Έχω ένα θέμα με ένα jbl ηχείο που αγοράστηκε από καταστημα ελληνικό το οποίο υπηρχε στο skroutz ....
Το καταστημα αυτό απ ότι φαίνεται δεν υπάρχει πια .....
Απόδειξη αγοράς του ηχείου υπάρχει κανονικά και είναι εντός 2 ετών .
Μιλάω με το επίσημο service jbl Hellas μέσα από Facebook διότι σήμερα είναι κλειστά και μου λέει ο τύπος ότι εμείς δεν το αναλαμβάνουμε διότι δεν ανήκει στο επίσημο δίκτυο εξουσιοδοτημένων μετάπωλητών ....
Το λέω αυτό δεν μπορεί να ισχύει μιας και η αγορά επίσημα εγινε με απόδειξη από ελληνικό καταστημα κτλ κτλ
Αφού του ανέφερα για συνήγορο καταναλωτή μου απάντησε ότι πρέπει να απευθυνθώ στο καταστημα από το οποίο έγινε η αγορά του ...
Δυστυχώς όμως το καταστημα απ ότι φαίνεται δεν υπάρχει πια .....
Μπορώ να διεκδικήσω κάτι από όλο αυτό ;
Είμαι καλυμμένος όσων αφορά την εγγύηση
Να κάνω καταγγελία ;
Ευχάριστω
Τελευταία επεξεργασία από: canecorso, 30/04/2019 - 14:51