Εδώ και λίγες ημέρες όταν προσπαθήσω να κάνω update στις εφαρμογές του iPad μου, αποτυγχάνει και μου βγάζει το εξής μήνυμα:
"Δεν είναι δυνατή η σύνδεση στο iTunes Store"
Το παράξενο είναι ότι με το το iPhone 4S τα updates γίνονται κανονικά...
Μήπως έχει τύχει και σε κάποιον άλλον?
Πως λύνεται?
Εχω το πρόσφατο iPad (6 μηνών) με iOS 6...
Δεν μπορώ να κάνω update στις εφαρμογές μου!
Από
vits
, 31/10/2012 15:31
1 μήνυμα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 31/10/2012 - 15:31
Ad
#2
Δημοσίευση 31/10/2012 - 15:36
Για κανε μια δοκιμη σε αυτο..
Κλεισε την εφαρμογη του appstore που τρεχει απο κατω, πηγαινε στις ρυθμισεις και κλεισε την αυτοματη ρυθμιση της ωρας και πηγαινε την ημερομηνια ενα μηνα μετα..
Ανοιξε το appstore και δες αν μπορει να συνδεθει..
Κλεισε την εφαρμογη του appstore που τρεχει απο κατω, πηγαινε στις ρυθμισεις και κλεισε την αυτοματη ρυθμιση της ωρας και πηγαινε την ημερομηνια ενα μηνα μετα..
Ανοιξε το appstore και δες αν μπορει να συνδεθει..
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες