Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 1 ψήφοι

Η Vodafone δεν δίνει DOA για iphone 5


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
42 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 16/11/2012 - 18:21

Μόλις παρέλαβα και για καλή μου τύχη όλα φαίνονται οκ. 16άρι μαύρο.
Αλλά δεν παύει να είναι απαράδεκτη η πολιτική αυτή, είτε είναι της vodafone είτε της apple.
Πως δεν έπαθα καρδιακό επεισόδιο όταν το άνοιξα.

απο που παρελαβες;;
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   sveltosss

sveltosss

    iPH newbie

  • 64 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2012 - 18:23

Vodafone Μελλισίων.

Μου είπαν ότι παρέλαβαν σήμερα 16άρια αλλά έχουν και λίστα αναμονής. Όποιος θέλει ας δοκιμάσει...

#33   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 16/11/2012 - 23:57

Απλα για γελια....

Συνημμένα αρχεία

  • Συνημμένο αρχείο  cc.png   34.15KB   35 λήψεις


#34   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/11/2012 - 01:06

τα πραγματα ειναι απλα.δεν μπορεις να ανοιξεις συσκευη πριν την πληρωσεις.πληρωνεις,ανοιγεις μπροστα τους.αν εχει προβλημα την παιρνει πισω.το doa ισχυει κανονικα.οτι αλλο ισχυριστουν ειναι μπαρουφες.

ΛΑΘΟΣ.Θα καταλάβεις παρακάτω.σε καλύπτουν οι γενικές διατάξεις και όχι το DOA.

Υπάρχει κάτι πάνω στο οποίο μπορούμε να στηριχτούμε? Κάποιος νόμος?

Δεν θέλει τσαμπουκά το θέμα.θελει λόγια ωραία και τίμια.πληρωνεις 700+ευρω και το κινητο πρεπει να ειναι κατι παραπάνω απο αψεγαδιαστο.το ανοιγετετε μπροστά τους και ετσι δεν μπορεί να σας το αρνηθεί κανεις.τα περί μη doa της Vodafone και της καθε Vodafone τα ακούω βερεσε οταν πρόκειται να πληρώσω για να απόκτησω κατι.



Όπως έχω ξαναπεί , το DOA σαν νομική έννοια βρίσκεται στο άρθρο 559 του ΑΚ.


Αρθ. 559. - Παροχή εγγύησης.

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002).

Το DOA λοιπόν είναι μια ΕΞΤΡΑ παροχή την οποία δίνει όποιος θέλει για να τον προτιμήσει ο καταναλωτής-αγοραστής.Δεν είναι υποχρεωτική για κανέναν. Μη συγχέετε το DOA με τις γενικές διατάξεις του νόμου.Αυτό το λέω γιατί αυτό που έγραψε ο φίλος παραπάνω "τα περί μη doa της Vodafone και της καθε Vodafone τα ακούω βερεσε οταν πρόκειται να πληρώσω για να απόκτησω κατι." είναι λάθος όπως το διατυπώνει.Ηθικά έχει δίκιο ναι και καλώς το λέει, νομικά είναι λανθασμένο όμως, διότι η βονταφον δεν είπε πως δίνει DOA και εξάλλου καλύπτεται από τις γενικές διατάξεις.
Εάν λοιπόν κάποιοςδιαφημίζει πως δίνει DOA,είναι υποχρεωμένος να το παράσχει.Μόνο όμως αν λέει πως το δίνει.
Αν δείτε επίσης το άρθρο λέει "Αν ο πωλητής ή τρίτος.." , οπότε θεωρητικά θα μπορούσε το κάθε μαγαζί ανεξάρτητα από την apple να δίνει το DOA, όπως και γίνεται δηλαδή. Απλώς η βονταφον έχει επιλέξει να μη δίνει.

Πάμε τώρα στις γενικές διατάξεις που ισχύουν.


Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Θα πάρω λίγο την περίπτωση των γρατζουνιών και της βαφής που φεύγει.Είναι πραγματικό ελάττωμα ; Φυσικά, δεν τίθεται θέμα. είναι επουσιώδες ; μια μικρή γρατζουνιά θα ήταν σίγουρα ένα επουσιώδες ελάττωμα, αλλά ένα κινητό που ξεφλουδίζει και ξεβάφει σε πολλά σημεία και δείχνει εικόνα παλαιού κινητου σε έναν μήνα (μιλάμε και για ένα πανάκριβο κινητό), είναι κινητό με βαρβάτο πραγματικό ελάττωμα.Άρα μπορούμε να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση.
. Πιέστε για αλλαγή επιτόπου, εκτός αν αποδεδειγμένα δεν υπάρχει άλλη συσκευή εκείνη τη στιγμη.Τότε πιέστε περισσότερο με το να -σύμφωνα και με τα παραπάνω, που ανέφερα- υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (είτε πρόκειται για μια κανονική αγορά είτε για ανανέωση/νέο συμβόλαιο με επιδότηση).Ο στόχος πρέπει να είναι να μας το αλλάξουν με καινούριο σύντομα,αν πραγματικά εκείνη την ώρα δε μπορούν.

Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 17/11/2012 - 01:08


#35   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 17/11/2012 - 01:12

ΛΑΘΟΣ.Θα καταλάβεις παρακάτω.σε καλύπτουν οι γενικές διατάξεις και όχι το DOA.




Όπως έχω ξαναπεί , το DOA σαν νομική έννοια βρίσκεται στο άρθρο 559 του ΑΚ.


Αρθ. 559. - Παροχή εγγύησης.

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002).

Το DOA λοιπόν είναι μια ΕΞΤΡΑ παροχή την οποία δίνει όποιος θέλει για να τον προτιμήσει ο καταναλωτής-αγοραστής.Δεν είναι υποχρεωτική για κανέναν. Μη συγχέετε το DOA με τις γενικές διατάξεις του νόμου.Αυτό το λέω γιατί αυτό που έγραψε ο φίλος παραπάνω "τα περί μη doa της Vodafone και της καθε Vodafone τα ακούω βερεσε οταν πρόκειται να πληρώσω για να απόκτησω κατι." είναι λάθος όπως το διατυπώνει.Ηθικά έχει δίκιο ναι και καλώς το λέει, νομικά είναι λανθασμένο όμως, διότι η βονταφον δεν είπε πως δίνει DOA και εξάλλου καλύπτεται από τις γενικές διατάξεις.
Εάν λοιπόν κάποιοςδιαφημίζει πως δίνει DOA,είναι υποχρεωμένος να το παράσχει.Μόνο όμως αν λέει πως το δίνει.
Αν δείτε επίσης το άρθρο λέει "Αν ο πωλητής ή τρίτος.." , οπότε θεωρητικά θα μπορούσε το κάθε μαγαζί ανεξάρτητα από την apple να δίνει το DOA, όπως και γίνεται δηλαδή. Απλώς η βονταφον έχει επιλέξει να μη δίνει.

Πάμε τώρα στις γενικές διατάξεις που ισχύουν.


Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Θα πάρω λίγο την περίπτωση των γρατζουνιών και της βαφής που φεύγει.Είναι πραγματικό ελάττωμα ; Φυσικά, δεν τίθεται θέμα. είναι επουσιώδες ; μια μικρή γρατζουνιά θα ήταν σίγουρα ένα επουσιώδες ελάττωμα, αλλά ένα κινητό που ξεφλουδίζει και ξεβάφει σε πολλά σημεία και δείχνει εικόνα παλαιού κινητου σε έναν μήνα (μιλάμε και για ένα πανάκριβο κινητό), είναι κινητό με βαρβάτο πραγματικό ελάττωμα.Άρα μπορούμε να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση.
. Πιέστε για αλλαγή επιτόπου, εκτός αν αποδεδειγμένα δεν υπάρχει άλλη συσκευή εκείνη τη στιγμη.Τότε πιέστε περισσότερο με το να -σύμφωνα και με τα παραπάνω, που ανέφερα- υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (είτε πρόκειται για μια κανονική αγορά είτε για ανανέωση/νέο συμβόλαιο με επιδότηση).Ο στόχος πρέπει να είναι να μας το αλλάξουν σύντομα,αν πραγματικά εκείνη την ώρα δε μπορούν.

ΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟ αυτο το κατεβατο που εγραψες αφορα το νομικο τμημα της εκαστοτε εταιριας και οχι τον καταναλωτη αλλα και να τον αφορα

εδω η εταιρια απ'οτι βλεπεις τα ριχνει στην Apple και δεν εχει το θαρρος-θρασσος να το παραδεχθει.Και για τη συγκεκριμενη περιπτωση που δεν εχει - δεν

θελει να δωσει doa θα επρεπε να το τονιζει σε μια τοσο ακριβη και ευαισθητη......συσκευη σαν το 5αρι...ΑΥΤΑ.

Τελευταία επεξεργασία από: pavlossss, 17/11/2012 - 01:13


#36   kp86

kp86

    iPH newbie

  • 45 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 17/11/2012 - 01:21

Στην περίπτωση που απευθυνθεί κανεις στην γενική γραμμάτια καταναλωτή και στο εκποιζω τι αποτέλεσμα θα εχει ;

#37   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 17/11/2012 - 01:22

ΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟ αυτο το κατεβατο που εγραψες αφορα το νομικο τμημα της εκαστοτε εταιριας και οχι τον καταναλωτη αλλα και να τον αφορα

εδω η εταιρια απ'οτι βλεπεις τα ριχνει στην Apple και δεν εχει το θαρρος-θρασσος να το παραδεχθει.Και για τη συγκεκριμενη περιπτωση που δεν εχει - δεν

θελει να δωσει doa θα επρεπε να το τονιζει σε μια τοσο ακριβη και ευαισθητη......συσκευη σαν το 5αρι...ΑΥΤΑ.

ΟΟΟΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟ αυτο το κατεβατό το έγραψα απτην καλή μου διάθεση να ξεκαθαρίσω νομικά τα πράγματα με απλά ελληνικά για να τα καταλάβει αυτός που δεν είναι νομικός. ΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΟΟΟΟΟ αυτό το κατεβατό ΣΕ αφορα, ΜΕ αφορά, ΜΑΣ αφορά ως καταναλωτές.Σου εξήγη
σα πως ΚΑΛΥΠΤΕΣΑΙ απο γενικές διατάξεις και σου έδωσα λύση. Δεν περίμενω ευχαριστώ από κανέναν, ανιδιοτελώς το κάνω.
Συμφωνώ μαζί σου στο ηθικό σημείο.Η βονταφον όμως αφού δε διαφημίζει DOA (σε αντίθεση με άλλους που το διατυμπανίζουν) δεν υποχρεούται νομικά να στο δώσει. Και μιας και έχουν έτσι τα πράγματα μην την προτιμάς.

#38   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 17/11/2012 - 01:22

Εφόσον ο νόμος δεν προβλέπει DOA είναι προαιρετικό για την κάθε εταιρία να το παρέχει. Ηθικά πρέπει να το παρέχει, νομικά όχι.

Ο καθένας επιλέγει από που αγοράζει και ξέρει από πριν τους όρους.

Αναρτημένη εικόνα


#39   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6398 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 17/11/2012 - 01:28

ΛΑΘΟΣ.Θα καταλάβεις παρακάτω.σε καλύπτουν οι γενικές διατάξεις και όχι το DOA.




Όπως έχω ξαναπεί , το DOA σαν νομική έννοια βρίσκεται στο άρθρο 559 του ΑΚ.


Αρθ. 559. - Παροχή εγγύησης.

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002).

Το DOA λοιπόν είναι μια ΕΞΤΡΑ παροχή την οποία δίνει όποιος θέλει για να τον προτιμήσει ο καταναλωτής-αγοραστής.Δεν είναι υποχρεωτική για κανέναν. Μη συγχέετε το DOA με τις γενικές διατάξεις του νόμου.Αυτό το λέω γιατί αυτό που έγραψε ο φίλος παραπάνω "τα περί μη doa της Vodafone και της καθε Vodafone τα ακούω βερεσε οταν πρόκειται να πληρώσω για να απόκτησω κατι." είναι λάθος όπως το διατυπώνει.Ηθικά έχει δίκιο ναι και καλώς το λέει, νομικά είναι λανθασμένο όμως, διότι η βονταφον δεν είπε πως δίνει DOA και εξάλλου καλύπτεται από τις γενικές διατάξεις.
Εάν λοιπόν κάποιοςδιαφημίζει πως δίνει DOA,είναι υποχρεωμένος να το παράσχει.Μόνο όμως αν λέει πως το δίνει.
Αν δείτε επίσης το άρθρο λέει "Αν ο πωλητής ή τρίτος.." , οπότε θεωρητικά θα μπορούσε το κάθε μαγαζί ανεξάρτητα από την apple να δίνει το DOA, όπως και γίνεται δηλαδή. Απλώς η βονταφον έχει επιλέξει να μη δίνει.

Πάμε τώρα στις γενικές διατάξεις που ισχύουν.


Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Θα πάρω λίγο την περίπτωση των γρατζουνιών και της βαφής που φεύγει.Είναι πραγματικό ελάττωμα ; Φυσικά, δεν τίθεται θέμα. είναι επουσιώδες ; μια μικρή γρατζουνιά θα ήταν σίγουρα ένα επουσιώδες ελάττωμα, αλλά ένα κινητό που ξεφλουδίζει και ξεβάφει σε πολλά σημεία και δείχνει εικόνα παλαιού κινητου σε έναν μήνα (μιλάμε και για ένα πανάκριβο κινητό), είναι κινητό με βαρβάτο πραγματικό ελάττωμα.Άρα μπορούμε να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση.
. Πιέστε για αλλαγή επιτόπου, εκτός αν αποδεδειγμένα δεν υπάρχει άλλη συσκευή εκείνη τη στιγμη.Τότε πιέστε περισσότερο με το να -σύμφωνα και με τα παραπάνω, που ανέφερα- υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (είτε πρόκειται για μια κανονική αγορά είτε για ανανέωση/νέο συμβόλαιο με επιδότηση).Ο στόχος πρέπει να είναι να μας το αλλάξουν με καινούριο σύντομα,αν πραγματικά εκείνη την ώρα δε μπορούν.

ΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟ αυτο το κατεβατο που εγραψες αφορα το νομικο τμημα της εκαστοτε εταιριας και οχι τον καταναλωτη αλλα και να τον αφορα

εδω η εταιρια απ'οτι βλεπεις τα ριχνει στην Apple και δεν εχει το θαρρος-θρασσος να το παραδεχθει.Και για τη συγκεκριμενη περιπτωση που δεν εχει - δεν

θελει να δωσει doa θα επρεπε να το τονιζει σε μια τοσο ακριβη και ευαισθητη......συσκευη σαν το 5αρι...ΑΥΤΑ.


ευγε Λελλο :)

@Παυλο, αφου το λενε εξ αρχης οτι δεν δινουν, κ αφου δεν ειναι υποχρεωμενοι, τι απαιτεις ? δεν θελουν να δωσουν, δεν δινουν (νομικα ειναι καλυμενοι)
αφορα την πωλητικη συμπεριφορα αλλα δεν αφορα τους αγοραστες ??
μπορει να υφιστασταται ο ενας ορος χωρις τον αλλον ?

#40   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 17/11/2012 - 05:14

ευγε Λελλο :)

@Παυλο, αφου το λενε εξ αρχης οτι δεν δινουν, κ αφου δεν ειναι υποχρεωμενοι, τι απαιτεις ? δεν θελουν να δωσουν, δεν δινουν (νομικα ειναι καλυμενοι)
αφορα την πωλητικη συμπεριφορα αλλα δεν αφορα τους αγοραστες ??
μπορει να υφιστασταται ο ενας ορος χωρις τον αλλον ?

Που ακριβως το λεει και ποιον ενημερωσαν απο ποιο καταστημα.Με λεπτομερειες..

#41   Constantine32

Constantine32

    iPH newbie

  • 76 μηνύματα
  • Twitter:@cka2684
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini 4 +4G

Δημοσίευση 17/11/2012 - 09:51

Εγώ απο την Δευτέρα που μας πέρασε έχω αφήσει το 5αρι μου άσπρο στο κατάστημα Vodafone Βριλλησίων λόγω υποχώρησης του τζαμιού προς τα μέσα πάνω αριστερά. Το είχα παραλάβει Παρασκευή. Το άφησα αν και το παρέλαβα απο τα κεντρικά λόγω εταιρικού συμβολαίου, για να πάει πιό γρήγορα στην Arvato και να έχουμε πιό γρήγορη απάντηση οτι δέχονται το ελλάτωμα. Αν το είχα πάρει απο το κατάστημα σαν πελάτης όμως, με διαβεβαίωσε η κυρία "Στασινοπούλου" ότι θα μου είχε κάνει επιτόπου αντικατάσταση χωρίς δεύτερη σκέψη. Κάτι έλεγε για 7 ημέρες αλλαγή αλλά φαντάζομαι οτι στο iPhone5 τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Η πολιτική της Vodafone δεν είναι ξεκάθαρη καθώς και η όλη αντιμετώπιση είναι λίγο ύποπτη.

Στο κατάστημα πήγα μετά απο προτροπή του 1399 για να το δεί κάποιος δικός τους υπάλληλος σε κατάστημα της μαμάς εταιρίας. Το είδαν. Μετά όμως η κοπέλα στο 1399 μου είπε οτι θα πρέπει να το στείλουν στην Harvalato να το δούν και αυτοί. Κάθε φορά που μιλάγαμε μαζί τα πράγματα λίγο άλλαζαν κυρίως λόγω της πίεσής μου να αλλαχτεί άμμεσα η συσκευή απο τη Vodafone με σφραγισμένη. Μία ότι πρέπει να το δούν για να μιλήσουν με την Apple για να δουν αν υπάρχει οδηγία!!??? μία ότι δεν υπάρχει ακόμα υποστύριξη για iPhone5..... Αλλα ντάλλα της Παρασκευής το γάλα....

Η κοπέλα στο κατάστημα το ανέλαβε προσωπικά, αν και δεν ήταν δική της ευθύνη, συννενοήθηκε με το 1399, το έστειλε κατεπείγον στην Arvato, και το παλεύει όσο μπορεί. Περισσότερο απο τους υπεύθυνους του λογαριασμού μας στο εταιρικό μπορώ να πώ.

Δε ξέρω τι θα γίνει αλλά είμαι αποφασισμένος να το φτάσω όπου πάει. Συσκευή απο Arvato δεν πρόκειτε να δεχτώ και έχω ζητησει, ότι γίνει να γίνει στο κατάστημα πλέον.

Ξέρω τα περι Arvato και τα ανακατασκευασμένα και τα λοιπά..... απλά εγώ δεν παραλαμβάνω. Ας το κρατήσουν να το βλέπουν.

#42   corsair65

corsair65

    iPH newbie

  • 39 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 17/11/2012 - 10:17

παραπομπή από το site του e-shop gr

Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival)


Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του
  • Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ
  • Για τα e-shop points των Αθηνών (Αχαρνές, Ελληνικό, Καλλιθέα, Νίκαια, Περιστέρι, Μαρούσι), καθώς και Σταυρούπολης, Ηρακλείου Κρήτης, Πάτρας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτόπου.
  • Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη
όπως λοιπόν φαίνεται ξεκάθαρα το DOA έχει να κάνει με την εκάστοτε εταιρεία και όχι με την apple

Τελευταία επεξεργασία από: corsair65, 17/11/2012 - 10:21


#43   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 17/11/2012 - 10:42

Εγώ απο την Δευτέρα που μας πέρασε έχω αφήσει το 5αρι μου άσπρο στο κατάστημα Vodafone Βριλλησίων λόγω υποχώρησης του τζαμιού προς τα μέσα πάνω αριστερά. Το είχα παραλάβει Παρασκευή. Το άφησα αν και το παρέλαβα απο τα κεντρικά λόγω εταιρικού συμβολαίου, για να πάει πιό γρήγορα στην Arvato και να έχουμε πιό γρήγορη απάντηση οτι δέχονται το ελλάτωμα. Αν το είχα πάρει απο το κατάστημα σαν πελάτης όμως, με διαβεβαίωσε η κυρία "Στασινοπούλου" ότι θα μου είχε κάνει επιτόπου αντικατάσταση χωρίς δεύτερη σκέψη. Κάτι έλεγε για 7 ημέρες αλλαγή αλλά φαντάζομαι οτι στο iPhone5 τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Η πολιτική της Vodafone δεν είναι ξεκάθαρη καθώς και η όλη αντιμετώπιση είναι λίγο ύποπτη.

Στο κατάστημα πήγα μετά απο προτροπή του 1399 για να το δεί κάποιος δικός τους υπάλληλος σε κατάστημα της μαμάς εταιρίας. Το είδαν. Μετά όμως η κοπέλα στο 1399 μου είπε οτι θα πρέπει να το στείλουν στην Harvalato να το δούν και αυτοί. Κάθε φορά που μιλάγαμε μαζί τα πράγματα λίγο άλλαζαν κυρίως λόγω της πίεσής μου να αλλαχτεί άμμεσα η συσκευή απο τη Vodafone με σφραγισμένη. Μία ότι πρέπει να το δούν για να μιλήσουν με την Apple για να δουν αν υπάρχει οδηγία!!??? μία ότι δεν υπάρχει ακόμα υποστύριξη για iPhone5..... Αλλα ντάλλα της Παρασκευής το γάλα....

Η κοπέλα στο κατάστημα το ανέλαβε προσωπικά, αν και δεν ήταν δική της ευθύνη, συννενοήθηκε με το 1399, το έστειλε κατεπείγον στην Arvato, και το παλεύει όσο μπορεί. Περισσότερο απο τους υπεύθυνους του λογαριασμού μας στο εταιρικό μπορώ να πώ.

Δε ξέρω τι θα γίνει αλλά είμαι αποφασισμένος να το φτάσω όπου πάει. Συσκευή απο Arvato δεν πρόκειτε να δεχτώ και έχω ζητησει, ότι γίνει να γίνει στο κατάστημα πλέον.

Ξέρω τα περι Arvato και τα ανακατασκευασμένα και τα λοιπά..... απλά εγώ δεν παραλαμβάνω. Ας το κρατήσουν να το βλέπουν.


Τα εχω πει απειρες φορες.doa ειναι στην διακριτικη ευχαιρεια του καταστηματος να θελει να το παρεχει.
Οσο εχει να κανει με την voda και την arvato εδω γελαμεεεεεεε!!!αυτα που λεει η arvato οτι μιλαει με την apple,χαχαχαχαχα παραμυθα μεγαληηηηηηηη!!!!εχω παει κινητο για αλλαγη και μου λενε εχει ανοιχθει και μετα απο επικοινωνια με την apple ,λεω θελω το ιστορικο της συνομιλιας και να δω που σας ειπε να βγει εκτος εγγυησης και μου λεει δεν γινεται ειναι στο συστημα μας,λεω ωραια θελω τα στοιχεια να επικοινωνησω και μου λεει και εγω τα βρηκα απο το σαιτ της apple.com.gr!!!!!
Οπα κατι παιζει εδω ε;;;χαχαχα!!!ναι τα κινητα απλα ανοιγουν την πλατη βλεπουν αν λειπει ή εχει αλαχθει κατι και το βγαζουν αντικατασταση....ολα τα αλλα ειναι παπατσες και εκανα καταγγελια και με πηρε voda και μου γλυφουν τα παπακια τωρα και μου δινουν ως αναγνωριση χρηματικο ποσο να αγορασω κινητο καινουριο.....επειδη τους ειπα οτι το σερβις ειναι απαραδεκτο οτι δεν υπαρχει επισημη επικοινωνια με την μαμα apple και οτι τα κινητα ειναι ανακατασκευασμενα και οχι κουτας παρθενα!!!
Και μου λεει κυριε το ξερουμε αλλα αυτη ειναι η οδηγια που εχουμε και για να το λυσουμε σας παρεχουμε χ ποσο να παρετε καινουρια.....
Γιατι λοιπον αν ολα ειναι σωστα κ νομιμα...να μου παρεχουν αυτη την δυνατοτητα;
Γιατι να θελουν να προστατεψουν την εταιρεια σερβις απο καταγγελια;
Τα συμπερασματα δικα σας και μην νομιζετε οτι cosmote k germanos ειναι καλυτερη.ειναι ακριβως το ιδιο και χειροτερα....
Οσο δεν υπαρχει επισημη apple ελλαδος στα κιηνητα...πακετο....μην ξεχασω στο apple.com.gr
Αν καλεσεις στον αριθμο σου λενε το σερβις απευθυνεται στους παροχους.....αρα ο κυριος της αρβατο....χμμμ....φυσικα ειπε ψεμματα...ωχ!!!γινονται τετοια πραγματα;;;;;μπααααααα!!!!!
Η επομενη μου κινηση θα ειναι μηνυση και κυνηγι ανελεητο.....Σε περιπτωση που ξαναγινει τετοιο σκηνικο σε μελλοντικη συσκευη μου...

iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες