Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πληροφορίες για iPhone Service


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
67 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   teo18480

teo18480

    iPH Contributor

  • 1.142 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/05/2010 - 15:38

Μαλλων δεν μας τα λετε σωστα μερικη εδω μεσα.....
Το έχω σε θήκη, και από πίσω τη ζελατίνα του δε την έβγαλα.---και εγω το αυτοκινητο το γυαλιζω με κερι αλλα του εκαψα τον κινητηρα...
φιλε αψογο να ειναι το κινητο σου αν h iphone λεει ραγισματα στο handsfree,πριζακι φορτισεως κτλ ειναι εκτος τοτε ....ειναι εκτος τη να κανουμε...αν το sticker υγρασιας ειναι κοκκινο h συσκευη εχει υγρασια και πολλα αλλα τετοια
και ΔΕΝ στο εβγαλαν εκτος επειδη είχε γρατσουνιες....μην τα λετε αυτα και ακουνε και ανθρωποι που δεν ξερουν...
οποιος θελει βαζει φωτο το ραγισμα ή σπασιμο κατα το εξουσιοδοτημενο service και το συζηταμε


Εσυ πωλητης πρεπει να εισαι.... Δικαιωματα δλδ εμεις οι αγοραστες δεν εχουμε;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   marios4

marios4

    iPH newbie

  • 27 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/05/2010 - 14:49

Εσυ πωλητης πρεπει να εισαι.... Δικαιωματα δλδ εμεις οι αγοραστες δεν εχουμε;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

απλα ηλεκτρονικος που εχει δουλεψει σε μερικες εταιριες...και ξερω περισσοτερα απο εσενα σε καποια θεματα
ναι εχεις δικαιωματα σαν αγοραστης...να κατευθυνης την οργη σου προς την apple ομως

#63   Jason13

Jason13

    iPH Contributor

  • 986 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/05/2010 - 17:13

Δεν ειναι υπευθυνη η vodafone για το κωλ@σερβις που παρεχει??? και σε κοροιδευει λεγοντας σε 10 μερες ειναι ετοιμο και περιμενεις 2 ΜΗΝΕΣ???

#64   morpheusgr

morpheusgr

    iPH Honoured Member

  • 1.427 μηνύματα
  • Twitter:@morpheusgr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 20/05/2010 - 19:26

Δεν ειναι υπευθυνη η vodafone για το κωλ@σερβις που παρεχει??? και σε κοροιδευει λεγοντας σε 10 μερες ειναι ετοιμο και περιμενεις 2 ΜΗΝΕΣ???



Σε καθε περιπτωση επισκευης/εγκυησης υπευθυνο συμφωνα με τη νομοθεσια ειναι το καταστημα που εγινε η αγορα, κανεις δε μπορει να κατηγορησει το service γιατι δεν ειμαστε πελατες τους, ολη την ευθυνη την εχει η vodafone/cosmote/wind και αυτοι επιλεγουν με ποια εταιρεια θελουν να συνεργαστουν για το service. Επισης κανενας πωλητης/καταστημα δεν εχει δικαιωμα να σου πει παρε αυτη τη διευθυνση του service που συνεργαζομαστε και πηγαινε το εσυ, αυτη ειναι υποχρεωση του καταστηματος.

Τελευταία επεξεργασία από: morpheusgr, 20/05/2010 - 19:26

Just like underwear, passwords should be changed often...


#65   teo18480

teo18480

    iPH Contributor

  • 1.142 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/05/2010 - 13:40

απλα ηλεκτρονικος που εχει δουλεψει σε μερικες εταιριες...
ναι εχεις δικαιωματα σαν αγοραστης...να κατευθυνης την οργη σου προς την apple ομως



το ξεριες ομως φιλε μου πως αυτο που ζητας ειναι κομματακι δυσκολο.Για να κατευθυνω τα βελη οργης μου προς την εταιρεια του steve jobs θα πρεπει να το κανω με καποιο εμαιλ .Ειναι λιγο δυσκολο να βρεις ακρη και για 'μενα αποτελει υποχρεωση του καθε πωλητη στην Ελλαδα να διαχειριστει την οποιαδηποτε κατασταση service ..



και ξερω περισσοτερα απο εσενα σε καποια θεματα


Γι' αυτο ειμαι σιγουρος ,δεν το αμφισβητησα..

#66   prezakis

prezakis

    iPH newbie

  • 25 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/05/2010 - 23:12

Καλησπέρα σε όλους,
Μία απ'τα ίδια κι από μένα. Αναλυτικά έχω περιγράψει το πρόβλημά μου σε άλλο post που το ξεκίνησα πριν ασχοληθώ με την εγγύηση.
Με λίγα λόγια...το κινητό εμένα σε αντίθεση με τις περιπτώσεις που μας ανέφεραν εδώ τα παιδιά το κινητό μπήκε από την πρώτη κιόλας μέρα σε θήκη πλαστική και ζελατίνα. Συνεπώς, αφού δεν είχε πτώση ποτέ και το πρόσεχα σαν τα μάτια μου, εξωτερικά ήταν άψογο. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν φόρτιζε και έδειχνε πάντα κατά την φόρτιση την κόκκινη μπαταρία. Μετά από μακρά συζήτηση και έρευνα εδώ στο forum αποφάσισα να το πάω για service. Στις 30/4 το πήγα μέσα στην κούτα του και με όλα τα παρελκόμενα. Ο υπάλληλος επέμενε να το παραλάβει σκέτο,μόνο συσκευή. Έστω, εγώ θα του μάθω την δουλειά του? Υπέγραψα και παρέλαβα το δελτίο-συμβόλαιο παράδοσης της συσκευής στο κατάστημα για να αποσταλεί στο service. Το εν λόγω χαρτί έχει ένα πίνακα με στοιχεία δικά μου και της συσκευής καθώς και αναφορά βλάβης και περιγραφή της και τέλος 10 όρους για τους οποίους υπογράφεις. Έτσι στην αναφορά βλάβης γράφει :"ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ" ,ενώ στην περιγραφή λέει : "ΕΝΩ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΟΡΤΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ". Ο τέταρτος όρος αναφέρει :
"Για κάθε συσκευή που παραδίδετε στη Vodafone, αποδέχεστε την αρχική κατάσταση της συσκευής(χτυπήματα,γρατσουνιές,κτλ) όπως αυτά αναφέρονται στο έντυπο αναφοράς βλάβης και βεβαιώνετε ότι τα συγκεκριμένα ελαττώματα υπήρχαν στη συσκευή σας πριν την παράδοση αυτής στη Vodafone."
Συνεπώς, και ο πιο ανόητος κατανοεί ότι το κινητό εξωτερικά δεν είχε κάτι μεμπτό όταν το παρέδωσα.
Αν και ζήτησα να επισπεύσουμε την διαδικασία προφανώς(όπως το περίμενα κιόλας) με έγραψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Κάπου στις 10/5 επικοινώνησα με εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι το service διέγνωσε βλάβη που είναι εκτός εγγύησης. Όταν ζήτησα να μάθω την περιγραφή της βλάβης,μου απάντησαν για ράγισμα στη βάση του ακουστικού. Φυσικά, το κινητό ήταν άθικτο όταν του το παρέδωσα. Το αν αυτοί μεταφέρουν κινητό 700 ευρώ μόνο σε φάκελο με φυσαλίδες, χωρίς το κουτί του(για να γλυτώσουν μεταφορικά) πρόβλημά τους. Ή αν το service της ΑΡΒΑΤΟΥ είναι αναξιόπιστο, με αυτό θα ασχοληθούν οι managαραίοι τους, εγώ καμία σχέση δεν έχω.
Για να μην μακρηγορώ αυτοί προσπαθούσαν να με πείσουν ότι έτσι παρέδωσα το κινητό, αλλά επειδή δεν είμαι τόσο χαζός, ούτε μου περισσεύουν τα χρήματα και ακόμα περισσότερο από το 2001 που έχω το συμβόλαιο τους έχω δώσει πάρααα πολλά χρήματα για τους δώσω κι άλλα, τους ξεκαθάρισα ότι με υποθέσεις δεν μπορούμε να μιλάμε και το μόνο έγκυρο τεκμήριο που έχουμε είναι το υπογεγραμμένο συμβόλαιο που έχω στα χέρια μου που αναφέρει την κατάσταση της συσκευής. Το επόμενο που έκανα ήταν ήρεμα και πολιτισμένα να πάρω εξυπηρέτηση πελατών και να κάνω αίτημα για τη διευθέτηση του θέματος. Η κοπέλα ήταν αρκετά εξυπηρετική και όπως μου ανέφερε προώθησε το αίτημά μου καταγράφωντας τα εξής θέματα:
1.Ράγισμα που δεν υπήρχε αρχικά και αποδεικνύεται από το δελτίο παράδοσης.
2.Ανάρμοστη συμπεριφορά από Αρβάτου(μιλούσε αγενέστατα, δεν μου έδινε τεχνικό)
3.Δεν μου επιδόθηκε συσκευή από το κατάστημα μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης ,όπως αναφέρει το συμβόλαιο παράδοσης για service.
4.Από τις 30/4 μέχρι τις 18/5(τότε επικοινώνησα) αδικαιολόγητη καθυστέρηση με αποτέλεσμα να πληρώσω 82+ ευρώ πάγιο χωρίς να αξιοποιήσω τις παρεχόμενες υπηρεσίες, οπότε επιθυμώ έκπτωση στο πάγιο του μηνός αυτού.
Η κοπέλα μου ζήτησε να αφήσω περιθώριο 3-4 μέρες για να με πάρουν από το αρμόδιο τμήμα να μου απαντήσουν. Αφού πρώτα κάλεσα εγώ 2 φορές μετά με πήραν πίσω και μου ανακοίνωσαν την προσφορά τους.
"Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να αποδεκτείτε το κόστος της επισκευής και στον επόμενο λογαριασμό να σας πιστώσουμε το 50% αυτού στο λογαριασμό σας."
Εννοείται ότι δεν το αποδέκτηκα και ρώτησα αν αυτή είναι η τελική τους απάντηση. Αφού μου το επιβεβαίωσαν είπα ότι θα διεκδικήσω τα δικαιώματά μου...και αυτό σκοπεύω να κάνω.



Ε, δεν άκουσες και ψέμματα, ειδικά η Vodafone είναι ό,τι να ναι...
Το κινητό μου έπεσε ΜΙΑ φορά και επειδή έκανε 2 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑΚΙΑ, ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΑ, μου το έβγαλαν εκτός εγγύησης και ήθελαν 194 ευρώ να μου δώσουν άλλο. Συν του ότι κάθε φορά που έπαιρνα στην εξυπηρέτηση να ενημερωθώ την πρώτη μισή ώρα ήμουν μπαλάκι σε διαφορετικά τμήματα και δεν ήξεραν αν θα μου δώσουν καινούριο ή θα επισκευαστεί και, όταν τους είπα πως έχω φωτογραφίες από το παλιό κινητό ότι ήταν μια χαρά και μπορώ να το τραβήξω αν θέλω, μου λέει μείνετε λίγο στη γραμμή σας και μετά μου είπε ότι θα αντικατασταθεί!! Τυχαίο; Δε νομίζω.

Φίλε μου να είσαι πλήρως ευχαριστημένος, γιατί αν διάβασες παραπάνω αυτά που έγραψα, εμένα δεν είχε πέσει ούτε μία φορά, ήταν μόνιμα σε πλαστική θήκη και κατά τη μεταφορά και σε δεύτερη θήκη υφασμάτινη που το κάλυπτε εξολοκλήρου και πάλι προσπαθούν αν μου ρίξουν το φταίξιμο για το ράγισμα για να βγει εκτός εγγύησης.


''Παιδια'' για να δειτε ποσο γελοιοι ειναι η ανθρωποι..πριν 30 λεπτα πηρα το κινητο απο την vodafone (δεν πληρωσα τιποτα δηλ. οπως το εδωσα το πηρα αφτιαχτο) και το ανοιγω...(αφορτιστω τελειως εκανε 10 λεπτα να ανοιξει) κλειδωνω και ξεκλειδωνω ΠΑΛΙ ΑΣΠΡΗ ΟΘΟΝΗ..πριν λιγο εκανα ο,τι βλακεια μου κατεβει(διοτι παντα χαλασμενο θα ηταν)δηλ. του εδωσα λιγο ξυλο στο ποπο,και παταγα συνεχεια να κλειδωνει και να ξεκλειδωνει ΚΑΙ ο,τι κουμπι υπαρχει πανω στο iphone,ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΣΠΡΗ ΟΘΟΝΗ...ΔΗΛ. Η VODAFONE ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ 200 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΣΚΕΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ,ΓΛΥΤΩΣΑ 200 ΕΥΡΩ(ενα 15θημερο ενος συνταξιουχου ή ανεργου) ..ευχαριστω οσοι ΄΄προσπαθησαν΄΄ να βοηθησουν.ΜΗΝ παρετε IPHONE και ειδικα Απο vodafone(cosmote παλιος συνδρομητης και ειμαι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ)

Γνώμη μου να μην το αφήσεις έτσι. Να προσπαθήσεις να το επισκευάσεις πριν λήξει η εγγύηση γιατί μετά θα τρέχεις και δεν θα προλαβαίνεις! Τώρα θα μου πεις και που έχει εγγύηση τι έγινε,λες και βγάζεις άκρη...


Παιδιά θα τρελαθώ...

Μόλις με πήρανε τηλέφωνο και μου λένε ότι η συσκευή βγαίνει εκτός εγγύησης λόγω ΠΤΩΣΗΣ!!!!!

Το κατάλαβαν λέει από τις γρατσουνιές στο πίσω μέρος! Θα μας τρελάνουν;;;;;;;;; Το τηλέφωνο δεν μου έπεσε ποτέ ενώ από πίσω έχω τις φυσιολογικές γρατσουνιές....

Ζητάνε 255 € για αλλαγή πλακέτας.... Τους είπα στείλτε το πίσω...

Τι μπορώ να κάνω τώρα;;; Να τους πιέσω ώστε να περαστεί εγγύηση;;;;;;;;;;


Τι να σου πω φίλε μου. Έλα να τους πιέσουμε μαζί μήπως και καταφέρουμε να τους ζουλίξουμε καθόλου...



Ελεος η ΕΛΛΑΔΑ ειναι για το po.tso και δεν τρεπομαι να το πω...Δεν θα επικοινωνησεις ποτε..στο λεω εγω που εχω πειρα..h arvato σε ρωταει το IMEI και αν σε εχουν blacklist δηλ. αυτους που κοροιδευουν(το 90% των iphones δηλ.) σου λενε ενα αλλο τηλεφωνο της vodafone (γραμμη παραπονων) και αυτοι λενε δεν ξερουμε δεν εχουμε ευθυνη δεν ειμαστε η service(στο νομο που εβαλα πανω υπευθυνη ειναι η vodafone και οχι η arvato αλλα τεσπα) και η γραμμη παραπονων ειναι αλητες(λενε ΠΛΗΡΩΣΤΕ 255 ευρω τι να κανουμε εμεις??δεν φταιμε..ΤΟ ΛΕΝΕ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΞΥΛΟ).πληρωσε 255 ευρω ή ασ'το ετσι!!!


Για την ΑΡΒΑΤΟ τα χειρότερα κι από μένα. Όσο ήρεμα και πολιτισμένα κι αν προσπάθησα να μιλήσω στην κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο, δυστυχώς δεν έδειχνε να είναι πρόθυμη για να επικοινωνήσει και πολύ περισσότερο να εξυπηρετήσει(αμφιβάλλω αν κανένας τους γνωρίζει την ετυμηγορία της λέξης)! Όταν μάλιστα ζήτησα τεχνικό να μου εξηγήσει τι σχέση έχει το ράγισμα στη βάση του ακουστικού με το γεγονός ότι δεν φορτίζει, μόνο που δεν με άρχισε στα μπινελίκια!
Αν έχει πρόβλημα ο φίλος που πόσταρε εδώ για να υπερασπιστεί το κλάδο των εταιριών service ας απευθυνθεί σε μένα να του δώσω πλήρη αναφορά του τι παίχτηκε κι εκεί και στη Vodafone.

#67   prezakis

prezakis

    iPH newbie

  • 25 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/05/2010 - 23:14

τους ξαναπήρα στο 8001140000 και το σήκωσε μια κοπελίτσα που δεν ήξερε πολλά πολλά...

Μου λέει ότι είναι εκτός εγγύησης λόγω πτώσης (το κατάλαβαν λόγω γρατσουνιών και "ραγισμάτων" στο βύσμα του ακουστικού!!!!!!!!) και με 215 € θα κάνουν "επισκευή λογικού κυκλώματος" (π@π@ρια δηλαδή, θα μου στείλουν μια επισκευασμένη)

Της είπα ότι θεωρώ γελοίο το γεγονός ότι μου βγάζουν εκτός εγγύησης την συσκευή λόγω γρατσουνιών που δεν αποδεικνύουν επ'ουδενί πτώση που αναφέρουν, και ότι οι γρατσουνιές δεν έχουν σχέση με το ότι δεν δουλεύει το κουμπί...

Δεν μπορεί να κάνει κάτι μου λέει, και τους είπα να μου την στείλουν πίσω χωρίς να την επισκευάσουν...


φίλε μου , αντίστοιχη περίπτωση με τη δική μου. Θα σου pm να μου πεις λεπτομέρειες γιατί κάτι μου βρωμάει...


Παιδιά ΚΑΛΑ ΜΑΣ κάνουν... ΕΜΕΙΣ φταίμε για την κατάσταση αυτή!!!Εγώ πριν πάρω το iPhone ήξερα 100 περιπτώσεις που είχαν ανάλογη κατάσταση και δεν μιλάω μόνο από περιπτώσεις που έχω διαβάσει σε forums αλλά και από ΠΟΛΛΟΥΣ γνωστούς μου!
Παρ' όλα αυτά όμως πήγα και το αγόρασα και γω .. ::)
Όταν εμείς οι ίδιοι σαν καταναλωτές , δεν γυρνάμε την πλάτη μας σε τέτοιες συμπεριφορές , τότε δίνουμε το "ελευθέρας" στην Apple, στην Voda, στην Cosmo και στην κάθε ανάλογη να μας κοροϊδεύουν και να ΜΗΝ μπορούμε να κάνουμε και τίποτα!!
Άντε τώρα να πας εκεί να φωνάζεις , να παίρνεις τηλέφωνα , να κάνεις μηνύσεις , να κάνεις απεργία πείνας , να κάνεις καθιστική διαμαρτυρία έξω από το κατάστημα που το πήρες... κατά 99% δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου μιας και αυτοί είναι καλυμμένοι νομικά και το ξέρουν!
Νομίζετε ότι η Apple όταν το έφτιαξε το ρημάδι δεν ήξερε τι πλαστικό να βάλει από κάτω? ? ? Έβαλε ένα που οι γρατζουνιές κάνουν πάρτυ την επόμενη κιόλας μέρα που θα το πάρεις.. και να που έχουν και έτοιμη την δικαιολογία : έχει γρατζουνιές , σου έπεσε κάτω , χάνεις την εγγύηση , ΠΛΗΡΩΝΕ μ@λάκα!!!!

Το μυστικό για μένα είναι .. μια καλή , ποιοτική θήκη (όσο και αν κάνει αυτή) , ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ που θα το βγάλεις από την κούτα!
Όσο το κινητό είναι σε άψογη κατάσταση , ΔΕΝ πρόκειται να δώσεις βήμα στην κάθε λαμογιοεταιρεία να σε κοροϊδέψει!!!
Πέρα από αυτό θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ τέτοιες συμπεριφορές σε ένα κινητό που στοιχίζει όσο ένα μηνιάτικο και έχει κάνει εκατομμυριούχους πολλούς!
Το βασικό της σκέψης μου είναι ένα και το ξαναλέω .. εμείς φταίμε , ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!! :excl: ;)


Μου ακούγεται κάπως ειρωνικό για την περίπτωσή μου, γιατί είχα μόνιμα πρώτη μέρα πλαστική θήκη και από μπροστά στην οθόνη ζελατίνα. Κατά την μεταφορά το έβαζα και σε υφασμάτινη θήκη γυαλιών για να το προστατεύσω πλήρως.
Και πάλι το κινητό κατέληξε με πόρισμα "ραγισμένο" και εκτός εγγύησης. Τα συμπεράσματα δικά σας.



@@, θα μου έρθει στα χέρια μου λογικά δευτέρα τρίτη. Τώρα αφού μου το έβγαλαν εκτός εγγύησης θα το ανοίξω και θα το κάνω μόνος μου...

Σε περίπτωση που δεν καταφέρω τίποτα τότε θα τους το ξαναπάω πίσω και θα τους πω να μου στείλουν άλλη με 215€. Τι μ2*#κες είναι θέε μου!

Ζήτησα να μιλήσω και με έναν τεχνικό αλλά λέει δεν μπορούμε να σας συνδέσουμε...... Θα τους ξαναπάρω τώρα τηλέφωνο και θα απαιτήσω να μιλήσω με τεχνικό.


Αυτό με τον τεχνικό το προσπάθησα κι εγώ, αλλά αν ήμουν στις κακές μου λόγω της απάντησης που μου έδωσαν ίσως πήγαινα από κει να τους τα κάνω λαμπόγυαλο! Όλους αυτούς θέλω να τους δω όταν τους συμβεί κάτι αντίστοιχο στην καθημερινή ζωή τους...να δω πως θα αντιδράσουν τότε!

#68   prezakis

prezakis

    iPH newbie

  • 25 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/05/2010 - 23:14

ΔΕΝ θα μιλησεις..μην κανεις καν το κοπο αν θες..δες τι εχει μονο σου.αλλα μετα μπορουν να βρουν αποτυπωματα οτι το ανοιξες και να συ βαλουν 300 ευρω τη συσκευη...Εμενα η υπαλληλος ειπε αν θες να κανουν επανελεγχο να πας σε γερμανο ή καπου αλλου να στο ελεγξουν και να σου δωσουν χαρτι για το τι προβλημα εχει και αν εχουν διαφορες οι δυο εταιριες το ψαχνουν καλυτερα υποτιθεται..


Κι εγώ σκόπευα να το κάνω αυτό αλλά τώρα που είμαι σίγουρος ότι μου το επιστρέψαν ραγισμένο, δεν μπαίνω καν στον κόπο γιατί θα μου το βγάλουν κι εκεί εκτός εγγύησης.


Μαλλων δεν μας τα λετε σωστα μερικη εδω μεσα.....
Το έχω σε θήκη, και από πίσω τη ζελατίνα του δε την έβγαλα.---και εγω το αυτοκινητο το γυαλιζω με κερι αλλα του εκαψα τον κινητηρα...
φιλε αψογο να ειναι το κινητο σου αν h iphone λεει ραγισματα στο handsfree,πριζακι φορτισεως κτλ ειναι εκτος τοτε ....ειναι εκτος τη να κανουμε...αν το sticker υγρασιας ειναι κοκκινο h συσκευη εχει υγρασια και πολλα αλλα τετοια
και ΔΕΝ στο εβγαλαν εκτος επειδη είχε γρατσουνιες....μην τα λετε αυτα και ακουνε και ανθρωποι που δεν ξερουν...
οποιος θελει βαζει φωτο το ραγισμα ή σπασιμο κατα το εξουσιοδοτημενο service και το συζηταμε


Κοίτα φίλε μου, και δίκιο να έχεις(σε κατατάσω μαζί με τα άτομα που βρίσκονται πίσω από το service) ΔΕΝ(να χρησιμοποιήσω την τακτική σου με τα κεφαλαία) έχουν κανένα δικαίωμα να απαντάνε με τέτοιο ύφος στους πελάτες...αλλά η νοοτροπία μας είναι "ο καθένας μας αφεντικό και είμαι γ..αω και δέρνω και δεν σηκώνω μίγα στο σπαθί μου" γι'αυτό τώρα μας τον φ...εσαν λίγο οι αγορές και θα πληρώνουμε μέχρι το 2999 τα δανεικά. Μου θυμίζεις μπάρμαν που του ζητάς ένα ποτό και είναι σαν να του ζητάς ελεημοσύνη λες και δεν θα το πληρώσεις! Να χαλαρώσουμε λίγο και να είμαστε άντρες και υπεύθυνοι των λόγων μας. Όταν πάει νομικά η υπόθεση να δω αν η κυρία που σήκωσε το τηλ στην ΑΡΒΑΤΟΥ αν θα μιλήσει με τον ίδιο τρόπο όπως όταν πήρα τότε.
Δεν ξέρω να σου άρεσε βέβαια αν το εν λόγω αυτοκίνητο το γυάλιζες με κερί και το άφηνες για συντήρηση στο service και όχι μόνο δεν στο συντηρούσαν αλλά παραλάμβανες το κερωμένο αυτοκινητάκι σου κουτσουλοχεσμένο και γεμάτο χαρακές.


απλα ηλεκτρονικος που εχει δουλεψει σε μερικες εταιριες...και ξερω περισσοτερα απο εσενα σε καποια θεματα
ναι εχεις δικαιωματα σαν αγοραστης...να κατευθυνης την οργη σου προς την apple ομως

Όλοι ξερολες καταντήσαμε σ'αυτή την χώρα. Φίλε μου εσύ που ξέρεις περισσότερα από εμάς, δεν μας διαφωτίζεις πως θα βρούμε το δίκιο μας να μην τρέχουμε σε δικηγόρους και ΙΝΚΑ μικα σικα? Πραγματικά θα ήμουν ευγνώμων. Αν πάλι δεν ξέρεις τότε βγάλε το σκ...μο και μην παίζεις με τον πόνο των αθρώπων. Εσένα αν σου περισσεύουν 700ευρώ εμένα όχι. Και πολύ περισσότερο δεν μ'αρέσει να με αδικούν όταν εγώ δεν τους έχω δώσει το δικαίωμα εκπληρώνοντας πλήρως τις υποχρεώσεις μου.








Τα συμπεράσματα δικά σας....μάλλον δεν φταίει η Apple,αλλά η Apple δεν επιλέγει σωστά τους μεταπωλητές της κι αυτοί με τη σειρά τους τους συνεργάτες τους.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες