Καλησπέρα σε όλους,
Μία απ'τα ίδια κι από μένα. Αναλυτικά έχω περιγράψει το πρόβλημά μου σε άλλο post που το ξεκίνησα πριν ασχοληθώ με την εγγύηση.
Με λίγα λόγια...το κινητό εμένα σε αντίθεση με τις περιπτώσεις που μας ανέφεραν εδώ τα παιδιά το κινητό μπήκε από την πρώτη κιόλας μέρα σε θήκη πλαστική και ζελατίνα. Συνεπώς, αφού δεν είχε πτώση ποτέ και το πρόσεχα σαν τα μάτια μου, εξωτερικά ήταν άψογο. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν φόρτιζε και έδειχνε πάντα κατά την φόρτιση την κόκκινη μπαταρία. Μετά από μακρά συζήτηση και έρευνα εδώ στο forum αποφάσισα να το πάω για service. Στις 30/4 το πήγα μέσα στην κούτα του και με όλα τα παρελκόμενα. Ο υπάλληλος επέμενε να το παραλάβει σκέτο,μόνο συσκευή. Έστω, εγώ θα του μάθω την δουλειά του? Υπέγραψα και παρέλαβα το δελτίο-συμβόλαιο παράδοσης της συσκευής στο κατάστημα για να αποσταλεί στο service. Το εν λόγω χαρτί έχει ένα πίνακα με στοιχεία δικά μου και της συσκευής καθώς και αναφορά βλάβης και περιγραφή της και τέλος 10 όρους για τους οποίους υπογράφεις. Έτσι στην αναφορά βλάβης γράφει :"ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ" ,ενώ στην περιγραφή λέει : "ΕΝΩ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΟΡΤΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ". Ο τέταρτος όρος αναφέρει :
"Για κάθε συσκευή που παραδίδετε στη Vodafone, αποδέχεστε την αρχική κατάσταση της συσκευής(χτυπήματα,γρατσουνιές,κτλ) όπως αυτά αναφέρονται στο έντυπο αναφοράς βλάβης και βεβαιώνετε ότι τα συγκεκριμένα ελαττώματα υπήρχαν στη συσκευή σας πριν την παράδοση αυτής στη Vodafone."
Συνεπώς, και ο πιο ανόητος κατανοεί ότι το κινητό εξωτερικά δεν είχε κάτι μεμπτό όταν το παρέδωσα.
Αν και ζήτησα να επισπεύσουμε την διαδικασία προφανώς(όπως το περίμενα κιόλας) με έγραψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Κάπου στις 10/5 επικοινώνησα με εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι το service διέγνωσε βλάβη που είναι εκτός εγγύησης. Όταν ζήτησα να μάθω την περιγραφή της βλάβης,μου απάντησαν για ράγισμα στη βάση του ακουστικού. Φυσικά, το κινητό ήταν άθικτο όταν του το παρέδωσα. Το αν αυτοί μεταφέρουν κινητό 700 ευρώ μόνο σε φάκελο με φυσαλίδες, χωρίς το κουτί του(για να γλυτώσουν μεταφορικά) πρόβλημά τους. Ή αν το service της ΑΡΒΑΤΟΥ είναι αναξιόπιστο, με αυτό θα ασχοληθούν οι managαραίοι τους, εγώ καμία σχέση δεν έχω.
Για να μην μακρηγορώ αυτοί προσπαθούσαν να με πείσουν ότι έτσι παρέδωσα το κινητό, αλλά επειδή δεν είμαι τόσο χαζός, ούτε μου περισσεύουν τα χρήματα και ακόμα περισσότερο από το 2001 που έχω το συμβόλαιο τους έχω δώσει πάρααα πολλά χρήματα για τους δώσω κι άλλα, τους ξεκαθάρισα ότι με υποθέσεις δεν μπορούμε να μιλάμε και το μόνο έγκυρο τεκμήριο που έχουμε είναι το υπογεγραμμένο συμβόλαιο που έχω στα χέρια μου που αναφέρει την κατάσταση της συσκευής. Το επόμενο που έκανα ήταν ήρεμα και πολιτισμένα να πάρω εξυπηρέτηση πελατών και να κάνω αίτημα για τη διευθέτηση του θέματος. Η κοπέλα ήταν αρκετά εξυπηρετική και όπως μου ανέφερε προώθησε το αίτημά μου καταγράφωντας τα εξής θέματα:
1.Ράγισμα που δεν υπήρχε αρχικά και αποδεικνύεται από το δελτίο παράδοσης.
2.Ανάρμοστη συμπεριφορά από Αρβάτου(μιλούσε αγενέστατα, δεν μου έδινε τεχνικό)
3.Δεν μου επιδόθηκε συσκευή από το κατάστημα μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης ,όπως αναφέρει το συμβόλαιο παράδοσης για service.
4.Από τις 30/4 μέχρι τις 18/5(τότε επικοινώνησα) αδικαιολόγητη καθυστέρηση με αποτέλεσμα να πληρώσω 82+ ευρώ πάγιο χωρίς να αξιοποιήσω τις παρεχόμενες υπηρεσίες, οπότε επιθυμώ έκπτωση στο πάγιο του μηνός αυτού.
Η κοπέλα μου ζήτησε να αφήσω περιθώριο 3-4 μέρες για να με πάρουν από το αρμόδιο τμήμα να μου απαντήσουν. Αφού πρώτα κάλεσα εγώ 2 φορές μετά με πήραν πίσω και μου ανακοίνωσαν την προσφορά τους.
"Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να αποδεκτείτε το κόστος της επισκευής και στον επόμενο λογαριασμό να σας πιστώσουμε το 50% αυτού στο λογαριασμό σας."
Εννοείται ότι δεν το αποδέκτηκα και ρώτησα αν αυτή είναι η τελική τους απάντηση. Αφού μου το επιβεβαίωσαν είπα ότι θα διεκδικήσω τα δικαιώματά μου...και αυτό σκοπεύω να κάνω.
Ε, δεν άκουσες και ψέμματα, ειδικά η Vodafone είναι ό,τι να ναι...
Το κινητό μου έπεσε ΜΙΑ φορά και επειδή έκανε 2 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑΚΙΑ, ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ, μου το έβγαλαν εκτός εγγύησης και ήθελαν 194 ευρώ να μου δώσουν άλλο. Συν του ότι κάθε φορά που έπαιρνα στην εξυπηρέτηση να ενημερωθώ την πρώτη μισή ώρα ήμουν μπαλάκι σε διαφορετικά τμήματα και δεν ήξεραν αν θα μου δώσουν καινούριο ή θα επισκευαστεί και, όταν τους είπα πως έχω φωτογραφίες από το παλιό κινητό ότι ήταν μια χαρά και μπορώ να το τραβήξω αν θέλω, μου λέει μείνετε λίγο στη γραμμή σας και μετά μου είπε ότι θα αντικατασταθεί!! Τυχαίο; Δε νομίζω.
Φίλε μου να είσαι πλήρως ευχαριστημένος, γιατί αν διάβασες παραπάνω αυτά που έγραψα, εμένα δεν είχε πέσει ούτε μία φορά, ήταν μόνιμα σε πλαστική θήκη και κατά τη μεταφορά και σε δεύτερη θήκη υφασμάτινη που το κάλυπτε εξολοκλήρου και πάλι προσπαθούν αν μου ρίξουν το φταίξιμο για το ράγισμα για να βγει εκτός εγγύησης.
''Παιδια'' για να δειτε ποσο γελοιοι ειναι η ανθρωποι..πριν 30 λεπτα πηρα το κινητο απο την vodafone (δεν πληρωσα τιποτα δηλ. οπως το εδωσα το πηρα αφτιαχτο) και το ανοιγω...(αφορτιστω τελειως εκανε 10 λεπτα να ανοιξει) κλειδωνω και ξεκλειδωνω ΠΑΛΙ ΑΣΠΡΗ ΟΘΟΝΗ..πριν λιγο εκανα ο,τι βλακεια μου κατεβει(διοτι παντα χαλασμενο θα ηταν)δηλ. του εδωσα λιγο ξυλο στο ποπο,και παταγα συνεχεια να κλειδωνει και να ξεκλειδωνει ΚΑΙ ο,τι κουμπι υπαρχει πανω στο iphone,ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΣΠΡΗ ΟΘΟΝΗ...ΔΗΛ. Η VODAFONE ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ 200 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΣΚΕΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ,ΓΛΥΤΩΣΑ 200 ΕΥΡΩ(ενα 15θημερο ενος συνταξιουχου ή ανεργου) ..ευχαριστω οσοι ΄΄προσπαθησαν΄΄ να βοηθησουν.ΜΗΝ παρετε IPHONE και ειδικα Απο vodafone(cosmote παλιος συνδρομητης και ειμαι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ)
Γνώμη μου να μην το αφήσεις έτσι. Να προσπαθήσεις να το επισκευάσεις πριν λήξει η εγγύηση γιατί μετά θα τρέχεις και δεν θα προλαβαίνεις! Τώρα θα μου πεις και που έχει εγγύηση τι έγινε,λες και βγάζεις άκρη...
Παιδιά θα τρελαθώ...
Μόλις με πήρανε τηλέφωνο και μου λένε ότι η συσκευή βγαίνει εκτός εγγύησης λόγω ΠΤΩΣΗΣ!!!!!
Το κατάλαβαν λέει από τις γρατσουνιές στο πίσω μέρος! Θα μας τρελάνουν;;;;;;;;; Το τηλέφωνο δεν μου έπεσε ποτέ ενώ από πίσω έχω τις φυσιολογικές γρατσουνιές....
Ζητάνε 255 € για αλλαγή πλακέτας.... Τους είπα στείλτε το πίσω...
Τι μπορώ να κάνω τώρα;;; Να τους πιέσω ώστε να περαστεί εγγύηση;;;;;;;;;;
Τι να σου πω φίλε μου. Έλα να τους πιέσουμε μαζί μήπως και καταφέρουμε να τους ζουλίξουμε καθόλου...
Ελεος η ΕΛΛΑΔΑ ειναι για το po.tso και δεν τρεπομαι να το πω...Δεν θα επικοινωνησεις ποτε..στο λεω εγω που εχω πειρα..h arvato σε ρωταει το IMEI και αν σε εχουν blacklist δηλ. αυτους που κοροιδευουν(το 90% των iphones δηλ.) σου λενε ενα αλλο τηλεφωνο της vodafone (γραμμη παραπονων) και αυτοι λενε δεν ξερουμε δεν εχουμε ευθυνη δεν ειμαστε η service(στο νομο που εβαλα πανω υπευθυνη ειναι η vodafone και οχι η arvato αλλα τεσπα) και η γραμμη παραπονων ειναι αλητες(λενε ΠΛΗΡΩΣΤΕ 255 ευρω τι να κανουμε εμεις??δεν φταιμε..ΤΟ ΛΕΝΕ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΞΥΛΟ).πληρωσε 255 ευρω ή ασ'το ετσι!!!
Για την ΑΡΒΑΤΟ τα χειρότερα κι από μένα. Όσο ήρεμα και πολιτισμένα κι αν προσπάθησα να μιλήσω στην κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο, δυστυχώς δεν έδειχνε να είναι πρόθυμη για να επικοινωνήσει και πολύ περισσότερο να εξυπηρετήσει(αμφιβάλλω αν κανένας τους γνωρίζει την ετυμηγορία της λέξης)! Όταν μάλιστα ζήτησα τεχνικό να μου εξηγήσει τι σχέση έχει το ράγισμα στη βάση του ακουστικού με το γεγονός ότι δεν φορτίζει, μόνο που δεν με άρχισε στα μπινελίκια!
Αν έχει πρόβλημα ο φίλος που πόσταρε εδώ για να υπερασπιστεί το κλάδο των εταιριών service ας απευθυνθεί σε μένα να του δώσω πλήρη αναφορά του τι παίχτηκε κι εκεί και στη Vodafone.