Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
537 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#151   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 11/10/2012 - 22:22

Ότι η εγγύηση καλύπτει για 2 έτη οποιοδήποτε πρόβλημα είχε "εκ γενετής" το προϊόν.
Εάν το απέκτησε κατά τη χρήση ισχύει η εμπορική εγγύηση.

εγω σε ξαναρωταω..αν αγορασω ενα ipad απο το αππλ στορ της γερμανιας..οπου ο κατασκευαστης και ο πωλητης ειναι ο ιδιος..μου παρεχεται διετης εγγυηση ανευ ορων?

Τελευταία επεξεργασία από: paliotomaro, 11/10/2012 - 22:23


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#152   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 11/10/2012 - 22:51

εγω σε ξαναρωταω..αν αγορασω ενα ipad απο το αππλ στορ της γερμανιας..οπου ο κατασκευαστης και ο πωλητης ειναι ο ιδιος..μου παρεχεται διετης εγγυηση ανευ ορων?


Δεν υπάρχει διαφορά είτε αγοράσεις προϊόν της Apple από το κατάστημά της είτε από άλλο κατάστημα.
Εάν το πρόβλημα το είχε "εκ γενετής" το προϊόν θα ζητήσεις την εγγύηση από το κατάστημα που το αγόρασες (περίοδος 2 ετών).
Εάν το προϊόν λειτουργούσε υποδειγματικά κατά την αγορά και προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα αργότερα αυτό καλύπτεται για περίοδο ενός έτους από την αγορά. Την εγγύηση θα την ζητήσεις από την Apple ή από τον αντιπρόσωπο για την Ελλάδα.

Τελευταία επεξεργασία από: gxk, 11/10/2012 - 22:58


#153   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8362 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 11/10/2012 - 22:58

Και πως ξέρει η Apple ότι υπάρχει εκ γενετής αν δεν το αμοίξεις εκεί?

Δηλαδή μπορεί να πάει κάποιος στον ενάμιση χρόνο και να πει ότι το πρόβλημα ήταν από την πρώτη μέρα, πως τον ελέγχουν?

#154   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 11/10/2012 - 23:09

Και πως ξέρει η Apple ότι υπάρχει εκ γενετής αν δεν το αμοίξεις εκεί?

Δηλαδή μπορεί να πάει κάποιος στον ενάμιση χρόνο και να πει ότι το πρόβλημα ήταν από την πρώτη μέρα, πως τον ελέγχουν?


Ο Νόμος που υπάρχει στην Ελλάδα αναφέρει ότι εάν προκύψει πρόβλημα "εκ γενετής", οι πρώτοι 6 μήνες βαρύνουν τον προμηθευτή (για να αποδείξει ότι δεν υπήρχε κάτι), και οι υπόλοιποι μήνες τον αγοραστή (ότι όντως υπήρχε πρόβλημα από την ημέρα της αγοράς).
Για την περίπτωση που αναφέρεις πρέπει να αποδείξης ότι δεν είχες χρησιμοποιήσει το χαρακτηριστικό του προϊόντος μέχρι τότε. (Δυστυχώς η ερμηνεία του Νόμου είναι υπέρ των εταιριών).

Τελευταία επεξεργασία από: gxk, 11/10/2012 - 23:16


#155   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 11/10/2012 - 23:19

gxk είσαι δικηγόρος; Αν ναι, είσαι συνήγορος υπεράσπισης της Apple?

Όλα αυτά τα νομικά πλαίσια που λες,εκτός του ότι δεν τεκμηριώνονται, αν ίσχυαν δεν θα ενέδιδαν οι εταιρίες μετά από απειλές για μηνύσεις,εξώδικα κτλ.

Και για να μιλήσω και με τους όρους που χρησιμοποιείς, δεν υπάρχει μόνο πρόβλημα αγοράς που εμφανίζεται αμέσως αλλά και δυνητικό πρόβλημα που προκύπτει από την ποιότητα/αξιοπιστία των μερών του τηλεφώνου. Αυτό δεν αποδεικνύεται με τον τρόπο που λες. Μόνο με ένα χρονικό ορίζοντα 2 ετών που δίνει η ΕΕ. Αν η κάθε εταιρία μπορούσε να φτιάξει ένα προϊόν που μετά τα 2 χρόνια σταματούσε να λειτουργεί κατευθείαν δεν θα την κατηγορούσε κανείς νομικά, αλλά στα 2 χρόνια είναι υποχρεωμένη να καλύπτει κάθε επισκευή σε ελάττωμα που προκλήθηκε από αυτήν.

Αναρτημένη εικόνα


#156   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8362 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 11/10/2012 - 23:28

Εγώ το μόνο που βλέπω από τον gxk είναι μια απόπειρα ερμηνείας του Νόμου υπέρ της Apple.

Αλλά με την ίδια λογική μπορώ και εγώ να ερμηνεύσω υπέρ μου....

#157   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 11/10/2012 - 23:31

Με την ίδια λογική μπορώ εγώ να πω ότι αν επί τη εμφανίσει είναι ΟΚ το προϊόν δεν υπάρχει εγγύηση εφόσον ήταν εντάξει κατά την αγορά.

Αν είναι εντάξει το προϊόν γιατί να δώσει εγγύηση 1 χρόνο(που δίνει) και όχι 2 που έπρεπε να δίνει;Δεν υπάρχει χάσμα λογικής με αυτό που αναφέρεις.

Αναρτημένη εικόνα


#158   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 11/10/2012 - 23:50

Οι εταιρίες που αλλάζουν τις εγγυήσεις τους σε 2 έτη το κάνουν για λόγους μάρκετινγκ. Για να αποκτήσουν πελάτες.

Με την ίδια λογική μπορώ εγώ να πω ότι αν επί τη εμφανίσει είναι ΟΚ το προϊόν δεν υπάρχει εγγύηση εφόσον ήταν εντάξει κατά την αγορά.

Αν είναι εντάξει το προϊόν γιατί να δώσει εγγύηση 1 χρόνο(που δίνει) και όχι 2 που έπρεπε να δίνει;Δεν υπάρχει χάσμα λογικής με αυτό που αναφέρεις.


Έχεις αναρωτηθεί γιατί η εγγύηση σε ορισμένα προϊόντα είναι το λιγότερο 6 μήνες;
Κάθε εταιρία προτιμά να παρέχει εγγύηση με το δικό της τρόπο. Μη ξεχνάς ότι το κόστος της ενσωματώνεται στην τελική τιμή του προϊόντος. Άλλη παρέχει αρχικά 1 έτος και εάν θελήσεις σου παρέχει και επέκταση, κι άλλη ολόκληρη από την αρχή.

Γιατί η HP τι εγγύηση δίνει σε ορισμένα προϊόντα της; Μήπως κι αυτή δεν ξέρει από Νόμους;
Όποιος νομίζει ότι θα έχει πιθανότητες να κερδίσει ας κάνει εξώδικο στην Apple ή στην HP , ή σε άλλες τόσες εταιρίες.
Αυτό που εξέφρασα εν τέλει, είναι αυτό που προκύπτει από το Νόμο και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο (άρα τεκμηριώνεται). Θα ήθελα κι εγώ να ίσχυε ότι θέλουν οι περισσότεροι. Αλλά δυστυχώς με το υπάρχον Νομικό πλαίσιο δεν είναι εφικτό.

Τελευταία επεξεργασία από: gxk, 11/10/2012 - 23:57


#159   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 11/10/2012 - 23:55

Οι εταιρίες που αλλάζουν τις εγγυήσεις τους σε 2 έτη το κάνουν για λόγους μάρκετινγκ. Για να αποκτήσουν πελάτες.
Γιατί η HP τι εγγύηση δίνει σε ορισμένα προϊόντα της; Μήπως κι αυτή δεν ξέρει από Νόμους;
Όποιος νομίζει ότι θα έχει πιθανότητες να κερδίσει ας κάνει εξώδικο στην Apple ή στην HP , ή σε άλλες τόσες εταιρίες.
Αυτό που εξέφρασα εν τέλει, είναι αυτό που προκύπτει από το Νόμο και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο (άρα τεκμηριώνεται). Θα ήθελα κι εγώ να ίσχυε ότι θέλουν οι περισσότεροι. Αλλά δυστυχώς με το υπάρχον Νομικό πλαίσιο δεν είναι εφικτό.


Είχα πρόβλημα σε laptop HP στους 14 μήνες και δεν είχα αγοράσει επέκταση,αρνήθηκα το κόστος επισκευής μητρικής(αλλαγή) που ήταν 600Ε και έβαλα δικηγόρο ο οποίος με το χαρτί της άρνησης επισκευής από το εξουσιοδοτημένο σέρβις τους και την απόδειξη αγοράς υπέβαλλε μήνυση στην HP Greece. Πήρε 1 μήνα (ίσως και παραπάνω) η διαδικασία αλλά με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν ότι θα καλύψουν το κόστος αν αποσύρω τη μήνυση.
Άρα αυτό που λες δεν τεκμηριώνεται, γιατί αν τεκμηριωνόταν δεν θα κάλυπταν ποτέ κάτι το οποίο μπορούσαν να αποδείξουν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι.

Αναρτημένη εικόνα


#160   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 12/10/2012 - 00:13

Η HP υποχώρησε από τα δικαιώματά της για λόγους μάρκετιγκ ή για τους δικούς της λόγους. Αυτό δεν τεκμηριώνει πως είχες δίκαιο.
Κι εγώ έχω ένα laptop της Dell και μου κάλυψαν το τροφοδοτικό για βλάβη στο καλώδιο του που μου κόπηκε. Μαγκιά τους!

Τελευταία επεξεργασία από: gxk, 12/10/2012 - 00:18


#161   Bluster

Bluster

    iPH newbie

  • 87 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 12/10/2012 - 00:15

Καλησπέρα,θα σας πω κι εγώ μια δικιά μου περίπτωση.Πριν 18 μήνες αγόρασα έναν imac από το Public.Τη δεύτερη μέρα χρήσης παρατηρώ γκρι σκιές στην οθόνη.Το πηγαίνω στο Public και απαιτώ αντικατάσταση με καινούριο.Μου το αντικατέστησαν αμέσως.Μόλις ενεργοποίησα τον καινούριο imac παρατηρώ πως έχει καμμένο pixel.Το πηγαίνω πάλι πίσω στο Public και ζητάω πάλι αντικατάσταση γιατί δε γίνεται να δίνω 2.500euro και να παίρνω ελαττωματικό προϊόν.Πάλι μου το αντικατέστησαν με καινούριο.Του κουτιού.Εκείνη τη στιγμή μπροστά μου έβγαλαν καινούριο μηχάνημα απ την αποθήκη στο κουτί του και μου το παρέδωσαν.Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση του Public.Καλό είναι ν' αναφέρουμε και τα θετικά,όχι μόνο τ' αρνητικά.

#162   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 12/10/2012 - 00:20

Δεν είμαι δικηγόρος και πριν κάνω μήνυση συμβουλεύτηκα δικηγόρο.
Επίσης και σε αυτό το τόπικ δικηγόροι είπαν ότι υποχρεούται να δίνει 2 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας βάσει του Ευρωπαϊκού δικαίου.

Αν είσαι δικηγόρος και έχεις άλλη άποψη θέλω να μου πεις τις πηγές σου και όχι αφηρημένα,οι προηγούμενοι επικαλέστηκαν νόμους του Ευρωπαϊκού δικαίου και νόμους από το Φ.Ε.Κ.

Εγώ πάντως άκουσα τότε το δικηγόρο μου και δεν έχασα και δεν θεωρώ ότι το έκαναν για λόγους μάρκετινγκ.

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 12/10/2012 - 00:25

Αναρτημένη εικόνα


#163   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8362 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 12/10/2012 - 00:45

Επίσης ερμηνεύεις το ότι οι εταιρείες συμορφώνονται ως αποτέλεσμα μάρκετινγκ.

Που το στηρίζεις αυτό?

#164   gxk

gxk

    iPH newbie

  • 30 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 12/10/2012 - 07:55

Δεν είμαι δικηγόρος και πριν κάνω μήνυση συμβουλεύτηκα δικηγόρο.
Επίσης και σε αυτό το τόπικ δικηγόροι είπαν ότι υποχρεούται να δίνει 2 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας βάσει του Ευρωπαϊκού δικαίου.

Αν είσαι δικηγόρος και έχεις άλλη άποψη θέλω να μου πεις τις πηγές σου και όχι αφηρημένα,οι προηγούμενοι επικαλέστηκαν νόμους του Ευρωπαϊκού δικαίου και νόμους από το Φ.Ε.Κ.

Εγώ πάντως άκουσα τότε το δικηγόρο μου και δεν έχασα και δεν θεωρώ ότι το έκαναν για λόγους μάρκετινγκ.


Επειδή οι απόψεις μου είναι αφηρημένες θέλω να μου αναφέρεις τους νόμους που υπάρχουν και υποχρεώνουν τους κατασκευαστές για χορήγηση εγγύησης διάρκειας 2 ετών σε προϊόντα μετά την αγορά - κατά τη χρήση- ενώ αυτά λειτουργούσαν υποδειγματικά κατά την παράδοση τους - κατά την αγορά -.

#165   ioik

ioik

    iPH User

  • 199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 12/10/2012 - 08:11

Μετά την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών (31999L0044) η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν.3043/2002/ ΦΕΚ 192/21-8-2002 (71999L0044) και ανάμεσα στα άλλα αναφέρει:

Άρθρο 540
Δικαιώματα του αγοραστή
Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:
1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
2. να μειώσει το τίμημα
3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.

Με το με Αριθμ. Πρωτ.Ζ1/71/27 /-01 -2003 έγγραφο η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή απέστειλε διευκρινιστική εγκύκλιο προς όλους τους εμπλεκόμενους, εμπόρους δηλ -καταναλωτικές ενώσεις- νομαρχίες-δικηγορικούς συλλόγους κτλ, για την πιστή εφαρμογή του νόμου.
Στα αυτοκίνητα απο όσο γνωρίζω, ως κινητά αντικείμενα ισχύει διετή εγγύηση, ή μήπως και αυτό ειναι μάρκετινγκ των εταιριών για να μην χάσουν πελάτες!





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες