Έχω το γνωστό πρόβλημα με το wifi στο iphone 4s (αγορασμένο 11/2012) μετά την αναβάθμιση στο ios 7.
Στο OTEShop (από όπου το αγόρασα) μου είπαν ότι η εγγύηση είναι 1 χρόνος.
Τους κατήγγειλα στο συνήγορο του καταναλωτή και μου έστειλαν επιστολή να πάω το κινητό μου για να το ελέγξουν. Πριν από λίγες ημέρες μου απάντησαν ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση και το κόστος επισκευής είναι 210€!!!
Εννοείται πως δεν πρόκειται να τους αφήσω έτσι και θα το συνεχίσω μέχρι να βγάλω άκρη.
Μήπως να απευθυνθώ και κάπου αλλού; Έχετε ακούσει για παρόμοιες καταστάσεις;
Δε πληρώνεις τίποτα και σε κανέναν. Ούτε δικηγόρο χρειάζεσαι.
Θα πας ξανά τη συσκευή και θα ζητήσεις να σταλεί στο Service με εκτυπωμένο αυτό.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
Αλλά και τους νόμους απο εδώ.
Παρόμοιο περιστατικό εδώ. Μπορείς να πάρεις και στο Support της Apple εδώ να ανοίξεις Case iD.