Προβλημα με Viber σε Vodafone
#16
Δημοσίευση 07/07/2012 - 10:33
Το εχω δοκιμασει παντως το viber σε cosmote whatsup k free2go κ δεν το μπλοκαρουν
Ad
#17
Δημοσίευση 07/07/2012 - 16:51
#18
Δημοσίευση 07/07/2012 - 18:04
#20
Δημοσίευση 07/07/2012 - 18:10
Εγω που εχω cosmote και το viber και to whatsapp δουλευουν κανονικα με τα δεδομενα και εχω το unlimited 25.
#21
Δημοσίευση 07/07/2012 - 18:22
#22
Δημοσίευση 08/07/2012 - 02:15
#23
Δημοσίευση 08/07/2012 - 06:57
Ειμαι και εγω αιτερικος πελατης της Vodafone. Δεν εχω θεμα με το viber διοτι απλα το παγιο μου ειναι κανονικα στα 80 ευρω. Αυτο ομως το οποιο θα σου συνηστουσα HEATSPREADER ειναι να κανεις ενα τηλεφωνο πανω στα κεντρικα και να τους κανεις παραπονα και αν δεν τοτε να κανεις αιτηση φορητοτητας για να σε παρουν τηλεφωνο. Τοτε με τα πολλα παζαρια ισως καταφερεις να παρεις εκπτωση παγιου εαν και εφοσον
- εχεις και αλλες γραμμες στο ονομα σου
- εαν εχεις περασει τα μισα του συμβολαιου σου
Επισης η Vodafone εχει κοψει το hot-spot στο iPhone 3gs. Η δε Cosmote δεν σου εχει περιορισμους ειτε ειναι καρτα ειτε οχι ... ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗΜΗ Η VODAFONE. ( χρονια αιτερικος πελατης Cosmote και ....)
Στο viber οταν εισαι εξω και πας να στειλεις SMS μεσα απο το app μπορει? η εστω να λαβεις? η απλα δεν μπορεις να κανεις κληση μεσα απο 3g?
#24
Δημοσίευση 08/07/2012 - 10:37
Με απλά λόγια, ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ.
Και πολύ απλά "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια"
...
Στο viber οταν εισαι εξω και πας να στειλεις SMS μεσα απο το app μπορει? η εστω να λαβεις? η απλα δεν μπορεις να κανεις κληση μεσα απο 3g?
Όταν πας να ανοίξεις την εφαρμογή και είσαι συνδεδεμένος με το data plan πακέτο σου πετάει μήνυμα ότι πρέπει να συνδεθείς στο internet. Κοινώς Α Π Α Τ Η.
bit.ly/iPhoneHellas
#25
Δημοσίευση 08/07/2012 - 12:12
#26
Δημοσίευση 08/07/2012 - 12:26
#27
Δημοσίευση 09/07/2012 - 01:54
Αν μου πουν οτι θα με βαλουν σε μεγαλυτερο πακετο ωστε να μην ειναι μπλοκαρισμενο το VoIP, αλλα ταυτοχρονα θα μου κανουν μια καλη προσφορα ωστε να πληρωνω σαν να ημουν σε μικρο πακετο, φυσικα και δεν θα δεχτω.Καλημερα παιδια!
Ειμαι και εγω αιτερικος πελατης της Vodafone. Δεν εχω θεμα με το viber διοτι απλα το παγιο μου ειναι κανονικα στα 80 ευρω. Αυτο ομως το οποιο θα σου συνηστουσα HEATSPREADER ειναι να κανεις ενα τηλεφωνο πανω στα κεντρικα και να τους κανεις παραπονα και αν δεν τοτε να κανεις αιτηση φορητοτητας για να σε παρουν τηλεφωνο. Τοτε με τα πολλα παζαρια ισως καταφερεις να παρεις εκπτωση παγιου εαν και εφοσονΕγω που ακολουθησα αυτην την τακτικη για ενα θεμα που ειχα με το full σημα της vodafone καταφερα να αποσπασω 48% εκπτωση σε ολες τις γραμμες μου οποτε αυτην την στηγμη για 24 μηνες δεν πληρωνω 80 ευρω αλλα 45 και κατι το unlimited 75.
- εχεις και αλλες γραμμες στο ονομα σου
- εαν εχεις περασει τα μισα του συμβολαιου σου
Επισης η Vodafone εχει κοψει το hot-spot στο iPhone 3gs. Η δε Cosmote δεν σου εχει περιορισμους ειτε ειναι καρτα ειτε οχι ... ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗΜΗ Η VODAFONE. ( χρονια αιτερικος πελατης Cosmote και ....)
Στο viber οταν εισαι εξω και πας να στειλεις SMS μεσα απο το app μπορει? η εστω να λαβεις? η απλα δεν μπορεις να κανεις κληση μεσα απο 3g?
Ειναι θεμα ηθικης.
Αν ανεβασουν τις χρεωσεις, δεν εδω προβλημα. Αυτο που κανουν ομως ειναι ανηθικο.
Θελω να πληρωνω κανονικα οτι πρεπει και να εχω τις υπηρεσιες που ολοι απολαμβανουν στο μεγεθος που οριζει καθε πακετο.
Πετσοκομμενες υπηρεσιες δεν δεχομαι.
Τον Αυγουστο τελειωνει το 18μηνο συμβολαιο μυ.
Εχω επισης αλλο ενα συμβολαιο για 1GB Internet για το iPad.
Στην ουσια τα 100MB Internet, τα θελω για Viber περισσοτερο. Δυστυχως ομως, με αυτη την κατασταση εχω καταχρεωθει με τα sms.
Αν θελω να σερφαρω, εχω το iPad.
#28
Δημοσίευση 09/07/2012 - 05:11
Δουλευει κανονικοτατα.....
#29
Δημοσίευση 10/07/2012 - 15:24
Αξιότιμε κύριε/κυρία,
Είμαι πελάτης συμβολαίου στην εταιρία σας. Η συνεργασία μας άρχισε στις 22 Φεβρουαρίου 2011 με δεκαοχτώ (18) μήνες δέσμευση. Με το συμβόλαιο που έκανα μου δόθηκε επιδότηση για την αγορά συσκευής και συγκεκριμένα του κινητού τηλεφώνου iPhone 4 16GB. Το συμβόλαιο έγινε με το πρόγραμμα Vodafone Unlimited 45 και αν δεν κάνω λάθος το ποσό που πλήρωσα για τη συσκευή ήταν 420€. Το κόστος της συσκευής από τα καταστήματά σας, χωρίς συμβόλαιο, ήταν στα 680€. Με λίγα λόγια, μου έγινε διευκόλυνση η οποία ανέρχεται στα 260€. Είμαι επίσης συνδρομητής σας σε Mobile Internet για iPad με 1GB/μήνα με έκπτωση 50%, κάτι που μεταφράζεται σε 10€/μήνα.
Πριν από ένα μήνα περίπου, άλλαξα το πρόγραμμα του συμβολαίου μου, από Vodafone Unlimited 45, σε Vodafone Unlimited 25. Από τότε που έγινε η αλλαγή του προγράμματος μου, παρατήρησα πως είναι αδύνατη η πραγματοποίηση κλήσεων και αποστολή μηνυμάτων, μέσω του γνωστού προγράμματος Viber, όταν βρίσκομαι εκτός δικτύου WiFi. Για τη λύση του προβλήματος, δοκίμασα να απεγκαταστήσω το πρόγραμμα, να το εγκαταστήσω ξανά, να κάνω Reset τα Settings του, να κάνω Restore το iPhone και set as new και να εγκαταστήσω εκ νέου την εφαρμογή. Δυστυχώς όμως, το πρόβλημα παρέμεινε. Διάβασα τις οδηγίες του προγράμματος Viber και είδα πως υπάρχει αναφορά πως ο παροχέας, μπορεί να μπλοκάρει την υπηρεσία. Δεν πίστεψα ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μιας και τόσους μήνες, χρησιμοποιούσα την υπηρεσία απροβλημάτιστα. Έψαξα σε Forums, κάνοντας σχετική ερώτηση και πληροφορήθηκα ότι η Vodafone στα προγράμματα συμβολαίου κάτω των 40€, μπλοκάρει τις υπηρεσίες VoIP και κατ’ επέκταση προγράμματα όπως το Viber. Για άλλη μία φορά δεν το πίστεψα μιας και όταν έγινε η αλλαγή του προγράμματος από Vodafone Unlimited 45, σε Vodofone Unlimited 25, δεν ενημερώθηκα από τον υπάλληλο σας, γι’ αυτόν τον περιορισμό. Για να ξεκαθαριστεί τον τοπίο λοιπόν, κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, περιέγραψα το πρόβλημα και με σύνδεσαν με το τεχνικό τμήμα του iPhone. Εκεί ενημερώθηκα, πως πράγματι στα “μικρά” προγράμματα όπως αυτό του Vodafone Unlimited 25, είναι μπλοκαρισμένες οι υπηρεσίες VoIP και γι’ αυτό δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή Viber. Ενημέρωσα τον υπάλληλο σας, πως δεν πρόκειται να πληρώσω οποιονδήποτε λογαριασμό από εδώ και στο εξής μιας και αυτή η πολιτική της εταιρίας, κατά την άποψη μου θυμίζει περισσότερο σαμποτάζ. Ο αριθμός του αιτήματος μου, είναι 2QL9FPR.
Όπως ανέφερα και παραπάνω, είμαι συνδρομητής Mobile Internet για iPad 1GB/μήνα. Με λίγα λόγια, τα 100MB Internet που προσφέρει το Vodafone Unlimited 25, δεν είναι τόσο για πλοήγηση στο Internet, αλλά περισσότερο για χρήση προγραμμάτων, όπως του Viber και κάποιων Social Networks ενδεχομένως. Όπως προκύπτει τα 100MB internet, χάνουν τη χρησιμότητα τους ως ένα βαθμό, βάση της χρήσης που θέλω να κάνω και αν θέλετε βάση της χρήσης που έκανα όλους αυτούς του μήνες με το Vodafone Unlimited 45, όπου υπήρχε η υπηρεσία VoIP.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας υπογραμμίσω, πως ο ανταγωνισμός που ακούει στο όνομα Cosmote, ακόμα και στο Unlimited 25, έχει ανοιχτή την υπηρεσία VoIP ή αλλιώς επιτρέπει τη χρήση προγραμμάτων όπως το Viber. Λίγες ημέρες μετά το αίτημα μου για το VoIP με αριθμό 2QL9FPR, έκανα αίτηση φορητότητας αριθμού, στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας Cosmote και σήμερα 10 Ιουλιου 2012, είχα τηλεφώνημα από την εταιρία σας, για προσφορά μεγάλου πακέτου, όπου εκ των πραγμάτων περιλαμβάνεται το VoIP, αλλά η διευκόλυνση που μου προτάθηκε ήταν πως θα πλήρωνα κάτω από 40€ το μήνα. Η προσφορά δεν ήταν κακή, αλλά το ζητούμενο δεν είναι αυτό, όπως ενημέρωσα τον υπάλληλο σας. Το θέμα κατά τη γνώμη μου είναι ηθικό και όχι οικονομικό και έτσι δεν δέχτηκα την προσφορά.
Η υπάλληλος σας, με ενημέρωσε επίσης πως αν διακόψω το συμβόλαιο μου πριν τη λήξη του, η οποία είναι στις 22 Αυγούστου 2012, θα πληρώσω το ποσό των 45€ (Μπορεί να είναι και παραπάνω, αλλά από τη στιγμή που δεν έγινε γραπτή η αναφορά, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος). Θα ήθελα να ρωτήσω, από που προκύπτει αυτό το ποσό, αφού σύμφωνα με τους δικούς μου υπολογισμούς η διευκόλυνση που μου έγινε για την επιδότηση της συσκευής ήταν γύρω στα 260€. Αυτά τα 260€, αφορούν 18 μήνες δέσμευση στην εταιρία σας, δηλαδή για κάθε μήνα 14,40€. Μαζί με τον μήνα που τρέχει (υπολογίζω και αυτόν δηλαδή), φεύγω από το συμβόλαιο δύο (2) μήνες πριν τη λήξη του, δηλαδή κανονικά θα έπρεπε να πληρώσω 28.80€. Οι υπολογισμοί είναι με δεδομένο πως η δέσμευση γίνεται στην ουσία με την επιδότηση της συσκευής. Επειδή υπάρχει η περίπτωση να κάνω κάποιο λάθος, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να με διορθώσετε.
Λίγες ώρες αργότερα μου τηλεφώνησε από την εταιρία σας, ο εξαιρετικά εξυπηρετικός και ευγενικός κύριος Πίττος Ιωάννης, όπου με ενημέρωσε πως κατ’ εξαίρεση, θα ενεργοποιήσει το VoIP, έστω και στο πρόγραμμα που είμαι (Vodafone Unlimited 25). Δεν θεωρώ καθόλου σωστό σε μικρά προγράμματα συμβολαίου να μην μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει προγράμματα όπως το Viber που κάνουν χρήση VoIP. Από καλή πίστη ωστόσο δεν θα πω πως αυτή η πολιτική της εταιρίας σας έχει σκοπό να χρεώσει έμμεσα τον πελάτη με παραπάνω SMS ή παραπάνω χρόνο ομιλίας από αυτά που ορίζει το πρόγραμμα συμβολαίου του, αφού είναι αδύνατη η χρήση προγραμμάτων που χρησιμοποιούν το Internet για επικοινωνία, οπότε θα δεχτώ την κίνηση της εταιρίας σας, για ενεργοποίηση τους VoIP στο πρόγραμμα που είμαι και θα συνεχίσω να είμαι συνεπής στις οικονομικές μου υποχρεώσεις για όσο κρατήσει η συνεργασία μας. Όπως προκύπτει, το αίτημα μου για τη μεταφορά του αριθμού μου στην εταιρία Cosmote, δεν θα προχωρήσει προς το παρόν. Να συμπληρώσω επίσης, πως όπως ανέφερα σε γνωστά Forums την απαράδεκτη κατά τη γνώμη μου πολιτική της φραγής του VoIP στα χαμηλά προγράμματα, θα ενημερώσω και για την ευγενική κίνηση σας, για άρση της φραγής του VoIP, έστω και κατ’ εξαίρεση στο δικό μου πρόγραμμα.
Για την ανανέωση του συμβολαίου μου στην εταιρία σας, θα επικοινωνήσουμε σύντομα, κουβεντιάζοντας κάποιες προσφορές που αφορούν επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου.Με εκτίμηση,
Λαφαζάνος Νικόλαος
Τελευταία επεξεργασία από: Heatspreader, 10/07/2012 - 15:24
#30
Δημοσίευση 10/07/2012 - 15:33
My brain has two sides. Left and Right. Right has nothing left and Left has nothing right.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες