Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Microsoft paying iPhone developers to port games to Windows Phone 7


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 14/06/2010 - 16:10

Δημοσίευμα του PocketGamer.biz αναφέρει ότι η Microsoft έρχεται σε επαφή με επιτυχημένους προγραμματιστές για το iPhone και τους προσφέρει μετρητά για να μεταφέρουν τα παιχνίδια τους στα νέα Windows Phone 7.

Ένας από τους προγραμματιστές στον οποίο απευθύνθηκε η Microsoft δήλωσε ότι το ποσό που του προσέφεραν ήταν σημαντικό αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογηθεί το κόστος μεταφοράς του παιχνιδιού από τη C++ σε Silverlight και C#

Αναρτημένη εικόνα

Λέγεται, ακόμα, ότι η Microsoft σκέφτεται τη δυνατότητα μετατροπής του προγραμματιστικού περιβάλλοντος έτσι ώστε να γίνει ευκολότερη η μεταφορά του κώδικα από τη C++

Τέτοιες λύσεις, βέβαια, ποτέ δεν απέδωσαν όσο θα περίμενε κανείς.

Follow me on twitter


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   fteo

fteo

    iPH Enthousiast

  • 558 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:fteo

Δημοσίευση 14/06/2010 - 16:35

Το έχει κάνει και στο παρελθόν η microsoft και της βγήκε σε καλό. Αρχές της δεκαετίας λίγο πριν βγει το xbox στην αγορά η microsoft αγόρασε εταιρίες αστέρια π.χ. Rare (Golden eye, Banjo kazooie, Super Smash Bros, DK 64 κ.α.), Bungie (Halo) κα. Αποδείχθηκε ότι μόνο η επιτυχία που γνώρισε το halo ήταν ικανή για να φέρει το Xbox 360 στην πρώτη θέση των πωλήσεων.

Τότε βέβαια γινόταν ο πόλεμος των αποκλειστικοτήτων. Η Sony είχε το Grand Tourismo, η Microsoft το Halo κλπ. Εδώ μιλάμε απλά για την προσπάθεια να φέρει developers στην πλατφόρμα της και όχι κατά αποκλειστικότητα. Αν κάποιος θέλει να φτιάξει εφαρμογή που να γίνεται porting εύκολα από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, αυτό γίνεται εύκολα με σωστό σχεδιασμό από την αρχή της υλοποίησης της εφαρμογής. Πιστεύω ότι αν αποδειχθεί εφάμιλλο το λειτουργικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Android, iOS) δε θα χρειαστεί πολύ προσπάθεια για να ασχοληθούν οι developers μαζί του. Αρκεί να δίνει ωραία εργαλεία κλπ.

Ο ανταγωνισμός αναμένεται έντονος. Η Apple καλά θα κάνει να προσέχει γιατί έχει αρχίσει να γίνεται ανέκδοτο η απόρριψη των εφαρμογών για το Appstore. Έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια πολύ ισχυρή βάση από developers, που της έφεραν κόσμο στα iDevices, αλλά βλέπουμε το android να αυξάνει τη βάση του ταχύτατα. Ο χρόνος θα δείξει.

#3   sotoskawasaki

sotoskawasaki

    iPH Enthousiast

  • 426 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/06/2010 - 01:05

Είναι πολλοί οι λόγοι για να μπορέσει να έχει επιτυχία αυτό. Πρέπει η MS να δημιουργήσει μια πλατφόρμα λειτουργική και με πολλές δυνατότητες, πρέπει να βγάλει τα SDK και γενικά οποιαδήποτε developer tools για να διευκολύνει τους προγραμματιστές, και φυσικά οι κατασκευαστές να κάνουν κινητά τα οποία να μπορούν να αντεπεξελθουν. Πίσω απο αυτά όμως, για να ασχοληθούν οι προγραμματιστές ή δημιουργοί παιχνιδιών, πρέπει τα WM7 να πουλήσουν αρκετά εκατομμύρια, ώστε τα παιχνίδια τους να απευθύνονται σε μεγάλο κοινό, να δημιουργήσει η MS το αντίστοιχο Store. Όπως βλέπετε είναι πολλά τα οποία πρέπει να γίνουν σε μικρό χρονικό διάστημα και ένα απο τα ποιό σημαντικά (η κατασκευή αξιόλογων κινητών) δεν εξαρτάται καν απο την MS. Επίσεις όπως το βλέπω θα δημιουργηθεί το ίδιο πρβλημα με το Android. Πολλές συσκευές με διαφορετικά χαρακτηριστικά η κάθε μια οι οποίες δυσκολεύουν τον προγραμματιστή και πιθανόν να μην δίνουν την ίδια εμπειρία στους χρήστες με αποτέλεσμα να αρκετοί να μένουν απογοητευμένοι.

Ένας απο τους λόγους της τρομακτικής επιτυχίας της Apple είναι ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο. Ελέγχει hardware, software, και δίνει όλα τα απαραίτητα εργαλεία στους προγραμματιστές. Έτσι παρέχει μια πλατφόρμα ενιαία και συγκεκριμένη (με πολλές δυνατότητες), και οι developers ξέρουν ότι γράφουν κώδικα για την συγκεκριμένη συσκευή με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και η εμπειρία είναι η ίδια για όλους.

Το αν θα έχουν επιτυχία τα wm δεν το ξέρω αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Έχουν να αντιμετωπίσουν την τεράστια επιτυχία της Apple που θα τους επισκιάζει, την ανερχόμενη δύναμη του Android παρόλα τα προβλήματά του, και το Symbian. Πιστεύω ότι η επιτυχία του θα είναι σαν το Android. Θα πουλήσει αρκετές συσκευές, θα γίνει και αυτός ένας παίκτης, θα δημιουργήσει και το δικό του Store αλλά ως εκεί.

#4   fteo

fteo

    iPH Enthousiast

  • 558 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:fteo

Δημοσίευση 15/06/2010 - 01:35

Έχει να παιχτεί δυνατό παιχνίδι. Μην ξεχνάμε ότι η Google είναι ακόμα νέα και έχει καταφέρει πολλά σε τόσο λίγο χρόνο. Θα δούμε... Το μόνο καλό είναι ότι όλο αυτό συμφέρει εμάς τους καταναλωτές γιατί θα έχουμε δυνατές επιλογές για να διαλέξουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας!

#5   mike26

mike26

    iPH Enthousiast

  • 369 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/06/2010 - 17:38

οραια... αυτη ειναι η λογικη της microsoft : "Εχουμε λεφτα, δεν εχουμε μιαλο, και ειμαστε αρρωστοι για το χρημα το ρευστο" ή αλιως : "your money, our passion " .

#6   angmar

angmar

    iPH Member

  • 296 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/06/2010 - 03:02

@mike26 ελπίζω όταν μεγαλώσεις να καταλάβεις το λάθος σκεπτικό που έχεις. Ως τότε σου εύχομαι να μη σου βγει ξινή η μάχη υπεράσπισης μονοπωλιακών τακτικών που δίνεις.

#7   asdkostas

asdkostas

    iPH Enthousiast

  • 433 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:asdkostas

Δημοσίευση 16/06/2010 - 03:06

Συμφωνω με τον φιλο Angmar καλο ειναι που θελει ο ανταγωνισμος μεριδιο στην αγορα μονο ετσι μπορουν να πεσουν και οι τιμες γιατι οσο θα ειναι η apple μονη της θα μας χορευει κανονικα...

#8   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 19/06/2010 - 14:44

O δημιουργός του δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds και άλλων μίλησε στο BusinessInsider σχετικά με το iOS, τη Microsoft και το Android.

O Joe Wee δουλεύει στην Chillingo, την εταιρεία πίσω από αρκετά δημοφιλή παιχνίδια στο App Store όπως το Angry Birds που έχει πάνω από 4 εκατομμύρια downloads ενώ έξι τίτλοι έχουν φτάσει στο no1 του App Store φέρνοντας μεγάλα κέρδη στην εταιρεία.

Ο Joe δέχεται τηλεφωνήματα από τη Microsoft (βλ. Microsoft paying iPhone developers to port games to Windows Phone 7) και τη Google σε καθημερινή βάση για να μεταφέρει τα δημοφιλή παιχνίδια του στις πλατφόρμες τους. Ο Joe, ωστόσο, τους αγνοεί καθώς πιστεύει ότι το iOS είναι η μοναδική φορητή πλατφόρμα που είναι εμπορικά βιώσιμη για αυτόν.

Η εταιρεία του Joe βρίσκεται στο χώρο των mobile παιχνιδιών από το 2002 ξεκινώντας την πορεία της από τα PocketPC που έπειτα εξελίχθηκαν στα Windows Mobile. Μετά από 8 χρόνια στο χώρο ο Joe θεωρεί ότι δεν τίθεται θέμα σύκρισης μεταξύ της Apple και των υπολοίπως καθώς η Apple καταλαβαίνει τί χρειάζεται ο τελικός χρήστης από την δικιά του πλευρά.

Ο Joe αγνοεί την Google γιατί τα παιχνίδια στο Android δεν έχουν καταφέρει να κάνουν την επιτυχία που έχουν στο iOS. Eίναι σίγουρος πως η Google θα καταφέρει να φτάσει την Apple αλλά μέχρι στιγμής η προσπάθειά του επικεντρώνεται στο iOS.

H συμβουλή του για τους προγραμματιστές που θέλουν να φτιάξουν παιχνίδια είναι:

1. Να είναι προσβάσιμα

2. Να είναι απλά

3. Να είναι σχεδιασμένα για τη μαζική αγορά.

Follow me on twitter


#9   xrisis

xrisis

    iPH Member

  • 292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 19/06/2010 - 15:09

δεν είπε και τιποτα αξιόλογο ρε :P

#10   fteo

fteo

    iPH Enthousiast

  • 558 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:fteo

Δημοσίευση 19/06/2010 - 15:16

Μόνο που το Angry Birds δεν είναι της Chillingo αλλά της Rovio και εκτός των άλλων διατίθεται και στο Ovi store της Nokia.

Get your facts straight. Μη γινόμαστε δεύτερο τρωκτικό...

#11   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 19/06/2010 - 16:10

Μόνο που το Angry Birds δεν είναι της Chillingo αλλά της Rovio και εκτός των άλλων διατίθεται και στο Ovi store της Nokia.

Get your facts straight. Μη γινόμαστε δεύτερο τρωκτικό...


* Publisher : Chillingo
* Studio : Rovio Mobile Ltd.

http://www.chillingo...sku.htm?sid=269

http://www.chillingo...sku.htm?sid=309
Behind the Scenes...

#12   graviasd

graviasd

    iPH newbie

  • 57 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/06/2010 - 16:40

Νομιζω οτι οι διαχειριστες εχουν αποδειξει οτι ξερουν να κανουν καλα τη δουλεια τους.Θα επρεπε να προσεχουμε λιγο πριν κρινουμε.ενα search δεν εβλαψε ποτε

#13   Spiroslp

Spiroslp

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • GameCenter:Spiroslp

Δημοσίευση 19/06/2010 - 16:42

Ναι είναι λίγο μπέρδεμα αυτό. Ασπούμε το Tap Tap ξέρουμε όλοι ότι είναι από την Tapulous αλλά Publisher είναι η Gogo App.

#14   jwr

jwr

    iPH Contributor

  • 1.090 μηνύματα
  • Twitter:@jwr_
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:jwr_p

Δημοσίευση 19/06/2010 - 17:17

Μόνο που το Angry Birds δεν είναι της Chillingo αλλά της Rovio και εκτός των άλλων διατίθεται και στο Ovi store της Nokia.

Get your facts straight. Μη γινόμαστε δεύτερο τρωκτικό...



Ναι είναι λίγο μπέρδεμα αυτό. Ασπούμε το Tap Tap ξέρουμε όλοι ότι είναι από την Tapulous αλλά Publisher είναι η Gogo App.


Με λίγο ψάξιμο θα καταλάβετε την διαφορά.Η ετυμολογία του publishing από την wikipedia είναι η εξής:

Publishing is the process of production and dissemination of literature or information – the activity of making information available for public view. In some cases authors may be their own publishers, meaning: originators and developers of content also provide media to deliver and display the content.


Δηλαδή Publisher είναι αυτός όπου διανέμει το προιόν/παιχνίδι. Ενώ Studio ή developer ή όπως αλλιώς το λένε είναι η εταιρεία ή ο άνθρωπος που έχει κάνει το developing.

Για παράδειγμα το παιχνίδι Call Of Duty, το developing το κάνει το Studio Infinity Ward ενώ ο publisher δηλαδή ο εκδότης είναι η Activision.

Τελευταία επεξεργασία από: jwr, 19/06/2010 - 17:18


#15   fteo

fteo

    iPH Enthousiast

  • 558 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:fteo

Δημοσίευση 19/06/2010 - 17:45

Ακριβώς. Στο ποστ μιλάει υποτίθεται ο δημιουργός του παιχνιδιού. Όχι ο εκδότης. Που και αυτό να μην ίσχυε το συγκεκριμένο παιχνίδι διανέμεται και για συσκευές της Nokia, κάτι που αναιρεί τα περί αποκλειστικότητας και ανωτερότητας της πλατφόρμας της Apple.

Δεν κατηγόρησα κανένα. Καλοπροέραιτα έκανα κριτική για να κρατάμε το καλό επίπεδο του site.

Τελευταία επεξεργασία από: fteo, 19/06/2010 - 17:48


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες