Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Εγγυηση imac


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
149 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#106   soulis77

soulis77

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:soulis77

Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:14

Μου ειπαν για αντικατασταση και πως θα με ειδοποιησουν οταν ειναι ετοιμο.
Δεν μου ειπαν τιποτα για εκθεσιακο.
Εχω ολες τις αποδειξεις.
Ναι οντως κατι δεν παει καλα με το συγκεκριμενο καταστημα.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#107   tgnikit

tgnikit

    iPH Contributor

  • 1.137 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:22

Εγω δε κατάλαβα, ειχε πρόβλημα το αρχικό μηχάνημα? ή ειδες απλά οτι η εγγύηση δε ταίριαζε στην ημερομηνία που το πήρες?

#108   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:25

Παιδιά πέρασε μια βδομάδα που πήγα στο μαγαζι και μου είπαν για αντικατάσταση με καινούργιο αλλα ακόμα δεν επικοινώνησαν μαζί μου τι να κάνω;


Όντως υπάρχει έλλειψη. Κάνε τους απλά ένα τηλεφώνημα και ρώτα για την κατάσταση. Μπορεί να σου βγει και σε καλό και να πάρεις τα καινούργια :P
Once You Go Mac You Never Go Back

#109   soulis77

soulis77

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:soulis77

Δημοσίευση 08/08/2012 - 11:28

Δεν ειχε προβλημα το μηχανημα απλα ειχε ληξει η εγγυησει.
Η ενεργοποιηση ειχε γινει ιουλιο του 2011 και εγω το πηρα νοεμβριο του 2011.
Απλα το προσεξα πολυ αργοτερα.

#110   soulis77

soulis77

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:soulis77

Δημοσίευση 08/08/2012 - 12:42

Με πηραν μολις τηλ και μου ειπαν αφου η apple ανανεωσε την εγγυηση δεν υπαρχει προβλημα....

#111   cpiralis

cpiralis

    iPH User

  • 111 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 08/08/2012 - 12:59

Άρα δεν θα γίνει αντικατάσταση με καινούργιο;

#112   gas4metal

gas4metal

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/08/2012 - 13:23

Υπάρχει και παρα-υπάρχει πρόβλημα μιας και εσύ πλήρωσες για καινούργιο και αγόρασες μεταχειρισμένο προϊόν.

Και εφόρου ζωής να ανανεώθηκε η εγγύηση εξαπατήθηκες. Το να σου λένε τώρα ότι "τελικά σου ανανεώσαμε την εγγύηση, μην κλαίγεσαι" είναι σαν να σου έλεγε η εταιρία του αυτοκινήτου που ανέφερες ότι είχε αστοχία στα ελαστικά "στο φτιάχνουμε και σου ανανεώνουμε την εγγύηση, μην κλαίγεσαι".

Να τους πεις ότι ο χρόνος ζωής του μηχανήματος είναι μειωμένος κατά 6 μήνες (ή όσο πιο πριν είχε γίνει η ενεργοποίηση τέλος πάντων).

Άκου να σου ζητάνε και τα ρέστα από πάνω!!!!!

"Κύριοι μου πουλήσατε μεταχειρισμένο προϊόν ως καινούργιο? Με εξαπατήσατε? Θα σας κάνω μήνυση." και η συζήτηση τελειώνει εκεί. Σταμάτα να τους παρακαλάς, αυτοί πρέπει να σε παρακαλάνε.

#113   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/08/2012 - 13:30

Με πηραν μολις τηλ και μου ειπαν αφου η apple ανανεωσε την εγγυηση δεν υπαρχει προβλημα....


Σοβαρά πες τους.. Να τα βλέπεις αυτά που ήθελες να το παίξεις καλός.. Τους καλούς τους πατάνε..

Εγώ ήδη θα είχα κινηθεί νομικά. Η κοροιδία έχει και τα όρια της.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#114   tgnikit

tgnikit

    iPH Contributor

  • 1.137 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/08/2012 - 13:32

Αν ήτανε demo και είχε ανοιχθεί και χρησιμοποιηθεί...4μηνες στο κατάστημα τότε ναι, θα έπρεπε να σου επιστρέψουν κάποια χρήματα. Τώρα αν δεν ενεργοποιήθηκε και έγινε κάποιου άλλου είδους λάθος τότε το πρόβλημα αποκαταστάθηκε με την ανανέωση της εγγύησης. Δε ξέρω αν ισχύει και στα apple οτι μπορεί κάποιος να το πήρε, να το άνοιξε και να το γύρισε πίσω! (σε πολλά καταστήματα γίνεται αυτό). Σε αυτή τη περίπτωση μετά απο έλεγχο ξαναπωλείται στην ίδια τιμή, αρκεί η συσκευασία να ειναι καινούρια.

#115   soulis77

soulis77

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:soulis77

Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:26

Μολις περασα απο το μαγαζι και μου ειπανε δεν ειναι δικο μας προβλημα ειναι της i-square.
Και οτι τους εστειλε μνμ η i-square οτι ισχυει η εγγυηση ακομα για 127 μερες μου το εδειξαν και τους λεω το ξερω αυτο εγινε επειδη εστειλα εγω μνμ sto αμερικα και μου ειπαν οτι ενταξει με την εγγυηση εγινε ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ και ισχυει μεχρι το δεκεμβριο του 2012.
Και τους ξανα λεω δεν εχω προβλημα με την εγγυηση εχω προβλημα οτι τα επισημα χαρτια που εχω στα χερια μου λενε οτι η ενεργοπειηση εγινε στις 16-06-2011 και εγω τον υπολογιστη τον πηρα νοεμβριο του 2011.
αΠειτε μου τωρα τι κανω?

#116   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:28

Μολις περασα απο το μαγαζι και μου ειπανε δεν ειναι δικο μας προβλημα ειναι της i-square.
Και οτι τους εστειλε μνμ η i-square οτι ισχυει η εγγυηση ακομα για 127 μερες μου το εδειξαν και τους λεω το ξερω αυτο εγινε επειδη εστειλα εγω μνμ sto αμερικα και μου ειπαν οτι ενταξει με την εγγυηση εγινε ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ και ισχυει μεχρι το δεκεμβριο του 2012.
Και τους ξανα λεω δεν εχω προβλημα με την εγγυηση εχω προβλημα οτι τα επισημα χαρτια που εχω στα χερια μου λενε οτι η ενεργοπειηση εγινε στις 16-06-2011 και εγω τον υπολογιστη τον πηρα νοεμβριο του 2011.
αΠειτε μου τωρα τι κανω?


Δυστυχώς δεν σου απομένει κάτι άλλο τώρα απο το να προχωρήσεις με τον "άγριο" τρόπο.

Προσωπικά έχω κάνει ανάστα ολόκληρο μαγαζί μέχρι να πάρω αυτό που δικαιούμαι!!
Once You Go Mac You Never Go Back

#117   soulis77

soulis77

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:soulis77

Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:31

Thank you for sending your product's proof of purchase to Apple.

After reviewing the proof of purchase, we have approved your request to update the date of purchase. Effective immediately, the purchase date for your product in our records is: December 11, 2011.

To verify service coverage for your product, please visit <http://www.apple.com/support>. If necessary you may “Select Your Country” on the right side of the page. Under "About Your Support Coverage" on the right side of the page, enter your product's serial number and click Go. You will see the purchase date from our records, model name, web support resources, and AppleCare support agreement status.

Sincerely,

AppleCare Agreement Administration

This transmission may be privileged and may contain confidential information intended only for the person(s) named above. Any other distribution, retransmission, copying, or disclosure is strictly prohibited. If you have received this transmission in error, please delete this message from your system.

Content:

Product Details :

Product Serial Number : Product Purchase Date: 2011-06-16
Display Serial Number : NA
Display Purchase Date: NA


Agreement Details:

Agreement Number : Agreement Type : NA
Agreement Type : NA
Language : ENG
Αυτο ειναι το email που μου εστειλε η apple για αναθεωρηση της εγγυησης.
Αν και τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα αυτο πιστευω πως λεει.

#118   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:37

Μήπως τελικά είχε γίνει λάθος απο την apple κι όχι απο το μαγαζί;;Αυτο που ανοιξες πόσες πιθανότητες δίνεις να ήταν μεταχειρισμένο;;;

Αναρτημένη εικόνα


#119   gas4metal

gas4metal

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:38

Όπως είπες και εσύ, δεν έχει σημασία η εγγύηση άλλα ότι σου πούλησαν μεταχειρισμένο προϊόν.

Πες τους αυτό που σου είπα, ότι ο προσδοκώμενος χρόνος ζωής του υπολογιστή είχε μειωθεί πριν εσύ το αγοράσεις από δική τους υπαιτιότητα. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ο υπολογιστής μπορεί να χαλάσει σε 5 χρόνια, αντί για 5μιση. Και στις 2 περιπτώσεις δεν τίθεται θέμα εγγύησης αλλά χρόνου ζωής της συσκευής.

#120   soulis77

soulis77

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • GameCenter:soulis77

Δημοσίευση 08/08/2012 - 14:41

Δεν ξερω ρε mark τι να σου πω αν ηταν δεν θα ελεγαν τουλαχιστον συγνωμη ηταν δικο μας λαθος?

Μιλησα και με i-square ζητησαν το proof of coverage για να το δουν και αυτοι.
Το εστειλα απο εκει και περα αν δεν κανουν τιποτα και αυτοι θα κινηθω νομικα κατα παντως υπευθηνου.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες