Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Apple working on next gen mobile advertising


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 03/03/2010 - 05:35

Η Αpple μέσω μιας νέας αγγελίας που δημοσίευσε εργάζεται πάνω σε νέους τρόπους παρουσίασης διαφημίσεων στα κινητά.

Η αγγελία αναζητά έναν iPhone Advertising SDK Manager, ο οποίος θα διευθύνει μια ομάδα ταλαντούχων προγραμματιστών που ασχολείται στα πλαίσια του iPhone SDK.

The iPhone team is looking for a manager to work on supporting next generation mobile advertising. This will involve managing a talented team of developers working on the frameworks included in the iPhone SDK. The ideal candidate will be responsible for the day to day management of the engineering, as well as related frameworks. He or she will spend much of their time interacting with the engineering team, program managers, other engineering teams, and executives. We need someone who is comfortable working in a fast paced environment with rapidly changing priorities.

Experience
- Bachelor's degree (CS preferred) and 5-10+ years experience.
- Strong programming and design ability.
- Excellent problem solving, critical thinking, and communication skills.
- Familiarity with Unix, Mac OS X, Cocoa, iPhone SDK, Objective-C, C, and C++ is highly desirable.
- Experience in the online advertising industry


Η Apple πριν λίγο καιρό εξαγόρασε την Quattro Wireless, εταιρεία που ασχολούταν με τις διαφημίσεις και θεωρείται ότι η εξαγορά εκείνη ήταν το πρώτο βήμα στην αναθεώρηση του τρόπου που εμφανίζονται οι διαδημίσεις στα κινητά μας.

Λογικά, η εκμετέλευση του iPhone OS θα έχει ως αποτέλεσμα την χρησιμοποίηση δεδομένων του χρήστη και της τοποθεσίας του για την παροχή περισσότερων συγκεκριμένων και διαδραστικών διαφημίσεων. Η ενσωμάτωση της πλατφόρμας τους στο iPhone SDK θα καταστήσει αμέσως την Apple την κυρίαρχη δύναμη για την πλειοψηφία των εφαρμογών του App Store. H σύγκρουση με την Google θα είναι πλέον αναπόφευκτη.




[via iClarified]

Follow me on twitter


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 27/03/2010 - 13:39

Σύμφωνα με δημοσίευμα της MediaPost η Apple πρόκειται να ανακοινώσει το νέο "next big thing" στις 7 Απρίλη.

To νέο της προϊόν που θα ονομάζεται, σύμφωνα με φήμες, "iAd" θα εκπροσωπεύει ένα νέο προσαρμοσμένο σύστημα διαφημίσεων για κινητά προϊόντα.

Αναρτημένη εικόνα

Φυσικά, το νέο iAd σύστημα φαίνεται να έχει βασιστεί στην Quattro, εταιρεία διαφημίσεων που εξαγόρασε η Apple τον Ιανουάριο έναντι $275 εκατομμυρίων. (βλ. Apple working on next gen mobile advertising)

Λίγες λεπτομέρειες έχουν γίνει γνωστές αλλά δεδομένης της πρόσφατης επιτυχίας της Apple, αρκετοί είναι αυτοί που θα ενδιαφερθούν στην επόμενη κίνηση της εταιρείας. Ο Josh Lovison, δήλωσε:

"Everyone will be following this very closely. Given the way that Apple is able to package things up, with very slick presentations, it will be interesting to see what they do with that advertising."

Η κίνηση αυτή της Apple θα την φέρει σε άμεση αντιπαράθεση με τη Google, της οποίας οι υπηρεσίες ουσιαστικά βασίζονται πάνω στα κέρδη από τις διαφημίσεις. Μάλιστα, η εξαγορά της Admob από την Google θεωρείται από πολλούς ως μια κίνηση αμυντική για να μην πέσει η εταιρεία στα χέρια της Apple.


[via MacRumors]

Follow me on twitter


#3   em1111

em1111

    iPH Member

  • 267 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/03/2010 - 21:59

Θα πέσει αίμα!!!!!




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες