι κ έχω ως αρχή μου ό,τι φτιάχνω να το δίνω δωρεάν ή όταν φτιάξω κάτι που θα θέλω να το πουλήσω θα το πουλάω φθηνά γιατί σαν χρήστης θέλω να είναι όσο το δυνατόν φθηνότερες οι εφαρμογές κ τα παιχνίδια. Όμς, με όλο το σεβασμό, να ζητάς χρήματα για upgrade το θεωρώ λάθος. Ζημιά στον εαυτό σου κάνεις. Τη παλιά σου εφαρμογή διόρθωσέ τη λίγο, πέρνα διαφημίσεις κ βάλτη δωρεάν για να διαφημίσεις τη βελτιωμένη νέα έκδοση που μπορεί να έχει τον τίλο MY APP v2.0 ;)

#9   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/11/2011 - 19:55

Βασικά το App Store είναι στοχευμένο σε δύο κατηογρίες developers. Των μεγάλων κ των μικρών (χομπίστες). Να βγάλει λεφτά ένας χομπίστας ΔΕΝ γίνεται απλά. Αν θέλει να μπει σε μεγαλύτερη κατηγορία τότε επενδύει κ ρισκάρει όπως κάθε επιχειρηματίας. Επειδή κ εγώ χομπίστας είμαι κ έχω ως αρχή μου ό,τι φτιάχνω να το δίνω δωρεάν ή όταν φτιάξω κάτι που θα θέλω να το πουλήσω θα το πουλάω φθηνά γιατί σαν χρήστης θέλω να είναι όσο το δυνατόν φθηνότερες οι εφαρμογές κ τα παιχνίδια. Όμς, με όλο το σεβασμό, να ζητάς χρήματα για upgrade το θεωρώ λάθος. Ζημιά στον εαυτό σου κάνεις. Τη παλιά σου εφαρμογή διόρθωσέ τη λίγο, πέρνα διαφημίσεις κ βάλτη δωρεάν για να διαφημίσεις τη βελτιωμένη νέα έκδοση που μπορεί να έχει τον τίλο MY APP v2.0 ;)


Dεν γινόταν διαφορετικά γιατί απλώς η Apple δεν ενέκρινε το update από το δικό μας account.
Το να πάψει να υποστηρίζεται η προηγούμενη έκδοση ήταν μονόδρομος λόγω αλλαγής πολιτικής της Apple.
Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω.
Ευχαρίστως να το κάναμε αν ήταν επιτρεπτό από την Apple.
Δεν έχουμε απολύτως τίποτα το ιδιαίτερο να κερδίσουμε - πέρα από αρνητικά σχόλια - αν το ξανααγοράσουν οι παλιοί.

Στις δυο κατηγορίες devs που αναφέρεις ξεχνάς τους indy devs. Δεν είναι "μεγάλοι" αλλά ούτε χομπίστες.
Στους indies βασίστηκε η Apple για να χτίσει το τέρας στο οποίο μεταμορφώθηκε.
Στην αρχή έκανε promo τύπου "new era for the indypendent developers" και τέτοια.

#10   dchristo81

dchristo81

    iPH Addict

  • 862 μηνύματα
  • Twitter:@ChristodApps
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:dchristo81

Δημοσίευση 22/11/2011 - 00:19

Εεε εντάξει! Indies είναι ουσιαστικά οι χομπίστες που θέλουνε να βγάλουνε κανά ψιλό, δεν είναι δα κ καμιά διαφορετική κατηγορία. Επίσης, η Apple μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Δικό της είναι το μαγαζί κ ό,τι θέλει κάνει. Άσχετο αν εμάς μας ενοχλεί. Πρέπει να παίζουμε με τους κανόνες της...


Sent from my iPhone using Tapatalk




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες