Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Με αφορμή τις "Θερμίδες": Πως γίνεται ένα review...


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 19/10/2009 - 22:12

Σε συνέχεια του http://www.iphonehel...430 , θα επιχειρήσω σε αυτό το νέο thread να πω δυο – τρία πράγματα για το πως ακριβώς γίνεται το software reviewing: τα βασικά guidelines είναι κοινά για όλες τις πλατφόρμες και ισχύουν ακέραια για την πλατφόρμα του iPhone. Κάνω τον κόπο να ασχοληθώ με το αντικείμενο επειδή τα σχόλια μου για αρκετές εκ των Ελληνικών εφαρμογών του iPhone (και ειδικά για τις Θερμίδες) ήταν αρκετά αιχμηρά και κάποιοι ενοχλήθηκαν, σε τέτοιο μάλιστα βαθμό ώστε άκουσα τα εξ αμάξης...

Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι προγραμματιστής. Αν και έχω σταματήσει εδώ και μερικά χρόνια να ασχολούμαι επαγγελματικά με το αντικείμενο, υπήρξα software reviewer επι σειρά ετών, για αρκετά τεχνολογικά περιοδικά. Σε αντίθεση με την άποψη του bluradio (“...καλό θα ήταν αυτοί που κρίνουν να έχουν φτιάξει τουλάχιστον μία εφαρμογή ή να έχουν ασχοληθεί επι του θέματος, να έχουν ανοίξει το xcode, έστω απο περιέργεια να δούν τι διάολο είναι αυτό, κι όχι να κρίνουν μόνο συγκρίνοντας και υπολογίζοντας αφαιρετικά...”), το software reviewing (τουλάχιστον σε επαγγελματικό επίπεδο, όπως το έχω βιώσει εγώ) δεν γίνεται ΠΟΤΕ απο προγραμματιστές: Η δουλειά του software reviewer ΔΕΝ είναι να μετρήσει το budget, το κόστος, τον χρόνο, τις εργατοώρες και το πόσοι άνθρωποι δούλεψαν για να παραχθεί μια εφαρμογή, ούτε να ελέγξει αν η εφαρμογή φτιάχτηκε μέσα σε 2 ώρες ή σε δυο χρόνια και ποιός ήταν ο βαθμός δυσκολίας της (πράγματα τα οποία θα λάμβανε σοβαρά υπόψη του ένας προγραμματιστής αν έκανε αυτός το review). Και ο λόγος για τον οποίο ΔΕΝ ασχολείται με αυτά τα πράγματα ο reviewer, είναι για να μην χάσει τον στόχο του.