Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 2 ψήφοι

iPhone 4s: 5 φορές στο service (παράνοια), 3 αλλαγές συσκευών με διαφορετικό πρόβλημα έκαστη


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
80 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   profitis

profitis

    iPH User

  • 155 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2013 - 00:03

Δεν υπάρχει Έλληνας αντιπρόσωπος για τα ελληνικά iPhone.

Εισάγονται κατευθείαν από τους παρόχους.

Όσο για το Γερμανό, πολλές φορές απορώ ΠΩΣ του ανέθεσε η Apple το service των iPhone....



Τηλ της Apple εδώ 00800 44145417.


Αυτό ειναι το τηλέφωνο του iStorm ; Το ανώτερο level τελος πάντων της Apple εδώ στην Ελλάδα είναι αυτοί;

Αν τους κάνω live iOS restore στο κάταστημα του Γερμανος, λογικά θα γραψουν πως το πρόβλημα ειναι hardware, δεν θα αντέξω να μου ξανακάνουν τις ίδιες ιστορίες με το να πηγαινοφερνουν το iPhone για software updates απο Χανιά - Αθήνα.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/01/2013 - 00:09

Αυτό σου εξηγώ.

Το "ανώτερο" level της Apple στην Ελλάδα όπως λες είναι η Infoquest.

ΑΛΛΑ ΟΧΙ για τα iPhone. Για τα iPhone που εισάγονται στην Ελλάδα, το ανώτερο level είναι ο πάροχος που τα εισάγει, στην περίπτωσή σου η Cosmote.

H Infoquest είναι υπεύθυνη μόνο για τα τηλέφωνα που αγοράζονται στο εξωτερικό.

Το τηλέφωνο που σου έδωσαν πριν είναι του ελληνικού τηλεφωνικού κέντρου της Apple.

#18   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 13/01/2013 - 00:15

Δυστυχώς παιδιά πρέπει ΟΛΟΙ να παραδεχτούμε (και το λέμε εδώ και καιρό) ότι ο σεβασμός της Apple προς τον καταναλωτή στην Ελλάδα στο επίπεδο του service είναι με κλίμακα από το 1-100, κάτω από το 0.

Με τόσα κρούσματα και τόσες καταγγελίες που σίγουρα έχει δεχτεί εδώ και χρόνια για το Γερμανό (που παίζει με εκατοντάδες ευρώ κάθε φορά εις βάρος του Έλληνα καταναλωτή που δεν του περισσεύουν και κάνει οικονομίες για να πάρει
κάτι που γουστάρει και δεν το σέβονται) αλλά και για άλλους γενικά, να διαιωνίζει μια τέτοια κατάσταση.
Και το καταλαβαίνουμε τελοσπάντων ότι το να φτιάξει ένα Apple Store δεν είναι συμφέρον γι αυτήν από 1002 μεριές και δεν μας λείπει ένα Apple Store για τα προϊόντα(εμένα δε μου λείπει γιατί μπορώ να βρω τα πάντα) αλλά για τις υπηρεσίες του.
Αν σεβόταν τον καταναλωτή λοιπόν θα έφτιαχνε ένα ΔΙΚΟ της (όχι εξουσιοδοτημένο) service και θα έδινε τέλος σ αυτήν την κωμωδία με το μπαλάκι των παρόχων. Τι κάνει τώρα; Δίνει τα κινητά στους παρόχους και μετά νίπτει τας χείρας λες και είναι καμμιά
εταιριούλα με μηδαμινό κύρος και χτεσινή. Φτιάξε ένα τιμημένο service ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι λίγοι καταναλωτές σου( σε σχέση με άλλες χώρες) όταν παίρνουν ένα ελαττωματικό iPhone από κουτί και τους δίνουν ανακατασκευασμένο με τα 1000 ζόρια και βάλε και κανόνες τι θα θεωρείται DOA και τι όχι. Υπεύθυνη για τις συσκευές είναι η Apple και όχι η Cosmote ,η Vodafone και η Wind.
Τι εκπαίδευση έχουν οι εξουσιοδοτημένοι που τους αναθέτει μια τόσο ακριβή υπηρεσία;

Ακόμα και η ΖΤΕ η κινέζικη έχει καλύτερο service στην Ελλάδα δυστυχώς.
Δεν ισχύει το ίδιο για τα macbook και τα iPad λόγω κάποιων APR που είναι επαγγελματίες(να μη λέμε ονόματα) και έχουν επαρκώς καταρτισμένο προσωπικό.

Αναρτημένη εικόνα


#19   el3ctronick

el3ctronick

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/01/2013 - 00:15

ε δεν εκανες και εσυ sw update πριν το πας εκει?!!! ελεος..εχει 13-1 σημερα..να δω τωρα τι ακρη θα βγαλεις..σε λυπαμαι.. .:(

#20   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 13/01/2013 - 00:16

Αυτό σου εξηγώ.

Το "ανώτερο" level της Apple στην Ελλάδα όπως λες είναι η Infoquest.

ΑΛΛΑ ΟΧΙ για τα iPhone. Για τα iPhone που εισάγονται στην Ελλάδα, το ανώτερο level είναι ο πάροχος που τα εισάγει, στην περίπτωσή σου η Cosmote.

H Infoquest είναι υπεύθυνη μόνο για τα τηλέφωνα που αγοράζονται στο εξωτερικό.

Το τηλέφωνο που σου έδωσαν πριν είναι του ελληνικού τηλεφωνικού κέντρου της Apple.


Νίκο η Infoquest αναλαμβάνει και από παρόχους τελικά..Δηλαδή αν έχεις Cosmote και για τους προφανείς λόγους δεν θέλεις το service της, αν το πας Infoquest το αναλαμβάνουν.
Είναι διασταυρωμένο.

Αναρτημένη εικόνα


#21   profitis

profitis

    iPH User

  • 155 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2013 - 00:25

ε δεν εκανες και εσυ sw update πριν το πας εκει?!!! ελεος..εχει 13-1 σημερα..να δω τωρα τι ακρη θα βγαλεις..σε λυπαμαι.. . :(


Σε κάθε περίπτωση έκανα, απλα το θέμα ειναι να τους το κάνω τώρα live και εκει, για να γραφτει απο τον τεχνικό τους στο φύλλο αναφοράς για την επισκευη, και να γλυτωσω τη μια φορα που πιστευω θα πάει και θα έρθει και η επισκευη θα ειναι ενα κλασσικο software restore.

#22   Ragnadriel

Ragnadriel

    iPH newbie

  • 40 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 13/01/2013 - 01:00

Δυστυχώς παιδιά πρέπει ΟΛΟΙ να παραδεχτούμε (και το λέμε εδώ και καιρό) ότι ο σεβασμός της Apple προς τον καταναλωτή στην Ελλάδα στο επίπεδο του service είναι με κλίμακα από το 1-100, κάτω από το 0.

Με τόσα κρούσματα και τόσες καταγγελίες που σίγουρα έχει δεχτεί εδώ και χρόνια για το Γερμανό (που παίζει με εκατοντάδες ευρώ κάθε φορά εις βάρος του Έλληνα καταναλωτή που δεν του περισσεύουν και κάνει οικονομίες για να πάρει
κάτι που γουστάρει και δεν το σέβονται) αλλά και για άλλους γενικά, να διαιωνίζει μια τέτοια κατάσταση.
Και το καταλαβαίνουμε τελοσπάντων ότι το να φτιάξει ένα Apple Store δεν είναι συμφέρον γι αυτήν από 1002 μεριές και δεν μας λείπει ένα Apple Store για τα προϊόντα(εμένα δε μου λείπει γιατί μπορώ να βρω τα πάντα) αλλά για τις υπηρεσίες του.
Αν σεβόταν τον καταναλωτή λοιπόν θα έφτιαχνε ένα ΔΙΚΟ της (όχι εξουσιοδοτημένο) service και θα έδινε τέλος σ αυτήν την κωμωδία με το μπαλάκι των παρόχων. Τι κάνει τώρα; Δίνει τα κινητά στους παρόχους και μετά νίπτει τας χείρας λες και είναι καμμιά
εταιριούλα με μηδαμινό κύρος και χτεσινή. Φτιάξε ένα τιμημένο service ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι λίγοι καταναλωτές σου( σε σχέση με άλλες χώρες) όταν παίρνουν ένα ελαττωματικό iPhone από κουτί και τους δίνουν ανακατασκευασμένο με τα 1000 ζόρια και βάλε και κανόνες τι θα θεωρείται DOA και τι όχι. Υπεύθυνη για τις συσκευές είναι η Apple και όχι η Cosmote ,η Vodafone και η Wind.
Τι εκπαίδευση έχουν οι εξουσιοδοτημένοι που τους αναθέτει μια τόσο ακριβή υπηρεσία;

Ακόμα και η ΖΤΕ η κινέζικη έχει καλύτερο service στην Ελλάδα δυστυχώς.
Δεν ισχύει το ίδιο για τα macbook και τα iPad λόγω κάποιων APR που είναι επαγγελματίες(να μη λέμε ονόματα) και έχουν επαρκώς καταρτισμένο προσωπικό.


Συμφωνώ (το επίπεδο του service στην Ελλάδα είναι τραγικότατο), αλλά με κάποιες παρατηρήσεις για να είμαστε όλοι καλύτερα ενημερωμένοι; Βασικά μην νομίζουμε ότι στο εξωτερικό τα πράγματα λύνονται...δια μαγείας.

> Ακόμα και στο εξωτερικό σε χώρες που έχει παρουσία η Apple με AppleCare support, η Apple είναι υπεύθυνη μόνο όσον αφορά το warranty των συσκευών, αλλά αν έπαιρνες νέο device άπο πωλητή πέραν από την Apple, για DOA/Refund στον πωλητή θα σε έστελνε. Τουλάχιστον το service είναι καλύτερο όπου έχει παρουσία και , και σε περιπτώσεις με repeated hardware failures βγάζεις μια άκρη απ'την εταιρεία την ίδια.
> Οι χώρες όπου η Αpple έχει παρουσία είναι... σχετικά λίγες. Οπότε στην ίδια θέση με εμάς είναι και οι περισσότερες χώρες του κόσμου.

Τελευταία επεξεργασία από: Ragnadriel, 13/01/2013 - 01:02


#23   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 13/01/2013 - 01:02

Συμφωνώ για το DOA, έχεις δίκιο δεν το διατύπωσα σωστά.
Δεν έχει παρουσία σε πολλές χώρες σίγουρα αλλά θα μπορούσε να έχει αυστηρότερους κανόνες και πιο καταρτισμένα service 100%.

Αναρτημένη εικόνα


#24   Rallye

Rallye

    iPH Member

  • 317 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 13/01/2013 - 01:04

και άμα ήταν όλα "σωστά" με την apple, τότε το forum τι λόγο ύπαρξης θα είχε? :P

Τελευταία επεξεργασία από: Rallye, 13/01/2013 - 01:05


#25   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 13/01/2013 - 01:06

Το MacRumors και τόσα άλλα support sites τι νόημα έχουν; ;)
Προβλήματα πάντα θα υπάρχουν, το θέμα είναι τι σεβασμό έχεις στο εκάστοτε πρόβλημά σου.

Αναρτημένη εικόνα


#26   Rallye

Rallye

    iPH Member

  • 317 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 13/01/2013 - 01:38

Το MacRumors και τόσα άλλα support sites τι νόημα έχουν; ;)
Προβλήματα πάντα θα υπάρχουν, το θέμα είναι τι σεβασμό έχεις στο εκάστοτε πρόβλημά σου.


Ότι νόημα είχε και η εμπλοκή του παπανδρέου με την πολιτική..Καμία! Ήρθε, κονόμησε, μας γαμ@#$ και ενα android (ο Σαμαράς) του πήρε τη θέση! Αποτέλεσμα? κοίτα γύρω σου.. :P (άσχετο αλλά ήθελα να το πω)

#27   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/01/2013 - 02:16

Εγώ απορώ γιατί για το έταιρο ελληνικό εξουσιοδοτημένο service, την Arvato, δεν έχει ακουστεί ούτε το 1/10 σε σύγκριση με τα όσα ακούμε κατά καιρούς για το Γερμανό.

Εκείνο βλέπω και λέω ότι και ο Γερμανός φταίει σε μεγάλο βαθμό πέρα απο την όποια Apple.

#28   profitis

profitis

    iPH User

  • 155 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2013 - 13:45

Ανακεφαλαιώνοντας, τι μπορώ να κάνώ:

0) Πάω τη Δευτέρα το κινητό στο service του Γερμανού για να το στείλω πίσω. Εννοείτια πως προσπαθώ να βάλω όσο πιο αναλυτικη και περιεκτικη περιγραφη στο πρόβλημα, διότι από το service σίγουρα αυτο που θέλουν να κάνουνε ειναι ενα software update. Να τους κάνω ενα live iOS restore για να το γράψουμε στο φυλλο της βλάβης οτι δεν φταίει το λογισμικο αλλα ειναι αστοχία υλικού;

1) Μετά επικοινωνώ με τα κεντρικά τους και μιλάω με τους υπευθύνους του Service. Σίγουρα απο το ενα αυτί θα τους μπει και απο το άλλο θα τους βγει, η εμπειρια μου απο τη προηγουμενη φορά μου λέει πως απλα ειναι απαράδεκτοι. Μπορώ με κάποιον τρόπο να τους πιέσω ώστε επιτέλους να με εξυπηρετήσουν όπως θα επρεπε εξ αρχής για να ξεμπερδεύω με αυτή την ιστορια;

2) Επικοινωνία με ΙΝ. ΚΑ. για γραπτή καταγγελία. Φίλε @Rallye σίγουρα δεν μπορώ να το εξαντλήσω νομικά το ζήτημα; Εκτός απο το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης και την τρελη ταλαιπωρια σε περιόδους που είμαι ιδιαιτερα πιεσμενος με ακαδημαικες και επαγγελματικες μου υποχρεωσεις, το iPhone αποτελεί ένα ερευνητικό και ακαδημαικό εργαλείο για μένα (ειμαι Ηλεκτρονικος Μηχανικός και Μηχανικος υπολογιστών) και το μεταπτυχιακο μου σχετίζεται την αναπτυξη μιας πλατφόρμας πολλων χρηστών πάνω στο iPhone. Οπότε ολη αυτη η ταλαιπωρια φυσικα και με επηρεαζει στη καθημερινότητα μου και στην εργασία μου (εκτός απο μεταπτυχιακός κανονικά δηλωμενος σαν ελ. επαγγελματιας πλεον). Πλέον ειναι το ηθικο κομματι της υποθέσης.

3) Επικοινωνία με το τηλέφωνο της Apple εδώ στην Ελλάδα και καπάκι και επικοινωνία με τα κεντρικα τους Αγγλία αν δεν βγάλω ακρη με εδώ Ελλάδα.

Το 1, 2, 3 με τι σειρα θα προτείνατε να τα κάνω;

Και όσο σκέφτομαι πως στις μεγάλες αλυσίδες στυλ Πλαίσιο κτλ κτλ, μόνο π@π@ δεν σου κάνουν κάθε φορα που μπαίνεις μέσα. Οχι οτι εκει δεν εχουν υπαρξει περιπτώσεις κακης εξυπηρέτησης, αλλα δεν νομιζω να προσεγγίζουν την απελπισία του service του Γερμανός.

Τελευταία επεξεργασία από: profitis, 13/01/2013 - 13:49


#29   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 13/01/2013 - 13:52

Φίλε εφόσον στο δέχονται συνεχώς και στο γυρνάνε πίσω είτε καινούργιο, είτε με ανταλλαγή, είναι καλυμμένοι. Δε μπορείς να κινηθείς νομικά γιατί τηρούν την "προβλεπόμενη" διαδικασία (άσχετα αν σε έχουν κάνει μπαλάκι).

Αυτό που θα σου πρότεινα να κάνεις είναι να γράψεις την ιστορία σου στα αγγλικά και να την στείλεις ηλεκτρονικά και γραπτώς στην apple στην Αμερική. Ίσως κάτι έτσι να βγάλεις..

Μμμμμ.... δεν είναι ακριβώς έτσι. Σαφώς και μπορεί να κινηθεί. Στο σενάριο που περιγράφεις, θα μπορούσε υποθετικά να αλλάζει συσκευές για πάντα. Δε θα μπορούσε να κάνει τίποτα δηλαδή;
Καλό είναι να δίνουμε συμβουλές όταν ξέρουμε. Νομικές εννοώ. Δικηγόρος είμαι.

Ανακεφαλαιώνοντας, τι μπορώ να κάνώ:

0) Πάω τη Δευτέρα το κινητό στο service του Γερμανού για να το στείλω πίσω. Εννοείτια πως προσπαθώ να βάλω όσο πιο αναλυτικη και περιεκτικη περιγραφη στο πρόβλημα, διότι από το service σίγουρα αυτο που θέλουν να κάνουνε ειναι ενα software update. Να τους κάνω ενα live iOS restore για να το γράψουμε στο φυλλο της βλάβης οτι δεν φταίει το λογισμικο αλλα ειναι αστοχία υλικού;

1) Μετά επικοινωνώ με τα κεντρικά τους και μιλάω με τους υπευθύνους του Service. Σίγουρα απο το ενα αυτί θα τους μπει και απο το άλλο θα τους βγει, η εμπειρια μου απο τη προηγουμενη φορά μου λέει πως απλα ειναι απαράδεκτοι. Μπορώ με κάποιον τρόπο να τους πιέσω ώστε επιτέλους να με εξυπηρετήσουν όπως θα επρεπε εξ αρχής για να ξεμπερδεύω με αυτή την ιστορια;

2) Επικοινωνία με ΙΝ. ΚΑ. για γραπτή καταγγελία. Φίλε @Rallye σίγουρα δεν μπορώ να το εξαντλήσω νομικά το ζήτημα; Εκτός απο το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης και την τρελη ταλαιπωρια σε περιόδους που είμαι ιδιαιτερα πιεσμενος με ακαδημαικες και επαγγελματικες μου υποχρεωσεις, το iPhone αποτελεί ένα ερευνητικό και ακαδημαικό εργαλείο για μένα (ειμαι Ηλεκτρονικος Μηχανικός και Μηχανικος υπολογιστών) και το μεταπτυχιακο μου σχετίζεται την αναπτυξη μιας πλατφόρμας πολλων χρηστών πάνω στο iPhone. Οπότε ολη αυτη η ταλαιπωρια φυσικα και με επηρεαζει στη καθημερινότητα μου και στην εργασία μου (εκτός απο μεταπτυχιακός κανονικά δηλωμενος σαν ελ. επαγγελματιας πλεον). Πλέον ειναι το ηθικο κομματι της υποθέσης.

3) Επικοινωνία με το τηλέφωνο της Apple εδώ στην Ελλάδα και καπάκι και επικοινωνία με τα κεντρικα τους Αγγλία αν δεν βγάλω ακρη με εδώ Ελλάδα.

Το 1, 2, 3 με τι σειρα θα προτείνατε να τα κάνω;

Και όσο σκέφτομαι πως στις μεγάλες αλυσίδες στυλ Πλαίσιο κτλ κτλ, μόνο π@π@ δεν σου κάνουν κάθε φορα που μπαίνεις μέσα. Οχι οτι εκει δεν εχουν υπαρξει περιπτώσεις κακης εξυπηρέτησης, αλλα δεν νομιζω να προσεγγίζουν την απελπισία του service του Γερμανός.

Μπορείς να πας νομικά. Και για να προλάβω κάποιον κακοπροαίρετο, δεν έχω κάποιο σκοπό να σου προτείνω να σε αναλάβω. Θα σου δώσω συμβουλές όμως, γιατί εδώ μέσα δεν αλιεύω πελάτες.
Θα γράψω αργότερα κάποια πράγματα.

Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 13/01/2013 - 13:59


#30   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.454 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 13/01/2013 - 14:18

Ακριβώς αυτο ειναι και το point μου εμένα. Οτι ισως φταιει και ο Ελληνας αντιπρόσωπος της Apple και η ίδια η Apple που δίνει τέτοια refubrished πίσω, που ειναι ΞΑΝΑ ελαττωματικά. Ομως όντως και το επιπεδο εξυπηρετήσης του γερμανος είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, με εξαιρεση τον εναν υπάλληλο στα κουνουπιδιανα χανίων, που το παιδι πραγματικα ειναι εξαιρετικο , αριστο απέναντι μου κάθε φορα και 1000% συνεργασιμο τοσο καιρο που το πηγαινοφέρνω το κινητό.

Πάρε τηλέφωνο στο Ελληνικό Apple Support πατάς την επιλογή 5 ΟΧΙ για iphone γιατί θα σε πετάξει εκτός que

και θα κλείσει η γραμμή και ζητάς λόγω τραγελαφικών καταστάσεων να μιλήσεις με το Customer Relations(Στα Αγγλικά).

Αν το πας έξυπνα θα παραλάβει η TNT την παλιά σου συσκευή με κουτιά κλπ και θα σου στείλει το CR Καινούριο

σφραγισμένο με 1 χρόνο εγγύηση από την αρχη.

Τελευταία επεξεργασία από: pavlossss, 13/01/2013 - 14:22


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες