αιτηση φορητοτητας και ο παραχος μου ουτε ασχοληθηκε..
Από
incas3
, 31/05/2013 08:29
23 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#16
Δημοσίευση 31/05/2013 - 11:03
δεν είναι το ίδιο τμήμα πίστεψε με δεν είναι καν στο ίδιο κτήριο και όπως είπα έχουν άλλη τιμολογιακή πολιτική. Ναι γιατί όπως είπα όταν υπογράψεις και μετά γίνεται η αίτηση και πολύ απλά την απορρίπτουν. Έτσι ακριβώς πήρα το 4άρι από vodafon πήγα σε κατάστημα wind υπέγραψα όλα τα χαρτιά με πήραν από την voda και δέχτηκα την προσφορά τους και μετά με πήραν από wind και μου είπαν λυπούμαστε αλλά η αίτηση σας απορρίφθηκε.
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
Ad
#17
Δημοσίευση 31/05/2013 - 13:22
Μετα απο τα παραπονα μου στο φορουμ(οντως δεν ειναι η γκομενα που φτυνω και μετα περιμενω να με ψαχνει
)με πηραν τηλεφωνο και μου εκαναν προταση απο 240 ευρω που πληρωνα -----109 και ενα παγιο δωρο(μετα απο πιεση μου) στα ιδια προγραμματα που βρισκομου και πριν(θα μπορουσαν και καλυτερα αν σκεφτεις οτι εχω ιδια προσφορα με την αλλη εταιρια που μου εκανε προταση και στην οποια δεν ημουν ποτε συνδρομ.)απο την καινουρια ειπαν θα με ξαναπαρουν...απο την παλια μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι καλυτερο...
βαση της περσινης χρεωσης μου εχω πληρωσει στη εταιρια 1500ε περισσσοτερα αποτη θα πληρωνα με τη φετινη προσφορα..στα ιδια προγραμματα
(καλος μαλ..ας ειμαι και του λογου μου) λετενα το παλεψω και κιαλλο ??αυτοι μου ελεγαν οτι ηταν αδυνατο να γινει τιποτε καλυτερο...
Σας ευχαριστω ολους για το support!!
περυσι 12 μηνες 2880 ευρω
φετος (νεα προσφορα) 1212 ευρω
πως σας φαινεται??
να μουντζωθω η οχι??
βαση της περσινης χρεωσης μου εχω πληρωσει στη εταιρια 1500ε περισσσοτερα αποτη θα πληρωνα με τη φετινη προσφορα..στα ιδια προγραμματα
Σας ευχαριστω ολους για το support!!
περυσι 12 μηνες 2880 ευρω
φετος (νεα προσφορα) 1212 ευρω
πως σας φαινεται??
να μουντζωθω η οχι??
Τελευταία επεξεργασία από: incas3, 31/05/2013 - 13:26
#18
Δημοσίευση 31/05/2013 - 14:41
Δυστυχώς πολλοί από εμάς έχουμε κάποια πάγια έξοδα που δεν ασχολούμαστε και μας μειώνουν κάθε μήνα το οικογενειακό μας προύπολογισμο.
Εμένα είναι η δουλειά μου αυτή να μειώνω το κόστος από κάποια πάγια έξοδα που έχουν σχεδόν όλοι κάθε μήνα(δεν αναφέρω το είδος εργασίας μου για να μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση) και οι πελάτες μου όλοι μου λένε "τόσα χρόνια δεν το ήξερα και πλήρωνα τόσα πολλά".
Τώρα από εδώ και πέρα θα ασχολείσαι μία φορά τον χρόνο με τα έξοδα του κινητού σου.
Εμένα είναι η δουλειά μου αυτή να μειώνω το κόστος από κάποια πάγια έξοδα που έχουν σχεδόν όλοι κάθε μήνα(δεν αναφέρω το είδος εργασίας μου για να μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση) και οι πελάτες μου όλοι μου λένε "τόσα χρόνια δεν το ήξερα και πλήρωνα τόσα πολλά".
Τώρα από εδώ και πέρα θα ασχολείσαι μία φορά τον χρόνο με τα έξοδα του κινητού σου.
#19
Δημοσίευση 31/05/2013 - 14:54
ουσιαστικα πρεπει να βαλουμε στο ετησιο προγραμμα μας(πριν τη ληξη συμβολαιου) την ανανεωση των συμφωνιων μας...και αποσο καταλαβαινω αν ασχοληθεις μονο με τη μειωση του παγιου σου μπορεις να βγαλεις 2 συσκευες iphoone αντι να ψαχνει επιδοτησεις για μια συσκευη με το ζορι(ασχετα που εμενα ετυχε να μην με ενδιφερει το θεμα συσκευη)...
#20
Δημοσίευση 31/05/2013 - 18:41
Ποιο πρόγραμμα έχεις incas3 ??
#21
Δημοσίευση 31/05/2013 - 21:02
Μου είχαν πει οτι εφόσον ζητείται φορητοτητα σε άλλο νεο πάροχο,
ο νέος πάροχος στέλνει αμέσως την υπάρχον εταιρεία το αίτημα.
Ο νέος πάροχος λάβει δεν λάβει σύντομα απάντηση, στέλνει τα
συμβόλαια και σιμ κτλ. Την νεα σιμ του νέου παροχου την βάζουμε
όταν ο παλιός πάροχος σταματήσει τη λειτουργία της. Η εταιρεία
στην οποία είμαστε μπορει να ασχοληθεί αργότερα ή μετα απο μερικές
ημέρες με το θέμα. Πάντως ο νεος πάροχος δεν στέλνει το αίτημα
στον παλιό πάροχο όταν υπογράφουν τα συμβόλαια.μδεν ισχύει αυτο.
Το αίτημα στέλνεται μόλις ζητήσεις εσυ την φορητοτητα η την επόμενη
ημέρα. Φυσικα ο πάροχος στον οποίο είσαι , για να δώσει το Οκ στον
νεο πάροχο, θα μιλήσει πρωτίστως μαζί σου.
ο νέος πάροχος στέλνει αμέσως την υπάρχον εταιρεία το αίτημα.
Ο νέος πάροχος λάβει δεν λάβει σύντομα απάντηση, στέλνει τα
συμβόλαια και σιμ κτλ. Την νεα σιμ του νέου παροχου την βάζουμε
όταν ο παλιός πάροχος σταματήσει τη λειτουργία της. Η εταιρεία
στην οποία είμαστε μπορει να ασχοληθεί αργότερα ή μετα απο μερικές
ημέρες με το θέμα. Πάντως ο νεος πάροχος δεν στέλνει το αίτημα
στον παλιό πάροχο όταν υπογράφουν τα συμβόλαια.μδεν ισχύει αυτο.
Το αίτημα στέλνεται μόλις ζητήσεις εσυ την φορητοτητα η την επόμενη
ημέρα. Φυσικα ο πάροχος στον οποίο είσαι , για να δώσει το Οκ στον
νεο πάροχο, θα μιλήσει πρωτίστως μαζί σου.
#22
Δημοσίευση 31/05/2013 - 23:49
Alex εχω 4 διαφορετικα νουμερα...σε διαφορετικα προγραμματα ενδεικτικα τα δυο τα εχω στο unlimited 50.
#23
Δημοσίευση 04/06/2013 - 07:49
Πάντως μου φαίνεται πολύ περίεργο που δεν σε πήρανε, όσους ξέρω ο παλιός πάροχος παίρνει πάντα και μια και δυο φορές. Όταν είχα φύγει από Cosmote σε Wind, η Cosmote με είχε πάρει 2 ή 3 φορές αλλά τελικά πήγα εκεί που με συνέφερε
#24
Δημοσίευση 04/06/2013 - 13:26
Πάρτους εσύ και ρώτα τους!!!!
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





