Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα με turbo-x και πλαίσιο


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   sioulisn

sioulisn

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Twitter:@sioulisn
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 08/10/2013 - 21:37

Συφορουμητες θεώρησα καλό να μοιραστώ τη δυσάρεστη εμπειρία μου με το κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ.
Ενας λόγος είναι διότι μέχρι σήμερα τους υποστηριζα σθεναρά λόγω της άψογης συνεργασίας, όμως φαίνεται πως άλλαξαν γραμμή στην εξυπηρέτηση τους και δε μου άρεσε καθόλου αυτό.

Αγορασα ένα λάπτοπ turbox 1300euro πέρυσι (15μηνες πριν) και προχθές κάηκε η μητρική. Το κόστος είναι 550 + 60 ευρώ εργασία. Τους εξήγησα για την κοινωτικη οδηγία 2 ετών και φυσικά με "έγραψαν".
Είμαι δυσαρεστημένος για το γεγονός ότι ενώ είχα και έχω τα χρήματα να πάρω κάτι καλύτερο οι ίδιοι με προέτρεψαν να πάρω αυτό το λάπτοπ (τοτε) και συγκεκριμένα γιατί είχε καλύτερη κάρτα γραφικών από ένα SONY ίδιας αξίας.

Ευτυχώς γι αυτούς είμαι άνθρωπος που δεν έχω χρόνο και όρεξη για να τρέχω σε Γ.γ και ΙΝΚΑ, αλλα θα αποτρέψω όσους μπορώ από το να την πατήσουν.
Ηρθα από Χονγκ Κονγκ που μένω μόνιμα για ένα μήνα και είδα ότι δυστυχώς λόγω κρίσης κάποια πράγματα έχουν αλλάξει και χρειάζεται προσοχή.
Αυτά προς το παρών. Αύριο μου είπαν ότι θα με ειδοποιήσουν για την τελική απόφαση (κάτι καλύτερο θα κάνουν λένε αλλα να μην περιμένω πολλά...) αλλα πλέον γκρεμίστηκε η εμπιστοσύνη για ένα μαγαζι που πήρα τον πρώτο υπολογιστή μου (ibm 586 20 χρόνια πριν)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 08/10/2013 - 22:16

Καταρχήν επειδή δεν εμπιστεύομαι ούτε κατσαβίδι turbo x που λέει ο λόγος, δεν είχα παρατηρήσει την εγγύηση που δίνουν. 

 

Σοβαρά τώρα δίνουν μόνο ένα χρόνο στα Turbo X?????? 

 

Φίλε μου μην το αφήσεις έτσι πραγματικά...Ειδικά τώρα που είναι και δικό τους προϊον και υποτίθεται ότι έχουν καλύτερη αντιμετώπιση. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#3   dominator

dominator

    iPH Hero

  • 3.533 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 09/10/2013 - 01:29

καλά έδωσες 1300 euro για ένα μηχανικά που το φιάχνει το πλαισιο έλεος ......
πήγαινε στον δικηγόρο σου να κανεις μια αγωγή να δεις αν θα σου κάνουν κόνξες μετά



#4   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 09/10/2013 - 10:28

Δεν τα κατασκευάζει το Πλαίσιο. Απλά τη συναρμολόγηση κάνει. Το κακό είναι ότι μετά είτε πας αναγκαστικά στο Πλαίσιο για ανταλλακτικά όπως Μ/Β, Inverter Κλπ και πλαστικά μέρη ή μέσω Ebay με βάση τον κατασκευαστή ΠΧ Vestel,Compal,Quanta κλπ. Στα φορητά δίνει 1 χρόνο και στα σταθερά 3 χρόνια αλλά η εργασία είναι δωρεάν μόνο το 1ο χρόνο. 2ο και 3ο πληρώνεις την εργασία αλλά όχι το ανταλλακτικό.



#5   sioulisn

sioulisn

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Twitter:@sioulisn
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 10/10/2013 - 14:06

Τελικά παρόλο που συμφώνησα να αλλάξουν μητρική με 400 ευρώ με πήραν να μου πουν ότι κατάφεραν να την επισκευάσουν και θα πληρώσω μονο 60 ευρώ από μόνοι τους.
Σίγουρα δεν ειναι καλύτερη λύση αλλα τουλάχιστον αισθάνομαι λίγο καλύτερα από πριν, βέβαια μένει να δούμε για πόσο θα λειτουργήσει...

#6   jig

jig

    iPH Elite Poster

  • 2.009 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/10/2013 - 15:23

Kαλο θα ηταν, πριν να βγει το πορισμα για κατι, να μην προτρεχουμε και να κατηγορουμε το οτιδηποτε και τον οποιονδηποτε.

Πρωτα απο ολα κανει καλο στην υγεια μας .............. και αλλα πολλα. ;)


ⓜⓘⓚⓔ   ✈︎  Everything you can imagine is real [P²]


#7   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 10/10/2013 - 15:25

Γιατί είναι λύση το ότι του "έφτιαξαν" τη μητρική; Κανονικά έπρεπε να μην πληρώσει τίποτα, υποχρεούνται για 2ετή εγγύηση.


Αναρτημένη εικόνα


#8   koumbouni

koumbouni

    iPH Contributor

  • 1.803 μηνύματα
  • Twitter:@koumbouni
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 10/10/2013 - 15:31

Πραγματικά ήθελα να ήξερα τι ´´εφτιαξαν´´ στη μητρική. Ένας ηλεκτρονικός πραγματικά θα ήθελα να μας πει αν είναι εύκολο να επιδιορθώσει κάποιος μια μητρική.
Κατα 99% λένε μ@laκιες.

#9   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 10/10/2013 - 15:34

Γίνεται να γίνει επισκευή μητρικής ρε αν δεν έχει κάτι τραγικό, να είναι καμμένη από υπέρταση πχ. 

Αν απλά σταμάτησε να λειτουργεί ένας πυκνωτής (απ αυτούς τους εμφανείς που έχει εξωτερικά) και τον βγάλουν και κολλήσουν έναν άλλον γίνεται. 

Το θέμα είναι το πως θα φτάσουν στη διάγνωση αυτή...το ότι φταίει ένας από τόσους πυκνωτές..


Αναρτημένη εικόνα


#10   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 10/10/2013 - 16:56

Μπορεί να έκαναν reballing. Από τη στιγμή που είναι μητρική από δικό τους μηχάνημα δεν το αποκλείω να προχώρησαν σε τέτοια λύση. Δεν είναι κάτι δύσκολο αρκεί να έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό. Ακόμα και καμμένη να είναι επισκευάζεται.


Τελευταία επεξεργασία από: thanozr, 10/10/2013 - 16:56


#11   sioulisn

sioulisn

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Twitter:@sioulisn
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 10/10/2013 - 22:29

Από την πρώτη στιγμή μου φάνηκε ότι ήξεραν τι πρόβλημα είχε, πιθανότατα από άλλους πελάτες με ίδιο μοντέλο. Επίσης μου είπαν ότι πριν μου πούνε για τα 400 ευρώ προσπάθησαν και δεν κατάφεραν να το φτιάξουν και το άφησαν μεχρι να συμφωνήσω για αλλαγή μητρικής. Μόλις συμφώνησαν προσπάθησαν πάλι και τελικά λέει κατάφεραν να την κάνουν να δουλέψει.

Μπορεί απλά να έπεσα σε κακό τεχνικο την πρώτη φορά ή να καταλάβαν και αυτοί ότι τόσο μεγάλη ζημιά σε 1,5 χρόνο να ήταν τραγικό.

Γενικά δε με πείραξε ούτε αγχωθηκα για κάτι διότι γενικά μου εχουν τύχει παρόμοιες καταστάσεις και το έχω πάρει απόφαση ότι απλά διαλέγεις καλύτερα την επόμενη φορά.
Διάλεξα turbox για καλύτερο σέρβις μιας και ειναι "brand" τους...





#12   linuxfighter

linuxfighter

    iPH Elite Poster

  • 2.743 μηνύματα
  • Twitter:@tsioutsiourigas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:linuxfighter

Δημοσίευση 11/10/2013 - 08:17

Φυσικά και είναι εύκολο να επιδιορθωθεί μια μητρική. Την διάγνωση "Έκαψε μητρική" ποιος την έκανε;;;; Εντάξει τι να λέμε για το πλαίσιο και την ποιότητα των μηχανημάτων του τώρα. Το τελευταίο laptop πλαίσιο που είδα χτυπούσες τα πλήκτρα και έκανε σαν ντέφι να χορέψει η μαϊμού. Για να μην μιλήσω για την υποστήριξη. Αν πάθει κάτι ο δίσκος σου θέλουν λεφτά να σου πουν ότι κάηκε, λεφτά για τον δίσκο και λεφτά για την τοποθέτηση (άκουσον άκουσον).

 

Υ.Γ Ένα laptop μπορεί να μην ανάβει για διάφορους λόγους. Μπορεί να είναι κάρτα γραφικών, μπορεί να είναι chipset, μπορεί να είναι flex που να βραχυκυκλώνει, μπορεί το οτιδήποτε. Δύσκολο είναι να ΜΗΝ επιδιορθώνεται. 



#13   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 11/10/2013 - 21:07

Από την πρώτη στιγμή μου φάνηκε ότι ήξεραν τι πρόβλημα είχε, πιθανότατα από άλλους πελάτες με ίδιο μοντέλο. Επίσης μου είπαν ότι πριν μου πούνε για τα 400 ευρώ προσπάθησαν και δεν κατάφεραν να το φτιάξουν και το άφησαν μεχρι να συμφωνήσω για αλλαγή μητρικής. Μόλις συμφώνησαν προσπάθησαν πάλι και τελικά λέει κατάφεραν να την κάνουν να δουλέψει.

Μπορεί απλά να έπεσα σε κακό τεχνικο την πρώτη φορά ή να καταλάβαν και αυτοί ότι τόσο μεγάλη ζημιά σε 1,5 χρόνο να ήταν τραγικό.

Γενικά δε με πείραξε ούτε αγχωθηκα για κάτι διότι γενικά μου εχουν τύχει παρόμοιες καταστάσεις και το έχω πάρει απόφαση ότι απλά διαλέγεις καλύτερα την επόμενη φορά.
Διάλεξα turbox για καλύτερο σέρβις μιας και ειναι "brand" τους...

 

Σίγουρα ξέρουν τι πρόβλημα έχει. Γενικά με τα δικά τους μηχανήματα ξέρουν τις πιθανές βλάβες. Παλιότερα με τα Turbo-X Iron που διαφήμιζε ο Ζαμπίδης αλλάζαμε όλο το σασί. Ξέραμε ότι είχαν πρόβλημα οι μητρικές και  τα πλαστικά. Σε ποιο κατάστημα το πήγες;



#14   sioulisn

sioulisn

    iPH User

  • 161 μηνύματα
  • Twitter:@sioulisn
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 11/10/2013 - 23:39

Σίγουρα ξέρουν τι πρόβλημα έχει. Γενικά με τα δικά τους μηχανήματα ξέρουν τις πιθανές βλάβες. Παλιότερα με τα Turbo-X Iron που διαφήμιζε ο Ζαμπίδης αλλάζαμε όλο το σασί. Ξέραμε ότι είχαν πρόβλημα οι μητρικές και τα πλαστικά. Σε ποιο κατάστημα το πήγες;


Στη ζαιμη το πήγα

#15   tzigis

tzigis

    iPH Addict

  • 664 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/10/2013 - 10:27

Βασικά με παραξένεψε το 1χρονο εγγύηση που αναφέρεις. Ένα φορητό που πηρα στον γιο μου στα 499 ευρώ και όχι στα 1300 ευρώ που αναφέρεις πήρα κανονικά 2 χρόνια εγγύηση, εσύ πως πήρες έναν... Από ποτέ τον έκαναν έναν???

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες