Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αμφιλεγόμενο το ξεκίνημα της υπηρεσίας iAd


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
1 μήνυμα σε αυτό το θέμα

#1   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 16/08/2010 - 14:27

Δύο νέες αναφορές σχετικά με την υπηρεσία διαφημίσεων iAd της Apple ρίχνουν περισσότερο φως στο πως επηρεάζονται οι χρήστες αλλά και οι developers.

Oι LA Times παραθέτουν δηλώσεις από στέλεχος της Nissan (που ήταν από τις πρώτες εταιρείες που συμμετείχε στο πρόγραμμα) που θεωρεί την υπηρεσία "most progressive thing I’ve seen to date" ενώ στέλεχος της Unilever θεωρεί πολύ καλή την αρχή της εταιρείας στο πεδίο αυτό και αναμένεται να συνεχίσουν με νέα καμπάνια.

Από την άλλη, η WSJ ζωγραφίζει ένα πιο γκρίζο τοπίο αναφέροντας τον αυστηρό έλεγχο της Apple ως αιτία για μεγάλες καθυστερήσεις στις διαφημιστικές καμπάνιες.

Η αλήθεια είναι ότι οι διαφημίσεις iAd ξεκίνησαν την 1η Ιουλίου και έκτοτε έχουν προβληθεί μόλις τρεις διαφημίσεις από εταιρείες (Nissan, Unilever, Citibank) συν τις διαφημίσεις εφαρμογών από developers. Ο λόγος της καθυστέρησης σύμφωνα με το δημοσίευμα είναι ο αυστηρός έλεγχος που θέλει να διατηρήσει η Apple πάνω στη δημιουργική διαδικασία των διαφημίσεων, κάτι που δεν έχουν συνηθίσει οι διαφημιστές.

Αναρτημένη εικόνα

Συνήθως, απαιτούνται περίπου οκτώ με δέκα εβδομάδες από τη στιγμή σύλληψης της ιδέας μέχρι την ολοκλήρωση της διαφήμισης. Ο χρόνος αυτός είναι πολύ περισσότερος από τον κανονικό. Η Apple αναλαμβάνει το "χτίσιμο" της διαφήμισης αλλά σε αρκετές περιπτώσεις η διαδικασία ξεπερνά κατά δύο βδομάδες τον προβλεπόμενο χρόνο.

Οι developers, ωστόσο, αναγνωρίζουν ότι το iAd αποτελεί την καλύτερη λύση για διαφημίσεις και ότι μακροπρόθεσμα τα όποια προβλήματα θα λυθούν και θα επωφεληθούν όλοι. Τα περιθώρια, όμως, αργά -αλλά σταθερά- στενεύουν καθώς και η Google-Admob μπαίνει στο παιχνίδι.

Γενικότερα, οι διαφημίσεις στα κινητά αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων. Πέρσυ ο συνολικός τζίρος έφτασε τα $416 εκατομμύρια ενώ φέτος αναμένεται να φτάσει τα $593 εκατομμύρια.

Αναρτημένη εικόνα

Άνθρωποι σχετικοί με το θέμα αναφέρουν ότι η Apple υποτίμησε τη δυσκολία του πεδίου ενώ και οι διαφημιστικές εταιρείες πρέπει να συμβαδίσουν με τις νέες τεχνολογίες. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι επειδή οι διαφημίσεις φτιάχνονται σε HTML5 αποκλειστικά από την Apple οι εταιρείες δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες για τις δυνατότητες της πλατφόρμας και την τεχνολογία που κρύβεται από πίσω.

Επίσης, η Apple δεν προσφέρει κάποιον τρόπο για να ξέρουν οι εταιρείες σε ποιές εφαρμογές εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους με αποτέλεσμα να πρέπει χειροκίνητα αυτοί να ψάχνουν το App Store. Yπάρχει η δυνατότητα, βέβαια, να επιλέξουν οι διαφημιστές πού δεν θέλουν να εμφανιστούν οι διαφημίσεις τους και προσφέρει στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά του χρήστη στην εν λόγω διαφήμιση.

Follow me on twitter


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 02/10/2010 - 22:41

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BusinessInsider η Adidas ακύρωσε την διαφημιστική της καμπάνια στο iAd επειδή ο Steve Jobs είναι «control freak»

H Adidas, σύμφωνα με φήμες, εγκαταλείπει την πλατφόρμα διαφημίσεων iAd εξαιτιάς του αυστηρού και ενδελεχή ελέγχου της Apple. Η Adidas αποφάσισε να ακυρώσει τις iAds διαφημίσεις της μετά την τρίτη (!) κατά σειρά απόρριψη του concept από την Apple.

[img]http://www.iphonehel...-logo.jpgp/img]

Η πληροφορία αυτή δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη αφού υπήρξαν και παλαιότερες αναφορές στο παρελθόν για την αργή πρόοδο και διαδικασίες του iAd εξαιτίας του αυστηρού ελέγχου. Εκείνη την περίοδο η Chanel εικαζόταν ότι είχε αποσύρει την καμπάνια της και φαίνεται ότι και η Adidas ακολουθεί.

Με το iAd η Apple αποσκοπεί στη δημιουργία διαδραστικών διαφημίσεων στις iOS συσκευές. Είναι σίγουρα μια καλύτερη πρόταση από τις διαφημίσεις της Google και με μια μεγάλη βάση iOS συσκευών (100 εκατομμύρια and counting) η επιτυχία είναι αναμενόμενη. Οι καθυστερήσεις αυτές είναι «λογικές» στα πλαίσια της Apple αφού -για μια ακόμη φορά- δεν υπάρχει αξιόλογος ανταγωνιστής και μπορεί να θέτει τους δικούς της όρους.

Follow me on twitter





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες