Οπως τα λεει ο Σπυρος ειναι ακριβως!Δεν νομιζω οτι ο φιλος Γιωργος εχει dsg (δεν εμπαινε dsg στα προηγουμενα μοντελα)
Οσο για το προγραμμα απ'οσο ξερω ναι υπαρχουν, και ηδη απο τις πολυ γρηγορες αλλαγες που κανει οι χρονοι μειωνονται ακομα περισσοτερο.
Επισης ενεργοποιει το launch control που δεν υπαρχει στο 7αρι, απενεργοποιει τα αυτοματα ανεβασματα στον κοφτη και κατεβασματα αλλα και το kickdown (δεν ξερω αν υπαρχει πακετακι ολο αυτο η επιλεγεις εσυ τι θελεις)
Προσωπικα δεν θα εβαζα κατι τετοιο, απλα επειδη θεωρω αχρηστο να απενεργοποιησεις τα αυτοματα ανεβασματα κ κατεβασματα αλλα και το πολυ χρησιμο kickdown, γιατι ετσι κ αλλιως οι χρονοι που γινονται οι αλλαγες ειναι απιστευτα μικροι ηδη κ δεν συγκρινονται νομιζω με οποιοδηποτε χειροκινητο σασμαν κ χερι, και ο κυριοτερος λογος φυσικα ειναι οτι ειμαστε πολυ πισω στο θεμα dsg νομιζω στην ελλαδα και δεν εχουν ασχοληθει τοσο πολυ αλλα ουτε κ εχουν αναλογες εμπειριες, οποτε αν τυχεις σε προβλημα την εκατσες.. Για τον ιδιο λογο δεν θα πηγαινα επισης παραπανω απο φπε το αμαξι. Οχι οτι δεν κυκλοφορουν πολλα απροβληματιστα με αρκετα κιλα ροπη περισσοτερη απ'οτι θεωρητικα αντεχει, απλα θελω να εχω το κεφαλι μου ησυχο..
Κοντρακηδες
#166
Δημοσίευση 19/02/2012 - 01:05
Ad
#167
Δημοσίευση 19/02/2012 - 02:38
Edit:Τον georgioskio εννοώ
Τελευταία επεξεργασία από: turbomakis, 19/02/2012 - 02:39.
#168
Δημοσίευση 19/02/2012 - 03:49
Ναι Μακη το αναφερει και πανω οτι εχει 1800αρι FR οποτε 20VT και no dsg..Μήπως ο Γιώργος αναφέρεται στο 20vt(1800 cc) όπου δεν υπάρχει dsg και όχι στο tsi(1400 cc) ??
Edit:Τον georgioskio εννοώ
#169
Δημοσίευση 19/02/2012 - 04:24
Τελευταία επεξεργασία από: giorgarasGRE, 19/02/2012 - 04:28.
#170
Δημοσίευση 19/02/2012 - 04:49
Γιωργο δεν με καταλαβες.. Το σχολιο μου σχετικα με την βελτιωση δεν πηγαινε στον 20VT αλλα στον TSI και συγκεκριμενα οχι απλα στον TSI αλλα σε συνδυασμο με το dsg..
Σωστά δεν είδα καν το 1,8.
Το πέρασα εντελώς στο ντούκου.Σπύρος23 όσον αφορα το πρόγραμμα στο dsg και την εμπειρία των τεχνικών πάνω στην τεχνολογία αυτή συμφωνώ απόλυτα.Θα διαφωνήσω όμως στο θέμα ΦΠΕ.Νομίζω μοτέρ όπως το 20vt μπορεί στα πλαίσια του πρώτου σταδίου tunning να ξυπνάνε έχουν όμως από κατασκευή τρελές δυνατότητες.Ο πατέρας μου είχε audi Α6 1.8Τ το μπροστινοκίνητο με τα 150hp το οποίο και είχα βαρεθεί τα προηγούμενα χρόνια που το οδηγούσα οπότε το πείραξα λίγο.Και μηχανικούς εξαίρετους έχουμε που τα δουλέυουν πολύ τα μοτέρ από το VAG στην Ελλάδα και εφόσον έχουν δυνατότητες τα μοτέρ δεν θεωρώ πως αν θες, μπορείς($$) και το αμάξι σου προσφέρει την δυνατότητα με κλειστό μοτέρ να σου βγάλει 280 άλογα με ένα big turbo setup με φουλ περιεφεριακά όπως είχε βγάλει και το Α6 παρόλη την καρότσα του υπάρχει λόγος να μείνεις στο ΦΠΕ!?Βέβαια όλα αυτά είναι υποκειμενικά αλλά εγώ αναφέρομαι σε επίπεδο αξιοπιστίας.Προσωπικά εμένα σε κανένα αμάξι ακόμη και στο astra δεν με ικανοποιήσε ποτέ το πρώτο στάδιο αλλά όχι μόνο στο δικό μου αλλά και σε άλλα αμάξια φίλων όπως golf gti corsa opc.Εκτός και αν μιλάμε για ατμοσφαιρικά όπως πχ το S2K ή το ΕΡ3 που ακόμη και με κορνσέρβες προγράμματα εξάτμηση και φίλτρο ξυπνάνε πολύ για ατμόσφαιρες.
Το dsg θεωρητικα εχει καποιο οριο ροπης το οποιο προτεινεται να μην ξεπερασεις, ειτε για να ζησει οσο ειναι να ζησει (εχω ακουσει οτι εχει ποοοοοολλα χιλιαδες χλμ χρονο ζωης) ειτε για να μην..... σπασει.
Θεωρητικα λοιπον αυτο το οριο (τουλαχιστον απο αυτα που ακουω ολα αυτα τα χρονια) στο dsg7 (γιατι στο 6αρι ειναι μεγαλυτερο) ειναι περιπου 25 κιλα ροπη, την οποια ηδη εχει ενα μαμα ιμπιζα κουπρα η ενα πολο gti (ο tsi στην πιο δυνατη μαμα εκδοση του δηλαδη) η ενας 1800αρης που εχει το λεον (οχι 20VT). Απο κει και περα απ'οτι ξερω κυκλοφορουν τα τελευταια χρονια απροβληματιστα αρκετα αμαξια πρωτο σταδιο (η και παραπανω) με λιγα η αρκετα περισσοτερα απο 30 κιλα ροπης.. Σιγουρα υπαρχουν και περιπτωσεις που εχει βγαλει προβλημα, αλλα αυτο μπορει -και εχει- συμβει και σε μαμα αμαξια. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι σιγουρα θα υπαρχει μεγαλυτερη φθορα οποτε μειωνεται λογικα ο χρονος ζωης. Αυτο θεωρητικα, αν δεν κουβαλησουν στην πλατη τους αρκετα χιλιαδες χλμ να δουμε τι γινεται, δεν μπορουμε να ξερουμε..
#171
Δημοσίευση 19/02/2012 - 04:57
Στο dsg συμφωνώ απόλυτα!Όντως δεν κατάλαβα καλά.Για εμένα τα αμαξάκια αυτά με πρώτο στάδιο ξυλιάζουν!Τώρα αν θες κάτι παραπάνω όντως πρέπει να πας σε χειροκίνητο!Εγγύηση...ασχετο αλλά σήμερα που λέει ο πατέρας μου οτι έχει πέσει το μοτέρ.Τελικά είχε σκάσει κολάρο και το έβγαλα να το τεστάρω και μιας και λέμε για σασμάν κλπ κάνε μια 2α 3η και πέρνω τον λεβιέ στο χέρι!Εσπασαν τα πλαστικά που είχε μέσα το ένα δλδ από τα δύο και το άλλο το βρήκαμε στο πίσω τζάμι.Γιωργο δεν με καταλαβες.. Το σχολιο μου σχετικα με την βελτιωση δεν πηγαινε στον 20VT αλλα στον TSI και συγκεκριμενα οχι απλα στον TSI αλλα σε συνδυασμο με το dsg..
Το dsg θεωρητικα εχει καποιο οριο ροπης το οποιο προτεινεται να μην ξεπερασεις, ειτε για να ζησει οσο ειναι να ζησει (εχω ακουσει οτι εχει ποοοοοολλα χιλιαδες χλμ χρονο ζωης) ειτε για να μην..... σπασει.
Θεωρητικα λοιπον αυτο το οριο (τουλαχιστον απο αυτα που ακουω ολα αυτα τα χρονια) στο dsg7 (γιατι στο 6αρι ειναι μεγαλυτερο) ειναι περιπου 25 κιλα ροπη, την οποια ηδη εχει ενα μαμα ιμπιζα κουπρα η ενα πολο gti (ο tsi στην πιο δυνατη μαμα εκδοση του δηλαδη) η ενας 1800αρης που εχει το λεον (οχι 20VT). Απο κει και περα απ'οτι ξερω κυκλοφορουν τα τελευταια χρονια απροβληματιστα αρκετα αμαξια πρωτο σταδιο (η και παραπανω) με λιγα η αρκετα περισσοτερα απο 30 κιλα ροπης.. Σιγουρα υπαρχουν και περιπτωσεις που εχει βγαλει προβλημα, αλλα αυτο μπορει -και εχει- συμβει και σε μαμα αμαξια. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι σιγουρα θα υπαρχει μεγαλυτερη φθορα οποτε μειωνεται λογικα ο χρονος ζωης. Αυτο θεωρητικα, αν δεν κουβαλησουν στην πλατη τους αρκετα χιλιαδες χλμ να δουμε τι γινεται, δεν μπορουμε να ξερουμε..
Αυτά κάνουν τα χειροκίνητα!
Τελευταία επεξεργασία από: giorgarasGRE, 19/02/2012 - 04:58.
#172
Δημοσίευση 19/02/2012 - 15:36
Χαχα περα απο αυτα δε λεω εχει και τα πολυ καλα του και το χειροκινητο.. Αλλα οσο και να μην το πιστευα και εγω πριν, οσο πιο πολυ οδηγας με το dsg τοσο πιο πολυ δε θες να γυρισεις.. Ασε που με τις κοντες σχεσεις και τον χρονο που αλλαζει σκοτωνει..Στο dsg συμφωνώ απόλυτα!Όντως δεν κατάλαβα καλά.Για εμένα τα αμαξάκια αυτά με πρώτο στάδιο ξυλιάζουν!Τώρα αν θες κάτι παραπάνω όντως πρέπει να πας σε χειροκίνητο!Εγγύηση...ασχετο αλλά σήμερα που λέει ο πατέρας μου οτι έχει πέσει το μοτέρ.Τελικά είχε σκάσει κολάρο και το έβγαλα να το τεστάρω και μιας και λέμε για σασμάν κλπ κάνε μια 2α 3η και πέρνω τον λεβιέ στο χέρι!Εσπασαν τα πλαστικά που είχε μέσα το ένα δλδ από τα δύο και το άλλο το βρήκαμε στο πίσω τζάμι.
![]()
Αυτά κάνουν τα χειροκίνητα!
Τωρα αυτο για την βελτιωση ετσι ειναι τα πραγματα, προσωπικα δεν με ενδιαφερει κ πολυ βεβαια, αφου μονο για προγραμμα καποια στιγμη θα κοιταξω, και μεχρι εκει δε νομιζω να εχω προβλημα..
#173
Δημοσίευση 19/02/2012 - 16:25
#174
Δημοσίευση 19/02/2012 - 16:59
Άστα φίλε.Πονεμένη ιστορία...Εγώ να φανταστείς έδωσα και το iphone.Με ένα samsung παλιό έμεινα!Εφαγα και μια κλήση πρόσφατα για προσπέραση σε διπλή διαχωριστική και ίσιωσα!Τα ιδια πραγματα λετε ρε παιδια και ειναι πολυ σωστα...Εγω απο τα 18(και ειμαι 28) ασχολουμε με τη βελτιωση!Μεχρι που ειδα την 100 αρα που εβαλα στο 1,80(πριν κανα χρονο και κατι) και εβαλα τις light ρυθμισεις στο revo, απλη βενζινη και σταματησα να ασχολουμε και να κινω το αμαξι πολυ...Σας λεω μονο οτι το αμαξι το αγορασα καινουργιο το 2004 και τωρα εχω 50000 πραγματικα χιλιομετρα!Πλεον με τετοια κριση αλλα και λογω του οτι τα βαρεθηκα ολααα αυτα δεν πιστευω οτι αξιζει να ασχολουμε με βελτιωση!Μακαρι να χα κανα 1200 που πιο χρησιμο θα μου ηταν τωρα!
#175
Δημοσίευση 19/02/2012 - 17:12
Ωχ εχω φαει και εγω δυο τετοιες τον τελευταιο χρονο... Αν και επεσα σε καλους ανθρωπους απ'οτι φαινεται κ βοηθησαν την κατασταση...Άστα φίλε.Πονεμένη ιστορία...Εγώ να φανταστείς έδωσα και το iphone.Με ένα samsung παλιό έμεινα!Εφαγα και μια κλήση πρόσφατα για προσπέραση σε διπλή διαχωριστική και ίσιωσα!
4 κατοσταρικα, διπλωμα κτλ..?
#176
Δημοσίευση 19/02/2012 - 18:50
540 δίπλωμα άδεια και πινακίδες για 20 μέρες(άρθρο 5,12,19).Την κλήση την πλήρωσα...περιμένω να με πάρουν τηλ για τα υπόλοιπα γτ μου την έφεραν σπίτι και θα αργήσει να πάρει το αρμόδιο τμήμα τροχαίας το χαρτί της επίδοσης.Ωχ εχω φαει και εγω δυο τετοιες τον τελευταιο χρονο... Αν και επεσα σε καλους ανθρωπους απ'οτι φαινεται κ βοηθησαν την κατασταση...
![]()
![]()
4 κατοσταρικα, διπλωμα κτλ..?
#177
Δημοσίευση 19/02/2012 - 20:41
Πωωωω γερη δοση φιλε μου.. Εγω την πατησα περυσι με το ιδιο, και την εκανα και τον περασμενο οκτωμβρη αφου εκανα την μ@κ@κια και προσπεραση σε διπλη σε αμαξι του λιμεναρχειου μαλιστα (μη φανταστεις απο μαγκια, εντελως ασυναισθητα αφου στο συγκεκριμενο σημειο δεν υπαρχει αμαξι που να μην προσπερναει συνεχως).. Η αληθεια ειναι οτι ακομα δεν ξερω αν ειχε το δικαιωμα να με σταματησει (με σταματησε κ περιμενα να ερθει η τροχαια στη μεση του δρομου), αλλα το θεμα ειναι οτι το παραδεκτηκα πολυ απλα και τους ειπα οτι ειμαι φοιτητης και αν γραψουν μεγαλο ποσο δεν προκειται να το πληρωσω, αφου πολυ απλα δεν εχω540 δίπλωμα άδεια και πινακίδες για 20 μέρες(άρθρο 5,12,19).Την κλήση την πλήρωσα...περιμένω να με πάρουν τηλ για τα υπόλοιπα γτ μου την έφεραν σπίτι και θα αργήσει να πάρει το αρμόδιο τμήμα τροχαίας το χαρτί της επίδοσης.
Η αληθεια ειναι οτι αν δεν την πατησεις δεν μαθαινεις που λενε, γιατι απο τοτε αρχισα να προσεχω ιδιαιτερα τις γραμμες κ τις προσπερασεις.. Δεν ειναι εποχες για να πετας λεφτα, ασε που παρολο που αρκετες γραμμες τις εχουν βαλει οπως να ναι και αντε να προσπερασεις σε καποια σημεια, αν την παθεις, πουλο..
#178
Δημοσίευση 19/02/2012 - 21:09
Ναι και εγώ τα έχω κόψει αυτά.Εμένα έκατσε ασφαλίτικο σε βροχή και του έκανα προσπέραση σε ανοιχτό δρόμο γιατί πήγαινε με 40 ρε φίλε και δεν με κινήγησαν λέει επειδή έκριναν πως μπορεί σε περίπτωση που με κινήγαγαν να προξενούσα επιπρόσθετη ζημειά σε άλλους.Εγινε το πάθημα μάθημα και το Iphone ρευστοποιήθηκε προς πληρωμή του προσθήμου.Καλά να πάθω.Πωωωω γερη δοση φιλε μου.. Εγω την πατησα περυσι με το ιδιο, και την εκανα και τον περασμενο οκτωμβρη αφου εκανα την μ@κ@κια και προσπεραση σε διπλη σε αμαξι του λιμεναρχειου μαλιστα (μη φανταστεις απο μαγκια, εντελως ασυναισθητα αφου στο συγκεκριμενο σημειο δεν υπαρχει αμαξι που να μην προσπερναει συνεχως).. Η αληθεια ειναι οτι ακομα δεν ξερω αν ειχε το δικαιωμα να με σταματησει (με σταματησε κ περιμενα να ερθει η τροχαια στη μεση του δρομου), αλλα το θεμα ειναι οτι το παραδεκτηκα πολυ απλα και τους ειπα οτι ειμαι φοιτητης και αν γραψουν μεγαλο ποσο δεν προκειται να το πληρωσω, αφου πολυ απλα δεν εχω
Η αληθεια ειναι οτι αν δεν την πατησεις δεν μαθαινεις που λενε, γιατι απο τοτε αρχισα να προσεχω ιδιαιτερα τις γραμμες κ τις προσπερασεις.. Δεν ειναι εποχες για να πετας λεφτα, ασε που παρολο που αρκετες γραμμες τις εχουν βαλει οπως να ναι και αντε να προσπερασεις σε καποια σημεια, αν την παθεις, πουλο..Και εσυ οκ, ο απεναντι τι σου φταιει ομως..
Πείτε τίποτα για καμια κόντρα τώρα να ξεχαστούμε!
#179
Δημοσίευση 25/02/2012 - 00:43
#180
Δημοσίευση 25/02/2012 - 00:55
Δειτε ολα τα επεισοδεια...
οτι και να κανετε παιδες bmw κατεχει την τελειοτητα..Όμως μονο και μονο συγκριση bmw με honda ειναι ελεος.Ακομα η συγκριση μεταξυ 5αρας και 2θεσιου οτι να ειναι η συγκριση...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





