Εγγυηση imac
#106
Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:14
Δεν μου ειπαν τιποτα για εκθεσιακο.
Εχω ολες τις αποδειξεις.
Ναι οντως κατι δεν παει καλα με το συγκεκριμενο καταστημα.
Ad
#107
Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:22
#108
Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:25
Παιδιά πέρασε μια βδομάδα που πήγα στο μαγαζι και μου είπαν για αντικατάσταση με καινούργιο αλλα ακόμα δεν επικοινώνησαν μαζί μου τι να κάνω;
Όντως υπάρχει έλλειψη. Κάνε τους απλά ένα τηλεφώνημα και ρώτα για την κατάσταση. Μπορεί να σου βγει και σε καλό και να πάρεις τα καινούργια
#109
Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:28
Η ενεργοποιηση ειχε γινει ιουλιο του 2011 και εγω το πηρα νοεμβριο του 2011.
Απλα το προσεξα πολυ αργοτερα.
#110
Δημοσίευση 08/08/2012 - 12:42
#111
Δημοσίευση 08/08/2012 - 12:59
#112
Δημοσίευση 08/08/2012 - 13:23
Και εφόρου ζωής να ανανεώθηκε η εγγύηση εξαπατήθηκες. Το να σου λένε τώρα ότι "τελικά σου ανανεώσαμε την εγγύηση, μην κλαίγεσαι" είναι σαν να σου έλεγε η εταιρία του αυτοκινήτου που ανέφερες ότι είχε αστοχία στα ελαστικά "στο φτιάχνουμε και σου ανανεώνουμε την εγγύηση, μην κλαίγεσαι".
Να τους πεις ότι ο χρόνος ζωής του μηχανήματος είναι μειωμένος κατά 6 μήνες (ή όσο πιο πριν είχε γίνει η ενεργοποίηση τέλος πάντων).
Άκου να σου ζητάνε και τα ρέστα από πάνω!!!!!
"Κύριοι μου πουλήσατε μεταχειρισμένο προϊόν ως καινούργιο? Με εξαπατήσατε? Θα σας κάνω μήνυση." και η συζήτηση τελειώνει εκεί. Σταμάτα να τους παρακαλάς, αυτοί πρέπει να σε παρακαλάνε.
#113
Δημοσίευση 08/08/2012 - 13:30
Με πηραν μολις τηλ και μου ειπαν αφου η apple ανανεωσε την εγγυηση δεν υπαρχει προβλημα....
Σοβαρά πες τους.. Να τα βλέπεις αυτά που ήθελες να το παίξεις καλός.. Τους καλούς τους πατάνε..
Εγώ ήδη θα είχα κινηθεί νομικά. Η κοροιδία έχει και τα όρια της.
#114
Δημοσίευση 08/08/2012 - 13:32
#115
Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:26
Και οτι τους εστειλε μνμ η i-square οτι ισχυει η εγγυηση ακομα για 127 μερες μου το εδειξαν και τους λεω το ξερω αυτο εγινε επειδη εστειλα εγω μνμ sto αμερικα και μου ειπαν οτι ενταξει με την εγγυηση εγινε ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ και ισχυει μεχρι το δεκεμβριο του 2012.
Και τους ξανα λεω δεν εχω προβλημα με την εγγυηση εχω προβλημα οτι τα επισημα χαρτια που εχω στα χερια μου λενε οτι η ενεργοπειηση εγινε στις 16-06-2011 και εγω τον υπολογιστη τον πηρα νοεμβριο του 2011.
αΠειτε μου τωρα τι κανω?
#116
Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:28
Μολις περασα απο το μαγαζι και μου ειπανε δεν ειναι δικο μας προβλημα ειναι της i-square.
Και οτι τους εστειλε μνμ η i-square οτι ισχυει η εγγυηση ακομα για 127 μερες μου το εδειξαν και τους λεω το ξερω αυτο εγινε επειδη εστειλα εγω μνμ sto αμερικα και μου ειπαν οτι ενταξει με την εγγυηση εγινε ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ και ισχυει μεχρι το δεκεμβριο του 2012.
Και τους ξανα λεω δεν εχω προβλημα με την εγγυηση εχω προβλημα οτι τα επισημα χαρτια που εχω στα χερια μου λενε οτι η ενεργοπειηση εγινε στις 16-06-2011 και εγω τον υπολογιστη τον πηρα νοεμβριο του 2011.
αΠειτε μου τωρα τι κανω?
Δυστυχώς δεν σου απομένει κάτι άλλο τώρα απο το να προχωρήσεις με τον "άγριο" τρόπο.
Προσωπικά έχω κάνει ανάστα ολόκληρο μαγαζί μέχρι να πάρω αυτό που δικαιούμαι!!
#117
Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:31
After reviewing the proof of purchase, we have approved your request to update the date of purchase. Effective immediately, the purchase date for your product in our records is: December 11, 2011.
To verify service coverage for your product, please visit <http://www.apple.com/support>. If necessary you may “Select Your Country” on the right side of the page. Under "About Your Support Coverage" on the right side of the page, enter your product's serial number and click Go. You will see the purchase date from our records, model name, web support resources, and AppleCare support agreement status.
Sincerely,
AppleCare Agreement Administration
This transmission may be privileged and may contain confidential information intended only for the person(s) named above. Any other distribution, retransmission, copying, or disclosure is strictly prohibited. If you have received this transmission in error, please delete this message from your system.
Content:
Product Details :
Product Serial Number : Product Purchase Date: 2011-06-16
Display Serial Number : NA
Display Purchase Date: NA
Agreement Details:
Agreement Number : Agreement Type : NA
Agreement Type : NA
Language : ENG
Αυτο ειναι το email που μου εστειλε η apple για αναθεωρηση της εγγυησης.
Αν και τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα αυτο πιστευω πως λεει.
#119
Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:38
Πες τους αυτό που σου είπα, ότι ο προσδοκώμενος χρόνος ζωής του υπολογιστή είχε μειωθεί πριν εσύ το αγοράσεις από δική τους υπαιτιότητα. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ο υπολογιστής μπορεί να χαλάσει σε 5 χρόνια, αντί για 5μιση. Και στις 2 περιπτώσεις δεν τίθεται θέμα εγγύησης αλλά χρόνου ζωής της συσκευής.
#120
Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:41
Μιλησα και με i-square ζητησαν το proof of coverage για να το δουν και αυτοι.
Το εστειλα απο εκει και περα αν δεν κανουν τιποτα και αυτοι θα κινηθω νομικα κατα παντως υπευθηνου.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες