Σύμφωνα με νέα έκθεση της διαφημιστικής εταιρείας DSP Adfonic το iOS της Apple συγκέντρωσε το 63 τοις εκατό των προβολών διαφημίσεων στο Internet σε παγκόσμια κλίμακα για φορητές συσκευές το τρίτο τρίμηνο του 2013 σημειώνοντας αύξηση κατά τρία τοις εκατό σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Αντίθετα, το Android σημείωση πτώση έξι τοις εκατό καταλαμβάνοντας το 32 τοις εκατό του συνόλου.
Όσον αφορά τους κατασκευαστές η Apple καταλαμβάνει και εδώ την πρώτη θέση με το ίδιο ποσοστό ενώ η Samsung ακολουθεί με 20 τοις εκατό. Στη συνέχεια, όπως φαίνεται και στο διάγραμμα, με ποσοστά κάτω του τρία τοις εκατό μοιράζονται τις θέσεις οι HTC, BlackBerry, LG, Nokia κτλπ.
Αναλύοντας τα δεδομένα ανά συσκευή βλέπουμε ότι το iPhone αντιπροσωπεύει το 35 τοις εκατό των προβολών διαφημίσεων με τα iPad και iPod touch να ακολουθούν στο 21 και έξι τοις εκατό αντίστοιχα. Το Galaxy S3 της Samsung σημείωσε ένα πενιχρό τρία τοις εκατό, το Galaxy S2 δύο τοις εκατό και τα Ace και S3 mini από ένα τοις εκατό έκαστο.
[via AppleInsider]