Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
631 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#601   Stzagos

Stzagos

    iPH newbie

  • 33 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/04/2017 - 13:56

Δεν μπορω να καταλαβω αυτην την κουτοπονηρια της Quest...
Εφοσον ξερει οτι ειναι λαθος (και την εχει πατησει πολλες φορες) γιατι συνεχιζει το ιδιο τροπαρι με τα τιμολογια; Και μαλιστα βρηκαν και τη δικαιολογια οτι δεν φταινε αυτοι αλλα η Apple!
Η Apple παλικαρια οταν αποφασιε να πουλαει συσκευες στην Ευρωπη ηξερε οτι πρεπει να δινει και 2-ετη εγγυηση!
Πως γινεται μονο στην Ελλαδα να παιζεται αυτο το κρυφτουλι;
Επαγγελματισμος μηδεν!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι δικαιολογία η αν όντως ισχύει. Και ο λόγος που το αναφέρω είναι γιατί μου έδωσαν αριθμό αιτήματος που έκαναν στην Apple και το επιβεβαίωσα καλώντας κατευθείαν στην Apple. Το χειρότερο από όλα είναι ότι εμείς δεν ξέρουμε ποιον να πρωτοκατηγορησουμε ακόμα και σε περίπτωση αναφοράς στον συνήγορο του καταναλωτή.

 

Τον πωλητή? Vodafone για εμενα

Τον επισκευαστή? Ιnfo Quest

Toν κατασκευαστή? Apple



Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#602   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 89.513 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/04/2017 - 13:57

Δεν μπορω να καταλαβω αυτην την κουτοπονηρια της Quest...
Εφοσον ξερει οτι ειναι λαθος (και την εχει πατησει πολλες φορες) γιατι συνεχιζει το ιδιο τροπαρι με τα τιμολογια; Και μαλιστα βρηκαν και τη δικαιολογια οτι δεν φταινε αυτοι αλλα η Apple!
Η Apple παλικαρια οταν αποφασιε να πουλαει συσκευες στην Ευρωπη ηξερε οτι πρεπει να δινει και 2-ετη εγγυηση!
Πως γινεται μονο στην Ελλαδα να παιζεται αυτο το κρυφτουλι;
Επαγγελματισμος μηδεν!

Ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι του πωλητή.

 

Η Apple και η κάθε Apple δεν έχει καμία σχέση.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 26/04/2017 - 13:57

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#603   Stzagos

Stzagos

    iPH newbie

  • 33 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/04/2017 - 13:58

Ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι του πωλητή.

 

Η Apple και η κάθε Apple δεν έχει καμία σχέση.

Ναι αλλα η apple δεν έκανε δεκτό το αίτημα για την διετή εγγύηση. Έτσι αναφέρεται στο case στην apple. 



#604   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 89.513 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/04/2017 - 14:04

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως βάσει του νόμου, ο 2ος χρόνος είναι αρμοδιότητα του πωλητή να σε καλύψει και όχι του κατασκευαστή.

 

Το άκυρο έπεσε (κακώς φυσικά) λόγω του τιμολογίου.

 

Η πλάκα βέβαια εδώ είναι πως και στην "αγαπημένη" Voda να πήγαινες, θα είχες τα ίδια και χειρότερα. Ελλαδιστάν κοινώς.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 26/04/2017 - 14:05

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#605   Stzagos

Stzagos

    iPH newbie

  • 33 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/04/2017 - 14:06

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως βάσει του νόμου, ο 2ος χρόνος είναι αρμοδιότητα του πωλητή να σε καλύψει και όχι του κατασκευαστή.

 

Το ακυρο έπεσε (κακώς φυσικά) λόγω του τιμολογίου.

 

Η πλάκα βέβαια εδώ είναι πως και στην "αγαπημένη" Voda να πήγαινες, θα είχες τα ίδια και χειρότερα. Ελλαδιστάν κοινώς.

Aστα να πανε...σπαζοκεφαλια όλη η υπόθεση. Δεν θα τους την χαρίσω, θα το κυνηγήσω και ας είμαι χωρίς iphone για καιρο. Κάνω κάπως την δουλεια μου με ένα Android που περισευει :P εκεί μας σπρώχνουν οι καταραμένοι. 



#606   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 89.513 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/04/2017 - 14:08

Μην αγχώνεσαι.. Απο τη στιγμή που απευθύνθηκες στον ΣτΚ θα βγάλεις άκρη.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#607   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.225 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 26/04/2017 - 15:06

Ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι του πωλητή.

Η Apple και η κάθε Apple δεν έχει καμία σχέση.

Επειδη ειχα παρομοια εμπειρια (οχι με τιμολογιο) δες πως παει:
-Υποχρεωση για 2-ετη εγγυηση τυπικα εχει ο πωλητης
-Για να δεχτει ο πωλητης να κανει αντικατασταση ή επισκευη εντος εγγυησης πρεπει να το εγκρινει ο κατασκευαστης που κανει τον ελεγχο (οτι πληρει τις προδιαγραφες για εγγυηση)
-Αν ο κατασκευαστης δεχτει οτι το προιον ειναι προβληματικο εχει υποχρεωση να το αντικαταστησει ή να το επισκευασει στον πωλητη ο οποιος με τη σειρα του θα το παραδωσει στον καταναλωτη
-Αν ο κατασκευαστης δεν εγκρινει την εγγυηση δεν μπορει να την δεχτει πωλητης...

Εφοσον βεβαια εμπλακει ο ΣτΚ αποδεικνυεται οτι το μπαλακι ευθυνων ειναι παρανομο και θα πρεπει να γινει αμεσα καλυψη οπως οριζει ο νομος!



Sent from my iPhone using Tapatalk

~ ~ ~ i t h i n k ~ ~ ~


#608   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 89.513 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/04/2017 - 15:08

Δεν είναι "τυπικό". Είναι τι ορίζει ο νόμος.

 

Δεν δέχεται ο κατασκευαστής να το επισκευάσει? Ας κόψει το λαιμό του ο όποιος πωλητής να βρεί λύση.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#609   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.225 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 26/04/2017 - 15:08

Αν καποιος εχει εμπειρια απο καλυψη εγγυησης στο εξωτερικο (ειχα την τυχη) θα καταλαβει γιατι μιλαω για παραλογισμο και αντιεπαγγελματισμο...


Sent from my iPhone using Tapatalk

~ ~ ~ i t h i n k ~ ~ ~


#610   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.225 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 26/04/2017 - 15:14

Δεν είναι "τυπικό". Είναι τι ορίζει ο νόμος.

Δεν δέχεται ο κατασκευαστής να το επισκευάσει? Ας κόψει το λαιμό του ο όποιος πωλητής να βρεί λύση.

Γι αυτο γραφω για "τυπικο". Στην πραξη αλλο ισχυει!
Αν κρινει ο κατασκευαστης οτι ειναι εκτος εγγυησης για τον φ, χ, ψ λογο (εδω τιμολογιο) πως θα στο καλυψει ο πωλητης;
Ο πωλητης θα σου πει δεν εχω service για να δω οτι ειναι οκ για να καλυφθει απο εγγυηση, μονος υπευθυνος για ελεγχο και service ειναι ο αντιπροσωπος του κατασκευαστη (εδω quest)...
Αρα η quest εμπλεκεται αμεσα εφοσον δεν εγκρινει αντικατασταση! Το παρανομο ειναι ο λογος που δεν δεχεται αντικατασταση και οχι η αρνηση αυτη-καθ-αυτη!


Sent from my iPhone using Tapatalk

~ ~ ~ i t h i n k ~ ~ ~


#611   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 89.513 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/04/2017 - 15:19

Δε σε απασχολεί ουσιαστικά πως και τι θα κάνει ο εκάστοτε πωλητής. Όπως και δεν υφίστανται απαντήσεις όπως αυτή που αναφέρεις περί Service κτλ.

 

Είναι υποχρεωμένος να σου βρεί λύση.

 

Η ουσία του νόμου της 2ετίας είναι να σου καλύψει το όποιο πρόβλημα χωρίς κόστος.

 

Ας το πάει όπου θέλει, είναι δική του ευθύνη πλέον.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 26/04/2017 - 15:20

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#612   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.225 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 26/04/2017 - 15:28

Μα αν δεν γινει ελεγχος πως θα παρεις εγγυηση; Η εγγυηση προυποθετει ελεγχο!
Δεν δικαιουσαι αντικατασταση στη 2-ετια οτι και να γινει...
Πρεπει να πληρεις προυποθεσεις που θεσπιζει ο κατασκευαστης!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 26/04/2017 - 15:29

~ ~ ~ i t h i n k ~ ~ ~


#613   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 89.513 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/04/2017 - 16:04

Και ποιός σου είπε εσένα οτι ο "έλεγχος" πρέπει να γίνει απο τα εξουσιοδοτημένα ή τον κατασκευαστή?

 

Ο κατασκευαστής όπως το εννοείς εμπλέκεται στο 1ο χρόνο.

 

Το νόημα που δεν αντιλαμβάνεσαι εδώ, είναι πως στο 2ο χρόνο της εγγύησης ο πωλητής ειναι υποχρεωμένος να σου βρεί λύση.

 

Απο όπου και αν είναι αυτή και όχι υποχρεωτικά στον κατασκευαστή, στην Apple.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#614   simeonidis24

simeonidis24

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 04/06/2017 - 14:58

Εγώ πάντως παιδιά με το πρόγραμμα Red1 της Vodafone έχω ασφάλεια συσκευής για 2 χρόνια όσο διαρκεί το συμβόλαιο και έχω ξενοιασει. Ότι και να πάθει, οτιδήποτε πρόβλημα και να παρουσιάσει καλύπτομαι απόλυτα, γιατί αν περίμενα από την κάθε Apple χαιρετά μας τον πλάτανο.

#615   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 89.513 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/06/2017 - 15:12

Η 2ετία δεν έχει να κάνει με την Apple και τη κάθε Apple.

 

Εκτός του οτι συγκρίνεις βέβαια 2 διαφορετικά πράγματα εδώ, εγγύηση και "ασφάλεια" συσκευής, ελπίζω να έχεις διαβάσει και τα ψιλά γράμματα στους όρους.

 

Μη βρεθείς προ εκπλήξεων..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες