Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Τραγικοί στο i-golden Θεσσαλονίκης


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   lazoukos

lazoukos

    iPH newbie

  • 19 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/12/2013 - 15:23

Θα ήθελα να σας αναφέρω την εμπειρία φίλου μου στο i-golden Θεσσαλονίκης.Ο φίλος μου ύστερα από την αγορά του 5s πούλησε το iphone 5 του σε κάποιο παιδί.Λόγω του ότι ήθελε να ελέγξει τη συσκευή και να διαπιστώσει ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα ο φίλος μου είχε την κάρτα του μέσα στο κινητό και δεν έκανε επαναφορά ώστε να διαπιστώσει ο αγοραστής ότι είναι πλήρως λειτουργικό και η πραγματική συσκευή του φίλου μου. Από αμέλεια όμως δεν έκαναν επαναφορά της συσκεύης.Τελικά να μην σας ταλαιπωρώ ο αγοραστής πήγε στο i-golden να του κάνουν επαναφορά το κινητό που αγόρασε καθώς δεν είχε τον αριθμό του κινητού του φίλου μου για να του το κανε αυτός.Το i-golden από την πλευρά του ζήτησε τα 30 ευρώ και ταυτόχρονα έκαναν reset το password του icloud του φίλου μου και μέσα στο icloud του φίλου μου πρόσθεσαν ένα email και τα στοιχεια του αγοραστη.Με λίγα λόγια ο αγοραστής λειτουργούσε το κινητό με το icloud του φίλου μου και με ενα δικό του password που του το έβαλε εργαζόμενος του i-golden.Εννοείται ότι όλα αυτά ήταν εν αγνοία του αγοραστή καθώς δεν ήταν γνωστης i συσκευής. Το ερώτημα μου είναι το εξής, πως θα σχολιάζατε την κίνηση των εργαζομένων του igolden;Αν τελικά το κινητό ο τύπο δεν το αγόρασε αλλά το έκλεψε  αυτές τις ενέργειες έπρεπε να κάνουν?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   GARFITO

GARFITO

    iPH Guru

  • 7.595 μηνύματα
  • Twitter:@vaggelisg77
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:garfito2

Δημοσίευση 17/12/2013 - 15:25

κοιτα εν μερει φταιει ο πωλητης που δεν εκανε restore , τωρα απο κει και περα,ειναι περιεργα τα πραματα


3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs  - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 ,  AirPods 1,2


#3   lazoukos

lazoukos

    iPH newbie

  • 19 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/12/2013 - 15:36

Σαφώς και φταίει αλλά εκεί που θα ήθελα να σταθώ είναι ότι πες ότι το έκλεψε το κινητό με 30 ευρω και την <<λύση>> του εργαζομένου ο αγοραστής-κλεφτης θα μπορούσε να κάνει restore και να το <<γλεντήσει>> πιο εύκολα βλέποντας την λύση του εργαζόμενου.Εκεί που καταλήγω είναι ότι για μια αλλη φορά παραδειγματιζόμαστε για το επίπεδο των εργαζομένων και των τεχνικών σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα στην Ελλαδίτσα μας.



#4   GARFITO

GARFITO

    iPH Guru

  • 7.595 μηνύματα
  • Twitter:@vaggelisg77
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:garfito2

Δημοσίευση 17/12/2013 - 15:40

εαν ειναι ios7 και εκανε restore δε θα δουλευε

3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs  - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 ,  AirPods 1,2


#5   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6.775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 17/12/2013 - 15:42

Δεν θα μπορουσε να το κανει αυτο το Golden-i, αν δεν ειχε τον κωδικο του appstore του αρχικου χρηστη.

 

Το μονο μεμπτο ειναι οτι ζητησαν 30€ για restore. Το οποιο για να εκαναν, σημαινει οτι ο φιλος σου ειχε κανει sign out τον λογαριασμο του οταν πουλησε τη συσκευη



#6   lazoukos

lazoukos

    iPH newbie

  • 19 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/12/2013 - 15:49

Ο φίλος μου το μόνο που έκανε ήταν να βγάλει απλά την κάρτα του.δεν έκανε τπτ αλλό.Μάλιστα στο τέλος του εσβησαν και τις επαφές.όλα τα αλλά τα είχε ο λογαριασμός.επίσης όταν θέλησε να μπει στον icloud λογαριασμό του δεν μπορούσε καθώς είχε αλλαχτεί το password και αφού μπήκε με τις ερωτήσεις ασφαλείας και άλλαξε κωδικό ο λογαριασμός του είχε ως όνομα και επιθετο τα στοιχεία του αγοραστή..(το 5s δεν το είχε ακόμα αγοράσει και πρόσβαση στο icloud είχε από Pc)



#7   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 17/12/2013 - 16:05

Καταρχάς μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι. Απο την άλλη στο Golden i, δεν είχαν κανένα δικαίωμα να πειράξουν iD της συσκευής και να αλλάξουν τα στοιχεία του.

 

Ειδικά αν πήγε με μόνο τη συσκευή εκεί και τίποτα άλλο. Απαράδεκτοι σε αυτό.

 

Απο 'κει και πέρα, μπορεί ο φίλος σου να μπεί εδώ και να τα αλλάξει όλα. Αν πάλι δε βγάλει άκρη μιλάει με το Support της Apple.

 

00800 44145417


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#8   lazoukos

lazoukos

    iPH newbie

  • 19 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/12/2013 - 16:19

Καταρχάς μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι. Απο την άλλη στο Golden i, δεν είχαν κανένα δικαίωμα να πειράξουν iD της συσκευής και να αλλάξουν τα στοιχεία του.

 

Ειδικά αν πήγε με μόνο τη συσκευή εκεί και τίποτα άλλο. Απαράδεκτοι σε αυτό.

 

Απο 'κει και πέρα, μπορεί ο φίλος σου να μπεί εδώ και να τα αλλάξει όλα. Αν πάλι δε βγάλει άκρη μιλάει με το Support της Apple.

 

00800 44145417

Ευχαριστώ για την απάντηση.Το προβλημα λύθηκε καθώς βρέθηκαν το τηλ του αγοραστή καναμε restore as new και πλέον δημιουργήσαμε νεο λογαριασμό.Απλός ανέφερεα όλη την ιστορία ως παραδειγματισμό



#9   Scouter7883

Scouter7883

    iPH Member

  • 255 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 01/01/2014 - 15:14

Λάθος του πωλητή αλλα και του golden-i

Απλα πράγματα, προσωπική άποψη.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες