Καλημέρα παιδιά! Χτες στις 14:30 πήγα ένα iphone 3g 7 μηνών για service στην cosmote διότι είχε πρόβλημα το GPS. Μάλλον να πω δεν είχε gps!! Βάλαμε το Navigon επάνω και δεν κλείδωνε με τίποτα! Χώρια ότι όποιο πρόγραμμα και αν έβαζα για συντεταγμένες με έδειχνε μία φορά ότι είμαι Θεσσαλονίκη μια άλλη Σάμο (ενώ ήμουν Μυτιλήνη) - (έκανα και διακοπές τουλάχιστον χαχαχα). Ξέρετε καθόλου τι θα γίνει? Αντικατάσταση ή επισκευή? Στη cosmote Μυτιλήνης μου είπανε 2 εβδομάδες. Είναι λογικό όταν η συσκευή έχει πρόβλημα hardware?
Ερώτηση για service από την cosmote
Από
nightelf25
, 30/10/2009 10:27
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 30/10/2009 - 10:27
Ad
#2
Δημοσίευση 13/11/2009 - 09:41
Η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση 1 έτους. Εφόσον κατά το άνοιγμα της δεν εντοπίστηκε κάτι που να ωφείλεται σε "user malfunction" όπως αλλαγμένο χρώμα στους αισθητήρες υγρασίας κτλπ τότε πρέπει να στο "φτιάξουν".
Το "να στο φτιάξουν" σημαίνει ότι θα το στείλουν εκτός Ελλάδας και θα σου φέρουν ένα refurbished.
Εάν σου δώσουν πίσω το παλιό χωρίς να έχει φτιαχτεί πολύ απλά σημαίνει ότι δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το θέμα...
Το "να στο φτιάξουν" σημαίνει ότι θα το στείλουν εκτός Ελλάδας και θα σου φέρουν ένα refurbished.
Εάν σου δώσουν πίσω το παλιό χωρίς να έχει φτιαχτεί πολύ απλά σημαίνει ότι δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το θέμα...
#3
Δημοσίευση 17/11/2009 - 12:34
Όταν λες refurbished τι εννοείς? Αν όντως έχει πρόβλημα δεν μπορεί να αντικατασταθεί με 3gs?
#4
Δημοσίευση 17/11/2009 - 21:03
Εγώ σήμερα πήγα στον Γερμανό διότι το 3gs που αγόρασα στις 12/11/09 παρουσίαζε σκοτεινότερη οθόνη σε σχέση με το 3g μου, αλλά και σε σχέση με το demo 3gs του καταστήματος και βέβαια δεν κλείδωνε το gps του.
Ρώτησα για το doa του iphone και μου είπαν το εξωφρενικό πως η συσκευή έχει doa 3 ημερών και μάλιστα όχι εργάσιμων. Τους ανταπάντησα ότι 3 ημέρες είναι καταχρηστικός όρος και εν πάσει περιπτώσει θα έπρεπε να ενημερωθώ για το doa τη στιγμή της αγοράς του, ώστε να λάβω τα μέτρα μου και έτσι να τους το επέστρεφα νωρίτερα.
Αφού διαπίστωσαν πως όντως η οθόνη είναι σκοτεινότερη του φυσιολογικού, είπαν πως θα το στείλουν στο service για έλεγχο κατά προτεραιότητα με σκοπό την αντικατάσταση εντός 10 εργάσιμων ημερών. Απάντησα πως δεν μπορεί η εταιρεία από τη μια μεριά να βάζει doa 3 ημερών και από την άλλη να θέλει 10 εργάσιμες για να αποφανθεί για αντικατάσταση. Τελικά ήρθε ο υπεύθυνος και προσπάθησε να συνεννοηθεί με τη εταιρεία για άμεση αντικατάσταση. Τελικά επικοινώνησαν μαζί μου το μεσημέρι λέγοντάς μου πως κατ' εξαίρεσιν θα μου το αντικαθιστούσαν σήμερα. Πήγα λοιπόν πριν λίγο και παρέλαβα το νέο 3gs και ελπίζω όλα να πάνε καλά μαζί του.
Δεν μπορώ να έχω παράπονο για την εξέλιξη αυτή, αλλά αυτό το κατ' εξαίρεσιν ομολογώ πως δεν μου άρεσε και τόσο.
Ρώτησα για το doa του iphone και μου είπαν το εξωφρενικό πως η συσκευή έχει doa 3 ημερών και μάλιστα όχι εργάσιμων. Τους ανταπάντησα ότι 3 ημέρες είναι καταχρηστικός όρος και εν πάσει περιπτώσει θα έπρεπε να ενημερωθώ για το doa τη στιγμή της αγοράς του, ώστε να λάβω τα μέτρα μου και έτσι να τους το επέστρεφα νωρίτερα.
Αφού διαπίστωσαν πως όντως η οθόνη είναι σκοτεινότερη του φυσιολογικού, είπαν πως θα το στείλουν στο service για έλεγχο κατά προτεραιότητα με σκοπό την αντικατάσταση εντός 10 εργάσιμων ημερών. Απάντησα πως δεν μπορεί η εταιρεία από τη μια μεριά να βάζει doa 3 ημερών και από την άλλη να θέλει 10 εργάσιμες για να αποφανθεί για αντικατάσταση. Τελικά ήρθε ο υπεύθυνος και προσπάθησε να συνεννοηθεί με τη εταιρεία για άμεση αντικατάσταση. Τελικά επικοινώνησαν μαζί μου το μεσημέρι λέγοντάς μου πως κατ' εξαίρεσιν θα μου το αντικαθιστούσαν σήμερα. Πήγα λοιπόν πριν λίγο και παρέλαβα το νέο 3gs και ελπίζω όλα να πάνε καλά μαζί του.
Δεν μπορώ να έχω παράπονο για την εξέλιξη αυτή, αλλά αυτό το κατ' εξαίρεσιν ομολογώ πως δεν μου άρεσε και τόσο.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες