Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Vodafone: αυξήσεις χρεώσεων σε προγράμματα συμβολαίου.


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
74 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   typeDan

typeDan

    iPH User

  • 131 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Pro + 4G

Δημοσίευση 16/12/2013 - 22:23

Ποια ειναι τα παλια δηλαδη και απο ποτε εκδιδονται 'νεα'? Αναγραφεται πουθενα οτι οι χρεωσεις αλλαζουν μονο στα νεα?



Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 17/12/2013 - 21:19

Ποια ειναι τα παλια δηλαδη και απο ποτε εκδιδονται 'νεα'? Αναγραφεται πουθενα οτι οι χρεωσεις αλλαζουν μονο στα νεα?

Αναγράφει ότι αλλάζει μόνο στα old.Εμένα αυτός που μου έκανε τη σύνδεση,

 

αποφάσισε ότι θέλω το new και όχι το Π η το old.Αυτό από μόνο του δεν στέκει.

 

Όταν συμφώνησα εγώ το ίντερνετ ήταν παραπάνω από 300mb και έμενα το new 

 

έχει 300..



#63   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 23/12/2013 - 13:35

Αναγράφει ότι αλλάζει μόνο στα old.Εμένα αυτός που μου έκανε τη σύνδεση,

 

αποφάσισε ότι θέλω το new και όχι το Π η το old.Αυτό από μόνο του δεν στέκει.

 

Όταν συμφώνησα εγώ το ίντερνετ ήταν παραπάνω από 300mb και έμενα το new 

 

έχει 300..

Δεν το αποφάσισε αυτός.. Δεν μπορείς να κάνεις νέα σύνδεση στα old ή στα Π... Είναι μόνο για αυτούς που τα είχαν από παλιά..



#64   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 23/12/2013 - 14:59

Όντως...Γι'αυτό πήρα το red 1 με 35 τελική τιμή...+ότι μου δωθηκε η δυνατότητα να φύγω χωρίς αναπόσβεστο...

#65   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 23/12/2013 - 15:23

Όντως...Γι'αυτό πήρα το red 1 με 35 τελική τιμή...+ότι μου δωθηκε η δυνατότητα να φύγω χωρίς αναπόσβεστο...

 

Το δεύτερο που λες μου φαίνεται περίεργο να ισχύει. Δεν σου έχουν περάσει την έκπτωση στο συμβόλαιο? 32 ευρώ πληρώνω κι εγώ για το Red1 και μου είχα νδώσει δώρο και το internet 4sharing 750mb και στο συμβόλαιο αναφέρει την έκπτωση 50%



#66   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 23/12/2013 - 15:34

Ήμουν παλιός πελάτης και δεν μου δωθηκε η δυνατότητα αλλαγής σε new.Επισης την ανανέωση την είχα κάνει τηλεφωνικά με άλλο στέλεχος που εκείνος τη μετέφερε σε κάποιο πωλητή προφανώς που έκανε ότι ήθελε.
Και τέλος όταν είπα εγώ το οκ για το 45 είχε 750 mb αν δεν κάνω τρομερό λάθος και όταν συνδέθηκα είχα 300.Αυτος από μόνος του ειναι λόγος ακύρωσης της σύμβασης.

#67   typeDan

typeDan

    iPH User

  • 131 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Pro + 4G

Δημοσίευση 23/12/2013 - 15:37

Σε οικογενειακο πακετο φιλε μου η ανεξαρτητη γραμμη πετυχες αυτη την τιμη?

Ενημερωθηκα πως ειμαι απο τους τυχερους της αυξησης οποτε το ψαχνω για τροποποιηση τους προγραμματος μου ειτε και για αλλαγη εταιρειας.



#68   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 23/12/2013 - 19:16

Σε οικογενειακο πακετο φιλε μου η ανεξαρτητη γραμμη πετυχες αυτη την τιμη?
Ενημερωθηκα πως ειμαι απο τους τυχερους της αυξησης οποτε το ψαχνω για τροποποιηση τους προγραμματος μου ειτε και για αλλαγη εταιρειας.

Αν ρωτάς εμένα μιλάω για 1 νούμερο και όχι οικογενειακό.Αν είσαι στο old μπορείς να φύγεις αλλά ότι κανείς γρήγορα γιατί δεν έχεις πολλές μέρες.

Λογικά αν δεν θέλεις να φύγεις αλλά να επαναδιαπραγματευτεις με τους δικούς σου όρους κανείς την καταγγελία σου και περιμένεις τηλέφωνο.Αν σου πουν για επιστροφή επιδότησης 13.3 στους όρους τους αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ αφού έχεις ειδοποιήσει εγγράφως την εταιρία.

#69   jimmakos

jimmakos

    iPH Guru

  • 9029 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 23/12/2013 - 19:39

Το δεύτερο που λες μου φαίνεται περίεργο να ισχύει. Δεν σου έχουν περάσει την έκπτωση στο συμβόλαιο? 32 ευρώ πληρώνω κι εγώ για το Red1 και μου είχα νδώσει δώρο και το internet 4sharing 750mb και στο συμβόλαιο αναφέρει την έκπτωση 50%


Alex δεν είχες πετύχει την προσφορά στο Red 1 στα 20 ευρώ?
Once You Go Mac You Never Go Back

#70   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 23/12/2013 - 19:45

Αν ρωτάς εμένα μιλάω για 1 νούμερο και όχι οικογενειακό.Αν είσαι στο old μπορείς να φύγεις αλλά ότι κανείς γρήγορα γιατί δεν έχεις πολλές μέρες.

Λογικά αν δεν θέλεις να φύγεις αλλά να επαναδιαπραγματευτεις με τους δικούς σου όρους κανείς την καταγγελία σου και περιμένεις τηλέφωνο.Αν σου πουν για επιστροφή επιδότησης 13.3 στους όρους τους αλλιώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ αφού έχεις ειδοποιήσει εγγράφως την εταιρία.


Δεν χρειάζεται να ειδοποιήσει εγγράφως την εταιρία. Το αναλαμβάνει η ΕΕΤΤ αυτό.

#71   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 23/12/2013 - 19:46

Alex δεν είχες πετύχει την προσφορά στο Red 1 στα 20 ευρώ?


Ναι.. Πήρα ένα οικογενειακό με 3 γραμμές στα 22,40 η κάθε γραμμή. Και μία Μονή σύνδεση που ηταν στα 33 ευρώ.
Την τελευταία δεν μπορεσα να την περάσω στο οικογενειακό

#72   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 23/12/2013 - 19:52

Κανείς λάθος και το έχω επιβεβαιώσει με τον προϊστάμενο του καταναλωτικού τμήματος της ΕΕΤΤ.
Υποβάλεις γραπτώς μια φόρμα σε κατάστημα ζητώντας απάντηση εντός 20 ημερών κρατώντας αριθμό πρωτοκόλλου.Αν δεν απαντήσει ή η απάντηση είναι κατά τη γνώμη σου λάθος το καταγγέλεις γραπτώς στην ΕΕΤΤ.Δεν ξέρω όμως και δεν πήρα σαφή απάντηση για το αν χάνεις το δικαίωμα λόγω ότι έχει παρέλθει το διάστημα(30 μέρες)ή έχει αναδρομική ισχύ αφού εχει υποβληθεί έγγραφη διαμαρτυρία-καταγγελία.

#73   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 23/12/2013 - 19:56

Κανείς λάθος και το έχω επιβεβαιώσει με τον προϊστάμενο του καταναλωτικού τμήματος της ΕΕΤΤ.
Υποβάλεις γραπτώς μια φόρμα σε κατάστημα ζητώντας απάντηση εντός 20 ημερών κρατώντας αριθμό πρωτοκόλλου.Αν δεν απαντήσει ή η απάντηση είναι κατά τη γνώμη σου λάθος το καταγγέλεις γραπτώς στην ΕΕΤΤ.Δεν ξέρω όμως και δεν πήρα σαφή απάντηση για το αν χάνεις το δικαίωμα λόγω ότι έχει παρέλθει το διάστημα(30 μέρες)ή έχει αναδρομική ισχύ αφού εχει υποβληθεί έγγραφη διαμαρτυρία-καταγγελία.


Εγώ παντως έχω χρησιμοποιήσει την online φόρμα καταγγελίας από eett.gr

Έγραψα εκει το αίτημά μου. Σε 15 μερες έλαβα ταχυδρομικά από την ΕΕΤΤ το αίτημα που τους έστειλα γραπτώς με αριθμό πρωτοκόλλου. Όταν το άνοιξα έλεγε ότι το κοινοποιούν σε μένα και στη vodafone η οποία είχε το μέγιστο περιθώριο να απαντήσει γραπτώς και τηλεφωνικά σε μένα. Αν δεν είχα ικανοποιηθεί θα μπορούσε να προχωρήσει παρακάτω το αίτημα από την ΕΕΤΤ.

#74   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 23/12/2013 - 19:57

Εγώ παντως έχω χρησιμοποιήσει την online φόρμα καταγγελίας από eett.gr Έγραψα εκει το αίτημά μου. Σε 15 μερες έλαβα ταχυδρομικά από την ΕΕΤΤ το αίτημα που τους έστειλα γραπτώς με αριθμό πρωτοκόλλου. Όταν το άνοιξα έλεγε ότι το κοινοποιούν σε μένα και στη vodafone η οποία είχε το μέγιστο περιθώριο των 30 ημερών να απαντήσει γραπτώς και τηλεφωνικά σε μένα. Αν δεν είχα ικανοποιηθεί θα μπορούσε να προχωρήσει παρακάτω το αίτημα από την ΕΕΤΤ.

Τελευταία επεξεργασία από: Alex0077, 23/12/2013 - 19:57


#75   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 23/12/2013 - 20:02

Εγώ παντως έχω χρησιμοποιήσει την online φόρμα καταγγελίας από eett.gr

Έγραψα εκει το αίτημά μου. Σε 15 μερες έλαβα ταχυδρομικά από την ΕΕΤΤ το αίτημα που τους έστειλα γραπτώς με αριθμό πρωτοκόλλου. Όταν το άνοιξα έλεγε ότι το κοινοποιούν σε μένα και στη vodafone η οποία είχε το μέγιστο περιθώριο να απαντήσει γραπτώς και τηλεφωνικά σε μένα. Αν δεν είχα ικανοποιηθεί θα μπορούσε να προχωρήσει παρακάτω το αίτημα από την ΕΕΤΤ.

Εγώ είχα μια κάποια εμπειρία από ακυρώσεις σταθερού παρόχου αλλά έμαθα πως διέπονται από τελείως διαφορετικούς κανόνες και υποχρεώσεις.
Αυτό πάντως για την γραπτή ειδοποίηση το λέει και στο ηχογραφημένο μήνυμα στο καταναλωτικό τηλεφωνικό κέντρο της ΕΕΤΤ.´Οποιος πάρει εκει να εχει υπομονή,θα του χρειαστεί.Επίσης έμαθα και ένα ενδιαφέρον και ταυτόχρονα ενδεικτικό νούμερο για το πόσοι συνδρομητές κινητής γενικότερα υπάρχουν.17,000,000....




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες