Τα κουπόνια ειναι για προϊόντα που θα σου υποδείξουν αυτοί. Δεν είναι για ολα.
Για ποια είναι? Εγώ πάντως ήμουν έτοιμος για αγορά 1 από αυτες τις 2 samsung που έγινε το λάθος.. Αν ισχύει το κουπόνι για κάποιο από τα 2 προϊόντα θα μου ήταν χρήσιμο
Δημοσίευση 02/09/2013 - 20:56
Τα κουπόνια ειναι για προϊόντα που θα σου υποδείξουν αυτοί. Δεν είναι για ολα.
Για ποια είναι? Εγώ πάντως ήμουν έτοιμος για αγορά 1 από αυτες τις 2 samsung που έγινε το λάθος.. Αν ισχύει το κουπόνι για κάποιο από τα 2 προϊόντα θα μου ήταν χρήσιμο
Δημοσίευση 02/09/2013 - 20:58
Δημοσίευση 02/09/2013 - 21:04
Εχουν την ένδειξη κουπόνι τα προϊόντα που μπορείς να αγοράσεις με αυτό. Φαντάζομαι τιποτα σαβούρα θα είναι. Αν βρεις κάτι και θες κουπόνι σου δίνω το δικό μου.
Ευχαριστώ, αλλά δεν έχω δει κανένα προϊόν που να έχει την ένδειξη κουπόνι... Στο μέλλον θα γίνει αυτό? Δεν το κατάλαβα..
Δημοσίευση 02/09/2013 - 21:05
Δημοσίευση 02/09/2013 - 21:41
Αυτο ειναι της stacy
Μπηκα στο email της και το ειδα
κ ο υ π Τ ο ν ι
ΥHK71076
Τελευταία επεξεργασία από: jig, 02/09/2013 - 21:47
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Δημοσίευση 02/09/2013 - 22:06
Δημοσίευση 02/09/2013 - 22:20
Όλοι το ίδιο εχουν να υποθεσω ε Χα χα χαΑυτο ειναι της stacy
Μπηκα στο email της και το ειδα
κ ο υ π Τ ο ν ι
ΥHK71076
Δημοσίευση 02/09/2013 - 22:26
You'll Never Walk Alone
Δημοσίευση 02/09/2013 - 22:32
Η τηλεοραση δεν με ενδιαφερει πραγματικα καθολου, εκανα την παραγγελια για να μπω στο ''παιχνιδι'' για γελιο.
Επειδη τελικα εκαναν μεγαλη αλητεια, τους εχω στειλει ηδη email οτι δεν δεχομαι την ακυρωση και αυριο θα το προχωρησω λιγο περισσοτερο.
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Δημοσίευση 03/09/2013 - 00:21
Δυστυχώς διάλεξαν πολύ γελοίο τρόπο να επεκτείνουν την βάση δεδομένων των πελατών και να προωθήσουν το κατάστημα τους.
Μου θυμίζει παλιές εποχές κουτοπόνηρου Έλληνα.
Κρίμα σε τέτοιους δύσκολους καιρούς να ακολουθούνται τέτοιες τακτικές από τις εταιρίες.
Επειδή το έχω σπουδάσει το πράγμα, πιστέψτε με, μόνο λάθος δεν ήταν η κίνηση του.
Και το αρνητικό marketing είναι marketing όπως λένε αλλά καμιά φορά έρχεται μπούμερανγκ.
Δημοσίευση 03/09/2013 - 07:43
Άφησα την παρακάτω αρνητική αξιολόγηση στο Skroutz.
Τελευταία επεξεργασία από: koumbouni, 03/09/2013 - 07:44
Δημοσίευση 03/09/2013 - 07:47
Μήπως θα έπρεπε όσοι κάναμε εγγραφή για αυτή την προσφορά, που πρέπει να είμαστε πολλοί, να προχωρήσουμε σε μαζική παραγγελία διαφόρων προιόντων και οταν μας ειδοποιήσουν απο την μεταφορίκή να τα παραλάβουμε να πούμε και εμείς ότι "όπως και εσείς έχετε ήδη αντιληφθεί κάναμε λάθος στην παραγγελία''
Δημοσίευση 03/09/2013 - 08:05
σωστός!!Μήπως θα έπρεπε όσοι κάναμε εγγραφή για αυτή την προσφορά, που πρέπει να είμαστε πολλοί, να προχωρήσουμε σε μαζική παραγγελία διαφόρων προιόντων και οταν μας ειδοποιήσουν απο την μεταφορίκή να τα παραλάβουμε να πούμε και εμείς ότι "όπως και εσείς έχετε ήδη αντιληφθεί κάναμε λάθος στην παραγγελία''
Δημοσίευση 03/09/2013 - 12:30
Απάντησαν σε εμένα αλλά και σε πάρα πολλούς άλλους στο skroutz με το παρακάτω μήνυμα:
Απάντηση καταστήματος
Από την Κυριακή 1/9/2013 από τη 1:00 έως και τις 22:00 η σελίδα μας αντιμετώπισε μηχανογραφικό πρόβλημα με αποτέλεσμα ορισμένα προϊόντα να εμφανιστούν με λανθασμένες τιμές πολύ χαμηλότερες της εμπορικής τους αξίας.
Το πρόβλημα αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δεχτούμε πολλαπλές παραγγελίες που περιείχαν τα εν λόγω προϊόντα και βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να προβούμε στην ακύρωση των παραγγελιών.
Αναγνωρίζοντας το λάθος μας και σαν κίνηση καλής θέλησης και απόδειξη μη ηθελημένης εξαπάτησης όλοι οι πελάτες που προέβησαν σε παραγγελίες με προϊόντα σε λανθασμένη τιμή ενημερώθηκαν στο προσωπικό τους email με έναν κωδικό κουπονιού για μελλοντική χρήση.
Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για οποιαδήποτε ταλαιπωρία προκλήθηκε άθελά μας επαναλαμβάνοντας ότι ουδεμία πρόθεση υπήρξε από πλευράς μας για παραπλάνηση ή εξαπάτηση του αγοραστικού μας κοινού.
Τελευταία επεξεργασία από: koumbouni, 03/09/2013 - 12:30
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες