Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2268 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1486   Tna

Tna

    iPH newbie

  • 31 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 13/04/2016 - 16:17

Μου χάλασε το μικρόφωνο της μπροστινής κάμερας σε Iphone 6 που το αγόρασα 28/3/2015 με τιμολόγιο

 Επικοινωνώ με το Seven από όπου το αγόρασα και στην αρχή μου λένε για 1 χρόνο.

 

Μιλάω με Infoquest Και κοντεύω να τρελαθώ με την απάντησh γιατί η κοπέλα στο τηλέφωνο με ενημέρωσε πως με τιμολόγιο δεν γίνεται δεκτή η εγγύηση !!!!!!!!!!!!! αλλά μόνο με απόδειξη. Το συζητήσαμε 2-3 λεπτά και μου είπαν πως είναι η οδηγία της Apple!!! Επίσης για μετά τον 1 χρόνο υπάρχει χρέωση 20€ για την εξέταση της συσκευής!!!!!!! 

 

Ξαναεπικοινωνώ με Seven Και μου λένε πως ισχύει τελικά η εγγύηση και πως έκαναν λάθος και θα το στείλουν στο service. Τους το στέλνω και επικοινωνώ ξανά με Infoquest. Μου λένε: Συσκευή με τιμολόγιο δεν γίνεται δεκτή αν έχει παρέλθει το πρώτο έτος. 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1487   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 13/04/2016 - 16:25

Ξαναεπικοινωνώ με Seven Και μου λένε πως ισχύει τελικά η εγγύηση και πως έκαναν λάθος και θα το στείλουν στο service. Τους το στέλνω και επικοινωνώ ξανά με Infoquest. Μου λένε: Συσκευή με τιμολόγιο δεν γίνεται δεκτή αν έχει παρέλθει το πρώτο έτος. 

 

Για ακόμη μια φορά.. Το τιμολόγιο δεν αλλάζει κάτι στο κομμάτι της εγγύησης. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση σε αυτό.

 

Κοινώς οι άνθρωποι της Info σου λένε μ@κακίες.

 

Βέβαια, ο 2ος χρόνος ανήκει στον πωλητή να σε καλύψει, στη προκειμένη τα Seven. Mη τρελαίνεσαι.

 

Αν πάλι στο στείλουν πίσω, μίλα με Συνήγορο του Καταναλωτή.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1488   Tna

Tna

    iPH newbie

  • 31 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 13/04/2016 - 17:27

Δεν βλέπω και πολλές εναλλακτικές μετά να πω την αλήθεια. Γενικά είναι απαράδεκτο πάντως



#1489   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 13/04/2016 - 19:30

Μου χάλασε το μικρόφωνο της μπροστινής κάμερας σε Iphone 6 που το αγόρασα 28/3/2015 με τιμολόγιο

 Επικοινωνώ με το Seven από όπου το αγόρασα και στην αρχή μου λένε για 1 χρόνο.

 

Μιλάω με Infoquest Και κοντεύω να τρελαθώ με την απάντησh γιατί η κοπέλα στο τηλέφωνο με ενημέρωσε πως με τιμολόγιο δεν γίνεται δεκτή η εγγύηση !!!!!!!!!!!!! αλλά μόνο με απόδειξη. Το συζητήσαμε 2-3 λεπτά και μου είπαν πως είναι η οδηγία της Apple!!! Επίσης για μετά τον 1 χρόνο υπάρχει χρέωση 20€ για την εξέταση της συσκευής!!!!!!! 

 

Ξαναεπικοινωνώ με Seven Και μου λένε πως ισχύει τελικά η εγγύηση και πως έκαναν λάθος και θα το στείλουν στο service. Τους το στέλνω και επικοινωνώ ξανά με Infoquest. Μου λένε: Συσκευή με τιμολόγιο δεν γίνεται δεκτή αν έχει παρέλθει το πρώτο έτος. 

Διετία με τιμολόγιο



#1490   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 14/04/2016 - 08:09

Για ακόμη μια φορά.. Το τιμολόγιο δεν αλλάζει κάτι στο κομμάτι της εγγύησης. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση σε αυτό.

Κοινώς οι άνθρωποι της Info σου λένε μ@κακίες.

Βέβαια, ο 2ος χρόνος ανήκει στον πωλητή να σε καλύψει, στη προκειμένη τα Seven. Mη τρελαίνεσαι.

Αν πάλι στο στείλουν πίσω, μίλα με Συνήγορο του Καταναλωτή.

Εφτασα το θεμα αυτο στο υπουργειο οικονομικων.
Συζητησαμε για αρκετη ωρα και προσπαθησαν με κατι νομικιστικες εκφρασεις να μου "εξηγησουν". Οταν ειδαν πως "κατειχα" το θεμα και αρχισα εγω να τους αναφερω την νομολογια και τις αποφασεις, αναδιπλωθηκαν. Θα το ξαναεξετασουμε και θα σας κοινοποιησουμε την αποφαση μας. Μεχρι τωρα τιποτα βεβαια.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι εμπλεκει αυτη τη μπουρδα περι τιμολογιου. Θα μπορουσε απο την αρχη να λεει οτι εφοσον ειστε στον 2ο χρονο απευθυνθειτε στον πωλητη και να τελειωνει η ιστορια. Νομιζω πως ολες οι περιπτωσεις που εχει αρνηθει επικαλουμενη το τιμολογιο, βρισκονταν στο 2ο ετος της εγγυησης.

#1491   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 14/04/2016 - 12:02

Χαρά στο κουράγιο σου καταρχάς που έκατσες να εξηγήσεις τα αυτονόητα. Μόνο γι' αυτό.

 

Το θέμα είναι πως αυτή η μακ@κία του τιμολογίου είναι γενικότερη. Θα μάθουν σιγά σιγά (ήδη το κάνουν) όπως έγινε και με τη 2ετία.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1492   Tna

Tna

    iPH newbie

  • 31 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 15/04/2016 - 18:26

Χαρά στο κουράγιο σου καταρχάς που έκατσες να εξηγήσεις τα αυτονόητα. Μόνο γι' αυτό.

 

Το θέμα είναι πως αυτή η μακ@κία του τιμολογίου είναι γενικότερη. Θα μάθουν σιγά σιγά (ήδη το κάνουν) όπως έγινε και με τη 2ετία.

το πρόβλημα είναι πως ταλαιπωρούμαστε εμείς επειδή κάποιοι αποφασίζουν να μην εφαρμώζουν τα αυτονόητα. Κρίμα.



#1493   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/04/2016 - 18:33

Τα αυτονόητα ευτυχώς στο τέλος εφαρμόζονται.

 

Το κακό είναι οτι θα πρέπει να τρέξεις και να κυνηγήσεις. Μιας και στην Ελλάδα είμαστε/

 

** Μιλάω πάντα για το θέμα του τιμολογίου. Με τη 2ετία έμαθαν (για τα καλά) όλοι.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1494   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 15/04/2016 - 19:10

Μην ξεχνάτε ότι πριν 2-3 χρόνια ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια που λένε τώρα για το τιμολόγιο έλεγαν για τη διετία.

 

Με σάλιο και υπομονή που λένε...



#1495   Tna

Tna

    iPH newbie

  • 31 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 18/04/2016 - 17:28

Σήμερα με ενημέρωσαν από το seven πως το Service Στην ελλάδα ΔΕΝ αναγνωρίζει το τιμολόγιο και εκ τούτου δεν δέχονται να το επισκευάσουν!

 

Εκτός του ότι έυχομαι στην INfoquest να έχει την τύχη αντίστοιχων περιπτώσεων στην ελλάδα, απλά αρκούμαι στο να τους καταγγείλω



#1496   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 18/04/2016 - 17:58

Σήμερα με ενημέρωσαν από το seven πως το Service Στην ελλάδα ΔΕΝ αναγνωρίζει το τιμολόγιο

Καινούρια ατάκα αυτή. Στο Συνήγορο του Καταναλωτή λοιπόν να σου πούν και ευχαριστώ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1497   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 21/04/2016 - 15:57

Σήμερα με ενημέρωσαν από το seven πως το Service Στην ελλάδα ΔΕΝ αναγνωρίζει το τιμολόγιο και εκ τούτου δεν δέχονται να το επισκευάσουν!

Εκτός του ότι έυχομαι στην INfoquest να έχει την τύχη αντίστοιχων περιπτώσεων στην ελλάδα, απλά αρκούμαι στο να τους καταγγείλω

Το seven ειναι ο πωλητης σου ;
Βρισκεσαι στον 2ο χρονο ;
Εαν ναι, ειναι απλα υπευθυνος να σε καλυψει και θα το κανει τελικα.
Η ενασχοληση με την ινφο μονο ψυχοφθορα θα ειναι και στο τελος θα μαθεις οτι η απορριψη ηρθε απο την apple.

#1498   Tna

Tna

    iPH newbie

  • 31 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 25/04/2016 - 14:29

Καλησπέρα,

τελικά η Infoquest το αρνήθηκε αλλά μετά από συνομιλία με Apple εγκρίθηκε και σήμερα στείλαν refurbished.

 

Οι άνθρωποι στην Apple μου είπαν πως ο μόνος έλεγχος που γίνεται απο μεριάς τους είναι σε 1 ερωτηματολόγιο που ο πελάτης δηλώνει αν χρησιμοποιεί την συσκευή περισσότερο ως καταναλωτής ή για business λόγους (Το συμπλήρωσα) και πως η εγγύηση ειναι τουλάχιστον 2 έτη σύμφωνα με την Ευρωπαικό νόμο. Ήταν κατηγορηματικοί στο θέμα τιμολογίου ή απόδειξης και είπαν πως δεν το εξετάζουν σαν νομικό έγγραφο ούτε για κάτι άλλο πέραν της ημερομηνίας αγοράς.

 

Για εμένα είναι θέμα quest

 

Επίσης στο seven μου είπαν πως η Info το αρνείται συνήθως σε όλους και πως πρώτη φορά έγινε να το αποδεχτούν και μου ζήτησαν πληροφορίες σχετικά


Τελευταία επεξεργασία από: Tna, 25/04/2016 - 14:30


#1499   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 25/04/2016 - 15:15

Αρχίζει και βγαίνει άκρη και εκεί. Σε ένα χρόνο θα είναι και αυτό παρελθόν και θα το δέχονται παντού κανονικά.



#1500   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH User

  • 191 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 25/04/2016 - 17:43

Μου χάλασε το μικρόφωνο της μπροστινής κάμερας σε Iphone 6 που το αγόρασα 28/3/2015 με τιμολόγιο
 Επικοινωνώ με το Seven από όπου το αγόρασα και στην αρχή μου λένε για 1 χρόνο.
 
Μιλάω με Infoquest Και κοντεύω να τρελαθώ με την απάντησh γιατί η κοπέλα στο τηλέφωνο με ενημέρωσε πως με τιμολόγιο δεν γίνεται δεκτή η εγγύηση !!!!!!!!!!!!! αλλά μόνο με απόδειξη. Το συζητήσαμε 2-3 λεπτά και μου είπαν πως είναι η οδηγία της Apple!!! Επίσης για μετά τον 1 χρόνο υπάρχει χρέωση 20€ για την εξέταση της συσκευής!!!!!!! 
 
Ξαναεπικοινωνώ με Seven Και μου λένε πως ισχύει τελικά η εγγύηση και πως έκαναν λάθος και θα το στείλουν στο service. Τους το στέλνω και επικοινωνώ ξανά με Infoquest. Μου λένε: Συσκευή με τιμολόγιο δεν γίνεται δεκτή αν έχει παρέλθει το πρώτο έτος.


Το ίδιο μου είπαν κ εμενα για ενα iPhone 5s. Θα το παω σήμερα στο Γερμανό να δω τι θα μου πουν. 16 μήνες κινητό κ τρίζει η οθόνη:-)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (5)