Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
557 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#91   dreamangel25

dreamangel25

    iPH Addict

  • 827 μηνύματα
  • Twitter:@@Ssou28
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:dreamangel25

Δημοσίευση 29/08/2012 - 19:12

εγω παντως οταν αγορασα το 4s απο oteshop οταν το ανοιξα σπιτι παρατηρησα οτι σπιτι επιανε μια γραμμη σημα ή καθολου ενω κανονικα με το 4αρι ειχε full και η συσκευη με το που την εβαλα στον φορτιστη πρεπει να ειχε 80 βαθμους (που λεει ο λογος ) εκαιγε τρελα!την επομενη μερα την πηγα στο oteshop την ειδε εκει ο πωλητης και μου εφερε καινουργια του κουτιου αντικατασταση!(το κουτι το πηρα κλειστο)μονο το imei της συσκευης αλλαξε και εννοειται την εγγυηση!δεν ξερω παντως οσες φορες εχω παει στο oteshop ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη!τωρα αν περασει ο χρονος και αν εχω ακομα το s και αν παθει κατι,θα δω τι θα μου πουνε!

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#92   ioik

ioik

    iPH User

  • 199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 29/08/2012 - 19:16

Àρθρο 4 «Εμπορία από απόσταση αγαθών» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Έχεις 10 ημέρες απο την παραλαβή του προϊόντος να στο αντικαταστήσουν ή να σου επιστρέψουν τα χρήματα σου εντός 30 ημερών!!

#93   thanosdk

thanosdk

    iPH Contributor

  • 1052 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 29/08/2012 - 19:19

Àρθρο 4 «Εμπορία από απόσταση αγαθών» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Έχεις 10 ημέρες απο την παραλαβή του προϊόντος να στο αντικαταστήσουν ή να σου επιστρέψουν τα χρήματα σου εντός 30 ημερών!!


Αυτο ακριβως ειναι, αλλα δεν ειναι απο αποσταση μιας και το παραλαμβανεις επισης επιτοπου στο καταστημα, πχ εγω επιτοπου το αγορασα και επιτοπου μου εγινε η αντικατασταση με ολοκαινουργιο.Οποτε ισχυουν και οι δυο περιπτωσεις.

Τελευταία επεξεργασία από: thanosdk, 29/08/2012 - 19:19


#94   parafron4

parafron4

    iPH Elite Poster

  • 2800 μηνύματα
  • Twitter:@parafron4
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad mini Retina
  • GameCenter:parafron4-

Δημοσίευση 29/08/2012 - 19:25

το αναφερει κ εδω http://www.efpolis.g...=startdown&id=8

#95   montecristo

montecristo

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:monte cristo!

Δημοσίευση 29/08/2012 - 20:44

πριν λιγο επεστρεψα απο το golden i στο cosmos και ρωτησα ενα παλικαρι καποια πραγματα και μου ειπε οτι δεν υπαρχει νομος που λεει οτι πρεπει να δινουν 2 χρονια εγγυηση
οπως δεν υπαρχει νομος για doa σε περιπτωση ελαττωματικης συσκευης...ειναι απλα οδηγιες που οποιος θελει τις ακολουθει και οποιος θελει οχι.....

αν δηλαδη μου κατσει ελαττωματικη συσκευη ειτε λογο καμμενων pixel η λογο αλλου προβληματος ακομα και τη πρωτη μερα να το παω πισω θα το στειλουν στο service και θα
μου δωσουν ανακατασκευασμενο....

αντε βγαλε ακρη τωρα


κλασικες εμπορικες, συγνωμη, π@π@ριες. Αλλα δυστηχως ετσι ειναι. Εαν εχεις γνωστο βεβαια, και την 364η ημερα στο αλλαζει.
Ολοι οσοι ειναι εξουσιοδοτημενα service, ποια ειναι αυτα - ειναι αλλη ιστορια, ασχετως τι επισκευαζουν πλυντηρια,αμαξια,κυλοτες κλπ μπορουν να προβουν σε αντικαταστασεις ακομα και εκτος εγγυησης πχ μετα το περας του χρονου ή πχ λογω υγρασιας, διοτι πολυ απλα, παντα υπαρχει ενα περιθωριο σε μια συνεργασια, της ταξης 2%, και ποσο μαλλον με σοβαρες εταιρειες οπως apple, που εχει κυρος , να αναγνωριζει αντικαταστασεις ανευ αποδειξεων.Δηλ. στα 100 iphone με εργοστασιακη βλαβη να βαλεις 2 που τα εσπασες εσυ, μην βιαστειτε να πειτε οτι.. " ελα ρε φιλε τι μας λες τωρα, που ζεις" δεν σου λεω απλως μια γνωμη, αλλα την εμπειρια μου, μικρη - μεγαλη οτι ειναι.
Αλλα ελα πες μου εσυ τωρα, αυτο το 2-3% ποιος το κραταει, ο βασικος εισαγωγεας iphone των βαλκανιων co.mote? οι dealer? ποιοι? οποτε υγρασια και τελειωσε η μπουγαδα δυστηχως για εμας.

#96   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/09/2012 - 10:41

εμενα πάντως απο τη γενικη γραμματεια καταναλωτη μου είπαν πως το κινητο(iph4) έχει 1 έτος εγγύηση(προβλημα με home button). Για να ισχύσουν τα 2 ετη θα πρεπει να κινηθω δικαστικά,εκει θα κληθω να αποδείξω πως το κινητο είχε πρόβλημα εξαρχής.

Εύγε στα παιδιά.Άσχετοι κι επικίνδυνοι.

πριν λιγο επεστρεψα απο το golden i στο cosmos και ρωτησα ενα παλικαρι καποια πραγματα και μου ειπε οτι δεν υπαρχει νομος που λεει οτι πρεπει να δινουν 2 χρονια εγγυηση
οπως δεν υπαρχει νομος για doa σε περιπτωση ελαττωματικης συσκευης...ειναι απλα οδηγιες που οποιος θελει τις ακολουθει και οποιος θελει οχι.....

αν δηλαδη μου κατσει ελαττωματικη συσκευη ειτε λογο καμμενων pixel η λογο αλλου προβληματος ακομα και τη πρωτη μερα να το παω πισω θα το στειλουν στο service και θα
μου δωσουν ανακατασκευασμενο....

αντε βγαλε ακρη τωρα

Σου απάντησαν ήδη οι φίλοι εδώ, 24μηνη εγγύηση ή σωστότερα χρονικό διάστημα διετίας για κάλυψη των δικαιωμάτων του αγοραστή

Επειδη διαβασα με προσοχη την αποψη των δυο φιλων δικηγόρων που έγραψαν, θα ήθελα να ακουσω και τη γνώμη τους.Αυτο που πλέον αναρωτιέται κανείς είναι ποιος και τι συμφέροντα έχει για να επιτρέπει στην Apple να κάνει ότι θέλει να και να επιβάλει εγγύηση ενός έτους; Ποια είναι δηλαδή η Apple και η Ευρώπη και η νομοθεσια της την φοβούνται;;;;
Σας κάνω αυτήν την ερώτηση με αφορμή ότι παγκόσμιοι κολοσσοί που η Apple μπροστα τους είναι ψίχουλα, υποχρεώθηκαν απο την ευρωπαϊκή Ένωση και απο τη νομοθεσια της να παρέχουν διετή εγγύηση στα προιοντα τους και όπως καταλαβαίνεται αναφέρομαι στις αυτοκινητοβιομηχανίες!!!!!
Πως δηλαδή η ευρωπαϊκή νομοθεσια υποχρέωσε την Daimler(Mercedes),Toyota,BMW και όλες τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να δώσουν διετη εγγύηση στα προϊόντα τους και δεν μπορει να το κάνει με την Apple???
Και μην μου πείτε ότι ένα αυτοκίνητο κάνει χιλιάδες ευρω γιατί αν κάνουμε αναλογία πόσο κάνει ένα iPhone/iPad, σε αναλογία με τα αυτοκίνητα, έχει όσο μια Ferrari!
Ευχαριστω, καλο απόγευμα!


http://www.neagenia...._katanaloti.pdf
Σελίδα 20-22! Νόμος 3043/21-08-02 Που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 192/21-08-02 σχετικά με την ευρωπαϊκή οδηγία 99/44EC

Απλή είναι η απάντηση.Πόσοι καταναλωτές έχουν πάει κόντρα στην apple για το συγκεκριμένο ζήτημα;πόσες καταγγελίες να έχουν γίνει; Ελάχιστες. Ή έχεις ακούσει κάποια καταγγελία εναντίον της apple από ευρωπαικά θεσμικά όργανα; Όχι.

Για να μας πουν και οι δικηγόροι της παρέας...

(όχι ότι ξέρουν όλη τη νομοθεσία απ'έξω, αλλά ίσως να ξέρουν καλύτερα το που να κοιτάξουν...)

Και εγώ νόμο δε βρίσκω.

Αντίθετα από ότι διαβάζω, μου δίνεται η εντύπωση ότι μάλλον "υπηρεσία" είναι το DOA και όχι υποχρέωση...

Η εγγύηση υπάρχει.

Το θέμα του νομικά θεσπισμένου DOA πολύ φοβάμαι τελικά ότι είναι ένας "αστικός μύθος" του ίντερνετ που έγινε τόσο πιστευτός που υποχωρούν και μαγαζιά μπροστά του...

DOA 7 ημερών δεν υπάρχει πουθενά στον νόμο.Είναι εξτρά υπηρεσία που παρέχει ένα κατάστημα ενδυναμώνοντας την αξιοπιστία του για ευνόητους λόγους (ανταγωνισμός κλπ).
Δεν υποχρεούται εκ του νόμου (εξαλλλου υπάρχουν οι γενικές διατάξεις που μας καλύπτουν) , να παράσχει τέτοια υποχρέωση, εδώ έχουμε εφαρμογή ενδοτικού δικαίου. Εξηγώ:το δίκαιό μας είναι αναγκαστικό κι ενδοτικό. Διατάξεις αναγκαστικού δικαίου είναι στην περίπτωσή μας εδώ οι διατάξεις της 24 μηνης εγγύησης, τα πραγματικά ελαττώματα κλπ. , δηλαδή ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει παρέκλιση από αυτές.
Αντιθέτως το DOA είναι ενδοτικό δίκαιο, δηλαδή μια επιπλέον συμφωνία των συμβαλλόμενων μερών (πωλητής-αγοραστής) προς το συμφέρον του αγοραστή, η οποία φυσικά δεσμεύει τον πωλητή και εφόσον την παράσχει θα πρέπει και να την τηρήσει.
Το DOA βρίσκεται ως έννοια στο άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα: "Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)" καθώς και σε άλλες διατάξεις του Γενικού Ενοχικού Δικαίου (ενοχή=η έννομη σχέση για πράξεις και παροχές στις συμβάσεις που απορρέουν από το Νόμο ή τις επιμέρους συμφωνίες των συμβαλλομένων μερων)

Ελπιζω να βοήθησα.

Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 02/09/2012 - 10:49


#97   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 02/09/2012 - 10:53

Πλήρως κατανοητός και περιεκτικός...Ευχαριστούμε.

Η αντικατάσταση της καινούριας συσκευής εφόσον δεν παρέχεται DOA με μεταχειρισμένη αναφέρεται πουθενά στο νόμο;

Αναρτημένη εικόνα


#98   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/09/2012 - 11:04

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.
 
Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

#99   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 02/09/2012 - 11:13

Ευχαριστούμε πολύ ήσουν πολύ κατατοπιστικός.

Αναρτημένη εικόνα


#100   ioik

ioik

    iPH User

  • 199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 02/09/2012 - 11:32

Ωραία μας τα είπες και πολυ σωστά, αυτο που δεν μας λες είναι τι φοβάται το ευρωπαϊκό νομοθετικό όργανο και δεν υποχρεώνει την μικρή Apple να εφαρμόσει διετη εγγύηση!!!!

#101   pontiaras

pontiaras

    iPH Contributor

  • 1440 μηνύματα
  • Twitter:@BasilisIoanidis
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad Pro
  • GameCenter:Pafralis30

Δημοσίευση 02/09/2012 - 12:02

Ολα ειναι θεμα εκφοβισμου καθαρα και μονο.... σας το λεω απο προσωπικη πειρα! λιγο τσαγανο χρειαζεται και να μην τρωτε παπαδες! το doa νομικα δεν υφιστατε σας το λεω σαν νομικος! ειναι κατι που στο παρεχουν πολλα μαγαζια για θεμα σχεσης πελατη/καταστηματος και ανυσχισεις της σχεσης αυτης! Παντως εχουμε ολοι απο το ΝΟΜΟ 2 χρονια εγγυησης και οποιος το αρνηθει με μια απειλη μηνυσης θα εχετε αυτο που θελετε γιατι κακα τα ψεμματα κανεις δεν εχει διαθεση να τρεχει στα δικαστηρια ουτε καν οι ιδιο οι καταστηματαρχες!

Ωραία μας τα είπες και πολυ σωστά, αυτο που δεν μας λες είναι τι φοβάται το ευρωπαϊκό νομοθετικό όργανο και δεν υποχρεώνει την μικρή Apple να εφαρμόσει διετη εγγύηση!!!!

Οχι, υποχρεουτε ΜΙΑ ΧΑΡΑ!

#102   afanoulis

afanoulis

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • GameCenter:nikiforosvin

Δημοσίευση 02/09/2012 - 12:14

δουλευω στην μια απ τις εταιριες τηλεπικοινωνιων και μεχρι στιγμης για ολα τα κινητα (μαζι και τα iphone) καλυπτονται απο 2 χρονια (η αποδειξη αγορας ειναι η εγγυηση).
οταν μου ερχεται ενα κινητο για service καταχωρω την ημερομηνια αγορας του ωστε να μην υπαρχει κοστος αντικαταστασης ή περναω το imei το οποιο μου πεταει την ημερομηνια (σε περιπτωση που η αποδειξη εχει χαθει).

δεν μου εχει τυχει να βγαλουν κοστος για ενα κινητο εντος 2ετιας και δεν εχω διαβασει ποτε την αιτιολογια για υγρασια κλπ κλπ.


μια ερωτηση ομως..
στις περιπτωσεις που καποιος φερει ενα κινητο για service (15μερες σιγουρα χωρις κινητο)
ζητησει προσωρινη συσκευη για να κανει την δουλεια του και για καποιο λογο δεν υπαρχει,
εκει το καταστημα εχει υποχρεωση να βρει η ειναι προαιρετικη υπηρεσια?

#103   ioik

ioik

    iPH User

  • 199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 02/09/2012 - 12:30

δουλευω στην μια απ τις εταιριες τηλεπικοινωνιων και μεχρι στιγμης για ολα τα κινητα (μαζι και τα iphone) καλυπτονται απο 2 χρονια (η αποδειξη αγορας ειναι η εγγυηση).
οταν μου ερχεται ενα κινητο για service καταχωρω την ημερομηνια αγορας του ωστε να μην υπαρχει κοστος αντικαταστασης ή περναω το imei το οποιο μου πεταει την ημερομηνια (σε περιπτωση που η αποδειξη εχει χαθει).

δεν μου εχει τυχει να βγαλουν κοστος για ενα κινητο εντος 2ετιας και δεν εχω διαβασει ποτε την αιτιολογια για υγρασια κλπ κλπ.


μια ερωτηση ομως..
στις περιπτωσεις που καποιος φερει ενα κινητο για service (15μερες σιγουρα χωρις κινητο)
ζητησει προσωρινη συσκευη για να κανει την δουλεια του και για καποιο λογο δεν υπαρχει,
εκει το καταστημα εχει υποχρεωση να βρει η ειναι προαιρετικη υπηρεσια?

Δεν είναι υποχρεωμένο να παρέχει δωρεάν συσκευή, μπορει να προσφέρει συσκευή με κάποιο αντίτιμο και είναι στα θελω του πελάτη να δεχτεί ή οχι!

#104   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/09/2012 - 13:50

Ωραία μας τα είπες και πολυ σωστά, αυτο που δεν μας λες είναι τι φοβάται το ευρωπαϊκό νομοθετικό όργανο και δεν υποχρεώνει την μικρή Apple να εφαρμόσει διετη εγγύηση!!!!

Δε νομίζω να φοβάται κάτι, ήδη εκτός της Πορτογαλίας κινήθηκαν κι αλλες ευρωπαικές χώρες εναντίον της πρόσφατα αν θυμάμαι καλά.

δουλευω στην μια απ τις εταιριες τηλεπικοινωνιων και μεχρι στιγμης για ολα τα κινητα (μαζι και τα iphone) καλυπτονται απο 2 χρονια (η αποδειξη αγορας ειναι η εγγυηση).
οταν μου ερχεται ενα κινητο για service καταχωρω την ημερομηνια αγορας του ωστε να μην υπαρχει κοστος αντικαταστασης ή περναω το imei το οποιο μου πεταει την ημερομηνια (σε περιπτωση που η αποδειξη εχει χαθει).

δεν μου εχει τυχει να βγαλουν κοστος για ενα κινητο εντος 2ετιας και δεν εχω διαβασει ποτε την αιτιολογια για υγρασια κλπ κλπ.


μια ερωτηση ομως..
στις περιπτωσεις που καποιος φερει ενα κινητο για service (15μερες σιγουρα χωρις κινητο)
ζητησει προσωρινη συσκευη για να κανει την δουλεια του και για καποιο λογο δεν υπαρχει,
εκει το καταστημα εχει υποχρεωση να βρει η ειναι προαιρετικη υπηρεσια?

Και ναι και όχι.αν κάποιος αγοράσει ένα κινητό και σχεδόν αμέσως παρουσιάσει προβλημα, τότε σύμφωνα και με την αρχή της καλής πίστης , προσωπικά θεωρώ πως έχει υποχρέωση να του βρει αφού τον αφήνει ακάλυπτο.Σ αυτ´η την περίπτωση θα ζητούσα αντικατάσταση και μετέπειτα θα υπαναχωρούσα από τη συμβαση και θα ζητούσα και αποζημίωση για περαιτέρω ζημία (πχ χρειάζομαι το τηλέφωνο για τη δουλειά μου και οι 2 εβδομάδες είναι απαγορευτικές για μένα),
Αρθ. 543. - Ελλείψεις κατά τη σύναψη.
 
(Έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας - δικαίωμα του αγοραστή να απαιτήσει αποζημίωση)
Αν κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή λείπει η συνομολογημένη ιδιότητα του πράγματος, ο αγοραστής δικαιούται, αντί για τα δικαιώματα του άρθρου 540, να απαιτήσει αποζημίωση για μη εκτέλεση της σύμβασης ή, σωρευτικά με τα δικαιώματα αυτά, να απαιτήσει αποζημίωση για τη ζημία που δεν καλύπτεται από την άσκησή τους. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση παροχής ελαττωματικού πράγματος, η οποία οφείλεται σε πταίσμα του πωλητή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)
Η κάθε περιπτωση λοιπόν κρίνεται ξεχωριστά.
Λογικά και εφοσον ειστε ετοιμος να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση της πώλησης επιστρεφοντας το κινητό και ενημερώνοντας περί αποζημίωσης, εχοντας κανει μια κόσμια φασαρία διότι το τηλέφωνο σας είναι απαραίτητο, θεωρώ πως θα βρεθεί προσωρινο τηλέφωνο σε 1-2 μέρες για να κάνουμε τη δουλειά μας :)

Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 02/09/2012 - 13:56


#105   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 536 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 03/09/2012 - 09:25

Εύγε στα παιδιά.Άσχετοι κι επικίνδυνοι.

Σου απάντησαν ήδη οι φίλοι εδώ, 24μηνη εγγύηση ή σωστότερα χρονικό διάστημα διετίας για κάλυψη των δικαιωμάτων του αγοραστή

Απλή είναι η απάντηση.Πόσοι καταναλωτές έχουν πάει κόντρα στην apple για το συγκεκριμένο ζήτημα;πόσες καταγγελίες να έχουν γίνει; Ελάχιστες. Ή έχεις ακούσει κάποια καταγγελία εναντίον της apple από ευρωπαικά θεσμικά όργανα; Όχι.



DOA 7 ημερών δεν υπάρχει πουθενά στον νόμο.Είναι εξτρά υπηρεσία που παρέχει ένα κατάστημα ενδυναμώνοντας την αξιοπιστία του για ευνόητους λόγους (ανταγωνισμός κλπ).
Δεν υποχρεούται εκ του νόμου (εξαλλλου υπάρχουν οι γενικές διατάξεις που μας καλύπτουν) , να παράσχει τέτοια υποχρέωση, εδώ έχουμε εφαρμογή ενδοτικού δικαίου. Εξηγώ:το δίκαιό μας είναι αναγκαστικό κι ενδοτικό. Διατάξεις αναγκαστικού δικαίου είναι στην περίπτωσή μας εδώ οι διατάξεις της 24 μηνης εγγύησης, τα πραγματικά ελαττώματα κλπ. , δηλαδή ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει παρέκλιση από αυτές.
Αντιθέτως το DOA είναι ενδοτικό δίκαιο, δηλαδή μια επιπλέον συμφωνία των συμβαλλόμενων μερών (πωλητής-αγοραστής) προς το συμφέρον του αγοραστή, η οποία φυσικά δεσμεύει τον πωλητή και εφόσον την παράσχει θα πρέπει και να την τηρήσει.
Το DOA βρίσκεται ως έννοια στο άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα: "Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)" καθώς και σε άλλες διατάξεις του Γενικού Ενοχικού Δικαίου (ενοχή=η έννομη σχέση για πράξεις και παροχές στις συμβάσεις που απορρέουν από το Νόμο ή τις επιμέρους συμφωνίες των συμβαλλομένων μερων)

Ελπιζω να βοήθησα.


Κατατοπιστικά και αναλυτικότατα.. Οπως και απολύτως ορθά..
Μια συμβουλή μόνο: Αν και έχουν χιλιοειπωθεί αυτά (σε παλιότερα ποστ έχουν / εχω γραφεί) να ξέρεις πως μπορεί να εκφράζεις/εκφράζουμε επαγγελματική άποψη, αλλά στο τέλος, ο καθένας εδώ θα έχει την δική του άποψη. Ναι. Γιατί θεωρούν άποψη την εφαρμογή του Νόμου. Οπως όλοι οι Ελληνες (είτε καταναλωτές, είτε πωλητές).
Για τον λόγο αυτό, προτιμώ να σιωπώ και να μην προβαίνω σε περαιτέρω αναλύσεις και απαντήσεις.
Οποιος θέλει να καταλάβει, καταλαβαίνει.
Προσυπογράφω, λοιπόν, όσα αναφέρεις παραπάνω, και θεωρώ το θέμα - για εμένα προσωπικά- για ακόμη μια φορά ( :) λήξαν...

Τελευταία επεξεργασία από: zvrikos, 03/09/2012 - 09:26





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες