Παράνομη ακύρωση εγγύησης iPhone 3G από τη Vodafone
#1
Δημοσίευση 06/01/2009 - 14:49
Χρειαζομαι την αμεριστη συμπαρασταση και βοηθεια σας απεναντι στην ελληνικη πραγματικοτητα.
Ειμαι fun της Apple και κατοχος iPod Νano 2GB, macbook black 13 inch και εδω και 5 μήνες και iPhone 3G white 16GB.
Ας μπω στο θέμα. Αγόρασα τη πρώτη μέρα κυκλοφορίας του,το iPhone στην Ελλάδα απο υποκατάστημα Vodafone. Η συσκευή ειχε ελλάτωμα στο μικρόφωνο απο την αρχή όπως και αρκετά iPhone 3G όπως διαπίστωσα στο διαδίκτυο. Μέγα λάθος για εμένα οτι καθυστέρησα 3-4 μήνες να το πάω για σέρβις (αλλα νομίζω οτι είναι και επιλογή μου να το πάω για σέρβις όποτε εγώ θέλω απο τη στιγμή που έχει 2 χρόνια εγγύηση).
Θα ήθελα να τονίσω οτι η συσκευή μου λειτουργούσε κανονικά,δηλαδή έμπαινε στο διαδικτυο κανονικα, εστελνε μηνύματα, εβλεπε φωταγραφίες όλες οι λειτουργίες κανονικά εκτός του ότι δε μπορούσαν να με ακούσουν καλά οι συνομιλητές μου.
Η απάντηση απο το σέρβις του παρόχου κινητής τηλεφωνίας ήρθε μετα απο 10 ημέρες σχεδόν και ήταν οτι σύμφωνα πάντα με εκείνους βρέθηκαν ίχνη υγρασίας στη συσκευή (πράγμα απολύτως φυσιολογικό και για την εποχή αλλα και για μια συσκευή τηλεφωνίας η οποία χρησιμοποιείται για διάστημα 4 μηνών, για αυτο το λόγο τόνισα παραπάνω οτι η συσκευή λειτουργούσε κανονικά δηλαδή δεν έκανα μπάνιο μαζί με το κινητό μου και μετά τους ζήτησα να μου το φτιάξουν, επαναλαμβάνω η συσκευή λειτουργούσε κανονικά μόνο που δεν ακουγόμουν στους συνομιλητές μου) και για αυτο το λόγο μου ακυρώνουν την εγγύηση και μου ζητούν 500 ευρώ για να την επισκευάσω ή μου δίνουν την εναλλακτική να μου πιστώσουν 200 ευρώ και εγώ να αγοράσω καινούργια συσκευή. Με λίγα λόγια χωρίς να έχω καμία υπαιτιότητα μου ζητούν είτε να πληρώσω 500 ευρώ είτε να αγοράσω καινούργια συσκευή 569 ευρώ και να μου πιστώσουν 200 ευρώ στο λογαριασμό μου. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα!
Να επισημάνω οτι το macbook το αγόρασα στο Λονδίνο απο Apple Store και ήταν και εκείνο ελλατωματικό η διαφορά όμως είναι ότι όταν το πήγα πίσω στο μαγαζί μου ζήτησαν συγνώμη και μου παρέδωσαν ένα καινούργιο σε 2 λέπτα. Χωρίς καμία προσπάθεια να με βγάλουν κλέφτη ή οτι προσπαθώ να τους γελάσω. Αν γινόταν το ίδιο στην ελλάδα σε οποιοδήποτε προιόν θα συναντήσουσα ανυπέρβλητα εμπόδια και το πιθανότερο να έβαζα τον υπολογιστή στον................. όπως φαίνεται να κάνω και με το iPhone.
Νιώθω ανυπεράσπιστος και εξαπατημένος. Πως να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας?? Πώς να βρώ το δίκιο μου?
Εντωμεταξύ ενώ έχω αρνηθεί κατηγορηματικά να πληρώσω έστω και 1 ευρώ η εταιρία δε μου εχει επιστρέψει ακόμα τη συσκευή μου απο τις 16 δεκεμβρίου (στις 24 αρνήθηκα δεκεμβρίου τελειωτικά) έως σήμερα 5 Ιανουαρίου 2009.
Παρακαλώ τη βοήθεια σας ειμαι απεγνωσμένος δε ξέρω τι αλλο να κανω?????
Υ.Γ : κρίνεται η αξιοπιστία μίας άρτια οργανωμένης (απο τις εμπειρίες μου στο εξωτερικό τουλάχιστον),λόγω της καταραμένης ελληνικής νοοτροπίας και πραγματικότητας. Η τύχη του κάθε έλληνα βρίσκεται στα χέρια και στη κρίση του κάθε υπαλλήλου που η δε ξέρει να κάνει καλά τη δουλειά του ή δε μπορεί ή απλά δε θέλει. Και όλα αυτά γιατί δεν υπάρχει στοιχειώδης προφυλάξη για τους καταναλωτές.
ΚΑΠΕΡΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
phone removed by sepsis
5 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2009
ΑΘΗΝΑ
Ad
#2
Δημοσίευση 06/01/2009 - 15:02
Πέρα από αυτό. Απαράδεκτοι όντως...τί να πεις...και γιατί ακριβώς δεν σου επιστρέφουν τη συσκευή τώρα?
Πέρα από αυτό, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να το πας σε διάφορα άλλα καταστήματα μπας και στο δεχτούν σε κάποιο άλλο..ξέρεις.. μήπως ετυχες σε κανα κομπλεξικό βλάκα. Πως να βρεις το δίκιο σου τώρα...τί να σου πω...στο μικρόφωνο λογικά υπάρχει σφουγγαράκι επάνω που είναι λογικό να μαζέυει κάποια υγρά λόγω του σάλιου κυρίως όταν μιλάμε. Τί να πω...
#3
Δημοσίευση 06/01/2009 - 15:31
Η εγγύηση βάση ισχύουσας νομοθεσίας για κάθε ηλεκτρονική συσκευή δε μπορεί να είναι μικρότερη των 2 χρόνων.
'Οσο αναφορά το άλλο θέμα δυστυχώς η υπάλληλος που χειρίζεται την υπόθεση μου είναι απο τα κεντρικά της Vodafone δηλαδή σε όποιο υποκατάστημα και να πάω θα βρίσκω επάνω της.
Και τέλος τη συσκευή δεν την επιστρέφουν γιατί λειτουργούν με ελληνική δημοσιουπαλληλική νοοτροπία και όχι με νοοτροπία πολυεθνικής εταιριάς.
Αφού αν λειτουργούσαν έτσι θα προσπαθούσαν να μήν αφήσουν δυσαρεστήμένο πελάτη. Πόσο μάλλον πελάτη με 200 ευρώ μηνιαίους λογαριασμούς και κάτοχο 3 συμβολαίων.
Tο θέμα είναι πως η apple δεν είχε στα σχέδια της την ελλάδα για το iphone αλλα ύστερα απο απαίτηση της Vodafone το έφερε χωρίς να υπάρχει η στοιχειώδης εκπαίδευση στο σέρβις και στην αντιμετώπιση καταστάσεων.
Η λέξη "αλητεία " αντιπροσωπεύει τη κατάσταση στη χώρα μας. :'(
#4
Δημοσίευση 06/01/2009 - 17:04
Στην διασκέδαση μόνο . . .
#5
Δημοσίευση 06/01/2009 - 18:50
Άρα το κόστος της επισκευής ειναι 700 ευρώ και κάνει έκπτωση 200 ευρώ.
Μας δουλεύουν κανονικά μου φαίνεται. Ας είναι καλά το ebay.
#6
Δημοσίευση 07/01/2009 - 02:25
φιλε μου γιατι δεν πηγαινεις να ρωτησεις την ενωση καταναλωτων...ισως βρεις λυση...
#7
Δημοσίευση 09/01/2009 - 00:26
Νομίζω οτι τρελαίνομαι !
Κατόπιν έρευνας στο διαδίκτυο διαπίστωσα οτι υπάρχει ένας αισθητήρας ο οποίος δείχνει αν έχει εισέλθει υγρασία στο iphone. ¨οπως ιχυρίζεται το σέρβις της vodafone αυτός ο αισθητήρας δείχνει οτι έχει έρθει σε επαφή με υγρό. Ας υποθέσουμε οτι έχει εισέλθει υγρασία στο κινητό όπως ισχυρίζεται το σέρβις εμένα όμως το κινητό μου δουλεύει κανονικά δηλαδή η ποσότητα της υγρασίας δεν έχει καταστή δυνατή να αλλοιώσει τη λειτουργία του . Το πρόβλημα το οποίο έχει δεν προέρχεται απο την υγρασία αλλα είναι ελλάτωμα στο μικρόφωνο εξ αρχής,πρόβλημα που φαίνεται και απο το διαδίκτυο οτι παρουσιάζουν αρκετά τηλέφωνα. Έχουν το δικαίωμα να μου ακυρώσουν την εγγύηση? Η λογική πάει περίπατο.... η είμαι εγώ ο λάθος?
#8
Δημοσίευση 09/01/2009 - 00:46
#9
Δημοσίευση 09/01/2009 - 07:26
αν ειναι δυνατον!!!
#10
Δημοσίευση 11/01/2009 - 02:01
1. Στην Vodafone είναι όπως στα Starbucks: Μπαίνεις μέσα και λες:"θέλω να δουλέψω εδώ." και η απάντηση?"Ωραία ξεκινάς Δευτέρα." Δεν ζητάνε ούτε πτυχίο ούτε τίποτα... Γι αυτό κάθε χρόνο τυρανιέμαι στην επιδότηση συσκευής και η μια υπάλληλος μου λέει έχετε επιδότιση 50 ευρώ και η άλλη μου λέει έχετε επιδότηση 500 ευρώ...
2. Δεν έχουνε κανένα απολύτως δικαίωμα να σου κρατήσουν την συσκευή σου από τη στιγμή που την ζητάς πίσω έτσι όπως ακριβώς την έδωσες. Άμα εμφανιστείς με τον δικηγόρο σου και μια βιντεοκάμερα να δεις πως θα στο δώσουν πίσω.
3. Η εγγύηση στην Ελλάδα λειτουργεί όπως θα έπρεπε μόνο από μια εταιρία: την LG. Παίρνεις τηλέφωνο και λες χάλασε η οθόνη του PC και έχει 2 χρόνια εγγύηση. Την επομένη έρχονται και στην αλλάζουν και δεν ρωτάνε τίποτα.
4. Εάν δεν ήταν όλοι γιδοπρόβατα θα είχαν διαβάσει και στο site της Apple(Νομίζω) και στο Internet ότι υπάρχει πρόβλημα.
5. Αυτή δεν είναι νοοτροποία, ότι επειδή είμαστε άσχετοι δεν μπορούμε να το φτιάξουμε δεν το δίνουμε πίσω και ζητάμε να αγοράσουν καινούργιο.
6. Για να βρεις την υγειά σου άμα το πάρεις πίσω τράβα ρώτα σε καμία ανεπίσιμη αντιπροσωποία της Apple για βοήθεια .
#11
Δημοσίευση 11/01/2009 - 15:16
Happy end? huh...! Μπααααααααα δε το νομιζω... αφήστε που δε ζούμε στην Ουγκάντα ( συγνώμη απο τη χώρα) αλλα στο Ελλαδιστάν.
Τη παρασκευή μετά απο 1 σχεδόν μήνα και αφου δε σηκώναν το τηλέφωνο απο το υποκατάστημα της Vodafone βρήκα το χρόνο (δυστυχώς δουλεύω κιόλας) να πάω απο εκέι... Το είχαν παραλάβει το πρωί μου είπαν.Και πότε σκοπεύατε να με πάρετε τηλέφωνοΤην επόμενη ΣΚ....Απάντηση καμία.Τηλέφωνο έχετε... τους ρώτησα...και βέβαια μου απαντούν ...ε τότε γιατί δε το σηκώνετε Και πάλι καμία απάντηση.
Το δικό μου iphone βρίσκεται μετά απο απουσία 25 ημερών ξανά στα χέρια μου.
Αποτέλεσμα? ΚΑΝΕΝΑ! Μία τρύπα στο νερό.Ο ΟΡΙΣΜΟΣ της ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ!
Επάνω στο χαρτί παραλαβής με πρόχειρα γράμματα "υγρα στη συσκευή, κόστος επισκεής 500 ευρό"...Συγνώμη λέω οι φωτογραφίες και τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω ζητήσει,πού είναι? Ε αυτά έρχονται με email μου λένε... ΜΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ EMAILS ΣΤΗ VODAFONE??? Ουτε καν η παραμικρή προσπάθεια να πείσουν αυτόν τον ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ πελάτη οτι έχει άδικο,να του δείξουν έστω μια σοβαρή γνωμάτευση του σε εισαγωγικά τεχνικού. Και ας έχουν προηγηθεί χιλιάδες τηλεφωνήματα απο πλεύρας μου και στο κατάστημα και στο τμήμα του iphone vodafone και στο τμήμα διαχείρησης παραπόνων και στον ίδιο το προιστάμενο. Κύριε σας γράφουμε..... *Χ δια μας και δε μπορείτε και να μας κάνετε και το παραμικρό...
Ευτυχώς έλυσα το πρόβλημα με το iphone μου έχοντας συνεχώς το handsfree μαζί και μιλώντας απο το δικό του μικρόφωνο!
Πλήρωσα 440* με συμβόλαιο για 1 χρόνο και 40 ευρώ το μήνα πάγιο τη στιγμή που οι υπόλοιποι ευρωπαίοι και αμερικανοί πληρώνουν τα μίσα και ακόμη ποιο λίγα για να αγοράσω μια ελλατωματική συσκευή την οποία ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ αλλα με υποχρεώνουν ή να αγοράσω καινούργια ή να έχω συνεχώς μαζί μου bluetooth or Handsfree. Απλα να μη ξαναμιλήσει κανείς για ΚΡΙΣΗ. τη κρίση μόνοι μας τη δημιουργούμε. Εμείς οι Ελλήνες κλέφτες και απατεώνες οι οποίοι μισοί κλέβουμε τους υπόλοιπους μισούς...έτσι δεν είναι κύριε Κάραλη προιστάμενε του τμήματος διαχείρησης παραπόνων της Vodafone.....eeeeeeeeeeee???? ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!! ΚΛΕΕΕΕΕΕΕΕΦΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!
#12
Δημοσίευση 11/01/2009 - 15:32
όσο αναφορά την εκπάιδευση του προσωπικού της εν λόγω εταιρίας συμφωνώ και επαυξάνω ότι είναι ανεκπαίδευτοι,αμόρφωτοι, αγενής και δυστυχώς δεν ευθύνονται εκείνοι αλλα αυτοί που τους προσλαμβάνουν σαν φτηνά εργατικά χέρια και δε τους παρέχουν καμία υποστήριξη και δυνατότητα να αναπτύξουν κάποια χρήσιμη δεξιότητα!!!!!!!
Θα αναφέρω και το περιστατικό το οποίο έγινε σε μένα ΠΑΛΙ και δε ξέρω κατα πόσο είναι τυχαίο με τη παραπάνω ιστορία.
Αγόρασα το iphone 16 gb απο λάθος υπαλλήλου στη τιμή του 8 gb. Να σημειωθρί ότι το αγόρασα τη πρώτη μέρα κυκλοφορίας και ούτε εγώ ήξερα τη τιμή του. ¨οσα μου ζήτησαν τόσα έδωσα. 379 euro αντι 440 euro, μετρητά. Μετά απο 2-3 μέρες με πήραν απο υποκατάστημα ΙΛΙΟΝ vodafone και με εκβίασαν οτι θα έχω πρόβλημα αν δε πάω πίσω τα 61 ευρό και οτι δε θα έχει καμία ισχύ η εγγύηση μου και οτι νταβατζιλίκι θα μου τα χρεώσουν σε λογαριασμό μου. Μετά απο αυτό το τηλεφώνημα δε με ξαναενόχλησαν αλλα ούτε πήγα πίσω τα χρήματα ( μετά απο παρότρυνση φίλων και γνωστών για το τρόπο που μου μίλησαν και χειρήστηκαν το θέμα). Μετά απο 3 μήνες όμως οι απειλές γίνονται πραγματικότητα και μου ακυρώνουν την εγγύηση χωρίς κάποιο προφανή λόγο.
Σκέφτηκα να ζητήσω άρση τηλεφωνικού απορρήτου για εκβιασμό αλλα ξανασκέφτηκα όλα τα σκάνδαλα που έχουν γίνει στο Ελλαδιστάν και κατάλαβα πόσο εύκολο θα ήταν για την εταιρία να σβήσει κάθε ίχνος ομιλίας μου. Αφήστε που ποιός θα ασχοληθεί και σοβαρά με ένα χαζό Έλληνα καταναλωτή?
#13
Δημοσίευση 11/01/2009 - 17:16
#14
Δημοσίευση 11/01/2009 - 17:26
#15
Δημοσίευση 11/01/2009 - 17:31
εν τω μεταξυ ειχα παρει πρωτα την Vodafone και τους ειπα οτι δεν μου εχει ερθει πιστωτικη, φοβουμενος οτι πρεπει να πληρωσω τον λογαριασμο με την πιστωτικη, και μου απαντησαν να απευθυνθω την τραπεζα.
Πηρα την τραπεζα και το κορυφαιο που μου ειπαν ηταν να ειδοποιησω την Vodafone για το χαρτι και εγω τους απανταω οτι δεν ειναι δικη μου δουλεια αυτο....
Βεβαια επειδη το κινητο το πηρα απο φιλο που δουλευει στην Vodafone γτ ξερεις παιρνουν bonus οι πωλητες με καθε πωληση που κανουν, τον ενημερωσα για να μην εχει αυτος προβλημα και ετσι οτι εκανα, εκανα....
Ο Θεος βοηθος τωρα....!!!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες