I message δεν λειτουργεί
#1
Δημοσίευση 15/03/2019 - 16:21
Εχω κανει τα εξής:
1. Απενεργοποίησα iMessage, restart το κινητο ( iPhone XS) και ξανά ενεργοποίησα την υπηρεσία. Τζίφος.
2. Εκανα reset ολες τις ρυθμίσεις. Πάλι τζίφος.
3. Εκανα sign out απο το Apple ID στις ρυθμίσεις των μηνυμάτων και μετα το έβαλε πάλι. Τζίφος.
Ειμαι στην 12.1.4
Και εχω μια χαρα WiFi και 4g.
Τι αλλο να κανω;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#2
Δημοσίευση 15/03/2019 - 18:00
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Δημοσίευση 15/03/2019 - 22:10
Παιζει ρόλο;
5 Χρονια το εχω!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Δημοσίευση 15/03/2019 - 22:15
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Δημοσίευση 15/03/2019 - 22:38
Εχει πρόβλημα στην συνδεση του Apple ID με το iMessage ...
Οταν πατάω συνδεση δεν συνδέεται με τιποτα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Δημοσίευση 15/03/2019 - 22:45
Τελικα ο λόγος ηταν πως ειχα υπόλοιπο λιγότερο απο 0.50 ευρω, αφου οταν βαζω 10 ευρω το ενεργοποιώ ολο το ποσο για το φοιτητικό της wind , -1500 λεπτά για ολους και αλλα τόσα mb.
Ευχαριστω πολυ για την πολύτιμη βοήθεια!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Δημοσίευση 16/03/2019 - 13:57
καλημερα παρομοιο προβλημα και εγω αλλα εχω καρτοσυμβολαιο και οχι καρτοκινητο ξαφνικα και εμενα επαψε να λειτουργει και το imessage μαζι με το facetime
Εκανα ολα τα παραπανω που εχει κανει και ο προηγουμενος φιλος και δεν μου το ενεργοποιεί με τιποτα τι μπορει να φταιει?
#9
Δημοσίευση 16/03/2019 - 14:28
το εκανα και αυτο αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν εχει μεσα λεφτα ο λογαριασμος και για αυτο δεν μπορει να ενεργοποιηθει τωρα μιλησα με την vodafone και η λυση ειναι συμφωνα με την εξυπηρετηση πελατων να αγορασω μια καρτα για να εχω μεσα υπολοιπο ωστε να μπορεσω να κανω την ενεργοποιηση.
#11
Δημοσίευση 09/11/2019 - 22:27
Καλησπέρα, σε πρόσφατα αγορασμένο iphone se, το imessage δε λειτουργεί. Έχω ήδη επικοινωνήσει με τη vodafone, για να μου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία αλλά μέχρι τώρα κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί...υπάρχει κάτι άλλο να μου προτείνετε να κάνω;
#13
Δημοσίευση 10/11/2019 - 12:42
Mα δεν έχω κάρτα, συμβόλαιο έχω, το έχω κάνει κι αυτό από το post #8, και τελικά ενεργοποιείται αλλά να στέλνω i-messages μόνο από το μέηλ μου κι όχι από τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου μου...
#15
Δημοσίευση 16/11/2019 - 17:26
Συμβόλαιο μπορεί να έχεις, αλλά δε το γράφεις εξ' αρχής.
Κάνεις Sign Out στο iCloud.
Αν δεν αλλάξει κάτι, Restore.
Τα έκανα και 2 παραπάνω, αλλά και πάλι τζίφος... καμμιά άλλη ιδέα;
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες