Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Διευκρινίσεις για το θέμα των εγγυήσεων στην Ευρώπη δίνει η Apple


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 30/03/2012 - 17:13

Μετά την είδηση που προέκυψε με το πρόστιμο που πρέπει να καταβάλλει η Apple στην Ιταλία για το θέμα των εγγυήσεων η εταιρεία ανάρτησε έγγραφο στην ιστοσελίδα της διευκρινίζοντας την κατάσταση.

Η ιστοσελίδα αποτελεί μια περίληψη των διαφορών μεταξύ του Δικαίου Προστασίας Καταναλωτή της ΕΕ, του Apple One-Year Limited Warranty και του AppleCare Protection Plan. Συγκεκριμένα:

«Όταν αγοράζεις προϊόντα της Apple, το Δίκαιο προστασίας καταναλωτή της ΕΕ παρέχει θεσμοθετημένη εγγύηση πρόσθετα με την κάλυψη που λαμβάνεις από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple και το προαιρετικό Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare. Προϊόντα χωρίς το σήμα της Apple που έχουν αγοραστεί από καταστήματα Apple φέρουν και αυτά δικαίωμα κάλυψης σύμφωνα με τη θεσμοθετημένη εγγύηση της ΕΕ.»

Το σχετικό πινακάκι:

Αναρτημένη εικόνα


Καλό είναι να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας κατά την αγορά προϊόντων της Apple καθώς έχουν υπάρξει ουκ ολίγα προβλήματα στην Ελλάδα με το θέμα των εγγυήσεων. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Apple εδώ.


[via Macuser]
Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   thanasis

thanasis

    iPH Guru

  • 9.485 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 31/03/2012 - 21:16

Όταν αγοράζεις προϊόντα της Apple, το Δίκαιο προστασίας καταναλωτή της ΕΕ παρέχει θεσμοθετημένη εγγύηση πρόσθετα με την κάλυψη που λαμβάνεις από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple και το προαιρετικό Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare. Προϊόντα χωρίς το σήμα της Apple που έχουν αγοραστεί από καταστήματα Apple φέρουν και αυτά δικαίωμα κάλυψης σύμφωνα με τη θεσμοθετημένη εγγύηση της ΕΕ.

Περίληψη του Δικαίου Προστασίας Καταναλωτή της ΕΕ, του Apple One-Year Limited Warranty, και του AppleCare Protection Plan:

Συνημμένο αρχείο  image_1.jpg   219,15KB   11 λήψεις


Πού μπορείς να βρεις πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ.

Τα Ευρωπαϊκά Κέντρα Καταναλωτών προσφέρουν δωρεάν συμβουλές και υποστήριξη για καταναλωτές στους πολίτες και τους κατοίκους των χωρών της ΕΕ, της Ισλανδίας και της Νορβηγίας όσον αφορά αγαθά και υπηρεσίες τα οποία έχουν αγοραστεί από εμπόρους με έδρα σε άλλες χώρες της ΕΕ, στην Ισλανδία και στη Νορβηγία.

Για πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ, επισκέψου την ιστοσελίδα των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτών στη διεύθυνση :

http://ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_en.htm

Για πληροφορίες σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών σε συγκεκριμένες χώρες, ανάτρεξε στις σελίδες "Πρόσθετα Νομικά Δικαιώματα" στη διεύθυνση www.apple.com/legal/warranty.

Εάν δεν παρέχονται συγκεκριμένες πληροφορίες για τη χώρα σου ή εάν έχεις ερωτήσεις σχετικά με τη νομοθεσία περί καταναλωτών στη χώρα σου, επικοινώσησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών στη διεύθυνση :

http://ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_en.htm

Πώς να επικοινωνήσεις με την Apple σχετικά με τα δικαιώματα που απορρέουν από τη θεσμοθετημένη εγγύηση.

Τα στοιχεία επικοινωνίας με εμάς είναι διαθέσιμα εδώ.




Via | Apple.com


Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 31/03/2012 - 21:17

ezgif_com_crop_2.gif


#3   hulio

hulio

    iPH Enthousiast

  • 426 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 01/04/2012 - 23:54

Με μια αθόρυβη αλλά άκρως σημαντική κίνηση, η Apple αναβάθμισε την εγγύηση των προϊόντων που διαθέτει στην Ευρώπη από ένα σε δύο χρόνια, ένα θέμα που έχει απασχολήσει επανειλημμένα πολυ κοσμο.

Η κίνηση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα διαφόρων δικαστικών υποθέσεων από 11 ευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών κατά της Apple και της μέχρι πρότινος πολιτικής της εταιρείας να δίνει 1 χρόνο εγγύηση για όλα τα προϊόντα της όπως MacBook, iMac, iPad και iPhone. Μάλιστα με απόφαση του στις 21 Μαρτίου, Ιταλικό δικαστήριο επέβαλε πρόστιμο € 900.000 στην Αμερικανική εταιρεία ύστερα από σχετική μήνυση.

Σύμφωνα με το Δίκαιο προστασίας καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο κάθε κατασκευαστής οφείλει να παρέχει εγγύηση 2 ετών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη χωρίς κανένα πρόσθετο κόστος. Η εγγύηση παρέχεται από το κατάστημα που έγινε η πώληση του προϊόντος ενώ ο πελάτης μπορεί να προμηθευτεί επέκταση εγγύησης 3 ετών που διαθέτει η Apple με την ονομασία AppleCare Protection Plan με πρόσθετο όμως κόστος.

Η Apple έχει αναρτήσει ειδική ιστοσελίδα η οποία μάλιστα διατίθεται και στην ελληνική γλώσσα στην οποία αναφέρει αναλυτικά τα νέα δεδομένα που ισχύουν για τις εγγυήσεις των προϊόντων της στην Ευρώπη.

http://www.apple.com...utory-warranty/

Τελευταία επεξεργασία από: hulio, 01/04/2012 - 23:57


#4   kohran

kohran

    iPH Addict

  • 683 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 01/04/2012 - 23:56

Επιτέλους το αυτονόητο!

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

#5   blade

blade

    iPH User

  • 127 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 02/04/2012 - 00:02

επιτελους!πολυ ευχαριστο νεο!

#6   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 02/04/2012 - 00:09

Για να μην δημιουργηθούν εσφαλμένες εντυπώσεις το δημοσίευμα του hulio (και η αρχική πηγή) δεν αντιπροσωπεύει με ακρίβεια αυτό που ανακοίνωσε η Apple. Το θέμα υπάρχει ήδη οπότε ας συνεχιστεί η κουβέντα εδώ http://www.iphonehel...υήσεων-στην-ευ/

Follow me on twitter


#7   kohran

kohran

    iPH Addict

  • 683 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/04/2012 - 00:34

Για να μην δημιουργηθούν εσφαλμένες εντυπώσεις το δημοσίευμα του hulio (και η αρχική πηγή) δεν αντιπροσωπεύει με ακρίβεια αυτό που ανακοίνωσε η Apple. Το θέμα υπάρχει ήδη οπότε ας συνεχιστεί η κουβέντα εδώ http://www.iphonehel...υήσεων-στην-ευ/


Άρα τελικά τι ανακοίνωσε η apple ;

#8   JohnHasio

JohnHasio

    iPH Contributor

  • 1.268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 02/04/2012 - 00:39

Τελικά ισχύουν τα 2 χρόνια? Μπερδεύτηκα λίγο... :P

#9   kohran

kohran

    iPH Addict

  • 683 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/04/2012 - 00:44

Για όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός Ε.Ε. ισχύει βάση νόμου εγγύηση δύο χρόνων.

Εγώ αυτό που κατάλαβα αρχικά είναι ότι το αναγνώρισε επιτέλους η apple και δεν χρειάζεται να το κυνηγάμε δικαστικά. Ισχύει όμως ;

Τελευταία επεξεργασία από: kohran, 02/04/2012 - 00:44


#10   hulio

hulio

    iPH Enthousiast

  • 426 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/04/2012 - 00:56

Ενημέρωση: Σύμφωνα με αναλυτικό άρθρο της ιστοσελίδας carpenoctum.gr http://carpenoctum.g...yiseis-meros-2/ για να ισχύσει η περίοδος εγγύησης μετά τους 12 μήνες που καλύπτει επίσημα η Apple, ο αγοραστής σε περίπτωση προβλήματος θα πρέπει να αποδείξει ότι αυτό παρουσιάστηκε κατά την αγορά.
Η Apple στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν επισκευή ή αντικατάσταση μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά την παράδοση, κάνοντας σαφή διαχωρισμό χαλασμένου με ελαττωματικού προϊόντος.

#11   argate7

argate7

    iPH Contributor

  • 1.735 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 02/04/2012 - 01:00

Και στην περίπτωση που ισχύει, ισχύει για καινούργια προϊόντα απο δω και πέρα ή και για αυτά που πήραμε πριν απο ένα χρόνο και εώς τώρα ξέραμε ότι έχει λήξει η εγγύηση τους?

#12   JohnHasio

JohnHasio

    iPH Contributor

  • 1.268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 02/04/2012 - 01:01

Καλά, ήμουν σίγουρος πως τα λαμόγια της Apple θα το έκαναν περίπλοκο το θέμα για να μας δουλέψουν και να είναι καλυμμένοι αυτοί!
Δηλαδή αν βγάλει στον ενάμιση χρόνο μια πράσινη στάμπα στην μέση της οθόνης, θα πρέπει εγώ ν' αποδείξω πως από την πρώτη μέρα το είδα, αλλά αποφάσισα μετά από ενάμιση χρόνο να το πάω πίσω??... :P

Τελευταία επεξεργασία από: JohnHasio, 02/04/2012 - 01:02


#13   kohran

kohran

    iPH Addict

  • 683 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/04/2012 - 01:07

Καλά, ήμουν σίγουρος πως τα λαμόγια της Apple θα το έκαναν περίπλοκο το θέμα για να μας δουλέψουν και να είναι καλυμμένοι αυτοί!
Δηλαδή αν βγάλει στον ενάμιση χρόνο μια πράσινη στάμπα στην μέση της οθόνης, θα πρέπει εγώ ν' αποδείξω πως από την πρώτη μέρα το είδα, αλλά αποφάσισα μετά από ενάμιση χρόνο να το πάω πίσω??... :P


Όπως τα λες. Λαμογιές ...

Απ' ότι κατάλαβα η apple συνεχίζει με 1 χρόνο εγγύηση στα προϊόντα της ( κορόιδα είναι να το αυξήσουν ) και από την άλλη η οδηγία της Ε.Ε. στην ουσία δεν παρέχει προστασία στον καταναλωτή για δύο χρόνια.

Άρα προτιμάμε τις εταιρίες που δίνουν 2 χρόνια εγγύηση ( την εγγύηση όπως την ξέρουμε και όχι τα μπερδεμένα των δικολάβων ) από μόνες τους.


Και στην περίπτωση που ισχύει, ισχύει για καινούργια προϊόντα απο δω και πέρα ή και για αυτά που πήραμε πριν απο ένα χρόνο και εώς τώρα ξέραμε ότι έχει λήξει η εγγύηση τους?


Δεν άλλαξε απολύτως τίποτα φίλε μου, τζάμπα χαρήκαμε.

Τελευταία επεξεργασία από: kohran, 02/04/2012 - 01:08


#14   CybeRTroN

CybeRTroN

    iPH Contributor

  • 1.249 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:KyriakosThess

Δημοσίευση 02/04/2012 - 02:35

Μπερδεμένα τα πράματα...!! Ας πούμε αγοράζω ένα Μακ αυτόματα εχω ένα χρόνο εγγύηση + 2 χρονιά το πρόγραμμα προστασίας αν και εφόσον το αγοράσω = 3 χρονιά συνολικά τεχνική υποστήριξη για ότι συμβεί στο μηχάνημα..αρκεί να μην το καταστρέψω εγώ ο ίδιος με πρόθεση !!
* Αν ένα πρόβλημα εμφανιστεί στο ίδιο εξάρτημα π.χ πάνελ σου κάνουν αντικατάσταση το πάνελ , αλλάζουν το εξάρτημα κοινός στο σέρβις και το παίρνεις διορθωμένο πίσω...αν όμως εμφανιστεί συνεχόμενα για αρκετές φορές το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο μηχάνημα έως 4-5 νομίζω...σου κάνουν αντικατάσταση όλο το μηχάνημα αρκεί να είσαι μέσα στα 3 χρονιά της συνολικής εγγύησης και φυσικά στο σέρβις να έχουν καταγεγραμμένο το ιστορικό του μηχανήματός σου που θα αποδεικνύει τις συνεχόμενες βλάβες στο ίδιο εξάρτημα !! Αν το μηχάνημα σου είναι BTO...δεν θα στο αλλάξουν με ΒΤΟ , αλλά με το ποιο κοντινό στάνταρ μοντέλο στο δικό σου....δυστυχώς - προσοχή !!
* Αν ένα πρόβλημα σου εμφανιστεί μέσα σε χρόνο DOA από την αγορά , πχ...μέσα σε 7 μέρες στο αλλάζουν το μηχάνημα επιτόπου με καινούριο εφόσον φυσικά το πας στο σέρβις και διαπιστώσουν και οι ίδιοι το πρόβλημα από κοντά !!
* Τώρα τι καινούριο μπαίνει στην ιστορία....?? Τα 3 χρόνια δεν γίνονται 4....μένουν πάλι 3...απλά αν εντός 6 μηνών από την αγορά του μηχανήματος από κατάστημα εντός ευρωπαϊκής ένωσης , μου βγάλει πρόβλημα στο π.χ. πάνελ , τότε το κατάστημα είναι υποχρεωμένο , εφόσον διαπιστώσουν το πρόβλημα στο σέρβις , να μου αντικαταστήσει όλο το μηχάνημα με καινούριο ( και όχι μόνο το πάνελ όπως ήταν μέχρι τώρα ) γιατί ΔΕΝ θα θεωρηθεί απλή βλάβη , αλλά ελαττωματικο από την μάνα του !! Αν ξεπεράσω τους 6 μήνες και έως τους 24 , δηλαδή για τους επόμενους 18 μήνες από την " κόκκινη γραμμή " , αν προκύψει πρόβλημα και μπορώ να αποδείξω ότι προϋπήρχε από την αρχή της αγοράς τότε πάλι θεωρείται ελλατωματικο από την μάννα του , οπότε γίνεται πλήρη αντικατάσταση ακόμα και στον 24ο μήνα αν προκύψει πρόβλημα...αρκεί να αποδείξω στο σέρβις του καταστήματος ότι ΠΡΟΫΠΉΡΧΕ αυτό το πρόβλημα , πράγμα φυσικά εξαιρετικά δύσκολο !! Αν όχι...τότε θεωρείται απλή βλάβη και υποκύπτει στην εγγύηση της Μήλον ( 1+2=3 ) για αλλαγή εξαρτήματος κτλ. !!
Τελικό κέρδος μηδέν πρακτικά...διοτι δεν μπορείς να αποδείξεις εύκολα ΜΕΤΆ το 6μηνο ότι η βλάβη είναι εργοστασιακό ελάττωμα και όχι βλάβη , οπότε το θέμα καταλήγει καθαρά θεωρητικό !! Το μόνο θετικό είναι , ότι αν σου βγάλει βλάβη μέσα στο 6μηνο..βαφτίζεται αυτόματα ελλατωματικο και απαιτείς καινούριο μηχάνημα του κουτιού - φανταζομαι τα καταστήματα που πουλάνε προϊόντα Μήλον , είναι εναρμονισμένα με τις καινούριες εξελίξεις στο θέμα , οπότε πριν αγοράσεις ρωτάς και αυτή την λεπτομέρεια επίσημα στο κατάστημα !!

Τελευταία επεξεργασία από: CybeRTroN, 02/04/2012 - 02:39


#15 Guest_emeliss_*

Guest_emeliss_*

Δημοσίευση 02/04/2012 - 08:44

Η apple λέει το αυτονόητο. Την υποχρέωση για την εγγύηση δύο χρόνων στην Ευρώπη δεν την έχει ο κατασκευαστής αλλά ο πωλητής. Έτσι στο πινακάκι λέει ότι αυτή σαν apple δίνει ένα χρόνο εγγύηση και για τον επόμενο την ευθύνη την έχει ο πωλητής και άντε βρείτε τα με αυτόν.

Τελευταία επεξεργασία από: emeliss, 02/04/2012 - 08:44


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες