Η υπομονή είναι αρετή.... Ψυχραιμία και περιμενειςΛοιπόν τα παλικάρια δεν παίζονται στην Infoquest. Έχουνε 3 μέρες το τηλέφωνο παραλάβει και σήμερα μετά από φωνές και τηλεφωνήματά από εμένα και με πίεση από Apple Care Service το τηλέφωνο πήγε στο Service για να δουν τι ρε παιδιά αφού τους εκτύπωσα φωτογραφίες με μαρκάρισμα πάνω στις φωτογραφίες τα καμένα πίξελ. Και η παπαριά που με τρέλανε ποιο πολύ από όλα ήτανε που άκουσα στο τηλέφωνο να μου λέει η τηλεφωνήτρια ότι το τηλέφωνο το παρέλαβαν σήμερα! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ! Να μου έχει δώσει η γενική ταχυδρομική ο όνομα κυρίου Κ.ΣΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ (δεν το αναφέρω για διάφορους λόγους) που παρέλαβε από την InfoQuest από την Δευτέρα 12:35. Τι έκανε τόσες μέρες το τηλέφωνο εκεί χτενίζονταν; ΕΛΕΟΣ! Δεν αντέχονται τα άτομα!
Τι να πω ρε παιδιά τι να πω;
[Solved] Refurbished iPhone 6 Plus
#16
Δημοσίευση 30/09/2015 - 22:13
Ad
#17
Δημοσίευση 30/09/2015 - 22:53
Η υπομονή είναι αρετή.... Ψυχραιμία και περιμενεις
αρχίζει και εξαντλείτε
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#18
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:39
ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ INFOQUEST!
το τηλέφωνο μου στείλανε το ίδιο πίσω με αναβάθμισή με τα καμένα πίξελ!
εδώ το έγγραφο!
το τηλέφωνο ακόμα με καμένα πίξελ λέει το διαγνωστικό που τους ότι το τηλέφωνο δεν έχει!
εδώ και οι φωτογραφίες με εκτυπωμένες με μαρκάρισμα οι φωτογραφίες σε μεγέθυνση με τα
καμένα πίξελ που τους έστειλα μαζί με το τηλέφωνο!
Πως γίνετε να μην τα βλέπουνε;
Όποιος μου πει ότι έχουμε επίσημα Service στην Ελλάδα έχω εδώ αποδείξεις ότι έχουμε σκατά για σέρβις!
Χαλάνε το όνομα της εταιρίας!
Μου είπανε από την infowuest που μίλησα με τον τεχνικό να τους το ξανά στείλω και να βάλω ζελοτέιπ πάνω
στην οθόνη να το δούνε καλύτερα το τηλέφωνο!
Βγάλτε άκρη με τα ρεμάλια! Να μην τύχει με κανέναν να πάει για service& αντικατάσταση σε αυτά τα άτομα!
Τελευταία επεξεργασία από: Darkoulis, 02/10/2015 - 12:40
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#19
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:49
Είσαι πολύ άτυχος φίλε μου. Εγώ πάντως έμεινα πολύ ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση τους. Καλύτερα να πας απο εκεί πιστεύω.
Χθες πήγα και το παρέλαβα το δικο μου και είναι πάρα πολύ καλό.
#20
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:52
Είσαι πολύ άτυχος φίλε μου. Εγώ πάντως έμεινα πολύ ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση τους. Καλύτερα να πας απο εκεί πιστεύω.
Χθες πήγα και το παρέλαβα το δικο μου και είναι πάρα πολύ καλό.
Είμαι 400 χιλιόμετρα μακριά δεν μπορώ να φύγω από την Πρέβεζα για να πάω εκεί!
Για εμένα είναι άχρηστοι! Έχω και τα στοιχεία όλα να το αποδείξω και εάν χρειαστεί θα του πάω και νομικά!
Με apple care service που μίλησα θα εξετάσουν την υπόθεση. Αναμένω και βλέπουμε!
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#21
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:53
πάρε ένα τηλ και πες τους ότι τα μεταφορικά πλέον για όλα αυτά θα τα πληρώσουν αυτοί με ωραιο τρόπο όπως το είχε κάνει και ο paris1986.
μετά πάλι με ωραιο τρόπο εξήγησε τους ότι είσαι στην επαρχεία και ότι δεν μπορεί να είσαι τόσο καιρο χωρίς συσκευή που έχεις ακριβοπληρώσει και με το δίκιο σου.
και τέλος απαίτησε ένα καινουργιο πλέον μιας και είναι το 3ο αν δεν καώ λάθος που έχεις ήδη αλλάξει.
δεν το περίμενα με τίποτα τέτοια εξέλιξη η αλήθεια είναι γιατί τους είχα για το κορυφαίο από τους υπολοιπους.ημουν σίγουρος ότι θα το έλυνες το πρόβλημα αυτή την φορα.
καλο κουράγιο από δω και πέρα τι αν πω δεν ξερω ούτε εγώ.
Τελευταία επεξεργασία από: vdkour, 02/10/2015 - 12:54
#22
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:53
ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ INFOQUEST!
το τηλέφωνο μου στείλανε το ίδιο πίσω με αναβάθμισή με τα καμένα πίξελ!
εδώ το έγγραφο!
το τηλέφωνο ακόμα με καμένα πίξελ λέει το διαγνωστικό που τους ότι το τηλέφωνο δεν έχει!
εδώ και οι φωτογραφίες με εκτυπωμένες με μαρκάρισμα οι φωτογραφίες σε μεγέθυνση με τα
καμένα πίξελ που τους έστειλα μαζί με το τηλέφωνο!
Πως γίνετε να μην τα βλέπουνε;
Όποιος μου πει ότι έχουμε επίσημα Service στην Ελλάδα έχω εδώ αποδείξεις ότι έχουμε σκατά για σέρβις!
Χαλάνε το όνομα της εταιρίας!
Μου είπανε από την infowuest που μίλησα με τον τεχνικό να τους το ξανά στείλω και να βάλω ζελοτέιπ πάνω
στην οθόνη να το δούνε καλύτερα το τηλέφωνο!
Βγάλτε άκρη με τα ρεμάλια! Να μην τύχει με κανέναν να πάει για service& αντικατάσταση σε αυτά τα άτομα!
Κάνε ένα τηλ. στο Support και ζήτησε να μιλήσεις με το Customer Relations. Eίναι στα Αγγλικά, συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος.
Θα τους αναφέρεις τι έχει γίνει και θα ζητήσεις σφραγισμένη συσκευή.
Αυτό γίνεται όταν έχεις αρκετές αντκαταστάσεις ανακα/μένων (3 - 4) που παρουσιάζουν ξανά πρόβλημα.
Δε ξέρω κατα πόσο θα καταφέρεις με 2η προβληματική συσκευή. Μιλάς μαζί τους και βλέπεις.
Δες και εδώ.
00800 4414 5417
Τα παραπάνω και τέλος.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 02/10/2015 - 12:54
#23
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:54
Δεν ήξερα οτι βρίσκεσαι τόσο μακριά. Το μόνο που έχω να σου πω είναι υπομονή. Δεν έχεις κανέναν γνωστό απο Αθήνα να το κυνηγήσει για εσένα?
Επίσης άνοιξε και ένα case στο Apple Support και δώσε και αυτά εκτυπωμένα την επόμενη φορά.
Τελευταία επεξεργασία από: Paris1986, 02/10/2015 - 12:56
#24
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:54
Τα παραπάνω και τέλος.
φίλε Νίκο σ'ευχαριστώ! Έχω τρελαθεί μιλάμε οι άνθρωποι το σέρβις τους εκεί είναι σούργελα!
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#25
Δημοσίευση 02/10/2015 - 12:55
Δεν ήξερα οτι βρίσκεσαι τόσο μακριά. Το μόνο που έχω να σου πω είναι υπομονή. Δεν έχεις κανέναν γνωστό απο Αθήνα να το κυνηγήσει για εσένα?
Δεν έχω ρε γαμότο εάν είχα υλικρινά θα έκανα τα πάντα!
Δεν μπορώ να αφήσω τώρα την γυναίκα και τον μπέμπη να τρέχω Αθήνα να ξεμπλέξω με τα λαμόγια!
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#26
Δημοσίευση 02/10/2015 - 13:01
φίλε Νίκο σ'ευχαριστώ! Έχω τρελαθεί μιλάμε οι άνθρωποι το σέρβις τους εκεί είναι σούργελα!
Mην ασχολείσαι άλλο με αυτούς.
Θα ανοίξεις Case να πάρεις σφραγισμένο. Στέλνουν Courier να παραλάβει τη συσκευή και σου στέλνουν το άλλο μετά.
Προσοχή μόνο να μιλήσεις με το Customer Relations.
#27
Δημοσίευση 02/10/2015 - 13:02
Φίλε ψάξε το όσο μπορείς και αν δεν βρείς άκρη εγώ προτίθεμαι να σε βοηθήσω όσο μπορώ απο εδώ μιας και θα βρίσκομαι Αθήνα για αρκετό καιρό.
#28
Δημοσίευση 02/10/2015 - 13:02
Paris έχω ανοίξει 3 Apple Care Case το πρώτο, 940800017 το δεύτερο, 946580612, και 94920297 πόσα άλλα Case να ανοίξω ποιά;
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#29
Δημοσίευση 02/10/2015 - 13:04
Mην ασχολείσαι άλλο με αυτούς.
Θα ανοίξεις Case να πάρεις σφραγισμένο. Στέλνουν Courier να παραλάβει τη συσκευή και σου στέλνουν το άλλο μετά.
Προσοχή μόνο να μιλήσεις με το Customer Relations.
Φίλε ψάξε το όσο μπορείς και αν δεν βρείς άκρη εγώ προτίθεμαι να σε βοηθήσω όσο μπορώ απο εδώ μιας και θα βρίσκομαι Αθήνα για αρκετό καιρό.
Σ'ε ευχαριστώ! Να δούμε τι θα γίνει, πολύ απογοήτευση!
Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 & Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1
#30
Δημοσίευση 02/10/2015 - 13:08
Κάνε τις όποιες διαδικασίες προτείνονται απο τα παιδιά εδώ και μετά βλέπουμε τι κάνουμε.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες