Ρε παιδιά τι μανία είναι αυτή που έχετε πάθει με το ξεβάφει δεν ξεβάφει.Κινητό παίρνετε όχι Rolls Royce.
Ακόμα και να ξεβάψει που εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα το πας πίσω στο κατάστημα και το στέλνουν στο service και σου δίνουν άλλο.
Σιγά να μην ξεβάψει και κάτσω να τρίβω με σφουγγαράκια και με γυαλόχαρτα λες και είμαι φανοποιός.Έδωσα 739,00 Ευρώ που τα δούλεψα με πολύ κόπο και ζητάω από την εταιρεία που το προμηθεύει τα μέγιστα τελεία και παύλα .
Ξεκολείστε λοιπόν με αυτήν την καλημέρα και απολαύστε ,σκίστε το τηλέφωνο σας και μην το έχετε σαν να είναι ασθενής στην εντατική σε μηχανική υποστήριξη.
Την καλημέρα μου σε όλους και μην ξεχνάτε η ζωή είναι μικρή και δεν πρέπει να σκάμε και να στενοχωριόμαστε για τέτοια πράγματα.;-)
Φίλε, όσο και αν προσπαθώ να συμφωνήσω με αυτό που λες ... , όταν μιλάμε για μια συσκευή του 1000αρικού, τότε ΝΑΙ μιλάμε για την Rolls Royce των κινητών!! Άρα
έχουμε απαίτηση να παίρνουμε αυτό ακριβώς που πληρώνουμε!! Φαντάσου να πάρεις μια Rolls Royce και μετά από λίγες μέρες να ξεβάψει ή την πάρεις εργοστασιακά με σημάδια!! Πρώτα απ' όλα θ' απολυόντουσαν ΌΛΟΙ οι υπάλληλοι της συγκεκριμένης παρτίδας και θα σου έκαναν δώρο άλλη μια καινούργια ---μιας και έτσι λειτουργούν οι μεγάλες εταιρείες!! Στην Apple όμως, οτιδήποτε κατασκευαστικά ή λειτουργικά κουλό/στραβό/περίεργο παρουσιάζεται σαν ...""" έλα μωρέ περίεργε, πως κάνεις έτσι?? Μια χαρά είναι όλα! Έτσι είναι το φυσιολογικό"""
Τελευταία επεξεργασία από: JohnHasio, 09/11/2012 - 14:56