Σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές χρηστών - αλλά και το έγγραφο της Apple που ακολουθεί - τα φαινόμενα (αδυναμία σύνδεσης σε δίκτυο WiFi, αργές ταχύτητες download και upload κ.α) παρουσιάζονται αποκλειστικά στα μοντέλα WiFi και όχι στα WiFi+3G/4G.
Στο έγγραφο που δίνεται στη δημοσιότητα από το 9to5mac, η Apple αναγνωρίζει ότι ενδέχεται να υπάρχουν προβλήματα με το WiFi σε ορισμένες συσκευές (intermittent connectivity, slow Wi-Fi speeds, Wi-Fi network not seen) και καλεί το προσωπικό της να παρακρατεί τις προβληματικές συσκευές, εφόσον μετά τις απαραίτητες δοκιμές επαληθευτεί ότι το πρόβλημα οφείλεται στο hardware, ώστε να ακολουθήσει περαιτέρω ανάλυση από τους μηχανικούς της εταιρείας.
