Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

Αυστηρή κριτική στην οθόνη του iPad mini Retina για τη χαμηλή γκάμα χρωμάτων


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
50 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 19/11/2013 - 14:47

τι εγινε με την sammy valsamis για πες!!εχω χασει κατι;;;;

την απεσυρε για το s3 επιδη εκανε το τηλεφωνο να μη δουλευει σωστα... και τρεχαν ολοι να κανουν downgrade σε σημεια πωλησης, η σαμμυ εδω και μηνες λεει θα βγακει την 4.3 και ενω ηδη υπαρχει 4.4 δινει την 4.3 σε alpha κατασταση και μετα αο μια μερα την αποσειρει..... αυτο ειναι δεν προσεχω τον πελατη μου και οχι που πας σε αππλε στορε λες μου επεσε εσπασε και δεν μαρεσει και σου δινει δωρεαν νεο για prestige... αλλα εκει ειναι καλη α αππλε... τωρα ειναι κακια..

 

οσο για την οθονη η αππλε εχει κολημα με τα φυσικα χρωματα, αν η νεα igzo δεν τις κατσει οπως θελει θα την στειλει.... 


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   syngi

syngi

    iPH User

  • 162 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/11/2013 - 14:49

Για μενα παντως ειναι σημαντικο μειονεκτημα. Αμα ηθελα οθονες οτι να ναι, θα προτιμουσα τις amoled. Το θεμα ειναι οτι στο air η οθονη ειναι αψογη σε αντιθεση με το mini.

#33   Achaian

Achaian

    iPH newbie

  • 32 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/11/2013 - 18:59

Το θέμα είναι έχει κανείς βαλει διπλα διπλα το air με το νέο μίνι? εκει φαντάζομαι θα φανεί η διάφορα αν υπάρχει, στο απλό "ερασιτεχνικό" μάτι. Κρατιέμαι με χιλια ζόρια να μην τσίμπησω το air μέχρι να δω live και το νέο μίνι....

#34   Antiresias

Antiresias

    iPH Member

  • 214 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:Jimgreek

Δημοσίευση 19/11/2013 - 20:47

την απεσυρε για το s3 επιδη εκανε το τηλεφωνο να μη δουλευει σωστα... και τρεχαν ολοι να κανουν downgrade σε σημεια πωλησης, η σαμμυ εδω και μηνες λεει θα βγακει την 4.3 και ενω ηδη υπαρχει 4.4 δινει την 4.3 σε alpha κατασταση και μετα αο μια μερα την αποσειρει..... αυτο ειναι δεν προσεχω τον πελατη μου και οχι που πας σε αππλε στορε λες μου επεσε εσπασε και δεν μαρεσει και σου δινει δωρεαν νεο για prestige... αλλα εκει ειναι καλη α αππλε... τωρα ειναι κακια..

 

οσο για την οθονη η αππλε εχει κολημα με τα φυσικα χρωματα, αν η νεα igzo δεν τις κατσει οπως θελει θα την στειλει.... 

Apple used to have a great reputation for standing behind its products. But as Steve Jobs' memory fades, so does Apple's loyalty to its customers.

Late last year, I spent 45 minutes in a Apple store trying to exchange a full sized aluminum keyboard (fifty bucks) that I'd bought just a few weeks earlier and had abruptly stopped working. This was an Apple product with a supposed one year warranty. The manager tried for 30 minutes to prove that I had broken it myself. He kept insisting that I must have poured something on it, or dropped it or... SOMETHING. Finally, when he couldn't prove any of those theories, he hit upon the idea that I was retuning a DIFFERENT keyboard than the one I had actually bought. Fortunately, Apple's own anal retentive receipt system had the individual serial number of the keyboard and he finally relented and, unhappily, gave me a new keyboard.

 

Αυτο φίλε είναι ένα απόσπασμα απο λινκ που ειχε δοθεί στο προηγούμενο θέμα σχετικά με την αλλαγή πολιτικής της apple για την ανταλλαγη συσκευών και είναι από τα σχόλια που υπάρχουν. Εκτός και αν έχεις προσωπική εμπειρία δεν νομιζω να είναι τοσο ρόδινα όλα σχετικά με το prestige της πολυαγαπημένης.



#35   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 19/11/2013 - 20:57

Για μενα παντως ειναι σημαντικο μειονεκτημα. Αμα ηθελα οθονες οτι να ναι, θα προτιμουσα τις amoled. Το θεμα ειναι οτι στο air η οθονη ειναι αψογη σε αντιθεση με το mini.


Καλα αψογη δεν ειναι.μην τρελαινεσαι.την κιτρινιλα της στην αριστερα πλευρα πως θα μας την εξηγησει η μαμα apple;διοτι απαντηση δεν εχει δωσει ακομη για αλλη μια φορα.
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#36   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 19/11/2013 - 21:00

 

Apple used to have a great reputation for standing behind its products. But as Steve Jobs' memory fades, so does Apple's loyalty to its customers.

Late last year, I spent 45 minutes in a Apple store trying to exchange a full sized aluminum keyboard (fifty bucks) that I'd bought just a few weeks earlier and had abruptly stopped working. This was an Apple product with a supposed one year warranty. The manager tried for 30 minutes to prove that I had broken it myself. He kept insisting that I must have poured something on it, or dropped it or... SOMETHING. Finally, when he couldn't prove any of those theories, he hit upon the idea that I was retuning a DIFFERENT keyboard than the one I had actually bought. Fortunately, Apple's own anal retentive receipt system had the individual serial number of the keyboard and he finally relented and, unhappily, gave me a new keyboard.

 

Αυτο φίλε είναι ένα απόσπασμα απο λινκ που ειχε δοθεί στο προηγούμενο θέμα σχετικά με την αλλαγή πολιτικής της apple για την ανταλλαγη συσκευών και είναι από τα σχόλια που υπάρχουν. Εκτός και αν έχεις προσωπική εμπειρία δεν νομιζω να είναι τοσο ρόδινα όλα σχετικά με το prestige της πολυαγαπημένης.

 

καλα lol περνει την πρωτια 11 χρονια στο customer satisfaction και επιδη ενας κατι δεν του εγινε καλα... περνει την μπαλα ολη την εταιρεια? δεν νομιζω

 

κανεις δεν λεει ειναι τελεια αλλα με διαφορα καλυτερη απο τις υπολοιπες.

παντος update που οταν κλειδωνεις το τηλεφωνο για να ξεκλειδωσει πρεπει να βγαλεις την μπαταρια δεν εχει δωσει... τεσπα


Τελευταία επεξεργασία από: valsamis, 19/11/2013 - 21:01

IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#37   Antiresias

Antiresias

    iPH Member

  • 214 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:Jimgreek

Δημοσίευση 19/11/2013 - 21:25

καλα lol περνει την πρωτια 11 χρονια στο customer satisfaction και επιδη ενας κατι δεν του εγινε καλα... περνει την μπαλα ολη την εταιρεια? δεν νομιζω

κανεις δεν λεει ειναι τελεια αλλα με διαφορα καλυτερη απο τις υπολοιπες.
παντος update που οταν κλειδωνεις το τηλεφωνο για να ξεκλειδωσει πρεπει να βγαλεις την μπαταρια δεν εχει δωσει... τεσπα

Και ξανά λέω έχεις προσωπική εμπειρία;
Σε ποια χώρα πέρνει την πρωτιά σε customer satisfaction; Μήπως Αμερική και είναι από έρευνα του ACSI αυτά που αναφέρεις(τα οποία στοιχεία αφορούν μόνο Αμερική); Εσύ σε ποια χώρα ζεις;

Τελευταία επεξεργασία από: Antiresias, 19/11/2013 - 21:28


#38   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 19/11/2013 - 21:29

Και ξανά λέω έχεις προσωπική εμπειρία;
Σε ποια χώρα πέρνει την πρωτιά σε customer satisfaction; Μήπως Αμερική και είναι από έρευνα του ACSI αυτά που αναφέρεις(τα οποία στοιχεία αφορούν μόνο Αμερική); Εσύ σε ποια χώρα ζεις;

να σου πω για την ελλαδα που δεν εχει? το δικο σου παραδειγμα απο ελλαδα ηταν? ΟΧΙ


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#39   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 19/11/2013 - 21:32

Στην Ελλάδα είναι σίγουρα μέσα στις τελευταίες σε υποστήριξη-service γιατί δεν έχει φυσική παρουσία σε σχέση με άλλες..Αυταπόδεικτο αυτό..


Αναρτημένη εικόνα


#40   Antiresias

Antiresias

    iPH Member

  • 214 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:Jimgreek

Δημοσίευση 19/11/2013 - 21:36

να σου πω για την ελλαδα που δεν εχει? το δικο σου παραδειγμα απο ελλαδα ηταν? ΟΧΙ

Ρε τζουτζουκο καταλαβαινοναστε η μπα;
Τι σχέση έχει το παράδειγμα που έδωσα αν ήταν από Ελλάδα. Ότι να ναι

Τελευταία επεξεργασία από: Antiresias, 19/11/2013 - 21:37


#41   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 19/11/2013 - 21:40

Ρε τζουτζουκο καταλαβαινοναστε η μπα;
Τι σχέση έχει το παράδειγμα που έδωσα αν ήταν από Ελλάδα. Ότι να ναι

τζουτζουκος ειναι ο υπουργος υγειας!

 

μου λες ενα παραδειγμα που δεν ειναι απο δικη σου αμπειρια, ειναι απο ξενου.. και με ρωτας αν εχω δικη μου εμπερεια και σου λεω οχι γιατι ελλαδα δεν εχει apple store, προσοπηκα δεν μου εχει χαλασει ποτε συσκευη αππλε.

 

τεσπα βλεπω μπαλα !  Μητρο πυροβωλει


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#42   Antiresias

Antiresias

    iPH Member

  • 214 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:Jimgreek

Δημοσίευση 19/11/2013 - 21:55

τζουτζουκος ειναι ο υπουργος υγειας!

μου λες ενα παραδειγμα που δεν ειναι απο δικη σου αμπειρια, ειναι απο ξενου.. και με ρωτας αν εχω δικη μου εμπερεια και σου λεω οχι γιατι ελλαδα δεν εχει apple store, προσοπηκα δεν μου εχει χαλασει ποτε συσκευη αππλε.

τεσπα βλεπω μπαλα ! Μητρο πυροβωλει

Τελικά μερικές φορές καλύτερα να βλέπεις μπάλα παρά να γράφεις.

#43   iAthanasios

iAthanasios

    iPH Addict

  • 835 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini Retina
  • GameCenter:AthanasiosPap

Δημοσίευση 19/11/2013 - 22:51

Εγώ που έχω δυσχρωματοψία θα καταλάβω την διαφορά σε live αυτοψία?

Πέρα από αυτό, είναι τόσο σημαντικό?
To 80% της ειδικής δημοσιογραφίας ζει από την προσκόλληση στα "λαθάκια" των γιγάντων και πρώτων στην κατάταξη. Είτε είναι Apple, Samsung, Google.



#44   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 19/11/2013 - 23:00

Σαν να βλεπεις 4αρι και 5αρι...
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#45   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.453 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 19/11/2013 - 23:21

 

Apple used to have a great reputation for standing behind its products. But as Steve Jobs' memory fades, so does Apple's loyalty to its customers.

Late last year, I spent 45 minutes in a Apple store trying to exchange a full sized aluminum keyboard (fifty bucks) that I'd bought just a few weeks earlier and had abruptly stopped working. This was an Apple product with a supposed one year warranty. The manager tried for 30 minutes to prove that I had broken it myself. He kept insisting that I must have poured something on it, or dropped it or... SOMETHING. Finally, when he couldn't prove any of those theories, he hit upon the idea that I was retuning a DIFFERENT keyboard than the one I had actually bought. Fortunately, Apple's own anal retentive receipt system had the individual serial number of the keyboard and he finally relented and, unhappily, gave me a new keyboard.

 

Αυτο φίλε είναι ένα απόσπασμα απο λινκ που ειχε δοθεί στο προηγούμενο θέμα σχετικά με την αλλαγή πολιτικής της apple για την ανταλλαγη συσκευών και είναι από τα σχόλια που υπάρχουν. Εκτός και αν έχεις προσωπική εμπειρία δεν νομιζω να είναι τοσο ρόδινα όλα σχετικά με το prestige της πολυαγαπημένης.

 

Εγώ δεν θα σου δώσω κανένα λινκ για εμπειρίες ξένων που έχουν στα πόδια τους Apple stores και δεν παίρνουν τα αυτονόητα,

 

θα σου δώσω όμως τώρα 2 φωτογραφίες και κάποια μέρα θα κάτσω να γράψω ένα θέμα γι'αυτούς που έχουν σοβαρά προβλήματα

 

και δεν αντιμετωπίζονται σωστά στην Ελλάδα,μήπως και κάποια στιγμή καταλάβουμε πως εκτός από υποχρεώσεις έχουμε και δικαιώματα

 

που όταν φτάνουν στα σωστά αυτιά με το σωστό τρόπο ΛΥΝΟΝΤΑΙ,μπορεί όχι άμεσα λόγω απόστασης άλλα ΛΥΝΟΝΤΑΙ.

 

2 φωτογραφίες από τηλέφωνα αντικατάστασης ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ από Cork.To ένα του 2011 είναι το 4 αρι και τα υπόλοιπα από το 5αρι.

 

Το θέμα κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα.

Συνημμένα αρχεία



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες